Ik ben nog niet klaar met Chrissie, maar die komt next.quote:
Ja, ga effe newbies afschrikken met dat kleffe gedoe.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Martin Freeman? who's he?
ik ken alleen morgan Freeman?
nou ik was nog niet eens begonnen met de kwijliesquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ga effe newbies afschrikken met dat kleffe gedoe.
Ik ben nu al de weg kwijt!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
nou ik was nog niet eens begonnen met de kwijlies![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
FFS, It's only CarO de 'ik weet alles'
Huh?!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
FFS, It's only CarO de 'ik weet alles'
Heus welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |