Nog steeds PMS?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vraag dat liever als er wel mods zijn of pm Yvonne
quote:
Sorry dat ik niet alles lees in de sc en dus niet weet of er wel of geen mods zijnquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vraag dat liever als er wel mods zijn of pm Yvonne
Paas me jou mobieltje evenquote:
Het begint eigenlijk steeds kanslozer te wordenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik jullie comentaren zo lees, dan zou ik de spanning niet trekken hoor. Ik kijk dus niet naar DD
Ik kreeg er zoner een glimp van mee, dat het wereld record gehaald zou zijn. t Zal allemaal welquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het begint eigenlijk steeds kanslozer te worden
Dit wordt gewoon uitgezonden in 10 landenquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kreeg er zoner een glimp van mee, dat het wereld record gehaald zou zijn. t Zal allemaal wel
Germany, give us your votes please. . .quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon uitgezonden in 10 landen
Ja, helaas.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het hoofd van Joran tussen 2 spijlen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |