klopt , maar ik zit wel in een redelijk belangrijke project ,nu moeten we wachten op berichten uit Londen vandaarquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vrijdag zeker dan doet niemand meer wat!
Haha lekker hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:21 schreef Crazy-p het volgende:
maar ik heb nog 1 blikje redbull onder mn buro liggen![]()
![]()
help Logi
Maar het is bijna weekend kan je dus slackenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt , maar ik zit wel in een redelijk belangrijke project ,nu moeten we wachten op berichten uit Londen vandaar
die is ook goed jaquote:
uhuquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Maar het is bijna weekend kan je dus slacken
ik had er eentje gepost alleen niemand keek er naquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
die is ook goed ja
Ik weet er nog wel eentje, maar ik kan hm niet vinden
Op zich niks mis met klemzuipen. Heb daar eigenlijk wel zin in vanavondquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:26 schreef Runx het volgende:
[..]
het gaat waarschijnlijk zo kut worden dat ik me klem zuip
e-thug failquote:
Haha ach, gratis drank om maar zo te noemenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:26 schreef Runx het volgende:
[..]
uhuik moet eens wat rustig aan doen in de weekends
strak ook een verjaardag , het gaat waarschijnlijk zo kut worden dat ik me klem zuip
sowwyquote:
naja gratis dat is zijn verjaardag cadeau en dan drinken wij het opquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ach, gratis drank om maar zo te noemen
Ik morgen party die wordt wel vet!
ene kant jammer, andere kant heb je geluk hahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik kan bijna geen afbeeldingen zijn
ja die is ook al vies.. getverquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sowwy![]()
is het vervolg van deze
[ afbeelding ]
hoe komen mensen echt bij het idee om zon foto te nemen zeg
maar waar wij naartoe moeten, die gast gaat echt geen bier in slaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ach, gratis drank om maar zo te noemen
Ik morgen party die wordt wel vet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |