abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:55:17 #251
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63232470
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Vraag dat liever als er wel mods zijn of pm Yvonne
Nog steeds PMS?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:57:24 #252
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63232521
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:55 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Nog steeds PMS?

nou, dat zou niet best zijn
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:01:39 #253
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63232633


Moest niet alles om??
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 22:02:20 #254
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63232655
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:01 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]

Moest niet alles om??
Niet klagen, gewoon sms'en
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:03:45 #255
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63232694
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Vraag dat liever als er wel mods zijn of pm Yvonne
Sorry dat ik niet alles lees in de sc en dus niet weet of er wel of geen mods zijn
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:03:56 #256
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63232702
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:02 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Niet klagen, gewoon sms'en
Paas me jou mobieltje even



[ Bericht 8% gewijzigd door HiDiHo op 14-11-2008 22:09:07 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 22:21:00 #257
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63233210
Straks gaan er nog users echt sms'en
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 22:22:26 #258
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63233242
Zou hij in de baan blijven?
Some memories are best forgotten
Room 23
  One tough cookie vrijdag 14 november 2008 @ 22:24:34 #259
169210 liesje1979
pi_63233305
Als ik jullie comentaren zo lees, dan zou ik de spanning niet trekken hoor. Ik kijk dus niet naar DD
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 22:26:52 #260
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63233386
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik jullie comentaren zo lees, dan zou ik de spanning niet trekken hoor. Ik kijk dus niet naar DD
Het begint eigenlijk steeds kanslozer te worden
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:28:48 #261
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63233432
ik kijk 8mile Wat een kutfilm.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:31:32 #262
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63233507
Weer een miljoen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:33:03 #263
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63233543
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:26 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Het begint eigenlijk steeds kanslozer te worden
Ik kreeg er zoner een glimp van mee, dat het wereld record gehaald zou zijn. t Zal allemaal wel
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 22:36:21 #264
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63233634
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:33 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik kreeg er zoner een glimp van mee, dat het wereld record gehaald zou zijn. t Zal allemaal wel
Dit wordt gewoon uitgezonden in 10 landen
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 22:37:06 #265
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63233657
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:31 schreef HiDiHo het volgende:
Weer een miljoen
Voor steen 2?
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:38:14 #266
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63233686
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:36 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Dit wordt gewoon uitgezonden in 10 landen
Germany, give us your votes please. . .
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:38:15 #267
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63233689
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Voor steen 2?
kassa
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 22:46:16 #268
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63233888
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:38 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

kassa

Over een paar minuten heb ik een auto
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:50:13 #269
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234000
De Joran smiley: ]O[

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 22:51:18 #270
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63234038
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:50 schreef APK het volgende:
De Joran smiley: ]O[

Ik zie niks?
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:51:51 #271
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63234057
Hey APK!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:53:38 #272
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63234104
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:51 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik zie niks?
Het hoofd van Joran tussen 2 spijlen??
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:55:17 #273
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63234143
5 op een rij
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 22:55:44 #274
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63234153
Het is te laat voor mij, slaap lekker
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:57:21 #275
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234190
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:53 schreef Marrije het volgende:

[..]

Het hoofd van Joran tussen 2 spijlen??
Ja, helaas.

Hoi Buuf, btw.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:57:24 #276
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63234192
Ja, welterusten, ik ga ook zo
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:58:05 #277
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234211
En Marijdinges.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:59:29 #278
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234250
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:59:49 #279
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234257
Groundhogday.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_63234303
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:59 schreef APK het volgende:
Groundhogday.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:01:57 #281
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63234323
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:58 schreef APK het volgende:
En Marijdinges.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:02:52 #282
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234344
quote:
Ik ben nog niet klaar met Chrissie, maar die komt next.

Alles flex, Coosmans?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:05:10 #283
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63234426
nou, dat belooft wat. eerst hey joe.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63234488
Eerst effe P&W.
Femke wil rellen.
pi_63234503
the goodnight gekeken met martin freeman
verder wel een slechte film.
Screw them.
We're going home.
pi_63234520
Hey Pimmie.
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:09:34 #287
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234533
quote:
Hij is lekker!

Weeds, Mexico, enzo.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:09:49 #288
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63234536
Martin Freeman? who's he?
ik ken alleen morgan Freeman?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:11:10 #289
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234561
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:08 schreef CarOnline het volgende:

Hey Pimmie.
Ja, ga effe newbies afschrikken met dat kleffe gedoe.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_63234611
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Martin Freeman? who's he?
ik ken alleen morgan Freeman?



speelde ook in the office uk
Screw them.
We're going home.
pi_63234633
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:11 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, ga effe newbies afschrikken met dat kleffe gedoe.
nou ik was nog niet eens begonnen met de kwijlies

Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:15:34 #292
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234689
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:13 schreef CarOnline het volgende:

[..]

nou ik was nog niet eens begonnen met de kwijlies

Ik ben nu al de weg kwijt!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:15:35 #293
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63234691
* debuurvrouw afgeschrikt is
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:16:19 #294
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234714
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
* debuurvrouw afgeschrikt is
FFS, It's only CarO de 'ik weet alles'
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_63234742
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
* debuurvrouw afgeschrikt is
je ben heulemaal geen newbie
Screw them.
We're going home.
pi_63234754
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:16 schreef APK het volgende:

[..]

FFS, It's only CarO de 'ik weet alles'
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:19:47 #297
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63234805
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:16 schreef APK het volgende:

[..]

FFS, It's only CarO de 'ik weet alles'
Huh?!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:20:26 #298
6941 APK
Factual, I think.
pi_63234829
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Huh?!
Ja, die CarO.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 14 november 2008 @ 23:20:49 #300
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63234845
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:17 schreef CarOnline het volgende:

[..]

je ben heulemaal geen newbie
Heus wel
Vergeleken bij jullie dinosaurus status
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')