Wat noem je me fout danquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:57 schreef Crazy-p het volgende:
mensen.. zo dik.. is gewoon fout.. sorry..
*nachtmerries*
sorry maar iedereen heeft dus ik dacht zou wel hip zijnquote:
ja ik kan nog wel ergere plaatsen natuurlijk, maar die zijn écht niet geschikt voor op het werkquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:57 schreef Crazy-p het volgende:
mensen.. zo dik.. is gewoon fout.. sorry..
*nachtmerries*
ps: ik vond nog een foto van jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:00 schreef Logician het volgende:
[..]
ps: ik vond nog een foto van jezien zien zien waar ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je mij zitten gluren
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
nouuuuw niemand heeft gekekenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:53 schreef Runx het volgende:
dit is ook ziek
deel 1 http://www.yourdailymedia(...)fice_Worker_Loses_It
deel 2 http://www.yourdailymedia(...)Worker_Loses_It_(II)
wat zou er moeten knakken dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:04 schreef Crazy-p het volgende:
vraagje he..
als je je handen op je schouders legt.. en je hebt je armen zeg maar soort van verticaal.. voorzover dat mogelijk is.. en als je dan je armen naar beneden druk.. klopt het dat het dan knakt.. en voelt alsof het in en uit de kom schiet?
lol.. serieus..
niet dat het zeer doet ofzo..
alhoewel.. gewoon een zeurende pijn in mn schouders.. maar die heb ik de hele dag al..
iedereen gaat nu testen zeker..
of ben ik alleen zo maf..
je schouders..quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat zou er moeten knakken dan?
ik heb wel getest
dat kan ik best wel begrijpenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:08 schreef debbie_19 het volgende:ik wil naar huis
Denk dat ik zo toch maar ff naar huis ga.
ik al welquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar ik sta nog steeds niet in je lijstje
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:09 schreef Runx het volgende:
[..]
dat kan ik best wel begrijpen, maar ik hoop voor je dat je een veel betere baan vind
je wil niet weten hoe ik aangekeken werd toen ik dat zojuist probeerdequote:Op vrijdag 21 november 2008 15:04 schreef Crazy-p het volgende:
vraagje he..
als je je handen op je schouders legt.. en je hebt je armen zeg maar soort van verticaal.. voorzover dat mogelijk is.. en als je dan je armen naar beneden druk.. klopt het dat het dan knakt.. en voelt alsof het in en uit de kom schiet?
lol.. serieus..
alhoewel.. gewoon een zeurende pijn in mn schouders.. maar die heb ik de hele dag al..
heheh ik sta er in vet manquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar ik sta nog steeds niet in je lijstje
Zo krijg ik ze niet gekraakt iig, en ik kan zowat elk gewricht in mijn lichaam kraken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:04 schreef Crazy-p het volgende:
vraagje he..
lol.. serieus..
ja toggquote:
ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo krijg ik ze niet gekraakt iig, en ik kan zowat elk gewricht in mijn lichaam kraken.Zelfs mijn ellebogen
Dat heb ik met botjes in mijn voet zelf. Als je dan rond loopt thuis constant *knak* *knak* *knak* bij elke stapquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook
meestal knakt mijn rechter enkel vanzelf al bij het lopen
is zo gezond..sport
hahahquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook
is zo gezond..sport
ik kan soms mijn borstkas kraken ik weet niet hoe maar soms gebeurt het echt vaagquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook
is zo gezond..sport
dat heb ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik met botjes in mijn voet zelf. Als je dan rond loopt thuis constant *knak* *knak* *knak* bij elke stap
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe ik aangekeken werd toen ik dat zojuist probeerde
echt een geval vanquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:14 schreef Runx het volgende:
[..]
ik kan soms mijn borstkas kraken ik weet niet hoe maar soms gebeurt het echt vaag
waarom kijk jij op mijn fobo zonder een berichtje achter te latenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik met botjes in mijn voet zelf. Als je dan rond loopt thuis constant *knak* *knak* *knak* bij elke stap
zal wel iets voor allochtonen zijnquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt een geval van
[ afbeelding ]
dus zo meteen meer crazy M nieuws ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
verveling ...
Ik heb gewrichten die ik continue kan kraken, mn polsen, pinken, enkels en rechter heup. Daarnaast ook vaak zat mn borstbeen, doet pijn als ik die niet doe en ook als het knakt, maar toch ook wel een relieve.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo krijg ik ze niet gekraakt iig, en ik kan zowat elk gewricht in mijn lichaam kraken.Zelfs mijn ellebogen
ik dacht dat jij niet meer zo veel kon posten op je nieuwe stage plekquote:
Whahahquote:
dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik dacht dat jij niet meer zo veel kon posten op je nieuwe stage plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |