abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:23:13 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63214111
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:20 schreef noekje het volgende:

Hij is wel heel leuk hoor maar na 2 a 3 uur zit je ongeveer tegen het plafond. Hij is nogal aanwezig, da's leuk voor een verjaardag maar een weekend.. Dat zijn wel 12 verjaardagen!
Wat ga je kopen voor de neefjes, heb je nog tips voor Manu?

Oh ja, Manu. Action! Cheap cheap.
Ik ga een kaart voor hem kopen en daar doe ik geld in. Dat wil dat joch (zestien geworden) graag, want wij oudjes hebben toch geen verstand van wat de jeugd hip ende happening vindt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63214194
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ga een kaart voor hem kopen en daar doe ik geld in. Dat wil dat joch (zestien geworden) graag, want wij oudjes hebben toch geen verstand van wat de jeugd hip ende happening vindt.
gelukkig doen wij niet meer aan verjaardagen voor de neefjes en nichtjes (waarvan sommige natuurlijk
al volwassen zijn en mijn 2 oudste broers zijn zelfs als opa)

met zoveel broers en zussen zou ik anders nooit meer thuis zijn.........

en niet iedereen viert zijn verjaardag meer, of we komen verspreid zeg maar......

zo en nu ga ik weer verder....... ben een beetje hyper ik kan maar beter bezig blijven.......

tot de volgende koffie of whatever pauze
pi_63214204
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik weigerde te gaan geloof ik. Met mijn zussen wel, maar met mijn zwagers en schoonzussen?
Sterkte! we zullen aan je denken.

Maar... Wie is onze gastmod dan?
Schatje. Maar jullie doen het goed. Ga zo door.

Nee, ik weiger niet. Ik ga niet met zwagers en schoonzussen. Niet meer in this lifetime iig. Ik ga met paps, mams en broer. Paps en mams, geen probleem. Sterker nog, ik zou weer zo bij ze intrekken. Het is broerlief, die echt heel erg lief is maar heel erg druk. Dat zelfs de kinderen zeggen,' Dude..is er storm op komst??'
Go hard or go home
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:27:52 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63214222
ADHD broer?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63214272
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:27 schreef Copycat het volgende:
ADHD broer?
Ja, gemeten en bewezen, ooit. Vroeger heette het nog MBD. Hij heeft het uitgevonden.
Go hard or go home
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:34:03 #156
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63214401
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, gemeten en bewezen, ooit. Vroeger heette het nog MBD. Hij heeft het uitgevonden.
Ah,Ik heb een zus met dat etiket. Minimal brain disfunction. Heerlijke treitertitel. Minimal minimal, zag maar maximal hoor. Gelukkig snapte ze dat dan weer niet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63214553
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ah,Ik heb een zus met dat etiket. Minimal brain disfunction. Heerlijke treitertitel. Minimal minimal, zag maar maximal hoor. Gelukkig snapte ze dat dan weer niet.
Oh skattig!
De elektroden wilde vluchten van zijn kop. Het apparaat sloeg op tilt. Nog steeds zo'n respect voor mijn moeder hoe zij hem toch altijd in toom kon houden en dat die niet compleet is losgeslagen. Hij is raar maar wel gaaf. God, ik kan zo lachen om hem. Ik ken niemand die zo grappig is. Ook niemand die me zo op de zenuwen kan werken overigens. Zijn hersenen werken raar.
Hij wordt met de jaren wel iets rustiger hoor. Zolang hij elke dag trouw naar de sportschool gaat en dat doet hij al vanaf zijn 15e, kan die daar zijn energie wel in kwijt.
Go hard or go home
pi_63214596
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, gemeten en bewezen, ooit. Vroeger heette het nog MBD. Hij heeft het uitgevonden.


mogguh , ik ben brak, heul brak .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:44:46 #159
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63214737
Wel herkenbaar trouwens. Zus is ook lief en grappig maar ik moet echt niet langer dan een paar uur bij haar in de buurt zijn of ik ga haar te lijf. ze heeft idd hersenen die raar werken. Nu wil ik niet zeggen dat die van mij zo normaal zijn

Ze heeft een creatief beroep daar kan ze al haar over de toppe energie in kwijt. Grappig zeg. ik ben wel blij dat ik 9 jaar ouder ben. de puberteit heb ik niet hoeven meemaken. Mijn middelste zus heeft daar echt een knauw van opgelopen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63214740
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]



mogguh , ik ben brak, heul brak .
Pietje! Leuk hè, cbml!
Wat heb je gedaan en heb je wel voorzichtig gedaan?
Go hard or go home
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:45:15 #161
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63214757
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]



mogguh , ik ben brak, heul brak .
Water en een vette bek.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63214810
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:44 schreef noekje het volgende:
Pietje! Leuk hè, cbml!
Wat heb je gedaan en heb je wel voorzichtig gedaan?
Ik heb gister 10min gekeken, verder niet deze week. Zag opeens Marco weer .

Gister weer een FOK!meet gehad van de Nijmegenreeks (11e al ). Erg gezellig, maar nu kopfschmerzen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:07:56 #163
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_63215388
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, gemeten en bewezen, ooit. Vroeger heette het nog MBD. Hij heeft het uitgevonden.
Cool! Ik zat vroeger bij een groepje onhandlbare kids die allemaal MBD hadden. We waren negen en hadden allemaal minstens schoenmaat 42

Mochten we de hele dag in een soort isolatiecel met matrassen en kussens gooien.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:08:53 #164
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_63215417
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik heb gister 10min gekeken, verder niet deze week. Zag opeens Marco weer .

Gister weer een FOK!meet gehad van de Nijmegenreeks (11e al ). Erg gezellig, maar nu kopfschmerzen .
Hebben jullie ''het geval Kally' ook besproken?
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:10:58 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63215492
Ben jij ook een ADHD-ert?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63215599
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:08 schreef dieenebart het volgende:
Hebben jullie ''het geval Kally' ook besproken?
Nee, geen normaal mens kijkt dat programma toch .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_63215672
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Wel herkenbaar trouwens. Zus is ook lief en grappig maar ik moet echt niet langer dan een paar uur bij haar in de buurt zijn of ik ga haar te lijf. ze heeft idd hersenen die raar werken. Nu wil ik niet zeggen dat die van mij zo normaal zijn

Ze heeft een creatief beroep daar kan ze al haar over de toppe energie in kwijt. Grappig zeg. ik ben wel blij dat ik 9 jaar ouder ben. de puberteit heb ik niet hoeven meemaken. Mijn middelste zus heeft daar echt een knauw van opgelopen.
Dat is wel sneu. Alles draait ook om dat kind. Het hele gezin.

Geen knauw hier, wel een hysterische jeugd gehad waarbij de tranen me soms over de wangen biggelen omdat ik er zo om moet lachen.
Ik was ook vaak het lijdende voorwerp bij hem. Aan de eettafel zeilde ik regelmatig met stoel en al door de keuken heen. Achteraf moet ik daar heel erg om lachen omdat mijn moeder dan met een gezicht als een oorwurm er naar keek en gewoon geen woorden meer kon vinden.
Hij had trouwens een Chuck Norris verbod. Hij identificeerde zich nogal teveel met actiehelden.
Go hard or go home
pi_63215697
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:07 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Cool! Ik zat vroeger bij een groepje onhandlbare kids die allemaal MBD hadden. We waren negen en hadden allemaal minstens schoenmaat 42

Mochten we de hele dag in een soort isolatiecel met matrassen en kussens gooien.
En wat heb je daarvan geleerd?
Go hard or go home
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:22:00 #169
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_63215831
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:16 schreef noekje het volgende:

[..]

En wat heb je daarvan geleerd?
Hoe je van twee hoog kunt ontsnappen!


(en dat ik sterker was dan wettelijk toegestaan. sloeg toen al door standaard triplex deuren heen Van m'n ouders moest ik op twee sporten tegelijk (Judo en schaatsen, of turnen en volleyball, voetbal en tafeltennis) en als ik straf kreeg moest ik rondjes door de wijk rennen ipv naar m'n kamer . In Amerika heb ik dat lekker volgehouden (wielrennen en American Football, honkbal, basketball en hiking) en daarna werd ik beroepsmongoolmilitair, infanterist en alcoholist. Pas na BB begon ik met fulltime blowen - dat helpt toch het beste )
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 11:29:41 #170
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63216090
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63216343
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Hoe je van twee hoog kunt ontsnappen!


(en dat ik sterker was dan wettelijk toegestaan. sloeg toen al door standaard triplex deuren heen Van m'n ouders moest ik op twee sporten tegelijk (Judo en schaatsen, of turnen en volleyball, voetbal en tafeltennis) en als ik straf kreeg moest ik rondjes door de wijk rennen ipv naar m'n kamer . In Amerika heb ik dat lekker volgehouden (wielrennen en American Football, honkbal, basketball en hiking) en daarna werd ik beroepsmongoolmilitair, infanterist en alcoholist. Pas na BB begon ik met fulltime blowen - dat helpt toch het beste )
Mijn broer moest door de brievenbus blazen als die echt door ging slaan. Werkte als een tiet ipv hem boven in een kamer te stoppen waar die alleen maar gekker van werd.
Hij is ook wel aan de medicatie geweest. Doodzonde vond ik dat. Ik hou dan ook niet van chemisch gereguleerde mensen. Hij is gaaf zoals die is. Apart maar wel bijzonder. Hij heeft alles gedaan wat God verboden heeft, op het huwelijk na dan. Dat was wel goed maar bijzonder kort.

Hij heeft heel veel vrienden maar is wars van correct gelul. Nah, vind ik wel leuk.

Ode aan hem, daar heb ik vanavond spijt van na het steengrillen. Zo werkt het ook nog eens.

Ik ga pakken!
Bye guys!
Go hard or go home
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 11:39:54 #172
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63216442
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:57:03 #173
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63217086
Hahahahahahahahaha, hoe sneu ben je dan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63217482
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:09 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook niet heel slecht zou zijn voor mijn bankrekening, stoppen met roken.
Het geld hou je echt niet over hoor. Als dat zo was geweest had ik nu in een nieuwe bmw ofzo kunnen rijden ipv mijn nieuwe twingo.
pi_63218625
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:37 schreef noekje het volgende:

[..]

Mijn broer moest door de brievenbus blazen als die echt door ging slaan. Werkte als een tiet ipv hem boven in een kamer te stoppen waar die alleen maar gekker van werd.
Hij is ook wel aan de medicatie geweest. Doodzonde vond ik dat. Ik hou dan ook niet van chemisch gereguleerde mensen. Hij is gaaf zoals die is. Apart maar wel bijzonder. Hij heeft alles gedaan wat God verboden heeft, op het huwelijk na dan. Dat was wel goed maar bijzonder kort.

Hij heeft heel veel vrienden maar is wars van correct gelul. Nah, vind ik wel leuk.

Ode aan hem, daar heb ik vanavond spijt van na het steengrillen. Zo werkt het ook nog eens.

Ik ga pakken!
Bye guys!
Have Fun Noek !

hoe komt een mens in godsnaam aan 12 zonnebrillen

die heb ik dus uit alle laden gevist.....
nah. ik zoek de 4 of 5 leukste uit en de rest laat ik van de week wel bij mijn moeder achter, misschien zit
er nog ééntje bij die een zus of schoonzus wil hebben en de rest mag ze weggooien

wat een rotzooi kom je tegen zeg als je op gaat ruimen ik zit nu op 1 volle en 1 halfvolle vuilnizak.......

maar eerst even een boterhammetje..........
  † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 14:06:38 #176
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63220419
Zouden ze met Kally naar Heerlen zijn gegaan

http://www.nu.nl/news/183(...)tie_in_de_luren.html
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63221668
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:01 schreef debuurvrouw het volgende:




Tis wel vrijdag, maar nooit hetzelfde zonder Gert.
Volgende week is ie er al weer
Dan spoelt al zn bruin eraf in dit kutweertje

Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:59:48 #178
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63221814
Lina!

Nou is het toch weer een beetje goed. Zing ik zelf wel.

Mondaymorning feel so bad.. ploinkploink.cute smile
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63222373
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef dieenebart het volgende:

[..]

en daarna werd ik beroepsmongoolmilitair, infanterist en alcoholist. Pas na BB begon ik met fulltime blowen - dat helpt toch het beste )
Schrijf het maar van je af Bart!

Eind augustus ging ik aan de ritalin. Eén week want ik werd er helemaal niet goed van. Hartkloppingen, wisselende bloeddruk enz. En idd een blowtje werkt toch het best.
pi_63222428
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:54 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Volgende week is ie er al weer
Dan spoelt al zn bruin eraf in dit kutweertje

[ afbeelding ]
Je kan hem toch gewoon bellen op z'n mobiel en lekker meebléren?

*boodschappies doen voor het weekend
pi_63222670
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:20 schreef Coos het volgende:

[..]

Schrijf het maar van je af Bart!

Eind augustus ging ik aan de ritalin. Eén week want ik werd er helemaal niet goed van. Hartkloppingen, wisselende bloeddruk enz. En idd een blowtje werkt toch het best.
wat moeten al de ''blowers'' trouwens naartoe als die coffeeshops écht dicht gaan.....
op de hoek van de straat hun spulletje kopen?
Ik hou mijn hart nu al vast voor mijn broertje, straks krijg je één of ander verkeerd spul
in je mik gedouwd en flip je de pan uit........

is bij hem maar weinig voor nodig trouwens

maar serieus, komen er wel verkooppunten ofzo...... ze kunnen toch niet verwachten dat
al die ''blowers'' in één keer stoppen ofzo........
pi_63222930
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

wat moeten al de ''blowers'' trouwens naartoe als die coffeeshops écht dicht gaan.....
Ik ben van vóór de coffeeshops en ik rook vanaf mijn 17e.
Nooit een dag zonder gezeten. Maar een hoop mensen zullen het op straat moeten gaan zoeken met alle gevaren van dien.
pi_63224620
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:43 schreef Coos het volgende:

[..]

Ik ben van vóór de coffeeshops en ik rook vanaf mijn 17e.
Nooit een dag zonder gezeten. Maar een hoop mensen zullen het op straat moeten gaan zoeken met alle gevaren van dien.
ja daar was is dus al bang voor
  vrijdag 14 november 2008 @ 16:56:19 #184
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_63224854
Nog een uurtje en dan is t weer WEEKEND!
Tasje inpakken en dan met de auto op weg naar DLVML

Ow en allemaal niet vergeten morgen om 12.00 uur naar de Sint-intocht te kijken, hè?
pi_63225417


"Help! ik wil nog niet naar Spanje "
pi_63225999
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 14:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Lina!

Nou is het toch weer een beetje goed. Zing ik zelf wel.

Mondaymorning feel so bad.. ploinkploink.cute smile
Haha Pee!, ben jij het?

Ja, deze week moeten we het zonder clipje doen
Screw them.
We're going home.
pi_63226019
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:22 schreef Coos het volgende:

[..]

Je kan hem toch gewoon bellen op z'n mobiel en lekker meebléren?

*boodschappies doen voor het weekend
Ja, kan..... maar dat kost dúúr
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:49:57 #189
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63226046
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:47 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Haha Pee!, ben jij het?

Ja, deze week moeten we het zonder clipje doen
Ow, en ik maar denken dat ik echt haske origineel was

Ik heb stiekem al even gekeken
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:51:07 #190
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63226070
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:56 schreef Juud79 het volgende:
Nog een uurtje en dan is t weer WEEKEND!
Tasje inpakken en dan met de auto op weg naar DLVML

Ow en allemaal niet vergeten morgen om 12.00 uur naar de Sint-intocht te kijken, hè?
[ afbeelding ]
Banketletter*check*
Strooigoed*check*
Chocolademelk *check*
Slagroom *check*

Nee, wij zijn er klaar voor.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63226164
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:49 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ow, en ik maar denken dat ik echt haske origineel was

Ik heb stiekem al even gekeken
Hahaha nee, sorry.
Zo noemt mijn zus me al sinds eh... menschenhughenisch.

Ik kijk niet, ik doe het deze week zonder.
Plus dat ik nog steeds een virus heb en me moet behelpen met de laptop.
En die heeft zo´n shittig toetsenbord. Een belgische. Heus. Azerty. Ipv qwerty!

Dus ik zit er bijna nog liever niet achter dan dat ik zo knudde moet tiepen

Ik kan vanavond vast niet teksten posten enzo
Screw them.
We're going home.
pi_63226208
Ik ga zo met de dames hier ´Het paard van Sinterklaas´ kijken.
Met 1,5 kilo pepernoten en 12 liter chocomelk.
Screw them.
We're going home.
pi_63226273
Warme chocolademelk , nog niet op dit jaar. Moet 't eerst vriezen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_63226332
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Warme chocolademelk , nog niet op dit jaar. Moet 't eerst vriezen .
Ja, dat vind ik dan weer zo viessss!
Gewoon kouwe met slagroom. Of alleen slagroom. Of alleen pepernoten met slagroom.
Of een dikke ijs met slagroom.
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:10:25 #195
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63226473
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:43 schreef Coos het volgende:

[..]

Ik ben van vóór de coffeeshops en ik rook vanaf mijn 17e.
Nooit een dag zonder gezeten. Maar een hoop mensen zullen het op straat moeten gaan zoeken met alle gevaren van dien.
Mooi moment om te stoppen. Kut shops, beetje buiten staan roken omdat meneer achter de bar zelf niet rookt. maar er wel dik aan verdienen

Avond

den bosch
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_63226525
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:56 schreef Juud79 het volgende:
Nog een uurtje en dan is t weer WEEKEND!
Tasje inpakken en dan met de auto op weg naar DLVML

Ow en allemaal niet vergeten morgen om 12.00 uur naar de Sint-intocht te kijken, hè?
[ afbeelding ]
wat is DLVML ?

de lul van mijn lover?

ik doe maar een gooi hoor ...... éch nog nooit van gehoord van die uitdrukking

of heb ik weer iets gemist ?

pi_63226613
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

wat is DLVML ?

de lul van mijn lover?

ik doe maar een gooi hoor ...... éch nog nooit van gehoord van die uitdrukking

of heb ik weer iets gemist ?


Wellicht nooit gevonden.
Of zei hij "ik ben het!" ?
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:31:29 #198
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63226906
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:27 schreef noekje het volgende:

[..]

Schatje. Maar jullie doen het goed. Ga zo door.

Volgens mij moet ik ergens teruglezen (dit topic?) om te zien wat er met Gert loos is
pi_63227228
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:31 schreef Marrije het volgende:

[..]

Volgens mij moet ik ergens teruglezen (dit topic?) om te zien wat er met Gert loos is
Op vakantie toch?
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:53:13 #200
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63227366
Allemaal klaar voor dominoday?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')