Wat een blij jongetje!quote:
Er ontbreken een paar steekjes maar hij is er blij meequote:
Griekje en ik hebben gisteren toen we uit eten gingen als verstandige volwassen mensen om te stoppenquote:
Had ook eens willen stoppen toen NMNS hier nog zat. NMNS weg, stoppen ook wegquote:Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Griekje en ik hebben gisteren toen we uit eten gingen als verstandige volwassen mensen om te stoppen
met roken![]()
nou zou je denkentoppie wijs besluit, beter voor je gezondheid en het scheelt nog eens
een bak met geld ook, plus dat je niet meer van die stinkgordijnen hebt enzo.........
dus........ ik (wij) hebben de hele dag nog niet gerookt en ik heb zin om iemand helemaal in elkaar te meppen
ofzo....... gewoon zomaar.......![]()
bovendien heb ik hier een hele zak pepernoten zitten leegveten, en daar word ik ook niet vrolijker van......
dus dat.......
nah....... je mag samen met mij meezweten.....quote:Op donderdag 13 november 2008 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had ook eens willen stoppen toen NMNS hier nog zat. NMNS weg, stoppen ook weg
Ohw zo herkenbaar, 1 poging was met pleisters, ietsjes teveel pleistersquote:Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Griekje en ik hebben gisteren toen we uit eten gingen als verstandige volwassen mensen om te stoppen
met roken![]()
nou zou je denkentoppie wijs besluit, beter voor je gezondheid en het scheelt nog eens
een bak met geld ook, plus dat je niet meer van die stinkgordijnen hebt enzo.........
dus........ ik (wij) hebben de hele dag nog niet gerookt en ik heb zin om iemand helemaal in elkaar te meppen
ofzo....... gewoon zomaar.......![]()
bovendien heb ik hier een hele zak pepernoten zitten leegveten, en daar word ik ook niet vrolijker van......
dus dat.......
Met een mede-lijdertje is het altijd beter dan alleenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah....... je mag samen met mij meezweten.....
tis wel doorbijten hoor, zeker deze 1e dag
Knap van je, hoor. Heb laatst ook een poging gedaan, samen met een collega.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah....... je mag samen met mij meezweten.....
tis wel doorbijten hoor, zeker deze 1e dag
Toch knap!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
Knap van je, hoor. Heb laatst ook een poging gedaan, samen met een collega.
We hebben het precies 2 uur volgehouden.
Bedankt voor de bemoedigende woorden.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Toch knap!
Mijn langste was bijna 2 weken. Lees 1 week en 3 dagen, geloof ik maar met de maand sprokkel ik er 6 uren bij. Nog een jaar en toen was ik 3 maanden gestopt!![]()
Dus volgend jaar praat ik écht mee hoe moeilijk die maanden waren.
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
Knap van je, hoor. Heb laatst ook een poging gedaan, samen met een collega.
We hebben het precies 2 uur volgehouden.
Daar kan je van uit eten, in Parijs ongeveerquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:o Frasier moet nog maar even wachten, ik heb mijn bakkie koffie
en nu mis
ik dus héél erg mijn peukie erbij.........
Géén pleisters of medicijnen gewoon cold turkey..... tot nu toe zijn alle mensen in mijn omgeving op
die manier gestopt én ze hebben daarna nooit meer gerookt, die medicijnen hebben ook nogal wat
bijwerkingen en dat wil ik toch liever niet......
Het kan op deze manier, maar moeilijk is het wel ......
en nee, agressief word ik niet hoor, wel af en toe tja, nerveusig ofzo, je mist iets.....
vandaar natuurlijk die zak pepernoten, maar dat moet ik natuurlijk ook niet meer doen, want ik heb ook
geen zin om kilo's aan te komen, ik denk dat ik mijn schilderen vanaf morgen maar weer ga oppakken,
afleiding is denk ik het beste.....
En ja Ruud het wordt écht ieder jaar duurder en duurder, da's niet normaal meer, wij samen zitten hier
op zo'n 3 pakjes marlboro per dag da's 3 x 4.50 euro
nah reken maar uit per maand ....... kan je leuk van uit etenen nog wel meer ook........
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar kan je van uit eten, in Parijs ongeveer
Ja, maar we hebben wel 2 rookpauzes overgeslagen, hoor!quote:
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bedankt voor de bemoedigende woorden.
Ik denk dat het ook niet heel slecht zou zijn voor mijn bankrekening, stoppen met roken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja is toch niet normaal eigenlijk .......
nou ik denk da als ik 1 december heb gehaald, dat ik dan al heel blij ben, de eerste weken zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben wel 2 rookpauze overgeslagen, hoor!
En toen vonden we allebei dat we ons laatste sigaretje (die we allebei mee hadden genomen voor het geval dat) toch echt wel verdiend hadden.![]()
We gaan het vanaf 1 december weer proberen!
Dan ga ik liever iets verder naar het zuiden, Italia per essempioquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar kan je van uit eten, in Parijs ongeveer
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Graag gedaan!![]()
Ik zal maar niet zeggen hoe gek ik werd binnen die week en die 3 dagen. Er is een priester aan te pas gekomen, meer zeg ik niet.
Maar succes Fan!
tutti fruti rutiquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan ga ik liever iets verder naar het zuiden, Italia per essempio![]()
Ma adesso vado a letto. Ciao a tutti e a domani![]()
Als je 1 december redt (hoop het voor je) dan ben je gewoon niet-roker. Schijnt dat de 1e week het zwaarst is.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
of de lichamelijke klachten moeten nog komendat weet ik niet maar dan meld ik het wel even
toch zonde dat je dan daarna weer meteen begonnen bentquote:Op vrijdag 14 november 2008 07:37 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
mijn langste periodes van niet roken, waren twee keer negen maanden,
en dit is al heeeeeeeeeeel lang geleden.
maar ja, was voor het goede doel, een gezonde baby .
Cheersquote:Op vrijdag 14 november 2008 08:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
was een hele rare droom , ooit was er eens een serie die speelde zich af in een pub, een
engelse pub, en daar zaten allemaal van die losers iedere avond op dezelfde kruk, er zat ook
één hele dikke vent bij ''Norm" maar ik kan niet op de naam van die serie komen........
Ow beetje laat, maar beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Was ook een beetje de bedoelingEr zijn veel ouders die geen diploma hebben, zeg maar.
Hoe staat het met jouw msn-toezicht, bijvoorbeeld?
Ja dat was het Cheers !quote:
o ja....... die zit lekker in het zonnetje !quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:01 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis wel vrijdag, maar nooit hetzelfde zonder Gert.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:44 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
En dan ook nog maar wat leuke Norm quotes....![]()
What's doing, Norm?
"Well, science is seeking a cure for thirst. I happen to be the guinea pig."
What'll you have, Normie?
"Well, I'm in a gambling mood Sammy. I'll take a glass of whatever comes out of the tap."
Looks like beer, Norm.
"Call me Mister Lucky."
Can I pour you a beer, Mr. Peterson?
"A little early, isn't it, Woody?"
For a beer?
"No, for stupid questions."
Can I draw you a beer, Norm?
"No, I know what they look like. Just pour me one."
How's life Norm?
" Ask a man whose got one."
Hier ziet L het nut er niet eens van in. Zo wilde een vriendje msn-en. Alles geïnstalleerd voor hem. 2 minuten later: Jemig! Je moet alles tikken. Dat is toch hartstikke slooooom! Ik spreek hem toch morgen weer. Pats, hij knalde het ding uit en ging voetbal youtubes kijken. Net z'n moeder.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ow beetje laat, maar beter laat dan nooit.
Nou, mijn kroost msn-t nog niet, maar ik weet dat ik loggen moet maken en weet ook hoe dat moet. Mijn oudste heeft net les gehad van een internet-rechercheur. Hij kreeg een compliment omdat ie goed op de hoogte was over het beschermen van zijn identiteit ed.
Geen internet op de kamers, en alleen computeren in het zicht. Dat blijft voorlopig nog wel even zo.
Maar ik schrik ook niet voor mijn eigen kindjes. zonder in detail te treden verwacht ik zomaar dat ze niet naar het VMBO gaan.
Ja.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ja....... die zit lekker in het zonnetje !
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja.Ik ga zo spul pakken voor een regenachtig weekendje op de Veluwe. Nou, niet helemaal maar een beetje op de Veluwe. Denk ik. Maakt ook niet uit want ik ga met familie. Niks leukers dan met regen in een huisje te zitten met een broer die je toch wel lang kent en waarvan je weet dat hij je binnen 2 uren compleet over de zeik kan krijgen. Dit is een uitdaging.
Hij is wel heel leuk hoor maar na 2 a 3 uur zit je ongeveer tegen het plafond. Hij is nogal aanwezig, da's leuk voor een verjaardag maar een weekend.. Dat zijn wel 12 verjaardagen!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:18 schreef Copycat het volgende:
Klinkt als een gezellig familieweekendje, noek! Als ik je broer moet meppen, hoor ik het wel.
Ik zou dit weekend eigenlijk naar A'werpen gaan, maar beste vriend moet hard aan de slag voor een opdracht die maandag af moet zijn en waarmee nog gestart moet worden. Nou ja, kan ik morgen toch naar de verjaardag van een van mijn neefjes.
D heeft wel een Hyve, maar doet er niets meequote:Op vrijdag 14 november 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Hier ziet L het nut er niet eens van in. Zo wilde een vriendje msn-en. Alles geïnstalleerd voor hem. 2 minuten later: Jemig! Je moet alles tikken. Dat is toch hartstikke slooooom! Ik spreek hem toch morgen weer. Pats, hij knalde het ding uit en ging voetbal youtubes kijken. Net z'n moeder.Op de voetbal na dan.
![]()
Hier wordt alles in de woonkamer gedaan. Hyves, ook zoiets. Hij taalt er gelukkig ook niet naar maar het slaat toch ook nergens op. Pak de fiets maar.
Ik weigerde te gaan geloof ik. Met mijn zussen wel, maar met mijn zwagers en schoonzussen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is wel heel leuk hoor maar na 2 a 3 uur zit je ongeveer tegen het plafond. Hij is nogal aanwezig, da's leuk voor een verjaardag maar een weekend.. Dat zijn wel 12 verjaardagen!![]()
Wat ga je kopen voor de neefjes, heb je nog tips voor Manu?
Oh ja, Manu. Action! Cheap cheap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |