abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 november 2008 @ 22:22:14 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63204936
Ik kende dat hele filmpje niet.
Wat een lach .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  One tough cookie donderdag 13 november 2008 @ 22:26:26 #102
169210 liesje1979
pi_63205148
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]




Wat een blij jongetje!
pi_63206856
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:26 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wat een blij jongetje!
Er ontbreken een paar steekjes maar hij is er blij mee
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  One tough cookie donderdag 13 november 2008 @ 23:32:19 #104
169210 liesje1979
pi_63207611
Even teruglezen hoor!
pi_63207881
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Even teruglezen hoor!
Griekje en ik hebben gisteren toen we uit eten gingen als verstandige volwassen mensen om te stoppen
met roken

nou zou je denken toppie wijs besluit, beter voor je gezondheid en het scheelt nog eens
een bak met geld ook, plus dat je niet meer van die stinkgordijnen hebt enzo.........

dus........ ik (wij) hebben de hele dag nog niet gerookt en ik heb zin om iemand helemaal in elkaar te meppen
ofzo....... gewoon zomaar.......

bovendien heb ik hier een hele zak pepernoten zitten leegveten, en daar word ik ook niet vrolijker van......

dus dat.......
pi_63207995
even een bakkie koffie zetten en dan weer frasier kijken.......





pi_63208011
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Griekje en ik hebben gisteren toen we uit eten gingen als verstandige volwassen mensen om te stoppen
met roken

nou zou je denken toppie wijs besluit, beter voor je gezondheid en het scheelt nog eens
een bak met geld ook, plus dat je niet meer van die stinkgordijnen hebt enzo.........

dus........ ik (wij) hebben de hele dag nog niet gerookt en ik heb zin om iemand helemaal in elkaar te meppen
ofzo....... gewoon zomaar.......

bovendien heb ik hier een hele zak pepernoten zitten leegveten, en daar word ik ook niet vrolijker van......

dus dat.......
Had ook eens willen stoppen toen NMNS hier nog zat. NMNS weg, stoppen ook weg
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_63208097
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Had ook eens willen stoppen toen NMNS hier nog zat. NMNS weg, stoppen ook weg
nah....... je mag samen met mij meezweten.....

tis wel doorbijten hoor, zeker deze 1e dag
  One tough cookie donderdag 13 november 2008 @ 23:53:08 #109
169210 liesje1979
pi_63208234
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Griekje en ik hebben gisteren toen we uit eten gingen als verstandige volwassen mensen om te stoppen
met roken

nou zou je denken toppie wijs besluit, beter voor je gezondheid en het scheelt nog eens
een bak met geld ook, plus dat je niet meer van die stinkgordijnen hebt enzo.........

dus........ ik (wij) hebben de hele dag nog niet gerookt en ik heb zin om iemand helemaal in elkaar te meppen
ofzo....... gewoon zomaar.......

bovendien heb ik hier een hele zak pepernoten zitten leegveten, en daar word ik ook niet vrolijker van......

dus dat.......
Ohw zo herkenbaar, 1 poging was met pleisters, ietsjes teveel pleisters , poging 2, werd ik ietsjes agressief van. Nah, nee, niet, ietsjes, heul erg. Schreeuwen, en idd bijna slaan.

(volgens mij heb ik dit al eens eerder geschreven hier.)

Maar top fan, ik duim voor je!
pi_63208261
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

nah....... je mag samen met mij meezweten.....

tis wel doorbijten hoor, zeker deze 1e dag
Met een mede-lijdertje is het altijd beter dan alleen Hoe heette die shit ook alweer? Scampix?

Tis godverdomme niet meer te betalen. Prijsverhoging van 50 cent per pakje?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  donderdag 13 november 2008 @ 23:54:41 #111
58921 Day
You can fly!
pi_63208267
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

nah....... je mag samen met mij meezweten.....

tis wel doorbijten hoor, zeker deze 1e dag
Knap van je, hoor. Heb laatst ook een poging gedaan, samen met een collega.
We hebben het precies 2 uur volgehouden.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_63208424
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:54 schreef Day het volgende:

[..]

Knap van je, hoor. Heb laatst ook een poging gedaan, samen met een collega.
We hebben het precies 2 uur volgehouden.
Toch knap!
Mijn langste was bijna 2 weken. Lees 1 week en 3 dagen, geloof ik maar met de maand sprokkel ik er 6 uren bij. Nog een jaar en toen was ik 3 maanden gestopt!
Dus volgend jaar praat ik écht mee hoe moeilijk die maanden waren.
Go hard or go home
pi_63208555
o Frasier moet nog maar even wachten, ik heb mijn bakkie koffie en nu mis
ik dus héél erg mijn peukie erbij.........

Géén pleisters of medicijnen gewoon cold turkey..... tot nu toe zijn alle mensen in mijn omgeving op
die manier gestopt én ze hebben daarna nooit meer gerookt, die medicijnen hebben ook nogal wat
bijwerkingen en dat wil ik toch liever niet......

Het kan op deze manier, maar moeilijk is het wel ......

en nee, agressief word ik niet hoor, wel af en toe tja, nerveusig ofzo, je mist iets.....
vandaar natuurlijk die zak pepernoten, maar dat moet ik natuurlijk ook niet meer doen, want ik heb ook
geen zin om kilo's aan te komen, ik denk dat ik mijn schilderen vanaf morgen maar weer ga oppakken,
afleiding is denk ik het beste.....

