Gert zit lekker in het zonnetje met zijn skattiequote:Op vrijdag 14 november 2008 18:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik ergens teruglezen (dit topic?) om te zien wat er met Gert loos is
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee héga je daar écht naar kijken?
Wat zitten jouw toetsen op een gekke plaats?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:29 schreef Leandra het volgende:
Je kunt toch gewoon de toetsen op de juiste plek zetten en de PC instellen op Querty
Oepsquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat zitten jouw toetsen op een gekke plaats?querty.. Daar moet ik het heule bord voor over
Ik kijk natuurlijk alleen omdat Hans Kraai jr. het presenteertquote:
Ze noemen het niet voor niets qwerty natuurlijk, wel of niet blind getyptquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps
Ik typ blind, dus ik realiseer me niet eens dat ik het hele bord over ga![]()
![]()
![]()
Ach.... doe ik ook eens leuk mee qua spelfouten
Mischien kan je een import-export dealtje sluiten?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:58 schreef CarOnline het volgende:
Buuv, kweenie, ik hoop morgen![]()
Leuke film, ik wil ook zo´n schattig chineesje.
Dan doe ik die ik nu heb weg want die luisteren niet
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze noemen het niet voor niets qwerty natuurlijk, wel of niet blind getypt
Haha ja dat ken ik zelf nog van vroegahquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mischien kan je een import-export dealtje sluiten?![]()
Die van mij klagen niet. die zitten net te doen of ze er niet zijn voor domino d-day
Ik zou 'm ervoor zetten. Maar ja, samen met een beeldscherm ideaalquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:11 schreef CarOnline het volgende:
Kan er eigenlijk een normaal toetsenbord achter de laptop?
*helder moment heeft *
Gewoon op qwerty zetten. als je toch blind typt maakt het toch niet uit welke letters er op de toetsen staan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:11 schreef CarOnline het volgende:
Kan er eigenlijk een normaal toetsenbord achter de laptop?
*helder moment heeft *
Koppijn weer over skattie?quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou 'm ervoor zetten. Maar ja, samen met een beeldscherm ideaal.
Liters koffie doet wonderenquote:
Ah, ik dacht water en een vette bekquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Liters koffie doet wonderen.
huhhhh zeker de leukste thuisquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou 'm ervoor zetten. Maar ja, samen met een beeldscherm ideaal.
Ja, maar hoe dan!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gewoon op qwerty zetten. als je toch blind typt maakt het toch niet uit welke letters er op de toetsen staan?
Alstublaft!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:27 schreef CarOnline het volgende:
Qh; kijk dqt kqn zel; ,ijn toetsenbord qchter de lqptop; of er voor woqls je zil:
?qqr hij nee,t gezoon de toetsen over woqls hij denkt dqt we witten; ,et dqt sto,,e azerty toetsenbord1
Dqn ,oet ik die op azerty wetten; ,qqr hoe dqn1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |