Met m'n profquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
oi! met wie? en waarom?
Doe dat dan ook niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Met m'n profhij vindt mij niet lievvv en ik hem ook niet
Had vandaag gesprek en hij was niet aardig en ik was niet handig
Weet je hem al?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:54 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga weer meedoen aan de belspelletjes
* heeft stiekum 3 steentjes halverwegen weggekaaptquote:
Toch wel van de aorta héquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
* heeft stiekum 3 steentjes halverwegen weggekaapt
ik dacht 2quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nummer 1 maar ze willen de telefoon niet op nemen
Johquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En nu zeggen ze nog ook dat het steen 3 is
ik moet ze nog een keer zien hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu is het nummer 2![]()
Ik weet het zeker![]()
![]()
![]()
Vraag dat liever als er wel mods zijn of pm Yvonnequote:Op vrijdag 14 november 2008 21:32 schreef Marrije het volgende:
Vraagje tussendoor, hoe zit het eigenlijk met de gebanden, die zijn hier een dag na afloop van CBML weer welkom? Ik bedoel, die ban wordt dan voor allemaal opgeheven?
Nog steeds PMS?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vraag dat liever als er wel mods zijn of pm Yvonne
quote:
Sorry dat ik niet alles lees in de sc en dus niet weet of er wel of geen mods zijnquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vraag dat liever als er wel mods zijn of pm Yvonne
Paas me jou mobieltje evenquote:
Het begint eigenlijk steeds kanslozer te wordenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik jullie comentaren zo lees, dan zou ik de spanning niet trekken hoor. Ik kijk dus niet naar DD
Ik kreeg er zoner een glimp van mee, dat het wereld record gehaald zou zijn. t Zal allemaal welquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het begint eigenlijk steeds kanslozer te worden
Dit wordt gewoon uitgezonden in 10 landenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kreeg er zoner een glimp van mee, dat het wereld record gehaald zou zijn. t Zal allemaal wel
Germany, give us your votes please. . .quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon uitgezonden in 10 landen
Ja, helaas.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het hoofd van Joran tussen 2 spijlen??
Ik ben nog niet klaar met Chrissie, maar die komt next.quote:
Ja, ga effe newbies afschrikken met dat kleffe gedoe.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Martin Freeman? who's he?
ik ken alleen morgan Freeman?
nou ik was nog niet eens begonnen met de kwijliesquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ga effe newbies afschrikken met dat kleffe gedoe.
Ik ben nu al de weg kwijt!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
nou ik was nog niet eens begonnen met de kwijlies![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
FFS, It's only CarO de 'ik weet alles'
Huh?!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
FFS, It's only CarO de 'ik weet alles'
Heus welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |