Schatje.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik weigerde te gaan geloof ik. Met mijn zussen wel, maar met mijn zwagers en schoonzussen?![]()
![]()
Sterkte! we zullen aan je denken.
Maar...Wie is onze gastmod dan?
Ja, gemeten en bewezen, ooit. Vroeger heette het nog MBD. Hij heeft het uitgevonden.quote:
Ah,Ik heb een zus met dat etiket.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, gemeten en bewezen, ooit. Vroeger heette het nog MBD. Hij heeft het uitgevonden.
Oh skattig!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah,Ik heb een zus met dat etiket.Minimal brain disfunction. Heerlijke treitertitel.
Minimal minimal, zag maar maximal hoor.
Gelukkig snapte ze dat dan weer niet.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, gemeten en bewezen, ooit. Vroeger heette het nog MBD. Hij heeft het uitgevonden.
Pietje!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
mogguh, ik ben brak, heul brak
.
Water en een vette bek.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
mogguh, ik ben brak, heul brak
.
Ik heb gister 10min gekeken, verder niet deze week. Zag opeens Marco weerquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:44 schreef noekje het volgende:
Pietje!Leuk hè, cbml!
![]()
Wat heb je gedaan en heb je wel voorzichtig gedaan?
Cool! Ik zat vroeger bij een groepje onhandlbare kids die allemaal MBD hadden. We waren negen en hadden allemaal minstens schoenmaat 42quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Hebben jullie ''het geval Kally' ook besproken?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb gister 10min gekeken, verder niet deze week. Zag opeens Marco weer.
Gister weer een FOK!meet gehad van de Nijmegenreeks (11e al). Erg gezellig, maar nu kopfschmerzen
.
Nee, geen normaal mens kijkt dat programma tochquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:08 schreef dieenebart het volgende:
Hebben jullie ''het geval Kally' ook besproken?
Dat is wel sneu. Alles draait ook om dat kind. Het hele gezin.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Wel herkenbaar trouwens. Zus is ook lief en grappig maar ik moet echt niet langer dan een paar uur bij haar in de buurt zijn of ik ga haar te lijf.ze heeft idd hersenen die raar werken. Nu wil ik niet zeggen dat die van mij zo normaal zijn
![]()
Ze heeft een creatief beroep daar kan ze al haar over de toppe energie in kwijt.Grappig zeg. ik ben wel blij dat ik 9 jaar ouder ben. de puberteit heb ik niet hoeven meemaken. Mijn middelste zus heeft daar echt een knauw van opgelopen.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Cool! Ik zat vroeger bij een groepje onhandlbare kids die allemaal MBD hadden. We waren negen en hadden allemaal minstens schoenmaat 42![]()
Mochten we de hele dag in een soort isolatiecel met matrassen en kussens gooien.
Hoe je van twee hoog kunt ontsnappen!quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoe je van twee hoog kunt ontsnappen!
(en dat ik sterker was dan wettelijk toegestaan. sloeg toen al door standaard triplex deuren heenVan m'n ouders moest ik op twee sporten tegelijk (Judo en schaatsen, of turnen en volleyball, voetbal en tafeltennis) en als ik straf kreeg moest ik rondjes door de wijk rennen ipv naar m'n kamer
. In Amerika heb ik dat lekker volgehouden (wielrennen en American Football, honkbal, basketball en hiking) en daarna werd ik beroepsmongoolmilitair, infanterist en alcoholist. Pas na BB begon ik met fulltime blowen - dat helpt toch het beste
)
Het geld hou je echt niet over hoor. Als dat zo was geweest had ik nu in een nieuwe bmw ofzo kunnen rijden ipv mijn nieuwe twingo.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook niet heel slecht zou zijn voor mijn bankrekening, stoppen met roken.
Have Fun Noek !quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn broer moest door de brievenbus blazen als die echt door ging slaan. Werkte als een tiet ipv hem boven in een kamer te stoppen waar die alleen maar gekker van werd.
Hij is ook wel aan de medicatie geweest. Doodzonde vond ik dat. Ik hou dan ook niet van chemisch gereguleerde mensen. Hij is gaaf zoals die is. Apart maar wel bijzonder. Hij heeft alles gedaan wat God verboden heeft, op het huwelijk na dan. Dat was wel goed maar bijzonder kort.
Hij heeft heel veel vrienden maar is wars van correct gelul. Nah, vind ik wel leuk.
Ode aan hem, daar heb ik vanavond spijt van na het steengrillen. Zo werkt het ook nog eens.
Ik ga pakken!
Bye guys!
Volgende week is ie er al weerquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:01 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis wel vrijdag, maar nooit hetzelfde zonder Gert.
Schrijf het maar van je af Bart!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en daarna werd ik beroepsmongoolmilitair, infanterist en alcoholist. Pas na BB begon ik met fulltime blowen - dat helpt toch het beste)
Je kan hem toch gewoon bellen op z'n mobiel en lekker meebléren?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Volgende week is ie er al weer![]()
Dan spoelt al zn bruin eraf in dit kutweertje![]()
![]()
[ afbeelding ]
wat moeten al de ''blowers'' trouwens naartoe als die coffeeshops écht dicht gaan.....quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Schrijf het maar van je af Bart!![]()
Eind augustus ging ik aan de ritalin. Eén week want ik werd er helemaal niet goed van. Hartkloppingen, wisselende bloeddruk enz. En idd een blowtje werkt toch het best.
