abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63208894
oké en dan ga ik nu weer terug naar Frasies.......

nog een aflevering en dan ga ik ook slapen

see you later Fooks
  vrijdag 14 november 2008 @ 00:15:34 #127
58921 Day
You can fly!
pi_63208913
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]


of de lichamelijke klachten moeten nog komen dat weet ik niet maar dan meld ik het wel even
Als je 1 december redt (hoop het voor je) dan ben je gewoon niet-roker. Schijnt dat de 1e week het zwaarst is.
En als je het moeilijk krijgt, denk je maar gewooon aan Ribas.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_63208955
Truste Ruud!

Allah zij met je, Fan. Als het dan allemaal tussen de oren zit dan kun je ook in tussen je oren prenten dat jij het wel kan. Je kunt het.
Om toch een soort van clausule in te bouwen. Lukt het niet, dan geeft het helemaal niks.
Go hard or go home
pi_63209017


heerlijk stel zijn jullie bijelkaar.........

tot morgen luitjes
pi_63209412
doei en den mzzl

rustig hier vandaag

het was een mooie dag voor tranen en verdriet; daar heb je die wijven ici niet ook nog bij nodig met dat gemiep over pms (in de overgang janken ze gewoon door); peuken en gympies , so piss off


  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 05:51:41 #131
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63211357
Het is vandaag Domino D-Day
Goedemorgen
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63211658
goedemorgen,

mijn langste periodes van niet roken, waren twee keer negen maanden,
en dit is al heeeeeeeeeeel lang geleden.
maar ja, was voor het goede doel, een gezonde baby .
pi_63211994
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 07:37 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,

mijn langste periodes van niet roken, waren twee keer negen maanden,
en dit is al heeeeeeeeeeel lang geleden.
maar ja, was voor het goede doel, een gezonde baby .
toch zonde dat je dan daarna weer meteen begonnen bent

uitslapen ging niet, ben 1x wakker geworden vanacht, heb een rondje lopen ijsberen
bakje yogurt gegeten, tanden gepoetst en toch weer in slaap gevallen, maar wél gedroomd
over roken

was een hele rare droom , ooit was er eens een serie die speelde zich af in een pub, een
engelse pub, en daar zaten allemaal van die losers iedere avond op dezelfde kruk, er zat ook
één hele dikke vent bij ''Norm"" maar ik kan niet op de naam van die serie komen........

affijn de droom ging dus als volgt;
3 van die losers zitten hier op de bank en alledrie zitten ze te roken als stoomboten,
en praten over wat een onzin het wel niet is om te stoppen met roken heel stoer enzo, dus van
ellende steekt die Griek er ook maar één op, dus toen zaten er 4 mannen hier te roken in de
kamer........

Ik zwaar pissig........ dus ik zeg........ nah ik ga naar bed

de volgende morgen wordt ik wakker, zaten ze er nóg !
Ik werd niet goed, hele huis stonk als een kroeg, dus ik zeg tegen die Griek, kom eens
hij achter me aan de keuken in.........

dus ik zeg....... krijg ik nou iedere dag die gasten hier die als een idioot gaan zitten paffen hier

nah zegt ie, ze gingen vannacht wel weg, maar vanmorgen stonden ze er weer én ze hebben oliebollen meegenomen, kijk maar....... stond er een doos oliebollen op het aanrecht.......
Ja leuk zeg ik, maar dat moet ik dus niet hebben, zo zit ik nog de hele dag in de rook .......

dus ik been terug naar de huiskamer, handjes in de zij en ik zeg tegen die losers, eh, jongens allemaal
leuk en aardig en gezellig dat jullie er zijn maar ik moet nu hier aan de schoonmaak enzo, dus eh, ik zou zeggen zoek maar een eigen huis

ondertussen was die Griek ook weer de kamer ingekomen en stond er een beetje zó bij want hij
vond het nogal onbeleefd van mij

die Losers lachen, en zeiden, ha,ha, is zij de baas hier........

ja zeg ik ik ben hier de baas.........

owkee zeiden de losers en toen gingen ze weg

dit was dus écht mijn droom, en nu zit ik aan de koffie zonder peuk
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:26:52 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63212848
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 08:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
was een hele rare droom , ooit was er eens een serie die speelde zich af in een pub, een
engelse pub, en daar zaten allemaal van die losers iedere avond op dezelfde kruk, er zat ook
één hele dikke vent bij ''Norm" maar ik kan niet op de naam van die serie komen........
Cheers

Succes met stoppen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:32:51 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63212962
Goedemorgen!
Succes met het stoppen, Fan. Ik doe het je vooralsnog niet na.

Hoe komen we GroundhogFriday door zonder Gert?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:44:29 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63213243


En dan ook nog maar wat leuke Norm quotes....

What's doing, Norm?
"Well, science is seeking a cure for thirst. I happen to be the guinea pig."


What'll you have, Normie?
"Well, I'm in a gambling mood Sammy. I'll take a glass of whatever comes out of the tap."
Looks like beer, Norm.
"Call me Mister Lucky."

Can I pour you a beer, Mr. Peterson?
"A little early, isn't it, Woody?"
For a beer?
"No, for stupid questions."


Can I draw you a beer, Norm?
"No, I know what they look like. Just pour me one."

How's life Norm?
" Ask a man whose got one."
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_63213381
Oh yee ik mag weer een sc teruglezen.

Hoi!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:56:00 #138
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63213484
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:37 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Was ook een beetje de bedoeling Er zijn veel ouders die geen diploma hebben, zeg maar.
Hoe staat het met jouw msn-toezicht, bijvoorbeeld?
Ow beetje laat, maar beter laat dan nooit.
Nou, mijn kroost msn-t nog niet, maar ik weet dat ik loggen moet maken en weet ook hoe dat moet. Mijn oudste heeft net les gehad van een internet-rechercheur. Hij kreeg een compliment omdat ie goed op de hoogte was over het beschermen van zijn identiteit ed.
Geen internet op de kamers, en alleen computeren in het zicht. Dat blijft voorlopig nog wel even zo.
Maar ik schrik ook niet voor mijn eigen kindjes. zonder in detail te treden verwacht ik zomaar dat ze niet naar het VMBO gaan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:00:30 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63213571
Groot gelijk buuf, de kid heeft inmiddels wel een PC op z'n kamer, maar die heeft een iets andere leeftijd

Ik heb destijds bewust de PC in de woonkamer gezet, zodat ik altijd mee kon kijken indien nodig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:01:51 #140
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63213590




Tis wel vrijdag, maar nooit hetzelfde zonder Gert.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63213680
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Cheers

Succes met stoppen
Ja dat was het Cheers !

hé hé zo irritant als je niet op een naam kan komen,

ik ben nu als een idioot aan het schoonmaken, alle laden en kasten ga ik napluizen
om te kijken wat voor onzin erin ligt en wat weg kan, ik heb na een paar ladenkasten al
bijna 1 vuilniszak vol

nu eerst koffiepauze..... zonder peuk !

pi_63213699
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:01 schreef debuurvrouw het volgende:




Tis wel vrijdag, maar nooit hetzelfde zonder Gert.
o ja....... die zit lekker in het zonnetje !
pi_63213764
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:44 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]

En dan ook nog maar wat leuke Norm quotes....

What's doing, Norm?
"Well, science is seeking a cure for thirst. I happen to be the guinea pig."


What'll you have, Normie?
"Well, I'm in a gambling mood Sammy. I'll take a glass of whatever comes out of the tap."
Looks like beer, Norm.
"Call me Mister Lucky."

Can I pour you a beer, Mr. Peterson?
"A little early, isn't it, Woody?"
For a beer?
"No, for stupid questions."


Can I draw you a beer, Norm?
"No, I know what they look like. Just pour me one."

How's life Norm?
" Ask a man whose got one."
pi_63213843
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ow beetje laat, maar beter laat dan nooit.
Nou, mijn kroost msn-t nog niet, maar ik weet dat ik loggen moet maken en weet ook hoe dat moet. Mijn oudste heeft net les gehad van een internet-rechercheur. Hij kreeg een compliment omdat ie goed op de hoogte was over het beschermen van zijn identiteit ed.
Geen internet op de kamers, en alleen computeren in het zicht. Dat blijft voorlopig nog wel even zo.
Maar ik schrik ook niet voor mijn eigen kindjes. zonder in detail te treden verwacht ik zomaar dat ze niet naar het VMBO gaan.
Hier ziet L het nut er niet eens van in. Zo wilde een vriendje msn-en. Alles geïnstalleerd voor hem. 2 minuten later: Jemig! Je moet alles tikken. Dat is toch hartstikke slooooom! Ik spreek hem toch morgen weer. Pats, hij knalde het ding uit en ging voetbal youtubes kijken. Net z'n moeder. Op de voetbal na dan.
Hier wordt alles in de woonkamer gedaan. Hyves, ook zoiets. Hij taalt er gelukkig ook niet naar maar het slaat toch ook nergens op. Pak de fiets maar.
Go hard or go home
pi_63213925
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

o ja....... die zit lekker in het zonnetje !
Ja. Ik ga zo spul pakken voor een regenachtig weekendje op de Veluwe. Nou, niet helemaal maar een beetje op de Veluwe. Denk ik. Maakt ook niet uit want ik ga met familie. Niks leukers dan met regen in een huisje te zitten met een broer die je toch wel lang kent en waarvan je weet dat hij je binnen 2 uren compleet over de zeik kan krijgen. Dit is een uitdaging.
Go hard or go home
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:18:19 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63213981
Klinkt als een gezellig familieweekendje, noek! Als ik je broer moet meppen, hoor ik het wel.
Ik zou dit weekend eigenlijk naar A'werpen gaan, maar beste vriend moet hard aan de slag voor een opdracht die maandag af moet zijn en waarmee nog gestart moet worden. Nou ja, kan ik morgen toch naar de verjaardag van een van mijn neefjes.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63213993
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:16 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja. Ik ga zo spul pakken voor een regenachtig weekendje op de Veluwe. Nou, niet helemaal maar een beetje op de Veluwe. Denk ik. Maakt ook niet uit want ik ga met familie. Niks leukers dan met regen in een huisje te zitten met een broer die je toch wel lang kent en waarvan je weet dat hij je binnen 2 uren compleet over de zeik kan krijgen. Dit is een uitdaging.
o gut....... sterkte Noek

ik hou van mijn familie, maar een weekend op de Veluwe , nee..... toch maar niet
pi_63214047
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:18 schreef Copycat het volgende:
Klinkt als een gezellig familieweekendje, noek! Als ik je broer moet meppen, hoor ik het wel.
Ik zou dit weekend eigenlijk naar A'werpen gaan, maar beste vriend moet hard aan de slag voor een opdracht die maandag af moet zijn en waarmee nog gestart moet worden. Nou ja, kan ik morgen toch naar de verjaardag van een van mijn neefjes.
Hij is wel heel leuk hoor maar na 2 a 3 uur zit je ongeveer tegen het plafond. Hij is nogal aanwezig, da's leuk voor een verjaardag maar een weekend.. Dat zijn wel 12 verjaardagen!
Wat ga je kopen voor de neefjes, heb je nog tips voor Manu?

Oh ja, Manu. Action! Cheap cheap.

24 verjaardagen!
Go hard or go home
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:21:14 #149
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63214055
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:12 schreef noekje het volgende:

[..]

Hier ziet L het nut er niet eens van in. Zo wilde een vriendje msn-en. Alles geïnstalleerd voor hem. 2 minuten later: Jemig! Je moet alles tikken. Dat is toch hartstikke slooooom! Ik spreek hem toch morgen weer. Pats, hij knalde het ding uit en ging voetbal youtubes kijken. Net z'n moeder. Op de voetbal na dan.
Hier wordt alles in de woonkamer gedaan. Hyves, ook zoiets. Hij taalt er gelukkig ook niet naar maar het slaat toch ook nergens op. Pak de fiets maar.
D heeft wel een Hyve, maar doet er niets mee Msn lokt m wel maar zolang de andere partij niet in het buitenland woont of ergens in het midden van het land ( ) kan ie gewoon fietsen. Wat hier nu speelt is Runescape. We hebben het sinds een week voor m vrijgegeven (hij had een account bij een vriendje, danheb ik leiver zelf dat ik zie wat ie doet) Het is zeg maar de voorloper van WoW denk ik. Ik hoop dat als we hem nu leren dat alles wat je met mate doet leuk is hij daar later ook profijt van heeft.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:22:58 #150
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63214105
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:20 schreef noekje het volgende:

[..]

Hij is wel heel leuk hoor maar na 2 a 3 uur zit je ongeveer tegen het plafond. Hij is nogal aanwezig, da's leuk voor een verjaardag maar een weekend.. Dat zijn wel 12 verjaardagen!
Wat ga je kopen voor de neefjes, heb je nog tips voor Manu?

Oh ja, Manu. Action! Cheap cheap.
Ik weigerde te gaan geloof ik. Met mijn zussen wel, maar met mijn zwagers en schoonzussen?
Sterkte! we zullen aan je denken.

Maar... Wie is onze gastmod dan?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')