ik had vandaag een herstelloopje gepland staan.. helaas dat gaat niet werkenquote:Op maandag 17 november 2008 23:33 schreef kepler het volgende:
zo, weer terug uit Center Parcs en heb nu onwijze spierpijn van de Zevenheuvelen
ik wilde eigenlijk gaan trainen (volleybal) vandaag, maar toch maar even overgeslagenquote:Op maandag 17 november 2008 23:36 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
ik had vandaag een herstelloopje gepland staan.. helaas dat gaat niet werken.
Als je links loopt moet je gewoon de hele tijd pas-op roepen dan gaan ze wel aan de kant en anders moet je ze gewoon opzij duwen. Het staat overal duidelijk aangegeven en ook in het boekje stond het al: "langzame lopers rechts blijven, snelle lopers links". Maar dat pas-op werkt prima, zolang ze geen walkman ophebbenquote:Op maandag 17 november 2008 23:33 schreef kepler het volgende:
zo, weer terug uit Center Parcs en heb nu onwijze spierpijn van de Zevenheuvelen
Ik vond het echt extreeeem druk en kon totaal niet in mn ritme komen. De eerste km's ging nog wel, want daar was het aardig breed. Maar halverwege werd het echt veel smaller en moest ik continue inhouden omdat niemand opzij gingIk snap ook echt niet wat sommige mensen vooraan deden, die hebben dus een veel te snelle eindtijd opgegeven... (zeg een 30 min te snel ofzo
)
Daarnaast had ik ook nog hoofdpijn, kwam er een ambulance motor langs tijdens mn laatste km en liep een uitvaller gigantisch in de weg in de laatste 500 meter (ik moest zelfs stilstaan om niet tegen hem op te knallen)
Verder wel genoten van de loop zelf en de heuvels vielen me erg mee. Twee keer was het een flinke klim, maar van dat valse plat in het begin heb ik eigenlijk niks gemerkt
ow ja, mn eindtijd: 1:05:33
Idd. Ons een beetje lekker maken, maar niets laten zienquote:Op maandag 17 november 2008 23:11 schreef JJH het volgende:
Doe dan eens startnummers of foto's, ben ook wel een beetje nieuwsgierig.
4011quote:Op maandag 17 november 2008 23:11 schreef JJH het volgende:
Doe dan eens startnummers of foto's, ben ook wel een beetje nieuwsgierig.
ja, ik blijf niet roepenquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:08 schreef superbient het volgende:
[..]
Als je links loopt moet je gewoon de hele tijd pas-op roepen dan gaan ze wel aan de kant en anders moet je ze gewoon opzij duwen. Het staat overal duidelijk aangegeven en ook in het boekje stond het al: "langzame lopers rechts blijven, snelle lopers links". Maar dat pas-op werkt prima, zolang ze geen walkman ophebben
volgens mij moet je dan meer rekken na afloop van je loop, dit schijnt spierpijn te verminderen/voorkomenquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
4011
Vond mijn eindsprint filmpje op de finish ook wel grappig...![]()
Gisteren een kort duurloopje gedaan.. als hersteltraining.. Nu is de spierpijn alleen nog maar erger geworden.
je hartslagmeter is je beste trainingsmaatje zeg ik altijdquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:16 schreef ShadyLane het volgende:
Inmiddels heb ik ontdekt waarom ik dacht aardig aan het trainen te zijn terwijl ik blijkbaar niet aardig aan het trainen was: de andere leden van m'n loopgroep waren allemaal nog veel langzamer. Ik liep bij de trainingen altijd voorop en dacht dus dat ik goed bezig was, maar dat was een valse indicator
Ik heb eens een onderzoek gelezen tussen mensen die op hun hartslagmeter liepen en mensen die op hun gevoel trainden. Resultaat was dat de mensen zonder hartslagmeter beter trainen ...quote:Op woensdag 19 november 2008 00:47 schreef superbient het volgende:
[..]
je hartslagmeter is je beste trainingsmaatje zeg ik altijd![]()
* superbient traint het liefst alleen
ik train ook zonder hartslagmeter en meestal zelfs ook zonder horlogequote:Op woensdag 19 november 2008 01:17 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik heb eens een onderzoek gelezen tussen mensen die op hun hartslagmeter liepen en mensen die op hun gevoel trainden. Resultaat was dat de mensen zonder hartslagmeter beter trainen ...
Lijkt me wel tenzij het natuurlijk niet goed voelt. Armen gebruik je nauwelijks en buik wel maar die moet het wel vol kunnen houden. Ik zou alleen oppassen met de combinaties rug/hardlopen en benen/hardlopen. Je moet een beetje naar je lichaam luisteren. Dit geeft vanzelf wel aan of je te gek bezig bent of dat je het nog wel wat meer kunt belastenquote:Op woensdag 19 november 2008 01:18 schreef Remake het volgende:
Kan ik als ik op maandag veel arm en buik oefeningen gedaan heb,
dinsdag gaan hardlopen?
Of is dat geen goed plan en moet ik echt een dag rust nemen van alle sport?
En omgekeerd ook trouwens, dag 1 hardlopen, dag 2 spier...
Ik houd het meestal toch wel een beetje in de gaten anders loop ik veel te hard tijdens een rustige trainingquote:Op woensdag 19 november 2008 10:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ik train ook zonder hartslagmeter en meestal zelfs ook zonder horlogeGewoon lekker lopen
quote:Op maandag 17 november 2008 22:49 schreef beertenderrr het volgende:
Veel succes bij de sportarts iig en we horen hier (waarschijnlijk in het volgende topic dan) hoe het is verlopen! Hopelijk is het niet iets waarvoor je onder het mes moet, dan ben je mooi de sjaak
Die hoop heb ik al een klein beetje laten varen. Misschien ook wel omdat het dan straks alleen maar mee kan vallenquote:Op maandag 17 november 2008 22:35 schreef ShadyLane het volgende:
Ah bah wat lijkt me dat irritant
Hoop dat er relatief makkelijk iets aan te doen is!
neuh, ik weet van mezelf wel wanneer ik te hard loop. Al vind ik het gewoon moeilijk om rustig te lopen, ik heb snel de neiging om te hard te lopenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:40 schreef superbient het volgende:
[..]
Ik houd het meestal toch wel een beetje in de gaten anders loop ik veel te hard tijdens een rustige training
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:26 schreef kleinzusje het volgende:
2 weken rust tvpdoe nou nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon even 2 weken wachten, dan weet je zeker dat je er geen last meer vanhebt!
The line is a dot to you!
Van dattum, prima psychiater zo'n hardlooprondje, lekker m'n kop helemaal leegmaken.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:03 schreef Grumpey het volgende:
Ik loop altijd op gevoel, lekker zonder muziek of afleidingpiepjes/klokjes. Even verstand op nul en puur op basis van wat mijn lichaam aangeeft bepalen in welk tempo ik doorloop. In alle andere gevallen krijg ik last van stress
Heb hem gewoon geknipt en geplakt hoor, zelfs de moeite genomen om de laatste paar delen toe te voegen.quote:
kan je hem niet uit het vorige topic copy-pasten. In de wiki staat nog de oudequote:Op woensdag 19 november 2008 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb hem gewoon geknipt en geplakt hoor, zelfs de moeite genomen om de laatste paar delen toe te voegen.
Zijn richttijdenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:17 schreef beertenderrr het volgende:
Overigens staan er ook resultaten van 2007 in![]()
Ik wilde er al naar kijken toen ik het topic opende, maar ik kan volgens mij de wiki niet aanpassen ?!?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:17 schreef beertenderrr het volgende:
de OP kan sowieso een verfrissende blik gebruiken naar mijn idee![]()
het is jubileum topic, dus moet maar eens een banner komen en de tijden van de 7 heuvels moeten ingevuld worden. Overigens staan er ook resultaten van 2007 in![]()
mocht ik tijd hebben, wil ik wel even kijken of ik er iets van kan maken
maar die tijden zijn zoooooo achterhaaldquote:Op donderdag 20 november 2008 08:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Zijn richttijdenIk sta er voor 02:15 op maar ik liep 1:45
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |