abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie donderdag 13 november 2008 @ 22:26:26 #102
169210 liesje1979
pi_63205148
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]




Wat een blij jongetje!
pi_63206856
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:26 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wat een blij jongetje!
Er ontbreken een paar steekjes maar hij is er blij mee
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  One tough cookie donderdag 13 november 2008 @ 23:32:19 #104
169210 liesje1979
pi_63207611
Even teruglezen hoor!
pi_63207881
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Even teruglezen hoor!
Griekje en ik hebben gisteren toen we uit eten gingen als verstandige volwassen mensen om te stoppen
met roken

nou zou je denken toppie wijs besluit, beter voor je gezondheid en het scheelt nog eens
een bak met geld ook, plus dat je niet meer van die stinkgordijnen hebt enzo.........

dus........ ik (wij) hebben de hele dag nog niet gerookt en ik heb zin om iemand helemaal in elkaar te meppen
ofzo....... gewoon zomaar.......

bovendien heb ik hier een hele zak pepernoten zitten leegveten, en daar word ik ook niet vrolijker van......

dus dat.......
pi_63207995
even een bakkie koffie zetten en dan weer frasier kijken.......





pi_63208011
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Griekje en ik hebben gisteren toen we uit eten gingen als verstandige volwassen mensen om te stoppen
met roken

nou zou je denken toppie wijs besluit, beter voor je gezondheid en het scheelt nog eens
een bak met geld ook, plus dat je niet meer van die stinkgordijnen hebt enzo.........

dus........ ik (wij) hebben de hele dag nog niet gerookt en ik heb zin om iemand helemaal in elkaar te meppen
ofzo....... gewoon zomaar.......

bovendien heb ik hier een hele zak pepernoten zitten leegveten, en daar word ik ook niet vrolijker van......

dus dat.......
Had ook eens willen stoppen toen NMNS hier nog zat. NMNS weg, stoppen ook weg
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_63208097
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Had ook eens willen stoppen toen NMNS hier nog zat. NMNS weg, stoppen ook weg
nah....... je mag samen met mij meezweten.....

tis wel doorbijten hoor, zeker deze 1e dag
  One tough cookie donderdag 13 november 2008 @ 23:53:08 #109
169210 liesje1979
pi_63208234
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Griekje en ik hebben gisteren toen we uit eten gingen als verstandige volwassen mensen om te stoppen
met roken

nou zou je denken toppie wijs besluit, beter voor je gezondheid en het scheelt nog eens
een bak met geld ook, plus dat je niet meer van die stinkgordijnen hebt enzo.........

dus........ ik (wij) hebben de hele dag nog niet gerookt en ik heb zin om iemand helemaal in elkaar te meppen
ofzo....... gewoon zomaar.......

bovendien heb ik hier een hele zak pepernoten zitten leegveten, en daar word ik ook niet vrolijker van......

dus dat.......
Ohw zo herkenbaar, 1 poging was met pleisters, ietsjes teveel pleisters , poging 2, werd ik ietsjes agressief van. Nah, nee, niet, ietsjes, heul erg. Schreeuwen, en idd bijna slaan.

(volgens mij heb ik dit al eens eerder geschreven hier.)

Maar top fan, ik duim voor je!
pi_63208261
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

nah....... je mag samen met mij meezweten.....

tis wel doorbijten hoor, zeker deze 1e dag
Met een mede-lijdertje is het altijd beter dan alleen Hoe heette die shit ook alweer? Scampix?

Tis godverdomme niet meer te betalen. Prijsverhoging van 50 cent per pakje?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  donderdag 13 november 2008 @ 23:54:41 #111
58921 Day
You can fly!
pi_63208267
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

nah....... je mag samen met mij meezweten.....

tis wel doorbijten hoor, zeker deze 1e dag
Knap van je, hoor. Heb laatst ook een poging gedaan, samen met een collega.
We hebben het precies 2 uur volgehouden.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_63208424
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:54 schreef Day het volgende:

[..]

Knap van je, hoor. Heb laatst ook een poging gedaan, samen met een collega.
We hebben het precies 2 uur volgehouden.
Toch knap!
Mijn langste was bijna 2 weken. Lees 1 week en 3 dagen, geloof ik maar met de maand sprokkel ik er 6 uren bij. Nog een jaar en toen was ik 3 maanden gestopt!
Dus volgend jaar praat ik écht mee hoe moeilijk die maanden waren.
Go hard or go home
pi_63208555
o Frasier moet nog maar even wachten, ik heb mijn bakkie koffie en nu mis
ik dus héél erg mijn peukie erbij.........

Géén pleisters of medicijnen gewoon cold turkey..... tot nu toe zijn alle mensen in mijn omgeving op
die manier gestopt én ze hebben daarna nooit meer gerookt, die medicijnen hebben ook nogal wat
bijwerkingen en dat wil ik toch liever niet......

Het kan op deze manier, maar moeilijk is het wel ......

en nee, agressief word ik niet hoor, wel af en toe tja, nerveusig ofzo, je mist iets.....
vandaar natuurlijk die zak pepernoten, maar dat moet ik natuurlijk ook niet meer doen, want ik heb ook
geen zin om kilo's aan te komen, ik denk dat ik mijn schilderen vanaf morgen maar weer ga oppakken,
afleiding is denk ik het beste.....

En ja Ruud het wordt écht ieder jaar duurder en duurder, da's niet normaal meer, wij samen zitten hier
op zo'n 3 pakjes marlboro per dag da's 3 x 4.50 euro

nah reken maar uit per maand ....... kan je leuk van uit eten en nog wel meer ook........
pi_63208561
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef noekje het volgende:

[..]

Toch knap!
Mijn langste was bijna 2 weken. Lees 1 week en 3 dagen, geloof ik maar met de maand sprokkel ik er 6 uren bij. Nog een jaar en toen was ik 3 maanden gestopt!
Dus volgend jaar praat ik écht mee hoe moeilijk die maanden waren.
Bedankt voor de bemoedigende woorden.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_63208580
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:54 schreef Day het volgende:

[..]

Knap van je, hoor. Heb laatst ook een poging gedaan, samen met een collega.
We hebben het precies 2 uur volgehouden.


2 uur ! respect
  One tough cookie vrijdag 14 november 2008 @ 00:06:24 #116
169210 liesje1979
pi_63208628
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o Frasier moet nog maar even wachten, ik heb mijn bakkie koffie en nu mis
ik dus héél erg mijn peukie erbij.........

Géén pleisters of medicijnen gewoon cold turkey..... tot nu toe zijn alle mensen in mijn omgeving op
die manier gestopt én ze hebben daarna nooit meer gerookt, die medicijnen hebben ook nogal wat
bijwerkingen en dat wil ik toch liever niet......

Het kan op deze manier, maar moeilijk is het wel ......

en nee, agressief word ik niet hoor, wel af en toe tja, nerveusig ofzo, je mist iets.....
vandaar natuurlijk die zak pepernoten, maar dat moet ik natuurlijk ook niet meer doen, want ik heb ook
geen zin om kilo's aan te komen, ik denk dat ik mijn schilderen vanaf morgen maar weer ga oppakken,
afleiding is denk ik het beste.....

En ja Ruud het wordt écht ieder jaar duurder en duurder, da's niet normaal meer, wij samen zitten hier
op zo'n 3 pakjes marlboro per dag da's 3 x 4.50 euro

nah reken maar uit per maand ....... kan je leuk van uit eten en nog wel meer ook........
Daar kan je van uit eten, in Parijs ongeveer
pi_63208655
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:06 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Daar kan je van uit eten, in Parijs ongeveer
ja is toch niet normaal eigenlijk .......
  vrijdag 14 november 2008 @ 00:07:40 #118
58921 Day
You can fly!
pi_63208672
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]



2 uur ! respect
Ja, maar we hebben wel 2 rookpauzes overgeslagen, hoor!
En toen vonden we allebei dat we ons laatste sigaretje (die we allebei mee hadden genomen voor het geval dat) toch echt wel verdiend hadden.

We gaan het vanaf 1 december weer proberen!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_63208723
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Bedankt voor de bemoedigende woorden.
Graag gedaan!
Ik zal maar niet zeggen hoe gek ik werd binnen die week en die 3 dagen. Er is een priester aan te pas gekomen, meer zeg ik niet.

Maar succes Fan!
Go hard or go home
  One tough cookie vrijdag 14 november 2008 @ 00:09:31 #120
169210 liesje1979
pi_63208732
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ja is toch niet normaal eigenlijk .......
Ik denk dat het ook niet heel slecht zou zijn voor mijn bankrekening, stoppen met roken.
pi_63208760
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:07 schreef Day het volgende:

[..]

Ja, maar we hebben wel 2 rookpauze overgeslagen, hoor!
En toen vonden we allebei dat we ons laatste sigaretje (die we allebei mee hadden genomen voor het geval dat) toch echt wel verdiend hadden.

We gaan het vanaf 1 december weer proberen!
nou ik denk da als ik 1 december heb gehaald, dat ik dan al heel blij ben, de eerste weken zijn natuurlijk
het zwaarste dus dan heb ik misschien het ergste gehad, hoewel ik eigenlijk moet zeggen dat het wel
weer meevalt aan één kant.

ik heb bijvoorbeeld (nog) geen lichamelijke klachten zoals hoofdpijn of wat dan ook, gewoon
''trek'' in een peukie meer niet eigenlijk, zit écht tussen de oortjes........

of de lichamelijke klachten moeten nog komen dat weet ik niet maar dan meld ik het wel even
pi_63208768
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:06 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Daar kan je van uit eten, in Parijs ongeveer
Dan ga ik liever iets verder naar het zuiden, Italia per essempio

Ma adesso vado a letto. Ciao a tutti e a domani
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_63208792
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:09 schreef noekje het volgende:

[..]

Graag gedaan!
Ik zal maar niet zeggen hoe gek ik werd binnen die week en die 3 dagen. Er is een priester aan te pas gekomen, meer zeg ik niet.

Maar succes Fan!
een priester nog wel

thanks Noek

God zal me bijstaan.......
pi_63208815
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dan ga ik liever iets verder naar het zuiden, Italia per essempio

Ma adesso vado a letto. Ciao a tutti e a domani
tutti fruti ruti
  One tough cookie vrijdag 14 november 2008 @ 00:14:16 #125
169210 liesje1979
pi_63208866
Slaap lekker Fok!

Ik hoop dat je straks een beetje kan slapen Fan!
pi_63208894
oké en dan ga ik nu weer terug naar Frasies.......

nog een aflevering en dan ga ik ook slapen

see you later Fooks
  vrijdag 14 november 2008 @ 00:15:34 #127
58921 Day
You can fly!
pi_63208913
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]


of de lichamelijke klachten moeten nog komen dat weet ik niet maar dan meld ik het wel even
Als je 1 december redt (hoop het voor je) dan ben je gewoon niet-roker. Schijnt dat de 1e week het zwaarst is.
En als je het moeilijk krijgt, denk je maar gewooon aan Ribas.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_63208955
Truste Ruud!

Allah zij met je, Fan. Als het dan allemaal tussen de oren zit dan kun je ook in tussen je oren prenten dat jij het wel kan. Je kunt het.
Om toch een soort van clausule in te bouwen. Lukt het niet, dan geeft het helemaal niks.
Go hard or go home
pi_63209017


heerlijk stel zijn jullie bijelkaar.........

tot morgen luitjes
pi_63209412
doei en den mzzl

rustig hier vandaag

het was een mooie dag voor tranen en verdriet; daar heb je die wijven ici niet ook nog bij nodig met dat gemiep over pms (in de overgang janken ze gewoon door); peuken en gympies , so piss off


  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 05:51:41 #131
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63211357
Het is vandaag Domino D-Day
Goedemorgen
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63211658
goedemorgen,

mijn langste periodes van niet roken, waren twee keer negen maanden,
en dit is al heeeeeeeeeeel lang geleden.
maar ja, was voor het goede doel, een gezonde baby .
pi_63211994
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 07:37 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,

mijn langste periodes van niet roken, waren twee keer negen maanden,
en dit is al heeeeeeeeeeel lang geleden.
maar ja, was voor het goede doel, een gezonde baby .
toch zonde dat je dan daarna weer meteen begonnen bent

uitslapen ging niet, ben 1x wakker geworden vanacht, heb een rondje lopen ijsberen
bakje yogurt gegeten, tanden gepoetst en toch weer in slaap gevallen, maar wél gedroomd
over roken

was een hele rare droom , ooit was er eens een serie die speelde zich af in een pub, een
engelse pub, en daar zaten allemaal van die losers iedere avond op dezelfde kruk, er zat ook
één hele dikke vent bij ''Norm"" maar ik kan niet op de naam van die serie komen........

affijn de droom ging dus als volgt;
3 van die losers zitten hier op de bank en alledrie zitten ze te roken als stoomboten,
en praten over wat een onzin het wel niet is om te stoppen met roken heel stoer enzo, dus van
ellende steekt die Griek er ook maar één op, dus toen zaten er 4 mannen hier te roken in de
kamer........

Ik zwaar pissig........ dus ik zeg........ nah ik ga naar bed

de volgende morgen wordt ik wakker, zaten ze er nóg !
Ik werd niet goed, hele huis stonk als een kroeg, dus ik zeg tegen die Griek, kom eens
hij achter me aan de keuken in.........

dus ik zeg....... krijg ik nou iedere dag die gasten hier die als een idioot gaan zitten paffen hier

nah zegt ie, ze gingen vannacht wel weg, maar vanmorgen stonden ze er weer én ze hebben oliebollen meegenomen, kijk maar....... stond er een doos oliebollen op het aanrecht.......
Ja leuk zeg ik, maar dat moet ik dus niet hebben, zo zit ik nog de hele dag in de rook .......

dus ik been terug naar de huiskamer, handjes in de zij en ik zeg tegen die losers, eh, jongens allemaal
leuk en aardig en gezellig dat jullie er zijn maar ik moet nu hier aan de schoonmaak enzo, dus eh, ik zou zeggen zoek maar een eigen huis

ondertussen was die Griek ook weer de kamer ingekomen en stond er een beetje zó bij want hij
vond het nogal onbeleefd van mij

die Losers lachen, en zeiden, ha,ha, is zij de baas hier........

ja zeg ik ik ben hier de baas.........

owkee zeiden de losers en toen gingen ze weg

dit was dus écht mijn droom, en nu zit ik aan de koffie zonder peuk
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:26:52 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63212848
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 08:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
was een hele rare droom , ooit was er eens een serie die speelde zich af in een pub, een
engelse pub, en daar zaten allemaal van die losers iedere avond op dezelfde kruk, er zat ook
één hele dikke vent bij ''Norm" maar ik kan niet op de naam van die serie komen........
Cheers

Succes met stoppen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:32:51 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63212962
Goedemorgen!
Succes met het stoppen, Fan. Ik doe het je vooralsnog niet na.

Hoe komen we GroundhogFriday door zonder Gert?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:44:29 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63213243


En dan ook nog maar wat leuke Norm quotes....

What's doing, Norm?
"Well, science is seeking a cure for thirst. I happen to be the guinea pig."


What'll you have, Normie?
"Well, I'm in a gambling mood Sammy. I'll take a glass of whatever comes out of the tap."
Looks like beer, Norm.
"Call me Mister Lucky."

Can I pour you a beer, Mr. Peterson?
"A little early, isn't it, Woody?"
For a beer?
"No, for stupid questions."


Can I draw you a beer, Norm?
"No, I know what they look like. Just pour me one."

How's life Norm?
" Ask a man whose got one."
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_63213381
Oh yee ik mag weer een sc teruglezen.

Hoi!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:56:00 #138
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63213484
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:37 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Was ook een beetje de bedoeling Er zijn veel ouders die geen diploma hebben, zeg maar.
Hoe staat het met jouw msn-toezicht, bijvoorbeeld?
Ow beetje laat, maar beter laat dan nooit.
Nou, mijn kroost msn-t nog niet, maar ik weet dat ik loggen moet maken en weet ook hoe dat moet. Mijn oudste heeft net les gehad van een internet-rechercheur. Hij kreeg een compliment omdat ie goed op de hoogte was over het beschermen van zijn identiteit ed.
Geen internet op de kamers, en alleen computeren in het zicht. Dat blijft voorlopig nog wel even zo.
Maar ik schrik ook niet voor mijn eigen kindjes. zonder in detail te treden verwacht ik zomaar dat ze niet naar het VMBO gaan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:00:30 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63213571
Groot gelijk buuf, de kid heeft inmiddels wel een PC op z'n kamer, maar die heeft een iets andere leeftijd

Ik heb destijds bewust de PC in de woonkamer gezet, zodat ik altijd mee kon kijken indien nodig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:01:51 #140
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63213590




Tis wel vrijdag, maar nooit hetzelfde zonder Gert.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63213680
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Cheers

Succes met stoppen
Ja dat was het Cheers !

hé hé zo irritant als je niet op een naam kan komen,

ik ben nu als een idioot aan het schoonmaken, alle laden en kasten ga ik napluizen
om te kijken wat voor onzin erin ligt en wat weg kan, ik heb na een paar ladenkasten al
bijna 1 vuilniszak vol

nu eerst koffiepauze..... zonder peuk !

pi_63213699
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:01 schreef debuurvrouw het volgende:




Tis wel vrijdag, maar nooit hetzelfde zonder Gert.
o ja....... die zit lekker in het zonnetje !
pi_63213764
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:44 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]

En dan ook nog maar wat leuke Norm quotes....

What's doing, Norm?
"Well, science is seeking a cure for thirst. I happen to be the guinea pig."


What'll you have, Normie?
"Well, I'm in a gambling mood Sammy. I'll take a glass of whatever comes out of the tap."
Looks like beer, Norm.
"Call me Mister Lucky."

Can I pour you a beer, Mr. Peterson?
"A little early, isn't it, Woody?"
For a beer?
"No, for stupid questions."


Can I draw you a beer, Norm?
"No, I know what they look like. Just pour me one."

How's life Norm?
" Ask a man whose got one."
pi_63213843
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ow beetje laat, maar beter laat dan nooit.
Nou, mijn kroost msn-t nog niet, maar ik weet dat ik loggen moet maken en weet ook hoe dat moet. Mijn oudste heeft net les gehad van een internet-rechercheur. Hij kreeg een compliment omdat ie goed op de hoogte was over het beschermen van zijn identiteit ed.
Geen internet op de kamers, en alleen computeren in het zicht. Dat blijft voorlopig nog wel even zo.
Maar ik schrik ook niet voor mijn eigen kindjes. zonder in detail te treden verwacht ik zomaar dat ze niet naar het VMBO gaan.
Hier ziet L het nut er niet eens van in. Zo wilde een vriendje msn-en. Alles geïnstalleerd voor hem. 2 minuten later: Jemig! Je moet alles tikken. Dat is toch hartstikke slooooom! Ik spreek hem toch morgen weer. Pats, hij knalde het ding uit en ging voetbal youtubes kijken. Net z'n moeder. Op de voetbal na dan.
Hier wordt alles in de woonkamer gedaan. Hyves, ook zoiets. Hij taalt er gelukkig ook niet naar maar het slaat toch ook nergens op. Pak de fiets maar.
Go hard or go home
pi_63213925
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

o ja....... die zit lekker in het zonnetje !
Ja. Ik ga zo spul pakken voor een regenachtig weekendje op de Veluwe. Nou, niet helemaal maar een beetje op de Veluwe. Denk ik. Maakt ook niet uit want ik ga met familie. Niks leukers dan met regen in een huisje te zitten met een broer die je toch wel lang kent en waarvan je weet dat hij je binnen 2 uren compleet over de zeik kan krijgen. Dit is een uitdaging.
Go hard or go home
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:18:19 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63213981
Klinkt als een gezellig familieweekendje, noek! Als ik je broer moet meppen, hoor ik het wel.
Ik zou dit weekend eigenlijk naar A'werpen gaan, maar beste vriend moet hard aan de slag voor een opdracht die maandag af moet zijn en waarmee nog gestart moet worden. Nou ja, kan ik morgen toch naar de verjaardag van een van mijn neefjes.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63213993
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:16 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja. Ik ga zo spul pakken voor een regenachtig weekendje op de Veluwe. Nou, niet helemaal maar een beetje op de Veluwe. Denk ik. Maakt ook niet uit want ik ga met familie. Niks leukers dan met regen in een huisje te zitten met een broer die je toch wel lang kent en waarvan je weet dat hij je binnen 2 uren compleet over de zeik kan krijgen. Dit is een uitdaging.
o gut....... sterkte Noek

ik hou van mijn familie, maar een weekend op de Veluwe , nee..... toch maar niet
pi_63214047
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:18 schreef Copycat het volgende:
Klinkt als een gezellig familieweekendje, noek! Als ik je broer moet meppen, hoor ik het wel.
Ik zou dit weekend eigenlijk naar A'werpen gaan, maar beste vriend moet hard aan de slag voor een opdracht die maandag af moet zijn en waarmee nog gestart moet worden. Nou ja, kan ik morgen toch naar de verjaardag van een van mijn neefjes.
Hij is wel heel leuk hoor maar na 2 a 3 uur zit je ongeveer tegen het plafond. Hij is nogal aanwezig, da's leuk voor een verjaardag maar een weekend.. Dat zijn wel 12 verjaardagen!
Wat ga je kopen voor de neefjes, heb je nog tips voor Manu?

Oh ja, Manu. Action! Cheap cheap.

24 verjaardagen!
Go hard or go home
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:21:14 #149
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63214055
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:12 schreef noekje het volgende:

[..]

Hier ziet L het nut er niet eens van in. Zo wilde een vriendje msn-en. Alles geïnstalleerd voor hem. 2 minuten later: Jemig! Je moet alles tikken. Dat is toch hartstikke slooooom! Ik spreek hem toch morgen weer. Pats, hij knalde het ding uit en ging voetbal youtubes kijken. Net z'n moeder. Op de voetbal na dan.
Hier wordt alles in de woonkamer gedaan. Hyves, ook zoiets. Hij taalt er gelukkig ook niet naar maar het slaat toch ook nergens op. Pak de fiets maar.
D heeft wel een Hyve, maar doet er niets mee Msn lokt m wel maar zolang de andere partij niet in het buitenland woont of ergens in het midden van het land ( ) kan ie gewoon fietsen. Wat hier nu speelt is Runescape. We hebben het sinds een week voor m vrijgegeven (hij had een account bij een vriendje, danheb ik leiver zelf dat ik zie wat ie doet) Het is zeg maar de voorloper van WoW denk ik. Ik hoop dat als we hem nu leren dat alles wat je met mate doet leuk is hij daar later ook profijt van heeft.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:22:58 #150
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63214105
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:20 schreef noekje het volgende:

[..]

Hij is wel heel leuk hoor maar na 2 a 3 uur zit je ongeveer tegen het plafond. Hij is nogal aanwezig, da's leuk voor een verjaardag maar een weekend.. Dat zijn wel 12 verjaardagen!
Wat ga je kopen voor de neefjes, heb je nog tips voor Manu?

Oh ja, Manu. Action! Cheap cheap.
Ik weigerde te gaan geloof ik. Met mijn zussen wel, maar met mijn zwagers en schoonzussen?
Sterkte! we zullen aan je denken.

Maar... Wie is onze gastmod dan?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:23:13 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63214111
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:20 schreef noekje het volgende:

Hij is wel heel leuk hoor maar na 2 a 3 uur zit je ongeveer tegen het plafond. Hij is nogal aanwezig, da's leuk voor een verjaardag maar een weekend.. Dat zijn wel 12 verjaardagen!
Wat ga je kopen voor de neefjes, heb je nog tips voor Manu?

Oh ja, Manu. Action! Cheap cheap.
Ik ga een kaart voor hem kopen en daar doe ik geld in. Dat wil dat joch (zestien geworden) graag, want wij oudjes hebben toch geen verstand van wat de jeugd hip ende happening vindt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63214194
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ga een kaart voor hem kopen en daar doe ik geld in. Dat wil dat joch (zestien geworden) graag, want wij oudjes hebben toch geen verstand van wat de jeugd hip ende happening vindt.
gelukkig doen wij niet meer aan verjaardagen voor de neefjes en nichtjes (waarvan sommige natuurlijk
al volwassen zijn en mijn 2 oudste broers zijn zelfs als opa)

met zoveel broers en zussen zou ik anders nooit meer thuis zijn.........

en niet iedereen viert zijn verjaardag meer, of we komen verspreid zeg maar......

zo en nu ga ik weer verder....... ben een beetje hyper ik kan maar beter bezig blijven.......

tot de volgende koffie of whatever pauze
pi_63214204
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik weigerde te gaan geloof ik. Met mijn zussen wel, maar met mijn zwagers en schoonzussen?
Sterkte! we zullen aan je denken.

Maar... Wie is onze gastmod dan?
Schatje. Maar jullie doen het goed. Ga zo door.

Nee, ik weiger niet. Ik ga niet met zwagers en schoonzussen. Niet meer in this lifetime iig. Ik ga met paps, mams en broer. Paps en mams, geen probleem. Sterker nog, ik zou weer zo bij ze intrekken. Het is broerlief, die echt heel erg lief is maar heel erg druk. Dat zelfs de kinderen zeggen,' Dude..is er storm op komst??'
Go hard or go home
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:27:52 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63214222
ADHD broer?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63214272
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:27 schreef Copycat het volgende:
ADHD broer?
Ja, gemeten en bewezen, ooit. Vroeger heette het nog MBD. Hij heeft het uitgevonden.
Go hard or go home
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:34:03 #156
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63214401
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, gemeten en bewezen, ooit. Vroeger heette het nog MBD. Hij heeft het uitgevonden.
Ah,Ik heb een zus met dat etiket. Minimal brain disfunction. Heerlijke treitertitel. Minimal minimal, zag maar maximal hoor. Gelukkig snapte ze dat dan weer niet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63214553
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ah,Ik heb een zus met dat etiket. Minimal brain disfunction. Heerlijke treitertitel. Minimal minimal, zag maar maximal hoor. Gelukkig snapte ze dat dan weer niet.
Oh skattig!
De elektroden wilde vluchten van zijn kop. Het apparaat sloeg op tilt. Nog steeds zo'n respect voor mijn moeder hoe zij hem toch altijd in toom kon houden en dat die niet compleet is losgeslagen. Hij is raar maar wel gaaf. God, ik kan zo lachen om hem. Ik ken niemand die zo grappig is. Ook niemand die me zo op de zenuwen kan werken overigens. Zijn hersenen werken raar.
Hij wordt met de jaren wel iets rustiger hoor. Zolang hij elke dag trouw naar de sportschool gaat en dat doet hij al vanaf zijn 15e, kan die daar zijn energie wel in kwijt.
Go hard or go home
pi_63214596
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, gemeten en bewezen, ooit. Vroeger heette het nog MBD. Hij heeft het uitgevonden.


mogguh , ik ben brak, heul brak .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:44:46 #159
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63214737
Wel herkenbaar trouwens. Zus is ook lief en grappig maar ik moet echt niet langer dan een paar uur bij haar in de buurt zijn of ik ga haar te lijf. ze heeft idd hersenen die raar werken. Nu wil ik niet zeggen dat die van mij zo normaal zijn

Ze heeft een creatief beroep daar kan ze al haar over de toppe energie in kwijt. Grappig zeg. ik ben wel blij dat ik 9 jaar ouder ben. de puberteit heb ik niet hoeven meemaken. Mijn middelste zus heeft daar echt een knauw van opgelopen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63214740
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]



mogguh , ik ben brak, heul brak .
Pietje! Leuk hè, cbml!
Wat heb je gedaan en heb je wel voorzichtig gedaan?
Go hard or go home
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:45:15 #161
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63214757
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]



mogguh , ik ben brak, heul brak .
Water en een vette bek.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63214810
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:44 schreef noekje het volgende:
Pietje! Leuk hè, cbml!
Wat heb je gedaan en heb je wel voorzichtig gedaan?
Ik heb gister 10min gekeken, verder niet deze week. Zag opeens Marco weer .

Gister weer een FOK!meet gehad van de Nijmegenreeks (11e al ). Erg gezellig, maar nu kopfschmerzen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:07:56 #163
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_63215388
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, gemeten en bewezen, ooit. Vroeger heette het nog MBD. Hij heeft het uitgevonden.
Cool! Ik zat vroeger bij een groepje onhandlbare kids die allemaal MBD hadden. We waren negen en hadden allemaal minstens schoenmaat 42

Mochten we de hele dag in een soort isolatiecel met matrassen en kussens gooien.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:08:53 #164
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_63215417
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik heb gister 10min gekeken, verder niet deze week. Zag opeens Marco weer .

Gister weer een FOK!meet gehad van de Nijmegenreeks (11e al ). Erg gezellig, maar nu kopfschmerzen .
Hebben jullie ''het geval Kally' ook besproken?
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:10:58 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63215492
Ben jij ook een ADHD-ert?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63215599
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:08 schreef dieenebart het volgende:
Hebben jullie ''het geval Kally' ook besproken?
Nee, geen normaal mens kijkt dat programma toch .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_63215672
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Wel herkenbaar trouwens. Zus is ook lief en grappig maar ik moet echt niet langer dan een paar uur bij haar in de buurt zijn of ik ga haar te lijf. ze heeft idd hersenen die raar werken. Nu wil ik niet zeggen dat die van mij zo normaal zijn

Ze heeft een creatief beroep daar kan ze al haar over de toppe energie in kwijt. Grappig zeg. ik ben wel blij dat ik 9 jaar ouder ben. de puberteit heb ik niet hoeven meemaken. Mijn middelste zus heeft daar echt een knauw van opgelopen.
Dat is wel sneu. Alles draait ook om dat kind. Het hele gezin.

Geen knauw hier, wel een hysterische jeugd gehad waarbij de tranen me soms over de wangen biggelen omdat ik er zo om moet lachen.
Ik was ook vaak het lijdende voorwerp bij hem. Aan de eettafel zeilde ik regelmatig met stoel en al door de keuken heen. Achteraf moet ik daar heel erg om lachen omdat mijn moeder dan met een gezicht als een oorwurm er naar keek en gewoon geen woorden meer kon vinden.
Hij had trouwens een Chuck Norris verbod. Hij identificeerde zich nogal teveel met actiehelden.
Go hard or go home
pi_63215697
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:07 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Cool! Ik zat vroeger bij een groepje onhandlbare kids die allemaal MBD hadden. We waren negen en hadden allemaal minstens schoenmaat 42

Mochten we de hele dag in een soort isolatiecel met matrassen en kussens gooien.
En wat heb je daarvan geleerd?
Go hard or go home
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:22:00 #169
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_63215831
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:16 schreef noekje het volgende:

[..]

En wat heb je daarvan geleerd?
Hoe je van twee hoog kunt ontsnappen!


(en dat ik sterker was dan wettelijk toegestaan. sloeg toen al door standaard triplex deuren heen Van m'n ouders moest ik op twee sporten tegelijk (Judo en schaatsen, of turnen en volleyball, voetbal en tafeltennis) en als ik straf kreeg moest ik rondjes door de wijk rennen ipv naar m'n kamer . In Amerika heb ik dat lekker volgehouden (wielrennen en American Football, honkbal, basketball en hiking) en daarna werd ik beroepsmongoolmilitair, infanterist en alcoholist. Pas na BB begon ik met fulltime blowen - dat helpt toch het beste )
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 11:29:41 #170
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63216090
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63216343
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Hoe je van twee hoog kunt ontsnappen!


(en dat ik sterker was dan wettelijk toegestaan. sloeg toen al door standaard triplex deuren heen Van m'n ouders moest ik op twee sporten tegelijk (Judo en schaatsen, of turnen en volleyball, voetbal en tafeltennis) en als ik straf kreeg moest ik rondjes door de wijk rennen ipv naar m'n kamer . In Amerika heb ik dat lekker volgehouden (wielrennen en American Football, honkbal, basketball en hiking) en daarna werd ik beroepsmongoolmilitair, infanterist en alcoholist. Pas na BB begon ik met fulltime blowen - dat helpt toch het beste )
Mijn broer moest door de brievenbus blazen als die echt door ging slaan. Werkte als een tiet ipv hem boven in een kamer te stoppen waar die alleen maar gekker van werd.
Hij is ook wel aan de medicatie geweest. Doodzonde vond ik dat. Ik hou dan ook niet van chemisch gereguleerde mensen. Hij is gaaf zoals die is. Apart maar wel bijzonder. Hij heeft alles gedaan wat God verboden heeft, op het huwelijk na dan. Dat was wel goed maar bijzonder kort.

Hij heeft heel veel vrienden maar is wars van correct gelul. Nah, vind ik wel leuk.

Ode aan hem, daar heb ik vanavond spijt van na het steengrillen. Zo werkt het ook nog eens.

Ik ga pakken!
Bye guys!
Go hard or go home
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 11:39:54 #172
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63216442
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:57:03 #173
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63217086
Hahahahahahahahaha, hoe sneu ben je dan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63217482
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:09 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook niet heel slecht zou zijn voor mijn bankrekening, stoppen met roken.
Het geld hou je echt niet over hoor. Als dat zo was geweest had ik nu in een nieuwe bmw ofzo kunnen rijden ipv mijn nieuwe twingo.
pi_63218625
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:37 schreef noekje het volgende:

[..]

Mijn broer moest door de brievenbus blazen als die echt door ging slaan. Werkte als een tiet ipv hem boven in een kamer te stoppen waar die alleen maar gekker van werd.
Hij is ook wel aan de medicatie geweest. Doodzonde vond ik dat. Ik hou dan ook niet van chemisch gereguleerde mensen. Hij is gaaf zoals die is. Apart maar wel bijzonder. Hij heeft alles gedaan wat God verboden heeft, op het huwelijk na dan. Dat was wel goed maar bijzonder kort.

Hij heeft heel veel vrienden maar is wars van correct gelul. Nah, vind ik wel leuk.

Ode aan hem, daar heb ik vanavond spijt van na het steengrillen. Zo werkt het ook nog eens.

Ik ga pakken!
Bye guys!
Have Fun Noek !

hoe komt een mens in godsnaam aan 12 zonnebrillen

die heb ik dus uit alle laden gevist.....
nah. ik zoek de 4 of 5 leukste uit en de rest laat ik van de week wel bij mijn moeder achter, misschien zit
er nog ééntje bij die een zus of schoonzus wil hebben en de rest mag ze weggooien

wat een rotzooi kom je tegen zeg als je op gaat ruimen ik zit nu op 1 volle en 1 halfvolle vuilnizak.......

maar eerst even een boterhammetje..........
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 14:06:38 #176
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63220419
Zouden ze met Kally naar Heerlen zijn gegaan

http://www.nu.nl/news/183(...)tie_in_de_luren.html
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63221668
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:01 schreef debuurvrouw het volgende:




Tis wel vrijdag, maar nooit hetzelfde zonder Gert.
Volgende week is ie er al weer
Dan spoelt al zn bruin eraf in dit kutweertje

Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:59:48 #178
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63221814
Lina!

Nou is het toch weer een beetje goed. Zing ik zelf wel.

Mondaymorning feel so bad.. ploinkploink.cute smile
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63222373
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef dieenebart het volgende:

[..]

en daarna werd ik beroepsmongoolmilitair, infanterist en alcoholist. Pas na BB begon ik met fulltime blowen - dat helpt toch het beste )
Schrijf het maar van je af Bart!

Eind augustus ging ik aan de ritalin. Eén week want ik werd er helemaal niet goed van. Hartkloppingen, wisselende bloeddruk enz. En idd een blowtje werkt toch het best.
pi_63222428
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:54 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Volgende week is ie er al weer
Dan spoelt al zn bruin eraf in dit kutweertje

[ afbeelding ]
Je kan hem toch gewoon bellen op z'n mobiel en lekker meebléren?

*boodschappies doen voor het weekend
pi_63222670
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:20 schreef Coos het volgende:

[..]

Schrijf het maar van je af Bart!

Eind augustus ging ik aan de ritalin. Eén week want ik werd er helemaal niet goed van. Hartkloppingen, wisselende bloeddruk enz. En idd een blowtje werkt toch het best.
wat moeten al de ''blowers'' trouwens naartoe als die coffeeshops écht dicht gaan.....
op de hoek van de straat hun spulletje kopen?
Ik hou mijn hart nu al vast voor mijn broertje, straks krijg je één of ander verkeerd spul
in je mik gedouwd en flip je de pan uit........

is bij hem maar weinig voor nodig trouwens

maar serieus, komen er wel verkooppunten ofzo...... ze kunnen toch niet verwachten dat
al die ''blowers'' in één keer stoppen ofzo........
pi_63222930
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

wat moeten al de ''blowers'' trouwens naartoe als die coffeeshops écht dicht gaan.....
Ik ben van vóór de coffeeshops en ik rook vanaf mijn 17e.
Nooit een dag zonder gezeten. Maar een hoop mensen zullen het op straat moeten gaan zoeken met alle gevaren van dien.
pi_63224620
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:43 schreef Coos het volgende:

[..]

Ik ben van vóór de coffeeshops en ik rook vanaf mijn 17e.
Nooit een dag zonder gezeten. Maar een hoop mensen zullen het op straat moeten gaan zoeken met alle gevaren van dien.
ja daar was is dus al bang voor
  vrijdag 14 november 2008 @ 16:56:19 #184
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_63224854
Nog een uurtje en dan is t weer WEEKEND!
Tasje inpakken en dan met de auto op weg naar DLVML

Ow en allemaal niet vergeten morgen om 12.00 uur naar de Sint-intocht te kijken, hè?
pi_63225417


"Help! ik wil nog niet naar Spanje "
pi_63225999
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Lina!

Nou is het toch weer een beetje goed. Zing ik zelf wel.

Mondaymorning feel so bad.. ploinkploink.cute smile
Haha Pee!, ben jij het?

Ja, deze week moeten we het zonder clipje doen
Screw them.
We're going home.
pi_63226019
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:22 schreef Coos het volgende:

[..]

Je kan hem toch gewoon bellen op z'n mobiel en lekker meebléren?

*boodschappies doen voor het weekend
Ja, kan..... maar dat kost dúúr
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:49:57 #189
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63226046
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:47 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Haha Pee!, ben jij het?

Ja, deze week moeten we het zonder clipje doen
Ow, en ik maar denken dat ik echt haske origineel was

Ik heb stiekem al even gekeken
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:51:07 #190
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63226070
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:56 schreef Juud79 het volgende:
Nog een uurtje en dan is t weer WEEKEND!
Tasje inpakken en dan met de auto op weg naar DLVML

Ow en allemaal niet vergeten morgen om 12.00 uur naar de Sint-intocht te kijken, hè?
[ afbeelding ]
Banketletter*check*
Strooigoed*check*
Chocolademelk *check*
Slagroom *check*

Nee, wij zijn er klaar voor.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63226164
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:49 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ow, en ik maar denken dat ik echt haske origineel was

Ik heb stiekem al even gekeken
Hahaha nee, sorry.
Zo noemt mijn zus me al sinds eh... menschenhughenisch.

Ik kijk niet, ik doe het deze week zonder.
Plus dat ik nog steeds een virus heb en me moet behelpen met de laptop.
En die heeft zo´n shittig toetsenbord. Een belgische. Heus. Azerty. Ipv qwerty!

Dus ik zit er bijna nog liever niet achter dan dat ik zo knudde moet tiepen

Ik kan vanavond vast niet teksten posten enzo
Screw them.
We're going home.
pi_63226208
Ik ga zo met de dames hier ´Het paard van Sinterklaas´ kijken.
Met 1,5 kilo pepernoten en 12 liter chocomelk.
Screw them.
We're going home.
pi_63226273
Warme chocolademelk , nog niet op dit jaar. Moet 't eerst vriezen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_63226332
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Warme chocolademelk , nog niet op dit jaar. Moet 't eerst vriezen .
Ja, dat vind ik dan weer zo viessss!
Gewoon kouwe met slagroom. Of alleen slagroom. Of alleen pepernoten met slagroom.
Of een dikke ijs met slagroom.
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:10:25 #195
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63226473
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:43 schreef Coos het volgende:

[..]

Ik ben van vóór de coffeeshops en ik rook vanaf mijn 17e.
Nooit een dag zonder gezeten. Maar een hoop mensen zullen het op straat moeten gaan zoeken met alle gevaren van dien.
Mooi moment om te stoppen. Kut shops, beetje buiten staan roken omdat meneer achter de bar zelf niet rookt. maar er wel dik aan verdienen

Avond

den bosch
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_63226525
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:56 schreef Juud79 het volgende:
Nog een uurtje en dan is t weer WEEKEND!
Tasje inpakken en dan met de auto op weg naar DLVML

Ow en allemaal niet vergeten morgen om 12.00 uur naar de Sint-intocht te kijken, hè?
[ afbeelding ]
wat is DLVML ?

de lul van mijn lover?

ik doe maar een gooi hoor ...... éch nog nooit van gehoord van die uitdrukking

of heb ik weer iets gemist ?

pi_63226613
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

wat is DLVML ?

de lul van mijn lover?

ik doe maar een gooi hoor ...... éch nog nooit van gehoord van die uitdrukking

of heb ik weer iets gemist ?


Wellicht nooit gevonden.
Of zei hij "ik ben het!" ?
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:31:29 #198
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63226906
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:27 schreef noekje het volgende:

[..]

Schatje. Maar jullie doen het goed. Ga zo door.

Volgens mij moet ik ergens teruglezen (dit topic?) om te zien wat er met Gert loos is
pi_63227228
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:31 schreef Marrije het volgende:

[..]

Volgens mij moet ik ergens teruglezen (dit topic?) om te zien wat er met Gert loos is
Op vakantie toch?
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:53:13 #200
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63227366
Allemaal klaar voor dominoday?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_63227981
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:31 schreef Marrije het volgende:

[..]

Volgens mij moet ik ergens teruglezen (dit topic?) om te zien wat er met Gert loos is
Gert zit lekker in het zonnetje met zijn skattie

Spanje........
pi_63228023
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:53 schreef HiDiHo het volgende:
Allemaal klaar voor dominoday?
nee hé ga je daar écht naar kijken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')