Ik ben van vóór de coffeeshops en ik rook vanaf mijn 17e.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat moeten al de ''blowers'' trouwens naartoe als die coffeeshops écht dicht gaan.....
ja daar was is dus al bang voorquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben van vóór de coffeeshops en ik rook vanaf mijn 17e.
Nooit een dag zonder gezeten. Maar een hoop mensen zullen het op straat moeten gaan zoeken met alle gevaren van dien.
Haha Pee!, ben jij het?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Lina!![]()
Nou is het toch weer een beetje goed. Zing ik zelf wel.
Mondaymorning feel so bad.. ploinkploink.cute smile
Ja, kan..... maar dat kost dúúrquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Je kan hem toch gewoon bellen op z'n mobiel en lekker meebléren?![]()
*boodschappies doen voor het weekend
Ow, en ik maar denken dat ik echt haske origineel wasquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha Pee!, ben jij het?![]()
Ja, deze week moeten we het zonder clipje doen
Banketletter*check*quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:56 schreef Juud79 het volgende:
Nog een uurtje en dan is t weer WEEKEND!![]()
Tasje inpakken en dan met de auto op weg naar DLVML![]()
Ow en allemaal niet vergeten morgen om 12.00 uur naar de Sint-intocht te kijken, hè?![]()
[ afbeelding ]
Hahaha nee, sorry.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ow, en ik maar denken dat ik echt haske origineel was![]()
Ik heb stiekem al even gekeken![]()
![]()
Ja, dat vind ik dan weer zo viessss!quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Warme chocolademelk, nog niet op dit jaar. Moet 't eerst vriezen
.
Mooi moment om te stoppen. Kut shops, beetje buiten staan roken omdat meneer achter de bar zelf niet rookt. maar er wel dik aan verdienenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben van vóór de coffeeshops en ik rook vanaf mijn 17e.
Nooit een dag zonder gezeten. Maar een hoop mensen zullen het op straat moeten gaan zoeken met alle gevaren van dien.
wat is DLVML ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:56 schreef Juud79 het volgende:
Nog een uurtje en dan is t weer WEEKEND!![]()
Tasje inpakken en dan met de auto op weg naar DLVML![]()
Ow en allemaal niet vergeten morgen om 12.00 uur naar de Sint-intocht te kijken, hè?![]()
[ afbeelding ]
Wellicht nooit gevonden.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat is DLVML ?
de lul van mijn lover?
ik doe maar een gooi hoor ......éch nog nooit van gehoord van die uitdrukking
of heb ik weer iets gemist ?
Volgens mij moet ik ergens teruglezen (dit topic?) om te zien wat er met Gert loos isquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Schatje.Maar jullie doen het goed. Ga zo door.
Op vakantie toch?quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik ergens teruglezen (dit topic?) om te zien wat er met Gert loos is
Gert zit lekker in het zonnetje met zijn skattiequote:Op vrijdag 14 november 2008 18:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik ergens teruglezen (dit topic?) om te zien wat er met Gert loos is
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee héga je daar écht naar kijken?
Wat zitten jouw toetsen op een gekke plaats?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:29 schreef Leandra het volgende:
Je kunt toch gewoon de toetsen op de juiste plek zetten en de PC instellen op Querty
Oepsquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat zitten jouw toetsen op een gekke plaats?querty.. Daar moet ik het heule bord voor over
Ik kijk natuurlijk alleen omdat Hans Kraai jr. het presenteertquote:
Ze noemen het niet voor niets qwerty natuurlijk, wel of niet blind getyptquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps
Ik typ blind, dus ik realiseer me niet eens dat ik het hele bord over ga![]()
![]()
![]()
Ach.... doe ik ook eens leuk mee qua spelfouten
Mischien kan je een import-export dealtje sluiten?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:58 schreef CarOnline het volgende:
Buuv, kweenie, ik hoop morgen![]()
Leuke film, ik wil ook zo´n schattig chineesje.
Dan doe ik die ik nu heb weg want die luisteren niet
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze noemen het niet voor niets qwerty natuurlijk, wel of niet blind getypt
Haha ja dat ken ik zelf nog van vroegahquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mischien kan je een import-export dealtje sluiten?![]()
Die van mij klagen niet. die zitten net te doen of ze er niet zijn voor domino d-day
Ik zou 'm ervoor zetten. Maar ja, samen met een beeldscherm ideaalquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:11 schreef CarOnline het volgende:
Kan er eigenlijk een normaal toetsenbord achter de laptop?
*helder moment heeft *
Gewoon op qwerty zetten. als je toch blind typt maakt het toch niet uit welke letters er op de toetsen staan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:11 schreef CarOnline het volgende:
Kan er eigenlijk een normaal toetsenbord achter de laptop?
*helder moment heeft *
Koppijn weer over skattie?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou 'm ervoor zetten. Maar ja, samen met een beeldscherm ideaal.
Liters koffie doet wonderenquote:
Ah, ik dacht water en een vette bekquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Liters koffie doet wonderen.
huhhhh zeker de leukste thuisquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou 'm ervoor zetten. Maar ja, samen met een beeldscherm ideaal.
Ja, maar hoe dan!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gewoon op qwerty zetten. als je toch blind typt maakt het toch niet uit welke letters er op de toetsen staan?
Alstublaft!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:27 schreef CarOnline het volgende:
Qh; kijk dqt kqn zel; ,ijn toetsenbord qchter de lqptop; of er voor woqls je zil:
?qqr hij nee,t gezoon de toetsen over woqls hij denkt dqt we witten; ,et dqt sto,,e azerty toetsenbord1
Dqn ,oet ik die op azerty wetten; ,qqr hoe dqn1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |