wat ben je aan het maken?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:57 schreef Soury het volgende:
Ik ben weer es met eten bezig.. Word nog es een keuken prinses
gelukkig heeft jou toep de optie ''opnieuw bekijken''quote:Op woensdag 12 november 2008 22:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
godsamme die sakis rouvas is heul niet slecht
Nou niks maar ik had nog varkenslapjes (foutje) en nu heb ik net een marinade gemaakt en het vlees in stukjes er door geroerd. Kan het lekker de hele nach/dag intrekken. morgen iets oosters dusquote:Op woensdag 12 november 2008 22:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat ben je aan het maken?
not mequote:
Wasn't mequote:
Jij kan kiezenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:20 schreef Soury het volgende:
Ik ga mijn varkensvlees nog maar slaan. Dat is toch al dood
quote:
Ik ook hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil dat niet.. Ik hou van vlees/vis/kip
Ohh das prima.. Ik koop vaak groen vlees, al weet ik niet of dat wel allemaal kloptquote:Op woensdag 12 november 2008 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Maar ik geloof dat die actie meer gaat om het welzijn van dieren, grotere hokken enzo
Ik vraag me ook af of dat wel allemaal gecontroleerd wordtquote:Op woensdag 12 november 2008 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh das prima.. Ik koop vaak groen vlees, al weet ik niet of dat wel allemaal klopt
Ik mag hopen van wel. Maar meer dan dat kan ik niet doen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of dat wel allemaal gecontroleerd wordt
Arme griekquote:Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nah ik ga es effe die griek pesten want met jullie is het ook niks an........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ciao Manu.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:42 schreef Manu82 het volgende:
Slaap lekker iedereen
Liesje doe jij het licht weer uit?
Je lacht hem toch niet uit hé? lolquote:Op woensdag 12 november 2008 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik las de uitslagen van de KNVB-beker, en ik moest gelijk aan Manu denken.![]()
Volgens mij hou ik me teveel met dit subforum bezig, terwijl ik dat waardeloze kutprogramma niet eens volg.
LOL
È anche una buona nottequote:Op woensdag 12 november 2008 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er ook weg van.
Buona notte a tutti
ongeevenaardquote:
NZ!quote:Op donderdag 13 november 2008 05:35 schreef nachtzuster het volgende:
Oh.......![]()
Ben wat vergeten, momentje![]()
Een boodschap voor de Buuf!![]()
En Lea ook nog feli![]()
Nee, want ik wist niet hoeveel er wel op stond.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:28 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het wel prettig te weten dat we samen PMS-en, noekje.
Hoe heb je het vervolgens opgelost? Zo van: laat die groenten dan maar zitten?
Oh, da's ook prettig ja. Nah, gezien mijn saldo moet ik nu maar stoppen met jarig zijnquote:Op donderdag 13 november 2008 09:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, want ik wist niet hoeveel er wel op stond.
Ik ben met een rode kop naar huis gereden, snel met de random reader aan de slag gegaan en heb alles teruggezet. Toen ben ik weer terug gegaan en heb betaald en gezegd dat ik de verkeerde pas bij me had.![]()
Toen weer naar huis met boodschappen, vervolgens de telefoon opgepakt en meneer overal de schuld van gegeven, dat ik altijd alles moet doen, dat ik adem haal, dat ik me dik voelde etc..
Toen kreeg ik bloemen en snickers. Hij kon zo raden in welke staat ik was.
Er vroeg net iemand aan me of ik wéér was afgevallen. Nou nee, ik voel me 250 kilo, hoezo?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, da's ook prettig ja. Nah, gezien mijn saldo moet ik nu maar stoppen met jarig zijn![]()
De rest van de maand water en brood, beginnen we mooi slank aan de december feestmaand
Lekker hèquote:Op donderdag 13 november 2008 09:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
NZ!Ik lig helemaal in een stuip hier! wat leuk en wat is ie eng!
Die met dat kusje.
Nu slaap ik eerlijk nooit meer.
Van angst
Maar gawd wat een lijfEn wat een stem
Gezien de PMS status hier misschien ook maar beterquote:Op donderdag 13 november 2008 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanaf 12u niet meer gepost.
Goedemiddag.
Hey PP. Het is echt enorm rustig vandaag hier...quote:Op donderdag 13 november 2008 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanaf 12u niet meer gepost.
Goedemiddag.
Who?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:25 schreef Copycat het volgende:
Ria Brieffies is ongeneeslijk ziek.
http://www.dollydots.com/joomla/index.php
Ach, het houdt je van de straatquote:Op donderdag 13 november 2008 19:17 schreef dieenebart het volgende:
Dan maar naar het vogeltje kijken/luisteren![]()
Ben er weer.
Twee dagen vierhonderd kids.
Gemiddeld IQ: 89
Gemiddelde aandachtsspanne: 5 minuten
Tijdsduur debat: anderhalf uur![]()
Percentage kids dat ouders hun bekeuringen laten betalen: 30+%
Percentage ouders dat drank/drugs toezicht houdt: 10%
Percentage alcoholisten onder 16: 3%
Lang leve de kritiekloze maatschappij
Ik las het net op SHO. Jemig, zo'n jonge vrouw.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:25 schreef Copycat het volgende:
Ria Brieffies is ongeneeslijk ziek.
http://www.dollydots.com/joomla/index.php
Oi, als ouder schrik ik hier van.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:17 schreef dieenebart het volgende:
Dan maar naar het vogeltje kijken/luisteren![]()
Ben er weer.
Twee dagen vierhonderd kids.
Gemiddeld IQ: 89
Gemiddelde aandachtsspanne: 5 minuten
Tijdsduur debat: anderhalf uur![]()
Percentage kids dat ouders hun bekeuringen laten betalen: 30+%
Percentage ouders dat drank/drugs toezicht houdt: 10%
Percentage alcoholisten onder 16: 3%
Lang leve de kritiekloze maatschappij
Was ook een beetje de bedoelingquote:Op donderdag 13 november 2008 19:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oi, als ouder schrik ik hier van.
Ik hou buuf scherp in de gatenquote:Op donderdag 13 november 2008 19:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Was ook een beetje de bedoelingEr zijn veel ouders die geen diploma hebben, zeg maar.
Hoe staat het met jouw msn-toezicht, bijvoorbeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |