klopt , maar ik zit wel in een redelijk belangrijke project ,nu moeten we wachten op berichten uit Londen vandaarquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vrijdag zeker dan doet niemand meer wat!
Haha lekker hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:21 schreef Crazy-p het volgende:
maar ik heb nog 1 blikje redbull onder mn buro liggen![]()
![]()
help Logi
Maar het is bijna weekend kan je dus slackenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt , maar ik zit wel in een redelijk belangrijke project ,nu moeten we wachten op berichten uit Londen vandaar
die is ook goed jaquote:
uhuquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Maar het is bijna weekend kan je dus slacken
ik had er eentje gepost alleen niemand keek er naquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
die is ook goed ja
Ik weet er nog wel eentje, maar ik kan hm niet vinden
Op zich niks mis met klemzuipen. Heb daar eigenlijk wel zin in vanavondquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:26 schreef Runx het volgende:
[..]
het gaat waarschijnlijk zo kut worden dat ik me klem zuip
e-thug failquote:
Haha ach, gratis drank om maar zo te noemenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:26 schreef Runx het volgende:
[..]
uhuik moet eens wat rustig aan doen in de weekends
strak ook een verjaardag , het gaat waarschijnlijk zo kut worden dat ik me klem zuip
sowwyquote:
naja gratis dat is zijn verjaardag cadeau en dan drinken wij het opquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ach, gratis drank om maar zo te noemen
Ik morgen party die wordt wel vet!
ene kant jammer, andere kant heb je geluk hahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik kan bijna geen afbeeldingen zijn
ja die is ook al vies.. getverquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sowwy![]()
is het vervolg van deze
[ afbeelding ]
hoe komen mensen echt bij het idee om zon foto te nemen zeg
maar waar wij naartoe moeten, die gast gaat echt geen bier in slaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ach, gratis drank om maar zo te noemen
Ik morgen party die wordt wel vet!
Ook echt die achtergrond.. een visquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sowwy![]()
is het vervolg van deze
[ afbeelding ]
hoe komen mensen echt bij het idee om zon foto te nemen zeg
idd wel nemen maar niks gevenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar waar wij naartoe moeten, die gast gaat echt geen bier in slaan
veel te krenterig
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:28 schreef Crazy-p het volgende:
@logi volgens mij moet ik vanavond de redbull aanvullen met rode wodka..
zal het niet meer doen, je moet tenslotte straks ook nog etenquote:
lame.. wat heb je voor kado voor em?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar waar wij naartoe moeten, die gast gaat echt geen bier in slaan
veel te krenterig
eten is nergens voor nodigquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal het niet meer doen, je moet tenslotte straks ook nog eten
Een AH-tas vol met lege flessenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lame.. wat heb je voor kado voor em?
fles drank je die zelf opdrinkt?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een AH-tas vol met lege flessenZONDER statiegeld
dat zijn we dus wel...maar dan gaan wij met zijn 4-en wel een normaal gesprek beginnen en laten we jorinde en gijs wel over computers praten enzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:33 schreef Runx het volgende:
[..]
idd wel nemen maar niks geven
ik hoop serieus dat wij niet de enige zijn :")
euh ?!? ben je aan het vasten ?quote:
yupquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lame.. wat heb je voor kado voor em?
fles drank je die zelf opdrinkt?
ik kon het hier nog ruiken johquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:37 schreef Logician het volgende:
cp: vodka? grapjas![]()
ik ga ff douchen ik stink
Jorinde.. een meisjes nurdquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat zijn we dus wel...maar dan gaan wij met zijn 4-en wel een normaal gesprek beginnen en laten we jorinde en gijs wel over computers praten enzo
net zoals vorig jaarquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:38 schreef Runx het volgende:
[..]
yupwe nemen zelf de bier echt mee is zijn cadeau alleen wij drinken het op
het zijn echt van die verjaardagen waar je eigenlijk niet wilt gaan maar waar het wel moet anders heb je weer van die roddels in de wereld etc
whaha, briljant idee, dat ga ik flikken bij de eerstvolgende verjaardag hahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een AH-tas vol met lege flessenZONDER statiegeld
ja echt daar wou ik het ook over hebben geen computer talk , en ook niet over zijn wapen collectie anders ben ik wegquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat zijn we dus wel...maar dan gaan wij met zijn 4-en wel een normaal gesprek beginnen en laten we jorinde en gijs wel over computers praten enzo
Die mensen zijn irritant, die ken ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:38 schreef Runx het volgende:
[..]
yupwe nemen zelf de bier echt mee is zijn cadeau alleen wij drinken het op
het zijn echt van die verjaardagen waar je eigenlijk niet wilt gaan maar waar het wel moet anders heb je weer van die roddels in de wereld etc
hoe ga je weg dan? jij kan toch niet alleen op de fiets, en waarschijnlijk klim jij weer ergens achterop met je luie allochtonen reetquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:39 schreef Runx het volgende:
[..]
ja echt daar wou ik het ook over hebben geen computer talk , en ook niet over zijn wapen collectie anders ben ik wegen wow
toen was ik er nietquote:
nee toen was alleen joris er geweest, en toen gingen ze op school in de pauze apart zittenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:40 schreef Runx het volgende:
[..]
toen was ik er nietof bedoel je bij die zaal wat ik gehuurd had
ik ga proberen mijn ma ze fiets mee te krijgen alleen ben wle bang dat het glad is en dat ik het niet ziequote:Op vrijdag 21 november 2008 15:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoe ga je weg dan? jij kan toch niet alleen op de fiets, en waarschijnlijk klim jij weer ergens achterop met je luie allochtonen reet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |