wat ben je aan het maken?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:57 schreef Soury het volgende:
Ik ben weer es met eten bezig.. Word nog es een keuken prinses
gelukkig heeft jou toep de optie ''opnieuw bekijken''quote:Op woensdag 12 november 2008 22:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
godsamme die sakis rouvas is heul niet slecht
Nou niks maar ik had nog varkenslapjes (foutje) en nu heb ik net een marinade gemaakt en het vlees in stukjes er door geroerd. Kan het lekker de hele nach/dag intrekken. morgen iets oosters dusquote:Op woensdag 12 november 2008 22:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat ben je aan het maken?
not mequote:
Wasn't mequote:
Jij kan kiezenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:20 schreef Soury het volgende:
Ik ga mijn varkensvlees nog maar slaan. Dat is toch al dood
quote:
Ik ook hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil dat niet.. Ik hou van vlees/vis/kip
Ohh das prima.. Ik koop vaak groen vlees, al weet ik niet of dat wel allemaal kloptquote:Op woensdag 12 november 2008 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Maar ik geloof dat die actie meer gaat om het welzijn van dieren, grotere hokken enzo
Ik vraag me ook af of dat wel allemaal gecontroleerd wordtquote:Op woensdag 12 november 2008 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh das prima.. Ik koop vaak groen vlees, al weet ik niet of dat wel allemaal klopt
Ik mag hopen van wel. Maar meer dan dat kan ik niet doen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of dat wel allemaal gecontroleerd wordt
Arme griekquote:Op woensdag 12 november 2008 23:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nah ik ga es effe die griek pesten want met jullie is het ook niks an........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ciao Manu.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:42 schreef Manu82 het volgende:
Slaap lekker iedereen
Liesje doe jij het licht weer uit?
Je lacht hem toch niet uit hé? lolquote:Op woensdag 12 november 2008 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik las de uitslagen van de KNVB-beker, en ik moest gelijk aan Manu denken.![]()
Volgens mij hou ik me teveel met dit subforum bezig, terwijl ik dat waardeloze kutprogramma niet eens volg.
LOL
È anche una buona nottequote:Op woensdag 12 november 2008 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er ook weg van.
Buona notte a tutti
ongeevenaardquote:
NZ!quote:Op donderdag 13 november 2008 05:35 schreef nachtzuster het volgende:
Oh.......![]()
Ben wat vergeten, momentje![]()
Een boodschap voor de Buuf!![]()
En Lea ook nog feli![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |