abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63175774
toch?

pi_63175801
o ja en Kelly is een Hoer !



dat wilde ik even kwijt
pi_63175915
waar blijven jullie nou ?
pi_63175924
Hallo............
pi_63175943
is daar iemand ??????????
pi_63175953
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 22:50:58 #7
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63175997
neeeeeeeeeeeeeee
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63176020
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:50 schreef Manu82 het volgende:
neeeeeeeeeeeeeee
wat Nee ?
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 22:55:04 #10
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63176186
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

wat Nee ?
Ik ben er niet
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63176243
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:55 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik ben er niet
lafbek
pi_63176311
Ik ben weer es met eten bezig.. Word nog es een keuken prinses
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_63176324
nah........dat feessie kenne we wel shaken.......


dat wordt niks.........





pi_63176341
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:57 schreef Soury het volgende:
Ik ben weer es met eten bezig.. Word nog es een keuken prinses
wat ben je aan het maken?

pi_63176367
godsamme die sakis rouvas is heul niet slecht
pi_63176444
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
godsamme die sakis rouvas is heul niet slecht
gelukkig heeft jou toep de optie ''opnieuw bekijken''

dat ga ik dus nu effe doen
pi_63176733


nah ik ga es effe die griek pesten want met jullie is het ook niks an........




pi_63176814
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

wat ben je aan het maken?

Nou niks maar ik had nog varkenslapjes (foutje) en nu heb ik net een marinade gemaakt en het vlees in stukjes er door geroerd. Kan het lekker de hele nach/dag intrekken. morgen iets oosters dus
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_63176872
Wie gaf die smiley's tip
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 12 november 2008 @ 23:16:38 #20
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63177118
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef Soury het volgende:
Wie gaf die smiley's tip
not me
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_63177164
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:16 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

not me
Wasn't me
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_63177272
Ik ga mijn varkensvlees nog maar slaan. Dat is toch al dood
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 12 november 2008 @ 23:22:57 #23
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63177411
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:20 schreef Soury het volgende:
Ik ga mijn varkensvlees nog maar slaan. Dat is toch al dood
Jij kan kiezen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_63177539
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:22 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Jij kan kiezen
Ik wil dat niet.. Ik hou van vlees/vis/kip
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 12 november 2008 @ 23:28:16 #25
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63177632
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:26 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik wil dat niet.. Ik hou van vlees/vis/kip
Ik ook hoor
Maar ik geloof dat die actie meer gaat om het welzijn van dieren, grotere hokken enzo
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_63177766
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:28 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik ook hoor
Maar ik geloof dat die actie meer gaat om het welzijn van dieren, grotere hokken enzo
Ohh das prima.. Ik koop vaak groen vlees, al weet ik niet of dat wel allemaal klopt
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 12 november 2008 @ 23:34:06 #27
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63177810
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Ohh das prima.. Ik koop vaak groen vlees, al weet ik niet of dat wel allemaal klopt
Ik vraag me ook af of dat wel allemaal gecontroleerd wordt
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_63177855
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:34 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af of dat wel allemaal gecontroleerd wordt
Ik mag hopen van wel. Maar meer dan dat kan ik niet doen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 12 november 2008 @ 23:36:34 #29
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63177893
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:


nah ik ga es effe die griek pesten want met jullie is het ook niks an........





Arme griek
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 23:42:25 #30
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63178051
Slaap lekker iedereen

Liesje doe jij het licht weer uit?
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 23:44:44 #31
128220 Peter6000
pi_63178104
Ik las de uitslagen van de KNVB-beker, en ik moest gelijk aan Manu denken.

Volgens mij hou ik me teveel met dit subforum bezig, terwijl ik dat waardeloze kutprogramma niet eens volg.

LOL
  woensdag 12 november 2008 @ 23:44:47 #32
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63178105
Weltruste Manu
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_63178111
Groen
Doe maar maar rood vlees dan. Groen is over de datum

Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_63178133
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:42 schreef Manu82 het volgende:
Slaap lekker iedereen

Liesje doe jij het licht weer uit?
Ciao Manu.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  woensdag 12 november 2008 @ 23:46:41 #35
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63178150
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik las de uitslagen van de KNVB-beker, en ik moest gelijk aan Manu denken.

Volgens mij hou ik me teveel met dit subforum bezig, terwijl ik dat waardeloze kutprogramma niet eens volg.

LOL
Je lacht hem toch niet uit hé? lol

Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_63178272
Ben er ook weg van.

Buona notte a tutti
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  woensdag 12 november 2008 @ 23:54:30 #37
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63178335
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er ook weg van.

Buona notte a tutti
È anche una buona notte
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2008 @ 23:56:28 #38
128220 Peter6000
pi_63178383
quote:
Mwah, het origineel is beter.
  donderdag 13 november 2008 @ 00:00:40 #39
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63178484
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:56 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Mwah, het origineel is beter.
ongeevenaard
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_63179305
Zo.... laat ik de eerste post van na middernacht hier dan maar ff doen, het is immers pas 00.39
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_63180720
Oh.......

Ben wat vergeten, momentje

Een boodschap voor de Buuf!



En Lea ook nog feli
  † In Memoriam † donderdag 13 november 2008 @ 06:26:02 #42
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63180775
Waarom zit dat geenstijl logo eigenlijk bij de adresbalk?
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † donderdag 13 november 2008 @ 06:26:37 #43
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63180778
en goedemorgen trouwens
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63180922
Goedemorg en!
pi_63181821
Jong Nederland narcistisch en verwend,,,aldus de volkskrant.

en ben het er mee eens, en ren nu snel weg..tot laters
  donderdag 13 november 2008 @ 09:04:47 #46
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63182094
quote:
Op donderdag 13 november 2008 05:35 schreef nachtzuster het volgende:
Oh.......

Ben wat vergeten, momentje

Een boodschap voor de Buuf!



En Lea ook nog feli
NZ! Ik lig helemaal in een stuip hier! wat leuk en wat is ie eng! Die met dat kusje. Nu slaap ik eerlijk nooit meer. Van angst

Maar gawd wat een lijf En wat een stem
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 13 november 2008 @ 09:06:27 #47
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
  donderdag 13 november 2008 @ 09:11:04 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63182195
Goedemorgen!
Vandaag zijn we weer vrolijk(er).
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 13 november 2008 @ 09:15:41 #49
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63182291
Ah.

Altijd plezierig. Ik ga denk ik maar eens even boodschappen doen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63182503
Dat deed ik gisteren, boodschappen en toen was mijn saldo ontoereikend. Midden op een pms-dag en zeker weten dat het niet kan. Zo genant. Was wel mijn eigen schuld, ik had met de rekeningen lopen goochelen en ik had per ongeluk alles dubbel van de lopende rekening afgehaald. Ik had een vakantie betaald en wilde dat weer terugstorten vanaf de spaar. Maar ipv het van de spaar naar de lopende te hebben gedaan heb ik het van de lopende naar de spaar gezet en toen was het op. Boodschappen waren 40 euro en er stond nog 38,64 op. Godsgloeiende. Visa deden ze niet, Douglas en Esprit card ook niet.
Go hard or go home
  donderdag 13 november 2008 @ 09:28:49 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63182556
Ik vind het wel prettig te weten dat we samen PMS-en, noekje.

Hoe heb je het vervolgens opgelost? Zo van: laat die groenten dan maar zitten?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63182688
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:28 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het wel prettig te weten dat we samen PMS-en, noekje.

Hoe heb je het vervolgens opgelost? Zo van: laat die groenten dan maar zitten?
Nee, want ik wist niet hoeveel er wel op stond.
Ik ben met een rode kop naar huis gereden, snel met de random reader aan de slag gegaan en heb alles teruggezet. Toen ben ik weer terug gegaan en heb betaald en gezegd dat ik de verkeerde pas bij me had.
Toen weer naar huis met boodschappen, vervolgens de telefoon opgepakt en meneer overal de schuld van gegeven, dat ik altijd alles moet doen, dat ik adem haal, dat ik me dik voelde etc..
Toen kreeg ik bloemen en snickers. Hij kon zo raden in welke staat ik was.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 13 november 2008 @ 11:06:25 #53
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63184998
Blijft grappig om Oltmans weer te zien in al die fragmenten
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63185225
Môgguh
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 november 2008 @ 11:26:22 #55
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63185534
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:35 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee, want ik wist niet hoeveel er wel op stond.
Ik ben met een rode kop naar huis gereden, snel met de random reader aan de slag gegaan en heb alles teruggezet. Toen ben ik weer terug gegaan en heb betaald en gezegd dat ik de verkeerde pas bij me had.
Toen weer naar huis met boodschappen, vervolgens de telefoon opgepakt en meneer overal de schuld van gegeven, dat ik altijd alles moet doen, dat ik adem haal, dat ik me dik voelde etc..
Toen kreeg ik bloemen en snickers. Hij kon zo raden in welke staat ik was.
Oh, da's ook prettig ja. Nah, gezien mijn saldo moet ik nu maar stoppen met jarig zijn
De rest van de maand water en brood, beginnen we mooi slank aan de december feestmaand
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63186475
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh, da's ook prettig ja. Nah, gezien mijn saldo moet ik nu maar stoppen met jarig zijn
De rest van de maand water en brood, beginnen we mooi slank aan de december feestmaand
Er vroeg net iemand aan me of ik wéér was afgevallen. Nou nee, ik voel me 250 kilo, hoezo?
Baggy jeans ftw! Die moet je af en toe ook even omhoog trekken, dan voel ik met toch weer 248 kilo.
Anders heb je nog altijd de St. Maarten buit die je kunt opwarmen.
Go hard or go home
pi_63186663
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:04 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

NZ! Ik lig helemaal in een stuip hier! wat leuk en wat is ie eng! Die met dat kusje. Nu slaap ik eerlijk nooit meer. Van angst

Maar gawd wat een lijf En wat een stem
Lekker hè
Viel nie mee, rond dat tijdstip, kwam allemaal duffe plaatjes tegen en dacht opeens aan hem

Middag all, PMS nummer zoveel meldt!
De rode golf kan ieder moment voorrijden
Dus ik ga maar es douchen
pi_63194099
Vanaf 12u niet meer gepost .

Goedemiddag .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 13 november 2008 @ 16:28:51 #59
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63194383
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanaf 12u niet meer gepost .

Goedemiddag .
Gezien de PMS status hier misschien ook maar beter
en dan hier als in hier op Fok! niet hier als in hier bij mij thuis
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 13 november 2008 @ 16:30:38 #60
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_63194440
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanaf 12u niet meer gepost .

Goedemiddag .
Hey PP. Het is echt enorm rustig vandaag hier...
Nog maar een muziekje voor t nodige vertier. (Ja, ik ben al in Sint stemming)

  donderdag 13 november 2008 @ 17:16:48 #61
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63195698
Avond

Verdomd vroeg donker alweer

Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  donderdag 13 november 2008 @ 18:16:41 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63197041
Okay, nu had ik eigenlijk geen zin in dat etentje van vanavond. Maar om dan twee uur van tevoren een sms te krijgen of we het een week kunnen verzetten vanwege dubbele afspraken, is ook heul niet leuk.
Moet ik wéér zelf bedenken wat ik ga eten.
Maar kan ik wel de rentree van M. zien .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 13 november 2008 @ 18:53:24 #63
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63197880
Je bent gewoon 2e keus
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  donderdag 13 november 2008 @ 19:04:19 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63198124
En dat vind ik in dit geval helemaal niet erg. Zo'n moetje eetdate waar ik eigenlijk helemaal geen zin in had, maar waarvoor ik weer een te grote wat ben om glashard 'Nee' te zeggen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63198389
Kreeg net een sms van Greet die heel tevreden aan een biertje zit tussen de dronken Engelsen bij een temperatuurtje van 23 graden in de schaduw.

Of ik namens hem even dit wilde plaatsen.

pi_63198466
Dan maar naar het vogeltje kijken/luisteren

Ben er weer.
Twee dagen vierhonderd kids.
Gemiddeld IQ: 89
Gemiddelde aandachtsspanne: 5 minuten
Tijdsduur debat: anderhalf uur
Percentage kids dat ouders hun bekeuringen laten betalen: 30+%
Percentage ouders dat drank/drugs toezicht houdt: 10%
Percentage alcoholisten onder 16: 3%

Lang leve de kritiekloze maatschappij
  donderdag 13 november 2008 @ 19:17:32 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63198479
SMS Greet maar de groeten terug, en zeg ook meteen even dat M&M weer herenigd zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 13 november 2008 @ 19:25:21 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63198681
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63198718
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:25 schreef Copycat het volgende:
Ria Brieffies is ongeneeslijk ziek.

http://www.dollydots.com/joomla/index.php

Who?

And more importantly: should we care?
  donderdag 13 november 2008 @ 19:27:17 #70
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63198730
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:17 schreef dieenebart het volgende:
Dan maar naar het vogeltje kijken/luisteren

Ben er weer.
Twee dagen vierhonderd kids.
Gemiddeld IQ: 89
Gemiddelde aandachtsspanne: 5 minuten
Tijdsduur debat: anderhalf uur
Percentage kids dat ouders hun bekeuringen laten betalen: 30+%
Percentage ouders dat drank/drugs toezicht houdt: 10%
Percentage alcoholisten onder 16: 3%

Lang leve de kritiekloze maatschappij
Ach, het houdt je van de straat
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † donderdag 13 november 2008 @ 19:28:26 #71
135305 beequeen
Lost.
pi_63198758
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:25 schreef Copycat het volgende:
Ria Brieffies is ongeneeslijk ziek.

http://www.dollydots.com/joomla/index.php

Ik las het net op SHO. Jemig, zo'n jonge vrouw.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 13 november 2008 @ 19:28:57 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63198767
Wat versta je onder drugstoezicht van ouders, Bart?
Dat ze de drugsgangen van hun kinderen nagaan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 13 november 2008 @ 19:32:18 #73
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63198846
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:17 schreef dieenebart het volgende:
Dan maar naar het vogeltje kijken/luisteren

Ben er weer.
Twee dagen vierhonderd kids.
Gemiddeld IQ: 89
Gemiddelde aandachtsspanne: 5 minuten
Tijdsduur debat: anderhalf uur
Percentage kids dat ouders hun bekeuringen laten betalen: 30+%
Percentage ouders dat drank/drugs toezicht houdt: 10%
Percentage alcoholisten onder 16: 3%

Lang leve de kritiekloze maatschappij
Oi, als ouder schrik ik hier van.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63198947
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:32 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oi, als ouder schrik ik hier van.
Was ook een beetje de bedoeling Er zijn veel ouders die geen diploma hebben, zeg maar.
Hoe staat het met jouw msn-toezicht, bijvoorbeeld?
  donderdag 13 november 2008 @ 19:57:42 #75
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63199447
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:37 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Was ook een beetje de bedoeling Er zijn veel ouders die geen diploma hebben, zeg maar.
Hoe staat het met jouw msn-toezicht, bijvoorbeeld?
Ik hou buuf scherp in de gaten
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  One tough cookie donderdag 13 november 2008 @ 20:07:27 #76
169210 liesje1979
pi_63199708
Goedenavond Fok!
pi_63199801
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:57 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik hou buuf scherp in de gaten
pi_63200098
héhéhéhé

die vent is ook altijd de LuL hé

http://www.telegraaf.nl/p(...)elvink__.html?p=21,2

pi_63200171
Mijn sigaretten zijn op. Ik loop even naar de pomp.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_63200475
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn sigaretten zijn op. Ik loop even naar de pomp.
Jaja. Wel terugkomen he?!
  One tough cookie donderdag 13 november 2008 @ 20:38:22 #81
169210 liesje1979
pi_63200601
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
héhéhéhé

die vent is ook altijd de LuL hé

http://www.telegraaf.nl/p(...)elvink__.html?p=21,2


Die arme Dries!
  donderdag 13 november 2008 @ 20:39:32 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63200636
Die Anoesjka heeft mijn Miss T-shirt aan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  One tough cookie donderdag 13 november 2008 @ 20:57:34 #83
169210 liesje1979
pi_63201165
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:39 schreef Copycat het volgende:
Die Anoesjka heeft mijn Miss T-shirt aan.
Ik heb laatst in Amsterdam ook zo'n shirt gekocht. (Maar dan een grijze.) Hij was iets goedkoper, 12 euro
Maar ik kreeg er geen barbapapa telefoondingetje bij.
  donderdag 13 november 2008 @ 21:16:38 #84
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63201888
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_63202341
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:16 schreef HiDiHo het volgende:
Mooie reklame van Tele 2

sms mout on naar 4242!
Heb je een engelands nummer? sms dan mutt on naar 4444!

[ Bericht 7% gewijzigd door dieenebart op 13-11-2008 21:27:18 (extra spam) ]
  One tough cookie donderdag 13 november 2008 @ 21:26:48 #86
169210 liesje1979
pi_63202531
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ben je er ook zo een die alleen rookt voor de gezelligheid?

Liedje dan maar

  One tough cookie donderdag 13 november 2008 @ 21:33:13 #88
169210 liesje1979
pi_63202669
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Ben je er ook zo een die alleen rookt voor de gezelligheid?

Liedje dan maar


Alleen rookt voor de gezelligheid? In mijn rookhok? Ja! Want het is me daar toch een pratij gezellig!

Nee joh, ik ben verslaafd.
pi_63203007
Heb ik al wat gemist?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 november 2008 @ 21:48:42 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63203429
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 13 november 2008 @ 21:50:42 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63203510


Het zijn er meer!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63204019
Die zijn echt leuk Cc
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  One tough cookie donderdag 13 november 2008 @ 22:11:30 #94
169210 liesje1979
pi_63204468
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

Ik kan er niets aan doen, maar van zulke dingen moet ik ook altijd heel erg lachen!

(Nog steeds jammer dat ik die slappe lach van jou gemist heb toen bij Peter )
pi_63204574
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:11 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik kan er niets aan doen, maar van zulke dingen moet ik ook altijd heel erg lachen!

(Nog steeds jammer dat ik die slappe lach van jou gemist heb toen bij Peter )
nou dat ging ook lekker ja......

wat is het hier abnormaal stil vandaag........
  One tough cookie donderdag 13 november 2008 @ 22:14:15 #96
169210 liesje1979
  One tough cookie donderdag 13 november 2008 @ 22:15:49 #97
169210 liesje1979
pi_63204653
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

nou dat ging ook lekker ja......

wat is het hier abnormaal stil vandaag........
Ja, ik weet het ook niet. Misschien is ondertussen wel de wereld aan het vergaan, en ik zit hier nog rustig achter mijn laptop.
  donderdag 13 november 2008 @ 22:18:36 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63204765


Ze lacht hierom. (eventjes geduld hebben)
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  One tough cookie donderdag 13 november 2008 @ 22:20:28 #100
169210 liesje1979
pi_63204861
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:18 schreef Copycat het volgende:


Ze lacht hierom. (eventjes geduld hebben)
Ja dat dacht ik al, ik lachte denk ik nog harder dan zij, de eerste keer dat ik dat filmpje zag.
  donderdag 13 november 2008 @ 22:22:14 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63204936
Ik kende dat hele filmpje niet.
Wat een lach .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  One tough cookie donderdag 13 november 2008 @ 22:26:26 #102
169210 liesje1979
pi_63205148
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]




Wat een blij jongetje!
pi_63206856
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:26 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wat een blij jongetje!
Er ontbreken een paar steekjes maar hij is er blij mee
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  One tough cookie donderdag 13 november 2008 @ 23:32:19 #104
169210 liesje1979
pi_63207611
Even teruglezen hoor!
pi_63207881
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Even teruglezen hoor!
Griekje en ik hebben gisteren toen we uit eten gingen als verstandige volwassen mensen om te stoppen
met roken

nou zou je denken toppie wijs besluit, beter voor je gezondheid en het scheelt nog eens
een bak met geld ook, plus dat je niet meer van die stinkgordijnen hebt enzo.........

dus........ ik (wij) hebben de hele dag nog niet gerookt en ik heb zin om iemand helemaal in elkaar te meppen
ofzo....... gewoon zomaar.......

bovendien heb ik hier een hele zak pepernoten zitten leegveten, en daar word ik ook niet vrolijker van......

dus dat.......
pi_63207995
even een bakkie koffie zetten en dan weer frasier kijken.......





pi_63208011
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Griekje en ik hebben gisteren toen we uit eten gingen als verstandige volwassen mensen om te stoppen
met roken

nou zou je denken toppie wijs besluit, beter voor je gezondheid en het scheelt nog eens
een bak met geld ook, plus dat je niet meer van die stinkgordijnen hebt enzo.........

dus........ ik (wij) hebben de hele dag nog niet gerookt en ik heb zin om iemand helemaal in elkaar te meppen
ofzo....... gewoon zomaar.......

bovendien heb ik hier een hele zak pepernoten zitten leegveten, en daar word ik ook niet vrolijker van......

dus dat.......
Had ook eens willen stoppen toen NMNS hier nog zat. NMNS weg, stoppen ook weg
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_63208097
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Had ook eens willen stoppen toen NMNS hier nog zat. NMNS weg, stoppen ook weg
nah....... je mag samen met mij meezweten.....

tis wel doorbijten hoor, zeker deze 1e dag
  One tough cookie donderdag 13 november 2008 @ 23:53:08 #109
169210 liesje1979
pi_63208234
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Griekje en ik hebben gisteren toen we uit eten gingen als verstandige volwassen mensen om te stoppen
met roken

nou zou je denken toppie wijs besluit, beter voor je gezondheid en het scheelt nog eens
een bak met geld ook, plus dat je niet meer van die stinkgordijnen hebt enzo.........

dus........ ik (wij) hebben de hele dag nog niet gerookt en ik heb zin om iemand helemaal in elkaar te meppen
ofzo....... gewoon zomaar.......

bovendien heb ik hier een hele zak pepernoten zitten leegveten, en daar word ik ook niet vrolijker van......

dus dat.......
Ohw zo herkenbaar, 1 poging was met pleisters, ietsjes teveel pleisters , poging 2, werd ik ietsjes agressief van. Nah, nee, niet, ietsjes, heul erg. Schreeuwen, en idd bijna slaan.

(volgens mij heb ik dit al eens eerder geschreven hier.)

Maar top fan, ik duim voor je!
pi_63208261
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

nah....... je mag samen met mij meezweten.....

tis wel doorbijten hoor, zeker deze 1e dag
Met een mede-lijdertje is het altijd beter dan alleen Hoe heette die shit ook alweer? Scampix?

Tis godverdomme niet meer te betalen. Prijsverhoging van 50 cent per pakje?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  donderdag 13 november 2008 @ 23:54:41 #111
58921 Day
You can fly!
pi_63208267
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

nah....... je mag samen met mij meezweten.....

tis wel doorbijten hoor, zeker deze 1e dag
Knap van je, hoor. Heb laatst ook een poging gedaan, samen met een collega.
We hebben het precies 2 uur volgehouden.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_63208424
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:54 schreef Day het volgende:

[..]

Knap van je, hoor. Heb laatst ook een poging gedaan, samen met een collega.
We hebben het precies 2 uur volgehouden.
Toch knap!
Mijn langste was bijna 2 weken. Lees 1 week en 3 dagen, geloof ik maar met de maand sprokkel ik er 6 uren bij. Nog een jaar en toen was ik 3 maanden gestopt!
Dus volgend jaar praat ik écht mee hoe moeilijk die maanden waren.
Go hard or go home
pi_63208555
o Frasier moet nog maar even wachten, ik heb mijn bakkie koffie en nu mis
ik dus héél erg mijn peukie erbij.........

Géén pleisters of medicijnen gewoon cold turkey..... tot nu toe zijn alle mensen in mijn omgeving op
die manier gestopt én ze hebben daarna nooit meer gerookt, die medicijnen hebben ook nogal wat
bijwerkingen en dat wil ik toch liever niet......

Het kan op deze manier, maar moeilijk is het wel ......

en nee, agressief word ik niet hoor, wel af en toe tja, nerveusig ofzo, je mist iets.....
vandaar natuurlijk die zak pepernoten, maar dat moet ik natuurlijk ook niet meer doen, want ik heb ook
geen zin om kilo's aan te komen, ik denk dat ik mijn schilderen vanaf morgen maar weer ga oppakken,
afleiding is denk ik het beste.....

En ja Ruud het wordt écht ieder jaar duurder en duurder, da's niet normaal meer, wij samen zitten hier
op zo'n 3 pakjes marlboro per dag da's 3 x 4.50 euro

nah reken maar uit per maand ....... kan je leuk van uit eten en nog wel meer ook........
pi_63208561
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef noekje het volgende:

[..]

Toch knap!
Mijn langste was bijna 2 weken. Lees 1 week en 3 dagen, geloof ik maar met de maand sprokkel ik er 6 uren bij. Nog een jaar en toen was ik 3 maanden gestopt!
Dus volgend jaar praat ik écht mee hoe moeilijk die maanden waren.
Bedankt voor de bemoedigende woorden.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_63208580
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:54 schreef Day het volgende:

[..]

Knap van je, hoor. Heb laatst ook een poging gedaan, samen met een collega.
We hebben het precies 2 uur volgehouden.


2 uur ! respect
  One tough cookie vrijdag 14 november 2008 @ 00:06:24 #116
169210 liesje1979
pi_63208628
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o Frasier moet nog maar even wachten, ik heb mijn bakkie koffie en nu mis
ik dus héél erg mijn peukie erbij.........

Géén pleisters of medicijnen gewoon cold turkey..... tot nu toe zijn alle mensen in mijn omgeving op
die manier gestopt én ze hebben daarna nooit meer gerookt, die medicijnen hebben ook nogal wat
bijwerkingen en dat wil ik toch liever niet......

Het kan op deze manier, maar moeilijk is het wel ......

en nee, agressief word ik niet hoor, wel af en toe tja, nerveusig ofzo, je mist iets.....
vandaar natuurlijk die zak pepernoten, maar dat moet ik natuurlijk ook niet meer doen, want ik heb ook
geen zin om kilo's aan te komen, ik denk dat ik mijn schilderen vanaf morgen maar weer ga oppakken,
afleiding is denk ik het beste.....

En ja Ruud het wordt écht ieder jaar duurder en duurder, da's niet normaal meer, wij samen zitten hier
op zo'n 3 pakjes marlboro per dag da's 3 x 4.50 euro

nah reken maar uit per maand ....... kan je leuk van uit eten en nog wel meer ook........
Daar kan je van uit eten, in Parijs ongeveer
pi_63208655
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:06 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Daar kan je van uit eten, in Parijs ongeveer
ja is toch niet normaal eigenlijk .......
  vrijdag 14 november 2008 @ 00:07:40 #118
58921 Day
You can fly!
pi_63208672
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]



2 uur ! respect
Ja, maar we hebben wel 2 rookpauzes overgeslagen, hoor!
En toen vonden we allebei dat we ons laatste sigaretje (die we allebei mee hadden genomen voor het geval dat) toch echt wel verdiend hadden.

We gaan het vanaf 1 december weer proberen!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_63208723
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Bedankt voor de bemoedigende woorden.
Graag gedaan!
Ik zal maar niet zeggen hoe gek ik werd binnen die week en die 3 dagen. Er is een priester aan te pas gekomen, meer zeg ik niet.

Maar succes Fan!
Go hard or go home
  One tough cookie vrijdag 14 november 2008 @ 00:09:31 #120
169210 liesje1979
pi_63208732
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ja is toch niet normaal eigenlijk .......
Ik denk dat het ook niet heel slecht zou zijn voor mijn bankrekening, stoppen met roken.
pi_63208760
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:07 schreef Day het volgende:

[..]

Ja, maar we hebben wel 2 rookpauze overgeslagen, hoor!
En toen vonden we allebei dat we ons laatste sigaretje (die we allebei mee hadden genomen voor het geval dat) toch echt wel verdiend hadden.

We gaan het vanaf 1 december weer proberen!
nou ik denk da als ik 1 december heb gehaald, dat ik dan al heel blij ben, de eerste weken zijn natuurlijk
het zwaarste dus dan heb ik misschien het ergste gehad, hoewel ik eigenlijk moet zeggen dat het wel
weer meevalt aan één kant.

ik heb bijvoorbeeld (nog) geen lichamelijke klachten zoals hoofdpijn of wat dan ook, gewoon
''trek'' in een peukie meer niet eigenlijk, zit écht tussen de oortjes........

of de lichamelijke klachten moeten nog komen dat weet ik niet maar dan meld ik het wel even
pi_63208768
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:06 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Daar kan je van uit eten, in Parijs ongeveer
Dan ga ik liever iets verder naar het zuiden, Italia per essempio

Ma adesso vado a letto. Ciao a tutti e a domani
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_63208792
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:09 schreef noekje het volgende:

[..]

Graag gedaan!
Ik zal maar niet zeggen hoe gek ik werd binnen die week en die 3 dagen. Er is een priester aan te pas gekomen, meer zeg ik niet.

Maar succes Fan!
een priester nog wel

thanks Noek

God zal me bijstaan.......
pi_63208815
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dan ga ik liever iets verder naar het zuiden, Italia per essempio

Ma adesso vado a letto. Ciao a tutti e a domani
tutti fruti ruti
  One tough cookie vrijdag 14 november 2008 @ 00:14:16 #125
169210 liesje1979
pi_63208866
Slaap lekker Fok!

Ik hoop dat je straks een beetje kan slapen Fan!
pi_63208894
oké en dan ga ik nu weer terug naar Frasies.......

nog een aflevering en dan ga ik ook slapen

see you later Fooks
  vrijdag 14 november 2008 @ 00:15:34 #127
58921 Day
You can fly!
pi_63208913
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]


of de lichamelijke klachten moeten nog komen dat weet ik niet maar dan meld ik het wel even
Als je 1 december redt (hoop het voor je) dan ben je gewoon niet-roker. Schijnt dat de 1e week het zwaarst is.
En als je het moeilijk krijgt, denk je maar gewooon aan Ribas.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_63208955
Truste Ruud!

Allah zij met je, Fan. Als het dan allemaal tussen de oren zit dan kun je ook in tussen je oren prenten dat jij het wel kan. Je kunt het.
Om toch een soort van clausule in te bouwen. Lukt het niet, dan geeft het helemaal niks.
Go hard or go home
pi_63209017


heerlijk stel zijn jullie bijelkaar.........

tot morgen luitjes
pi_63209412
doei en den mzzl

rustig hier vandaag

het was een mooie dag voor tranen en verdriet; daar heb je die wijven ici niet ook nog bij nodig met dat gemiep over pms (in de overgang janken ze gewoon door); peuken en gympies , so piss off


  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 05:51:41 #131
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63211357
Het is vandaag Domino D-Day
Goedemorgen
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63211658
goedemorgen,

mijn langste periodes van niet roken, waren twee keer negen maanden,
en dit is al heeeeeeeeeeel lang geleden.
maar ja, was voor het goede doel, een gezonde baby .
pi_63211994
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 07:37 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,

mijn langste periodes van niet roken, waren twee keer negen maanden,
en dit is al heeeeeeeeeeel lang geleden.
maar ja, was voor het goede doel, een gezonde baby .
toch zonde dat je dan daarna weer meteen begonnen bent

uitslapen ging niet, ben 1x wakker geworden vanacht, heb een rondje lopen ijsberen
bakje yogurt gegeten, tanden gepoetst en toch weer in slaap gevallen, maar wél gedroomd
over roken

was een hele rare droom , ooit was er eens een serie die speelde zich af in een pub, een
engelse pub, en daar zaten allemaal van die losers iedere avond op dezelfde kruk, er zat ook
één hele dikke vent bij ''Norm"" maar ik kan niet op de naam van die serie komen........

affijn de droom ging dus als volgt;
3 van die losers zitten hier op de bank en alledrie zitten ze te roken als stoomboten,
en praten over wat een onzin het wel niet is om te stoppen met roken heel stoer enzo, dus van
ellende steekt die Griek er ook maar één op, dus toen zaten er 4 mannen hier te roken in de
kamer........

Ik zwaar pissig........ dus ik zeg........ nah ik ga naar bed

de volgende morgen wordt ik wakker, zaten ze er nóg !
Ik werd niet goed, hele huis stonk als een kroeg, dus ik zeg tegen die Griek, kom eens
hij achter me aan de keuken in.........

dus ik zeg....... krijg ik nou iedere dag die gasten hier die als een idioot gaan zitten paffen hier

nah zegt ie, ze gingen vannacht wel weg, maar vanmorgen stonden ze er weer én ze hebben oliebollen meegenomen, kijk maar....... stond er een doos oliebollen op het aanrecht.......
Ja leuk zeg ik, maar dat moet ik dus niet hebben, zo zit ik nog de hele dag in de rook .......

dus ik been terug naar de huiskamer, handjes in de zij en ik zeg tegen die losers, eh, jongens allemaal
leuk en aardig en gezellig dat jullie er zijn maar ik moet nu hier aan de schoonmaak enzo, dus eh, ik zou zeggen zoek maar een eigen huis

ondertussen was die Griek ook weer de kamer ingekomen en stond er een beetje zó bij want hij
vond het nogal onbeleefd van mij

die Losers lachen, en zeiden, ha,ha, is zij de baas hier........

ja zeg ik ik ben hier de baas.........

owkee zeiden de losers en toen gingen ze weg

dit was dus écht mijn droom, en nu zit ik aan de koffie zonder peuk
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:26:52 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63212848
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 08:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
was een hele rare droom , ooit was er eens een serie die speelde zich af in een pub, een
engelse pub, en daar zaten allemaal van die losers iedere avond op dezelfde kruk, er zat ook
één hele dikke vent bij ''Norm" maar ik kan niet op de naam van die serie komen........
Cheers

Succes met stoppen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:32:51 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63212962
Goedemorgen!
Succes met het stoppen, Fan. Ik doe het je vooralsnog niet na.

Hoe komen we GroundhogFriday door zonder Gert?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:44:29 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63213243


En dan ook nog maar wat leuke Norm quotes....

What's doing, Norm?
"Well, science is seeking a cure for thirst. I happen to be the guinea pig."


What'll you have, Normie?
"Well, I'm in a gambling mood Sammy. I'll take a glass of whatever comes out of the tap."
Looks like beer, Norm.
"Call me Mister Lucky."

Can I pour you a beer, Mr. Peterson?
"A little early, isn't it, Woody?"
For a beer?
"No, for stupid questions."


Can I draw you a beer, Norm?
"No, I know what they look like. Just pour me one."

How's life Norm?
" Ask a man whose got one."
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_63213381
Oh yee ik mag weer een sc teruglezen.

Hoi!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:56:00 #138
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63213484
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:37 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Was ook een beetje de bedoeling Er zijn veel ouders die geen diploma hebben, zeg maar.
Hoe staat het met jouw msn-toezicht, bijvoorbeeld?
Ow beetje laat, maar beter laat dan nooit.
Nou, mijn kroost msn-t nog niet, maar ik weet dat ik loggen moet maken en weet ook hoe dat moet. Mijn oudste heeft net les gehad van een internet-rechercheur. Hij kreeg een compliment omdat ie goed op de hoogte was over het beschermen van zijn identiteit ed.
Geen internet op de kamers, en alleen computeren in het zicht. Dat blijft voorlopig nog wel even zo.
Maar ik schrik ook niet voor mijn eigen kindjes. zonder in detail te treden verwacht ik zomaar dat ze niet naar het VMBO gaan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:00:30 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63213571
Groot gelijk buuf, de kid heeft inmiddels wel een PC op z'n kamer, maar die heeft een iets andere leeftijd

Ik heb destijds bewust de PC in de woonkamer gezet, zodat ik altijd mee kon kijken indien nodig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:01:51 #140
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63213590




Tis wel vrijdag, maar nooit hetzelfde zonder Gert.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63213680
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Cheers

Succes met stoppen
Ja dat was het Cheers !

hé hé zo irritant als je niet op een naam kan komen,

ik ben nu als een idioot aan het schoonmaken, alle laden en kasten ga ik napluizen
om te kijken wat voor onzin erin ligt en wat weg kan, ik heb na een paar ladenkasten al
bijna 1 vuilniszak vol

nu eerst koffiepauze..... zonder peuk !

pi_63213699
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:01 schreef debuurvrouw het volgende:




Tis wel vrijdag, maar nooit hetzelfde zonder Gert.
o ja....... die zit lekker in het zonnetje !
pi_63213764
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:44 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]

En dan ook nog maar wat leuke Norm quotes....

What's doing, Norm?
"Well, science is seeking a cure for thirst. I happen to be the guinea pig."


What'll you have, Normie?
"Well, I'm in a gambling mood Sammy. I'll take a glass of whatever comes out of the tap."
Looks like beer, Norm.
"Call me Mister Lucky."

Can I pour you a beer, Mr. Peterson?
"A little early, isn't it, Woody?"
For a beer?
"No, for stupid questions."


Can I draw you a beer, Norm?
"No, I know what they look like. Just pour me one."

How's life Norm?
" Ask a man whose got one."
pi_63213843
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ow beetje laat, maar beter laat dan nooit.
Nou, mijn kroost msn-t nog niet, maar ik weet dat ik loggen moet maken en weet ook hoe dat moet. Mijn oudste heeft net les gehad van een internet-rechercheur. Hij kreeg een compliment omdat ie goed op de hoogte was over het beschermen van zijn identiteit ed.
Geen internet op de kamers, en alleen computeren in het zicht. Dat blijft voorlopig nog wel even zo.
Maar ik schrik ook niet voor mijn eigen kindjes. zonder in detail te treden verwacht ik zomaar dat ze niet naar het VMBO gaan.
Hier ziet L het nut er niet eens van in. Zo wilde een vriendje msn-en. Alles geïnstalleerd voor hem. 2 minuten later: Jemig! Je moet alles tikken. Dat is toch hartstikke slooooom! Ik spreek hem toch morgen weer. Pats, hij knalde het ding uit en ging voetbal youtubes kijken. Net z'n moeder. Op de voetbal na dan.
Hier wordt alles in de woonkamer gedaan. Hyves, ook zoiets. Hij taalt er gelukkig ook niet naar maar het slaat toch ook nergens op. Pak de fiets maar.
Go hard or go home
pi_63213925
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

o ja....... die zit lekker in het zonnetje !
Ja. Ik ga zo spul pakken voor een regenachtig weekendje op de Veluwe. Nou, niet helemaal maar een beetje op de Veluwe. Denk ik. Maakt ook niet uit want ik ga met familie. Niks leukers dan met regen in een huisje te zitten met een broer die je toch wel lang kent en waarvan je weet dat hij je binnen 2 uren compleet over de zeik kan krijgen. Dit is een uitdaging.
Go hard or go home
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:18:19 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63213981
Klinkt als een gezellig familieweekendje, noek! Als ik je broer moet meppen, hoor ik het wel.
Ik zou dit weekend eigenlijk naar A'werpen gaan, maar beste vriend moet hard aan de slag voor een opdracht die maandag af moet zijn en waarmee nog gestart moet worden. Nou ja, kan ik morgen toch naar de verjaardag van een van mijn neefjes.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63213993
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:16 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja. Ik ga zo spul pakken voor een regenachtig weekendje op de Veluwe. Nou, niet helemaal maar een beetje op de Veluwe. Denk ik. Maakt ook niet uit want ik ga met familie. Niks leukers dan met regen in een huisje te zitten met een broer die je toch wel lang kent en waarvan je weet dat hij je binnen 2 uren compleet over de zeik kan krijgen. Dit is een uitdaging.
o gut....... sterkte Noek

ik hou van mijn familie, maar een weekend op de Veluwe , nee..... toch maar niet
pi_63214047
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:18 schreef Copycat het volgende:
Klinkt als een gezellig familieweekendje, noek! Als ik je broer moet meppen, hoor ik het wel.
Ik zou dit weekend eigenlijk naar A'werpen gaan, maar beste vriend moet hard aan de slag voor een opdracht die maandag af moet zijn en waarmee nog gestart moet worden. Nou ja, kan ik morgen toch naar de verjaardag van een van mijn neefjes.
Hij is wel heel leuk hoor maar na 2 a 3 uur zit je ongeveer tegen het plafond. Hij is nogal aanwezig, da's leuk voor een verjaardag maar een weekend.. Dat zijn wel 12 verjaardagen!
Wat ga je kopen voor de neefjes, heb je nog tips voor Manu?

Oh ja, Manu. Action! Cheap cheap.

24 verjaardagen!
Go hard or go home
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:21:14 #149
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63214055
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:12 schreef noekje het volgende:

[..]

Hier ziet L het nut er niet eens van in. Zo wilde een vriendje msn-en. Alles geïnstalleerd voor hem. 2 minuten later: Jemig! Je moet alles tikken. Dat is toch hartstikke slooooom! Ik spreek hem toch morgen weer. Pats, hij knalde het ding uit en ging voetbal youtubes kijken. Net z'n moeder. Op de voetbal na dan.
Hier wordt alles in de woonkamer gedaan. Hyves, ook zoiets. Hij taalt er gelukkig ook niet naar maar het slaat toch ook nergens op. Pak de fiets maar.
D heeft wel een Hyve, maar doet er niets mee Msn lokt m wel maar zolang de andere partij niet in het buitenland woont of ergens in het midden van het land ( ) kan ie gewoon fietsen. Wat hier nu speelt is Runescape. We hebben het sinds een week voor m vrijgegeven (hij had een account bij een vriendje, danheb ik leiver zelf dat ik zie wat ie doet) Het is zeg maar de voorloper van WoW denk ik. Ik hoop dat als we hem nu leren dat alles wat je met mate doet leuk is hij daar later ook profijt van heeft.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:22:58 #150
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63214105
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:20 schreef noekje het volgende:

[..]

Hij is wel heel leuk hoor maar na 2 a 3 uur zit je ongeveer tegen het plafond. Hij is nogal aanwezig, da's leuk voor een verjaardag maar een weekend.. Dat zijn wel 12 verjaardagen!
Wat ga je kopen voor de neefjes, heb je nog tips voor Manu?

Oh ja, Manu. Action! Cheap cheap.
Ik weigerde te gaan geloof ik. Met mijn zussen wel, maar met mijn zwagers en schoonzussen?
Sterkte! we zullen aan je denken.

Maar... Wie is onze gastmod dan?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:23:13 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63214111
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:20 schreef noekje het volgende:

Hij is wel heel leuk hoor maar na 2 a 3 uur zit je ongeveer tegen het plafond. Hij is nogal aanwezig, da's leuk voor een verjaardag maar een weekend.. Dat zijn wel 12 verjaardagen!
Wat ga je kopen voor de neefjes, heb je nog tips voor Manu?

Oh ja, Manu. Action! Cheap cheap.
Ik ga een kaart voor hem kopen en daar doe ik geld in. Dat wil dat joch (zestien geworden) graag, want wij oudjes hebben toch geen verstand van wat de jeugd hip ende happening vindt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63214194
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ga een kaart voor hem kopen en daar doe ik geld in. Dat wil dat joch (zestien geworden) graag, want wij oudjes hebben toch geen verstand van wat de jeugd hip ende happening vindt.
gelukkig doen wij niet meer aan verjaardagen voor de neefjes en nichtjes (waarvan sommige natuurlijk
al volwassen zijn en mijn 2 oudste broers zijn zelfs als opa)

met zoveel broers en zussen zou ik anders nooit meer thuis zijn.........

en niet iedereen viert zijn verjaardag meer, of we komen verspreid zeg maar......

zo en nu ga ik weer verder....... ben een beetje hyper ik kan maar beter bezig blijven.......

tot de volgende koffie of whatever pauze
pi_63214204
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik weigerde te gaan geloof ik. Met mijn zussen wel, maar met mijn zwagers en schoonzussen?
Sterkte! we zullen aan je denken.

Maar... Wie is onze gastmod dan?
Schatje. Maar jullie doen het goed. Ga zo door.

Nee, ik weiger niet. Ik ga niet met zwagers en schoonzussen. Niet meer in this lifetime iig. Ik ga met paps, mams en broer. Paps en mams, geen probleem. Sterker nog, ik zou weer zo bij ze intrekken. Het is broerlief, die echt heel erg lief is maar heel erg druk. Dat zelfs de kinderen zeggen,' Dude..is er storm op komst??'
Go hard or go home
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:27:52 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63214222
ADHD broer?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63214272
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:27 schreef Copycat het volgende:
ADHD broer?
Ja, gemeten en bewezen, ooit. Vroeger heette het nog MBD. Hij heeft het uitgevonden.
Go hard or go home
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:34:03 #156
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63214401
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, gemeten en bewezen, ooit. Vroeger heette het nog MBD. Hij heeft het uitgevonden.
Ah,Ik heb een zus met dat etiket. Minimal brain disfunction. Heerlijke treitertitel. Minimal minimal, zag maar maximal hoor. Gelukkig snapte ze dat dan weer niet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63214553
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ah,Ik heb een zus met dat etiket. Minimal brain disfunction. Heerlijke treitertitel. Minimal minimal, zag maar maximal hoor. Gelukkig snapte ze dat dan weer niet.
Oh skattig!
De elektroden wilde vluchten van zijn kop. Het apparaat sloeg op tilt. Nog steeds zo'n respect voor mijn moeder hoe zij hem toch altijd in toom kon houden en dat die niet compleet is losgeslagen. Hij is raar maar wel gaaf. God, ik kan zo lachen om hem. Ik ken niemand die zo grappig is. Ook niemand die me zo op de zenuwen kan werken overigens. Zijn hersenen werken raar.
Hij wordt met de jaren wel iets rustiger hoor. Zolang hij elke dag trouw naar de sportschool gaat en dat doet hij al vanaf zijn 15e, kan die daar zijn energie wel in kwijt.
Go hard or go home
pi_63214596
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, gemeten en bewezen, ooit. Vroeger heette het nog MBD. Hij heeft het uitgevonden.


mogguh , ik ben brak, heul brak .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:44:46 #159
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63214737
Wel herkenbaar trouwens. Zus is ook lief en grappig maar ik moet echt niet langer dan een paar uur bij haar in de buurt zijn of ik ga haar te lijf. ze heeft idd hersenen die raar werken. Nu wil ik niet zeggen dat die van mij zo normaal zijn

Ze heeft een creatief beroep daar kan ze al haar over de toppe energie in kwijt. Grappig zeg. ik ben wel blij dat ik 9 jaar ouder ben. de puberteit heb ik niet hoeven meemaken. Mijn middelste zus heeft daar echt een knauw van opgelopen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63214740
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]



mogguh , ik ben brak, heul brak .
Pietje! Leuk hè, cbml!
Wat heb je gedaan en heb je wel voorzichtig gedaan?
Go hard or go home
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:45:15 #161
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63214757
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]



mogguh , ik ben brak, heul brak .
Water en een vette bek.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63214810
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:44 schreef noekje het volgende:
Pietje! Leuk hè, cbml!
Wat heb je gedaan en heb je wel voorzichtig gedaan?
Ik heb gister 10min gekeken, verder niet deze week. Zag opeens Marco weer .

Gister weer een FOK!meet gehad van de Nijmegenreeks (11e al ). Erg gezellig, maar nu kopfschmerzen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:07:56 #163
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_63215388
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, gemeten en bewezen, ooit. Vroeger heette het nog MBD. Hij heeft het uitgevonden.
Cool! Ik zat vroeger bij een groepje onhandlbare kids die allemaal MBD hadden. We waren negen en hadden allemaal minstens schoenmaat 42

Mochten we de hele dag in een soort isolatiecel met matrassen en kussens gooien.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:08:53 #164
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_63215417
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik heb gister 10min gekeken, verder niet deze week. Zag opeens Marco weer .

Gister weer een FOK!meet gehad van de Nijmegenreeks (11e al ). Erg gezellig, maar nu kopfschmerzen .
Hebben jullie ''het geval Kally' ook besproken?
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:10:58 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63215492
Ben jij ook een ADHD-ert?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63215599
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:08 schreef dieenebart het volgende:
Hebben jullie ''het geval Kally' ook besproken?
Nee, geen normaal mens kijkt dat programma toch .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_63215672
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Wel herkenbaar trouwens. Zus is ook lief en grappig maar ik moet echt niet langer dan een paar uur bij haar in de buurt zijn of ik ga haar te lijf. ze heeft idd hersenen die raar werken. Nu wil ik niet zeggen dat die van mij zo normaal zijn

Ze heeft een creatief beroep daar kan ze al haar over de toppe energie in kwijt. Grappig zeg. ik ben wel blij dat ik 9 jaar ouder ben. de puberteit heb ik niet hoeven meemaken. Mijn middelste zus heeft daar echt een knauw van opgelopen.
Dat is wel sneu. Alles draait ook om dat kind. Het hele gezin.

Geen knauw hier, wel een hysterische jeugd gehad waarbij de tranen me soms over de wangen biggelen omdat ik er zo om moet lachen.
Ik was ook vaak het lijdende voorwerp bij hem. Aan de eettafel zeilde ik regelmatig met stoel en al door de keuken heen. Achteraf moet ik daar heel erg om lachen omdat mijn moeder dan met een gezicht als een oorwurm er naar keek en gewoon geen woorden meer kon vinden.
Hij had trouwens een Chuck Norris verbod. Hij identificeerde zich nogal teveel met actiehelden.
Go hard or go home
pi_63215697
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:07 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Cool! Ik zat vroeger bij een groepje onhandlbare kids die allemaal MBD hadden. We waren negen en hadden allemaal minstens schoenmaat 42

Mochten we de hele dag in een soort isolatiecel met matrassen en kussens gooien.
En wat heb je daarvan geleerd?
Go hard or go home
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:22:00 #169
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_63215831
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:16 schreef noekje het volgende:

[..]

En wat heb je daarvan geleerd?
Hoe je van twee hoog kunt ontsnappen!


(en dat ik sterker was dan wettelijk toegestaan. sloeg toen al door standaard triplex deuren heen Van m'n ouders moest ik op twee sporten tegelijk (Judo en schaatsen, of turnen en volleyball, voetbal en tafeltennis) en als ik straf kreeg moest ik rondjes door de wijk rennen ipv naar m'n kamer . In Amerika heb ik dat lekker volgehouden (wielrennen en American Football, honkbal, basketball en hiking) en daarna werd ik beroepsmongoolmilitair, infanterist en alcoholist. Pas na BB begon ik met fulltime blowen - dat helpt toch het beste )
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 11:29:41 #170
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63216090
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63216343
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Hoe je van twee hoog kunt ontsnappen!


(en dat ik sterker was dan wettelijk toegestaan. sloeg toen al door standaard triplex deuren heen Van m'n ouders moest ik op twee sporten tegelijk (Judo en schaatsen, of turnen en volleyball, voetbal en tafeltennis) en als ik straf kreeg moest ik rondjes door de wijk rennen ipv naar m'n kamer . In Amerika heb ik dat lekker volgehouden (wielrennen en American Football, honkbal, basketball en hiking) en daarna werd ik beroepsmongoolmilitair, infanterist en alcoholist. Pas na BB begon ik met fulltime blowen - dat helpt toch het beste )
Mijn broer moest door de brievenbus blazen als die echt door ging slaan. Werkte als een tiet ipv hem boven in een kamer te stoppen waar die alleen maar gekker van werd.
Hij is ook wel aan de medicatie geweest. Doodzonde vond ik dat. Ik hou dan ook niet van chemisch gereguleerde mensen. Hij is gaaf zoals die is. Apart maar wel bijzonder. Hij heeft alles gedaan wat God verboden heeft, op het huwelijk na dan. Dat was wel goed maar bijzonder kort.

Hij heeft heel veel vrienden maar is wars van correct gelul. Nah, vind ik wel leuk.

Ode aan hem, daar heb ik vanavond spijt van na het steengrillen. Zo werkt het ook nog eens.

Ik ga pakken!
Bye guys!
Go hard or go home
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 11:39:54 #172
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63216442
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:57:03 #173
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63217086
Hahahahahahahahaha, hoe sneu ben je dan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63217482
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:09 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook niet heel slecht zou zijn voor mijn bankrekening, stoppen met roken.
Het geld hou je echt niet over hoor. Als dat zo was geweest had ik nu in een nieuwe bmw ofzo kunnen rijden ipv mijn nieuwe twingo.
pi_63218625
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:37 schreef noekje het volgende:

[..]

Mijn broer moest door de brievenbus blazen als die echt door ging slaan. Werkte als een tiet ipv hem boven in een kamer te stoppen waar die alleen maar gekker van werd.
Hij is ook wel aan de medicatie geweest. Doodzonde vond ik dat. Ik hou dan ook niet van chemisch gereguleerde mensen. Hij is gaaf zoals die is. Apart maar wel bijzonder. Hij heeft alles gedaan wat God verboden heeft, op het huwelijk na dan. Dat was wel goed maar bijzonder kort.

Hij heeft heel veel vrienden maar is wars van correct gelul. Nah, vind ik wel leuk.

Ode aan hem, daar heb ik vanavond spijt van na het steengrillen. Zo werkt het ook nog eens.

Ik ga pakken!
Bye guys!
Have Fun Noek !

hoe komt een mens in godsnaam aan 12 zonnebrillen

die heb ik dus uit alle laden gevist.....
nah. ik zoek de 4 of 5 leukste uit en de rest laat ik van de week wel bij mijn moeder achter, misschien zit
er nog ééntje bij die een zus of schoonzus wil hebben en de rest mag ze weggooien

wat een rotzooi kom je tegen zeg als je op gaat ruimen ik zit nu op 1 volle en 1 halfvolle vuilnizak.......

maar eerst even een boterhammetje..........
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 14:06:38 #176
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63220419
Zouden ze met Kally naar Heerlen zijn gegaan

http://www.nu.nl/news/183(...)tie_in_de_luren.html
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63221668
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:01 schreef debuurvrouw het volgende:




Tis wel vrijdag, maar nooit hetzelfde zonder Gert.
Volgende week is ie er al weer
Dan spoelt al zn bruin eraf in dit kutweertje

Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:59:48 #178
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63221814
Lina!

Nou is het toch weer een beetje goed. Zing ik zelf wel.

Mondaymorning feel so bad.. ploinkploink.cute smile
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63222373
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef dieenebart het volgende:

[..]

en daarna werd ik beroepsmongoolmilitair, infanterist en alcoholist. Pas na BB begon ik met fulltime blowen - dat helpt toch het beste )
Schrijf het maar van je af Bart!

Eind augustus ging ik aan de ritalin. Eén week want ik werd er helemaal niet goed van. Hartkloppingen, wisselende bloeddruk enz. En idd een blowtje werkt toch het best.
pi_63222428
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:54 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Volgende week is ie er al weer
Dan spoelt al zn bruin eraf in dit kutweertje

[ afbeelding ]
Je kan hem toch gewoon bellen op z'n mobiel en lekker meebléren?

*boodschappies doen voor het weekend
pi_63222670
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:20 schreef Coos het volgende:

[..]

Schrijf het maar van je af Bart!

Eind augustus ging ik aan de ritalin. Eén week want ik werd er helemaal niet goed van. Hartkloppingen, wisselende bloeddruk enz. En idd een blowtje werkt toch het best.
wat moeten al de ''blowers'' trouwens naartoe als die coffeeshops écht dicht gaan.....
op de hoek van de straat hun spulletje kopen?
Ik hou mijn hart nu al vast voor mijn broertje, straks krijg je één of ander verkeerd spul
in je mik gedouwd en flip je de pan uit........

is bij hem maar weinig voor nodig trouwens

maar serieus, komen er wel verkooppunten ofzo...... ze kunnen toch niet verwachten dat
al die ''blowers'' in één keer stoppen ofzo........
pi_63222930
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

wat moeten al de ''blowers'' trouwens naartoe als die coffeeshops écht dicht gaan.....
Ik ben van vóór de coffeeshops en ik rook vanaf mijn 17e.
Nooit een dag zonder gezeten. Maar een hoop mensen zullen het op straat moeten gaan zoeken met alle gevaren van dien.
pi_63224620
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:43 schreef Coos het volgende:

[..]

Ik ben van vóór de coffeeshops en ik rook vanaf mijn 17e.
Nooit een dag zonder gezeten. Maar een hoop mensen zullen het op straat moeten gaan zoeken met alle gevaren van dien.
ja daar was is dus al bang voor
  vrijdag 14 november 2008 @ 16:56:19 #184
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_63224854
Nog een uurtje en dan is t weer WEEKEND!
Tasje inpakken en dan met de auto op weg naar DLVML

Ow en allemaal niet vergeten morgen om 12.00 uur naar de Sint-intocht te kijken, hè?
pi_63225417


"Help! ik wil nog niet naar Spanje "
pi_63225999
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Lina!

Nou is het toch weer een beetje goed. Zing ik zelf wel.

Mondaymorning feel so bad.. ploinkploink.cute smile
Haha Pee!, ben jij het?

Ja, deze week moeten we het zonder clipje doen
Screw them.
We're going home.
pi_63226019
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:22 schreef Coos het volgende:

[..]

Je kan hem toch gewoon bellen op z'n mobiel en lekker meebléren?

*boodschappies doen voor het weekend
Ja, kan..... maar dat kost dúúr
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:49:57 #189
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63226046
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:47 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Haha Pee!, ben jij het?

Ja, deze week moeten we het zonder clipje doen
Ow, en ik maar denken dat ik echt haske origineel was

Ik heb stiekem al even gekeken
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:51:07 #190
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63226070
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:56 schreef Juud79 het volgende:
Nog een uurtje en dan is t weer WEEKEND!
Tasje inpakken en dan met de auto op weg naar DLVML

Ow en allemaal niet vergeten morgen om 12.00 uur naar de Sint-intocht te kijken, hè?
[ afbeelding ]
Banketletter*check*
Strooigoed*check*
Chocolademelk *check*
Slagroom *check*

Nee, wij zijn er klaar voor.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63226164
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:49 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ow, en ik maar denken dat ik echt haske origineel was

Ik heb stiekem al even gekeken
Hahaha nee, sorry.
Zo noemt mijn zus me al sinds eh... menschenhughenisch.

Ik kijk niet, ik doe het deze week zonder.
Plus dat ik nog steeds een virus heb en me moet behelpen met de laptop.
En die heeft zo´n shittig toetsenbord. Een belgische. Heus. Azerty. Ipv qwerty!

Dus ik zit er bijna nog liever niet achter dan dat ik zo knudde moet tiepen

Ik kan vanavond vast niet teksten posten enzo
Screw them.
We're going home.
pi_63226208
Ik ga zo met de dames hier ´Het paard van Sinterklaas´ kijken.
Met 1,5 kilo pepernoten en 12 liter chocomelk.
Screw them.
We're going home.
pi_63226273
Warme chocolademelk , nog niet op dit jaar. Moet 't eerst vriezen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_63226332
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Warme chocolademelk , nog niet op dit jaar. Moet 't eerst vriezen .
Ja, dat vind ik dan weer zo viessss!
Gewoon kouwe met slagroom. Of alleen slagroom. Of alleen pepernoten met slagroom.
Of een dikke ijs met slagroom.
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:10:25 #195
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63226473
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:43 schreef Coos het volgende:

[..]

Ik ben van vóór de coffeeshops en ik rook vanaf mijn 17e.
Nooit een dag zonder gezeten. Maar een hoop mensen zullen het op straat moeten gaan zoeken met alle gevaren van dien.
Mooi moment om te stoppen. Kut shops, beetje buiten staan roken omdat meneer achter de bar zelf niet rookt. maar er wel dik aan verdienen

Avond

den bosch
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_63226525
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:56 schreef Juud79 het volgende:
Nog een uurtje en dan is t weer WEEKEND!
Tasje inpakken en dan met de auto op weg naar DLVML

Ow en allemaal niet vergeten morgen om 12.00 uur naar de Sint-intocht te kijken, hè?
[ afbeelding ]
wat is DLVML ?

de lul van mijn lover?

ik doe maar een gooi hoor ...... éch nog nooit van gehoord van die uitdrukking

of heb ik weer iets gemist ?

pi_63226613
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

wat is DLVML ?

de lul van mijn lover?

ik doe maar een gooi hoor ...... éch nog nooit van gehoord van die uitdrukking

of heb ik weer iets gemist ?


Wellicht nooit gevonden.
Of zei hij "ik ben het!" ?
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:31:29 #198
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63226906
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:27 schreef noekje het volgende:

[..]

Schatje. Maar jullie doen het goed. Ga zo door.

Volgens mij moet ik ergens teruglezen (dit topic?) om te zien wat er met Gert loos is
pi_63227228
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:31 schreef Marrije het volgende:

[..]

Volgens mij moet ik ergens teruglezen (dit topic?) om te zien wat er met Gert loos is
Op vakantie toch?
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:53:13 #200
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63227366
Allemaal klaar voor dominoday?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_63227981
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:31 schreef Marrije het volgende:

[..]

Volgens mij moet ik ergens teruglezen (dit topic?) om te zien wat er met Gert loos is
Gert zit lekker in het zonnetje met zijn skattie

Spanje........
pi_63228023
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:53 schreef HiDiHo het volgende:
Allemaal klaar voor dominoday?
nee hé ga je daar écht naar kijken?
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:28:03 #203
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63228295
CarO skattie, ik heb het met je te doen En een virus, en een non-qwerty

Wanneer ben je weer genezen? Ik mis je
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:29:46 #204
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63228347
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

nee hé ga je daar écht naar kijken?
Tuurlijk niet
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:29:47 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63228349
Je kunt toch gewoon de toetsen op de juiste plek zetten en de PC instellen op Querty
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:30:56 #206
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63228387
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:29 schreef Leandra het volgende:
Je kunt toch gewoon de toetsen op de juiste plek zetten en de PC instellen op Querty
Wat zitten jouw toetsen op een gekke plaats? querty.. Daar moet ik het heule bord voor over
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63228755
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:29 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Tuurlijk niet
wel dus
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:46:06 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63228840
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat zitten jouw toetsen op een gekke plaats? querty.. Daar moet ik het heule bord voor over
Oeps

Ik typ blind, dus ik realiseer me niet eens dat ik het hele bord over ga

Ach.... doe ik ook eens leuk mee qua spelfouten
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:54:04 #209
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63229104
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

wel dus
Ik kijk natuurlijk alleen omdat Hans Kraai jr. het presenteert
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:54:50 #210
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63229129
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oeps

Ik typ blind, dus ik realiseer me niet eens dat ik het hele bord over ga

Ach.... doe ik ook eens leuk mee qua spelfouten
Ze noemen het niet voor niets qwerty natuurlijk, wel of niet blind getypt
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63229241
Buuv, kweenie, ik hoop morgen

Leuke film, ik wil ook zo´n schattig chineesje.
Dan doe ik die ik nu heb weg want die luisteren niet
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:05:00 #212
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63229430
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:58 schreef CarOnline het volgende:
Buuv, kweenie, ik hoop morgen

Leuke film, ik wil ook zo´n schattig chineesje.
Dan doe ik die ik nu heb weg want die luisteren niet
Mischien kan je een import-export dealtje sluiten?
Die van mij klagen niet. die zitten net te doen of ze er niet zijn voor domino d-day
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:07:25 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63229508
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze noemen het niet voor niets qwerty natuurlijk, wel of niet blind getypt
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_63229592
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:05 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Mischien kan je een import-export dealtje sluiten?
Die van mij klagen niet. die zitten net te doen of ze er niet zijn voor domino d-day
Haha ja dat ken ik zelf nog van vroegah

Die van mij deponeer ik eens even in bed en dan eens zien wat ik nog aan dvd´s in de kast heb staan.
Screw them.
We're going home.
pi_63229626
Kan er eigenlijk een normaal toetsenbord achter de laptop?
*helder moment heeft *
Screw them.
We're going home.
pi_63229659
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:11 schreef CarOnline het volgende:
Kan er eigenlijk een normaal toetsenbord achter de laptop?
*helder moment heeft *
Ik zou 'm ervoor zetten. Maar ja, samen met een beeldscherm ideaal .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:13:19 #217
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63229682
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:11 schreef CarOnline het volgende:
Kan er eigenlijk een normaal toetsenbord achter de laptop?
*helder moment heeft *
Gewoon op qwerty zetten. als je toch blind typt maakt het toch niet uit welke letters er op de toetsen staan?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:13:44 #218
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63229696
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik zou 'm ervoor zetten. Maar ja, samen met een beeldscherm ideaal .
Koppijn weer over skattie?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63229760
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Koppijn weer over skattie?
Liters koffie doet wonderen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:17:28 #220
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63229801
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Liters koffie doet wonderen .
Ah, ik dacht water en een vette bek
(koffie werkt toch vochtafdrijvend? dan zou het in theorie een kater moeten verergeren....)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63229854
Nee buuf, dat is een fabeltje. Net zoals dat bier vochtontrekkend zou zijn, geloof ik ook niet .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_63229921
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik zou 'm ervoor zetten. Maar ja, samen met een beeldscherm ideaal .
huhhhh zeker de leukste thuis
Screw them.
We're going home.
pi_63229959
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Gewoon op qwerty zetten. als je toch blind typt maakt het toch niet uit welke letters er op de toetsen staan?
Ja, maar hoe dan!
En ik ken dit toetsenbord niet want eh laptop en daar zit ik nooit achter.

Tis toch anders.
Screw them.
We're going home.
pi_63230065
Qh; kijk dqt kqn zel; ,ijn toetsenbord qchter de lqptop; of er voor woqls je zil:
?qqr hij nee,t gezoon de toetsen over woqls hij denkt dqt we witten; ,et dqt sto,,e azerty toetsenbord1

Dqn ,oet ik die op azerty wetten; ,qqr hoe dqn1
Screw them.
We're going home.
pi_63230105
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:27 schreef CarOnline het volgende:
Qh; kijk dqt kqn zel; ,ijn toetsenbord qchter de lqptop; of er voor woqls je zil:
?qqr hij nee,t gezoon de toetsen over woqls hij denkt dqt we witten; ,et dqt sto,,e azerty toetsenbord1

Dqn ,oet ik die op azerty wetten; ,qqr hoe dqn1
Alstublaft!
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:28:52 #226
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63230107
hahahahahahahaaaaaaaaa, ik snap gewoon wat je typt.

configuratiescherm: toetsenbord instellingen??
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 20:38:31 #227
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63230407
Domino d-day
en ik heb oorlog
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:40:36 #228
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63230469
oi! met wie? en waarom?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 20:42:52 #229
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63230536
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
oi! met wie? en waarom?
Met m'n prof hij vindt mij niet lievvv en ik hem ook niet
Had vandaag gesprek en hij was niet aardig en ik was niet handig
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 20:54:58 #230
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63230844
Ik ga weer meedoen aan de belspelletjes
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:00:07 #231
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63230994
En.... los
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:01:13 #232
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63231031
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:42 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Met m'n prof hij vindt mij niet lievvv en ik hem ook niet
Had vandaag gesprek en hij was niet aardig en ik was niet handig
Doe dat dan ook niet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:10:21 #233
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63231265
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:54 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga weer meedoen aan de belspelletjes
Weet je hem al?

Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 21:11:45 #234
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63231302
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Doe dat dan ook niet.
Hij begon
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63231308
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:00 schreef HiDiHo het volgende:
En.... los
* heeft stiekum 3 steentjes halverwegen weggekaapt
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:14:06 #236
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63231357
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:12 schreef Soury het volgende:

[..]

* heeft stiekum 3 steentjes halverwegen weggekaapt
Toch wel van de aorta hé
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 21:15:08 #237
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63231381
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:10 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Weet je hem al?

[ afbeelding ]
nummer 1 maar ze willen de telefoon niet op nemen
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63231386
issut spannend?
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:17:23 #239
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63231447
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:15 schreef Manu82 het volgende:

[..]

nummer 1 maar ze willen de telefoon niet op nemen
ik dacht 2
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:21:15 #240
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63231557
Muts
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 21:30:57 #241
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63231834
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:15 schreef CarOnline het volgende:
issut spannend?
we gaan naar de Mount Everest
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:32:29 #242
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63231876
Vraagje tussendoor, hoe zit het eigenlijk met de gebanden, die zijn hier een dag na afloop van CBML weer welkom? Ik bedoel, die ban wordt dan voor allemaal opgeheven?
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 21:33:14 #243
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63231909
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:17 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

ik dacht 2
En nu zeggen ze nog ook dat het steen 3 is
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 21:34:31 #244
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63231954
Speciaal voor steen 1

Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:35:33 #245
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63231986
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:33 schreef Manu82 het volgende:

[..]

En nu zeggen ze nog ook dat het steen 3 is
Joh
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 21:42:12 #246
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63232153
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:35 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Joh
Nu is het nummer 2
Ik weet het zeker
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:47:24 #247
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63232283
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:42 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Nu is het nummer 2
Ik weet het zeker
ik moet ze nog een keer zien hoor
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  One tough cookie vrijdag 14 november 2008 @ 21:48:26 #248
169210 liesje1979
pi_63232305
Jeuj! Weekend!

Goedenavond Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:50:26 #249
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63232354
Avond
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:51:20 #250
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63232373
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:32 schreef Marrije het volgende:
Vraagje tussendoor, hoe zit het eigenlijk met de gebanden, die zijn hier een dag na afloop van CBML weer welkom? Ik bedoel, die ban wordt dan voor allemaal opgeheven?
Vraag dat liever als er wel mods zijn of pm Yvonne
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:55:17 #251
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63232470
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Vraag dat liever als er wel mods zijn of pm Yvonne
Nog steeds PMS?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:57:24 #252
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63232521
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:55 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Nog steeds PMS?

nou, dat zou niet best zijn
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:01:39 #253
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63232633


Moest niet alles om??
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 22:02:20 #254
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63232655
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:01 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]

Moest niet alles om??
Niet klagen, gewoon sms'en
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:03:45 #255
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63232694
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Vraag dat liever als er wel mods zijn of pm Yvonne
Sorry dat ik niet alles lees in de sc en dus niet weet of er wel of geen mods zijn
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:03:56 #256
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63232702
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:02 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Niet klagen, gewoon sms'en
Paas me jou mobieltje even



[ Bericht 8% gewijzigd door HiDiHo op 14-11-2008 22:09:07 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 22:21:00 #257
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63233210
Straks gaan er nog users echt sms'en
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 22:22:26 #258
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63233242
Zou hij in de baan blijven?
Some memories are best forgotten
Room 23
  One tough cookie vrijdag 14 november 2008 @ 22:24:34 #259
169210 liesje1979
pi_63233305
Als ik jullie comentaren zo lees, dan zou ik de spanning niet trekken hoor. Ik kijk dus niet naar DD
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 22:26:52 #260
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63233386
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik jullie comentaren zo lees, dan zou ik de spanning niet trekken hoor. Ik kijk dus niet naar DD
Het begint eigenlijk steeds kanslozer te worden
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:28:48 #261
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63233432
ik kijk 8mile Wat een kutfilm.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:31:32 #262
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63233507
Weer een miljoen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:33:03 #263
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63233543
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:26 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Het begint eigenlijk steeds kanslozer te worden
Ik kreeg er zoner een glimp van mee, dat het wereld record gehaald zou zijn. t Zal allemaal wel
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 22:36:21 #264
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63233634
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:33 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik kreeg er zoner een glimp van mee, dat het wereld record gehaald zou zijn. t Zal allemaal wel
Dit wordt gewoon uitgezonden in 10 landen
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 22:37:06 #265
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63233657
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:31 schreef HiDiHo het volgende:
Weer een miljoen
Voor steen 2?
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:38:14 #266
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63233686
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:36 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Dit wordt gewoon uitgezonden in 10 landen
Germany, give us your votes please. . .
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:38:15 #267
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63233689
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Voor steen 2?
kassa
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 22:46:16 #268
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63233888
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:38 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

kassa

Over een paar minuten heb ik een auto
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:50:13 #269
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234000
De Joran smiley: ]O[

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 22:51:18 #270
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63234038
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:50 schreef APK het volgende:
De Joran smiley: ]O[

Ik zie niks?
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:51:51 #271
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63234057
Hey APK!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:53:38 #272
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63234104
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:51 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik zie niks?
Het hoofd van Joran tussen 2 spijlen??
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:55:17 #273
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63234143
5 op een rij
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 22:55:44 #274
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63234153
Het is te laat voor mij, slaap lekker
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:57:21 #275
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234190
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:53 schreef Marrije het volgende:

[..]

Het hoofd van Joran tussen 2 spijlen??
Ja, helaas.

Hoi Buuf, btw.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:57:24 #276
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63234192
Ja, welterusten, ik ga ook zo
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:58:05 #277
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234211
En Marijdinges.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:59:29 #278
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234250
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:59:49 #279
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234257
Groundhogday.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_63234303
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:59 schreef APK het volgende:
Groundhogday.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:01:57 #281
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63234323
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:58 schreef APK het volgende:
En Marijdinges.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:02:52 #282
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234344
quote:
Ik ben nog niet klaar met Chrissie, maar die komt next.

Alles flex, Coosmans?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:05:10 #283
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63234426
nou, dat belooft wat. eerst hey joe.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63234488
Eerst effe P&W.
Femke wil rellen.
pi_63234503
the goodnight gekeken met martin freeman
verder wel een slechte film.
Screw them.
We're going home.
pi_63234520
Hey Pimmie.
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:09:34 #287
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234533
quote:
Hij is lekker!

Weeds, Mexico, enzo.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:09:49 #288
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63234536
Martin Freeman? who's he?
ik ken alleen morgan Freeman?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:11:10 #289
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234561
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:08 schreef CarOnline het volgende:

Hey Pimmie.
Ja, ga effe newbies afschrikken met dat kleffe gedoe.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_63234611
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Martin Freeman? who's he?
ik ken alleen morgan Freeman?



speelde ook in the office uk
Screw them.
We're going home.
pi_63234633
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:11 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, ga effe newbies afschrikken met dat kleffe gedoe.
nou ik was nog niet eens begonnen met de kwijlies

Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:15:34 #292
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234689
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:13 schreef CarOnline het volgende:

[..]

nou ik was nog niet eens begonnen met de kwijlies

Ik ben nu al de weg kwijt!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:15:35 #293
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63234691
* debuurvrouw afgeschrikt is
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:16:19 #294
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234714
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
* debuurvrouw afgeschrikt is
FFS, It's only CarO de 'ik weet alles'
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_63234742
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
* debuurvrouw afgeschrikt is
je ben heulemaal geen newbie
Screw them.
We're going home.
pi_63234754
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:16 schreef APK het volgende:

[..]

FFS, It's only CarO de 'ik weet alles'
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:19:47 #297
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63234805
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:16 schreef APK het volgende:

[..]

FFS, It's only CarO de 'ik weet alles'
Huh?!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:20:26 #298
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234829
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Huh?!
Ja, die CarO.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:20:49 #300
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63234845
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:17 schreef CarOnline het volgende:

[..]

je ben heulemaal geen newbie
Heus wel
Vergeleken bij jullie dinosaurus status
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:21:15 #301
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234858
Laatste opent een nieuw topic, tenzij ik de laatste post heb.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')