En ja Ruud het wordt écht ieder jaar duurder en duurder, da's niet normaal meer, wij samen zitten hier
op zo'n 3 pakjes marlboro per dag da's 3 x 4.50 euro

nah reken maar uit per maand ....... kan je leuk van uit eten en nog wel meer ook........
pi_63208561
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef noekje het volgende:

[..]

Toch knap!
Mijn langste was bijna 2 weken. Lees 1 week en 3 dagen, geloof ik maar met de maand sprokkel ik er 6 uren bij. Nog een jaar en toen was ik 3 maanden gestopt!
Dus volgend jaar praat ik écht mee hoe moeilijk die maanden waren.
Bedankt voor de bemoedigende woorden.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_63208580
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:54 schreef Day het volgende:

[..]

Knap van je, hoor. Heb laatst ook een poging gedaan, samen met een collega.
We hebben het precies 2 uur volgehouden.


2 uur ! respect
  One tough cookie vrijdag 14 november 2008 @ 00:06:24 #116
169210 liesje1979
pi_63208628
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o Frasier moet nog maar even wachten, ik heb mijn bakkie koffie en nu mis
ik dus héél erg mijn peukie erbij.........

Géén pleisters of medicijnen gewoon cold turkey..... tot nu toe zijn alle mensen in mijn omgeving op
die manier gestopt én ze hebben daarna nooit meer gerookt, die medicijnen hebben ook nogal wat
bijwerkingen en dat wil ik toch liever niet......

Het kan op deze manier, maar moeilijk is het wel ......

en nee, agressief word ik niet hoor, wel af en toe tja, nerveusig ofzo, je mist iets.....
vandaar natuurlijk die zak pepernoten, maar dat moet ik natuurlijk ook niet meer doen, want ik heb ook
geen zin om kilo's aan te komen, ik denk dat ik mijn schilderen vanaf morgen maar weer ga oppakken,
afleiding is denk ik het beste.....

En ja Ruud het wordt écht ieder jaar duurder en duurder, da's niet normaal meer, wij samen zitten hier
op zo'n 3 pakjes marlboro per dag da's 3 x 4.50 euro

nah reken maar uit per maand ....... kan je leuk van uit eten en nog wel meer ook........
Daar kan je van uit eten, in Parijs ongeveer
pi_63208655
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:06 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Daar kan je van uit eten, in Parijs ongeveer
ja is toch niet normaal eigenlijk .......
  vrijdag 14 november 2008 @ 00:07:40 #118
58921 Day
You can fly!
pi_63208672
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]



2 uur ! respect
Ja, maar we hebben wel 2 rookpauzes overgeslagen, hoor!
En toen vonden we allebei dat we ons laatste sigaretje (die we allebei mee hadden genomen voor het geval dat) toch echt wel verdiend hadden.

We gaan het vanaf 1 december weer proberen!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_63208723
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Bedankt voor de bemoedigende woorden.
Graag gedaan!
Ik zal maar niet zeggen hoe gek ik werd binnen die week en die 3 dagen. Er is een priester aan te pas gekomen, meer zeg ik niet.

Maar succes Fan!
Go hard or go home
  One tough cookie vrijdag 14 november 2008 @ 00:09:31 #120
169210 liesje1979
pi_63208732
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ja is toch niet normaal eigenlijk .......
Ik denk dat het ook niet heel slecht zou zijn voor mijn bankrekening, stoppen met roken.
pi_63208760
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:07 schreef Day het volgende:

[..]

Ja, maar we hebben wel 2 rookpauze overgeslagen, hoor!
En toen vonden we allebei dat we ons laatste sigaretje (die we allebei mee hadden genomen voor het geval dat) toch echt wel verdiend hadden.

We gaan het vanaf 1 december weer proberen!
nou ik denk da als ik 1 december heb gehaald, dat ik dan al heel blij ben, de eerste weken zijn natuurlijk
het zwaarste dus dan heb ik misschien het ergste gehad, hoewel ik eigenlijk moet zeggen dat het wel
weer meevalt aan één kant.

ik heb bijvoorbeeld (nog) geen lichamelijke klachten zoals hoofdpijn of wat dan ook, gewoon
''trek'' in een peukie meer niet eigenlijk, zit écht tussen de oortjes........

of de lichamelijke klachten moeten nog komen dat weet ik niet maar dan meld ik het wel even
pi_63208768
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:06 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Daar kan je van uit eten, in Parijs ongeveer
Dan ga ik liever iets verder naar het zuiden, Italia per essempio

Ma adesso vado a letto. Ciao a tutti e a domani
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_63208792
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:09 schreef noekje het volgende:

[..]

Graag gedaan!
Ik zal maar niet zeggen hoe gek ik werd binnen die week en die 3 dagen. Er is een priester aan te pas gekomen, meer zeg ik niet.

Maar succes Fan!
een priester nog wel

thanks Noek

God zal me bijstaan.......
pi_63208815
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dan ga ik liever iets verder naar het zuiden, Italia per essempio

Ma adesso vado a letto. Ciao a tutti e a domani
tutti fruti ruti
  One tough cookie vrijdag 14 november 2008 @ 00:14:16 #125
169210 liesje1979
pi_63208866
Slaap lekker Fok!

Ik hoop dat je straks een beetje kan slapen Fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')