abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63227981
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:31 schreef Marrije het volgende:

[..]

Volgens mij moet ik ergens teruglezen (dit topic?) om te zien wat er met Gert loos is
Gert zit lekker in het zonnetje met zijn skattie

Spanje........
pi_63228023
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:53 schreef HiDiHo het volgende:
Allemaal klaar voor dominoday?
nee hé ga je daar écht naar kijken?
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:28:03 #203
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63228295
CarO skattie, ik heb het met je te doen En een virus, en een non-qwerty

Wanneer ben je weer genezen? Ik mis je
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:29:46 #204
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63228347
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

nee hé ga je daar écht naar kijken?
Tuurlijk niet
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:29:47 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63228349
Je kunt toch gewoon de toetsen op de juiste plek zetten en de PC instellen op Querty
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:30:56 #206
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63228387
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:29 schreef Leandra het volgende:
Je kunt toch gewoon de toetsen op de juiste plek zetten en de PC instellen op Querty
Wat zitten jouw toetsen op een gekke plaats? querty.. Daar moet ik het heule bord voor over
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63228755
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:29 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Tuurlijk niet
wel dus
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:46:06 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63228840
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat zitten jouw toetsen op een gekke plaats? querty.. Daar moet ik het heule bord voor over
Oeps

Ik typ blind, dus ik realiseer me niet eens dat ik het hele bord over ga

Ach.... doe ik ook eens leuk mee qua spelfouten
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:54:04 #209
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_63229104
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

wel dus
Ik kijk natuurlijk alleen omdat Hans Kraai jr. het presenteert
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:54:50 #210
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63229129
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oeps

Ik typ blind, dus ik realiseer me niet eens dat ik het hele bord over ga

Ach.... doe ik ook eens leuk mee qua spelfouten
Ze noemen het niet voor niets qwerty natuurlijk, wel of niet blind getypt
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63229241
Buuv, kweenie, ik hoop morgen

Leuke film, ik wil ook zo´n schattig chineesje.
Dan doe ik die ik nu heb weg want die luisteren niet
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:05:00 #212
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63229430
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:58 schreef CarOnline het volgende:
Buuv, kweenie, ik hoop morgen

Leuke film, ik wil ook zo´n schattig chineesje.
Dan doe ik die ik nu heb weg want die luisteren niet
Mischien kan je een import-export dealtje sluiten?
Die van mij klagen niet. die zitten net te doen of ze er niet zijn voor domino d-day
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:07:25 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63229508
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze noemen het niet voor niets qwerty natuurlijk, wel of niet blind getypt
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_63229592
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:05 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Mischien kan je een import-export dealtje sluiten?
Die van mij klagen niet. die zitten net te doen of ze er niet zijn voor domino d-day
Haha ja dat ken ik zelf nog van vroegah

Die van mij deponeer ik eens even in bed en dan eens zien wat ik nog aan dvd´s in de kast heb staan.
Screw them.
We're going home.
pi_63229626
Kan er eigenlijk een normaal toetsenbord achter de laptop?
*helder moment heeft *
Screw them.
We're going home.
pi_63229659
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:11 schreef CarOnline het volgende:
Kan er eigenlijk een normaal toetsenbord achter de laptop?
*helder moment heeft *
Ik zou 'm ervoor zetten. Maar ja, samen met een beeldscherm ideaal .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:13:19 #217
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63229682
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:11 schreef CarOnline het volgende:
Kan er eigenlijk een normaal toetsenbord achter de laptop?
*helder moment heeft *
Gewoon op qwerty zetten. als je toch blind typt maakt het toch niet uit welke letters er op de toetsen staan?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:13:44 #218
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63229696
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik zou 'm ervoor zetten. Maar ja, samen met een beeldscherm ideaal .
Koppijn weer over skattie?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63229760
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Koppijn weer over skattie?
Liters koffie doet wonderen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:17:28 #220
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63229801
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Liters koffie doet wonderen .
Ah, ik dacht water en een vette bek
(koffie werkt toch vochtafdrijvend? dan zou het in theorie een kater moeten verergeren....)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63229854
Nee buuf, dat is een fabeltje. Net zoals dat bier vochtontrekkend zou zijn, geloof ik ook niet .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_63229921
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik zou 'm ervoor zetten. Maar ja, samen met een beeldscherm ideaal .
huhhhh zeker de leukste thuis
Screw them.
We're going home.
pi_63229959
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Gewoon op qwerty zetten. als je toch blind typt maakt het toch niet uit welke letters er op de toetsen staan?
Ja, maar hoe dan!
En ik ken dit toetsenbord niet want eh laptop en daar zit ik nooit achter.

Tis toch anders.
Screw them.
We're going home.
pi_63230065
Qh; kijk dqt kqn zel; ,ijn toetsenbord qchter de lqptop; of er voor woqls je zil:
?qqr hij nee,t gezoon de toetsen over woqls hij denkt dqt we witten; ,et dqt sto,,e azerty toetsenbord1

Dqn ,oet ik die op azerty wetten; ,qqr hoe dqn1
Screw them.
We're going home.
pi_63230105
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 20:27 schreef CarOnline het volgende:
Qh; kijk dqt kqn zel; ,ijn toetsenbord qchter de lqptop; of er voor woqls je zil:
?qqr hij nee,t gezoon de toetsen over woqls hij denkt dqt we witten; ,et dqt sto,,e azerty toetsenbord1

Dqn ,oet ik die op azerty wetten; ,qqr hoe dqn1
Alstublaft!
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')