Wel, je bent er bij heb AIVD al gebelt enzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:20 schreef Runx het volgende:
[..]
omgwtf dat ben ik niet en ik ben geen moslim
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wel, je bent er bij ik heb AIDS enzo
Tja tja...quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:20 schreef Logician het volgende:
[..]
me hopes the same, anders sprak me net aan op msn
kerel dat snel door hebbenquote:
Skillz, I has emquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kerel dat snel door hebben
sinterklaas is er al jongen..je bent een week te laatquote:
ik ben eigenlijk zijn opdracht geverquote:
Internet detectivequote:
ik hoop wel dat jullie die teringzooi aan jullie kant van het land houdenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:26 schreef Crazy-p het volgende:
2 minuten buiten en ik vertoonde enige gelijkenis met een sneeuwvlokje
ik bind het wel vast aan een touw, zodat het jullie kant niet op komtquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop wel dat jullie die teringzooi aan jullie kant van het land houden
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sinterklaas is er al jongen..je bent een week te laat
Misschien is't climate control, wat dan ten onrechte als airco wordt bestempeltquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Het sneeuwt hier en er zijn gewoon lui bezig op het dak om de airco te fixen
De logica ontgaat mij een beetje hier
op de daken blijft het mooi liggen.. op de grond niet echt.. jammer genoegquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop wel dat jullie die teringzooi aan jullie kant van het land houden
ja strak plan! nog geen vlok gevallen hier. en die wind zakt nog steeds niet afquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik bind het wel vast aan een touw, zodat het jullie kant niet op komt
maar maar dan kan ik niet meer fokkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wel, je bent er bij heb AIVD al gebelt enzo
Vast wel in gevangenis heb je internetquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:30 schreef Runx het volgende:
[..]
maar maar dan kan ik niet meer fokken
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
Dames en heren, en dan nu het GRTDOJW weer bericht gepresenteerd door Gekke M
Vooral in de kutprovincies swaffelt het stevig. Aan zee staat een harde tot stormachtige rukwind. Verder komen er zware windluchten tot ongeveer 90 km/uur voor. Dieper mensinwaarts staat nu beduidend minder wind. Met de noordwestenwind wordt geleidelijk aan warmere vocht aangevoerd. Op het moment is het wisselend geil en vallen er geregeld slijmbuien. Onweer is mogelijk en lokaal ook al hagel en zaadlozing (en de kans daarop neemt alleen maar toe). De temperatuur schommelt tussen de 5 en 8 graden. Komende nacht en ook zaterdag overdag houdt de geiligheid aan. Voornamelijk zullen het dan buien met hagel en/of zaadlozingen zijn en kan het dus (tijdelijk) glad worden. Onweer blijft mogelijk. 's Nachts ligt het kwik meest nog boven het vriespunt en 's middags wordt het hooguit 4 graden. De wind blijft in de noordwesthoek en verandert nauwelijks van kracht.
Fijne dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |