De Schouderklopjes voor degene die Papabear hebben geholpenquote:Op donderdag 6 november 2008 00:55 schreef Papabear het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik dit onder mijn vaste account zou plaatsen, maar als kloon komt het de geloofwaardigheid ook niet ten goede, dus vooruit dan maar:
Na een huwelijk van bijna 12 jaar hebben mijn vrouw en ik besloten om uit elkaar te gaan. Gelukkig wel met goede verstandhouding, dus geen geruzie. Ik heb alle spullen achtergelaten en dat lijkt me ook niet meer dan logisch, want wat ik meeneem pak ik ook van de kinderen af en dat wilde ik natuurlijk niet.
Inmiddels heb ik een leuk huisje gevonden waar ik sinds 3 weken woon, maar geld voor inboedel is er voorlopig niet i.v.m. de vele kosten. Wel is het huis grotendeels gemeubileerd, dus ik zit gelukkig niet op een tuinstoel met een aardappelkist als tafelZo staat er een bankstel, maar dat zit onder de vlekken (2 x 1 en 1 x 2 zits). De salontafel ziet er nog knap uit, evenals de eethoek.
Alleen missen er nog zaken als beddegoed, handdoeken, tv, video/dvd, koffiezetapparaat, stapelbed, servies, glazen, theedoeken, planten, enz.
Daarom wil ik graag een beroep doen op jullie. Ik kan weinig betalen, dus ik vraag ook niet veel. Zolang het maar knap en schoon is. Ook speelgoed voor de jongens is van harte welkom. Ze zijn 9 en 11 jaar oud en komen hier om het weekend.
Ik heb een auto, dus ik kan het komen ophalen, maar als je in de buurt woont en het wilt komen brengen dan is dat ook prima. De koffie zal dan klaar staan (ouderwets met de hand gezet)![]()
Woonplaats is Hensbroek
Mooie serie is datquote:Op maandag 10 november 2008 23:02 schreef JJH het volgende:
Hey een sequel van een V&A topic!!!![]()
Ik zag net het woord "boeken" voorbij komen. Had eerder gezegd dat ik niks had, maar ik heb wel kameleon boeken!
"Met de Kameleon vooruit!"
"Op reis met de Kameleon"
"De Kameleon stuurloos"
"De Kameleon blijft favoriet"
"De Kameleon slaat alarm"
"Speurders met de Kameleon"
"Tip top Kameleon"
En een omnibus met daarin de delen "Ruim baan Kameleon" en "Volle kracht Kameleon", ook zit daarin een biografie van Hotze de Roos, komt uit Krommenie.
Ik hoor het wel!
Heb je de serie compleet?quote:Op maandag 10 november 2008 23:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mooie serie is datIk heb ze zelf ook, maar ik moet m'n boeken nog ophalen.
De camera staat op scherp voor als morgen de TNT-meneer komt met de doos van ElisaBquote:
'slaat alarm' heb ik volgens mij niet, maar dat zal ik moeten checken. Ik ben woensdag weer bij zequote:Op maandag 10 november 2008 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je de serie compleet?Gaaf (Anders mag je ze van mij hebben, misschien kunnen bij rude in de bus mee? Die schijnt bij mij om de hoek te wonen.
)
Een hele grote doosquote:Op maandag 10 november 2008 23:17 schreef ElisaB het volgende:
De doos van ElisaB... ja-jaaaa!
Geweldige tip dvr! Al moet ik zeggen dat het volgens mij niet meer nodig isquote:Op maandag 10 november 2008 23:27 schreef dvr het volgende:
Als dit topic nog een maandje doorloopt kan 'ie een uitdragerij beginnen
Waarover gesproken: Papabear, vlak bij jou in de buurt op Obdammerdijk 20b (ringvaart langs, ongeveer 1 km naar het noorden) zit 't Rommelparadijs , regionaal beter bekend als de Gebroeders Lekx, waar ze ook heel veel tweedehands spul hebben. De naam zegt het al, maar af en toe vind je er iets aardigs en zelfs als je niks zoekt is het leuk er eens rond te kijken.
Wow, super! Eindelijk weer normaal radio luisterenquote:Op maandag 10 november 2008 23:29 schreef Gutz het volgende:
Oja, PB, kreeg net een mailtje. Je stereotje is verzonden vai Selektvracht en zal over ong 2a3 dagen arriveren.
Psst, bij N95, als je radio aanhebt staan: opties -> luidspreker aanquote:Op maandag 10 november 2008 23:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wow, super! Eindelijk weer normaal radio luisteren![]()
Onwijs bedankt Gutz! Tot nu toe deed ik het met oordopjes via m'n telefoon
Held!quote:Op maandag 10 november 2008 23:41 schreef Gutz het volgende:
[..]
Psst, bij N95, als je radio aanhebt staan: opties -> luidspreker aankan je m gewoon neerleggen... (het liefst gelijk aan de oplader want 't vreet accu)
Als je een laptop/pc hebt met bluetooth kan je die ook nog pairen en dan kan je internetten op je laptop/pc via je telefoon!quote:Op maandag 10 november 2008 23:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Held!![]()
Ik heb hem sowieso aan de oplader i.v.m. internet, dat gaat ook via dat ding namelijk
What a relieve, zonder die dopjes
Neem aan dat ie 't doet, en als de N95 3.5g verbinding heeft is de snelheid best acceptabel, je kan er gewoon fatsoenlijk youtube mee luisteren. Maar daar ging 't niet over...quote:Op maandag 10 november 2008 23:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als je een laptop/pc hebt met bluetooth kan je die ook nog pairen en dan kan je internetten op je laptop/pc via je telefoon!
Snelheid is natuurlijk bagger, maar je hebt wel een normaal toetsenbord
Dat is ook precies datgene wat ik doequote:Op maandag 10 november 2008 23:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als je een laptop/pc hebt met bluetooth kan je die ook nog pairen en dan kan je internetten op je laptop/pc via je telefoon!
Snelheid is natuurlijk bagger, maar je hebt wel een normaal toetsenbord
Ja, klopt. N95 met 3.5G via Vodafone. Ik heb nu nog even geen andere optie, maar het werkt best redelijk inderdaad.quote:Op maandag 10 november 2008 23:50 schreef Gutz het volgende:
[..]
Neem aan dat ie 't doet, en als de N95 3.5g verbinding heeft is de snelheid best acceptabel, je kan er gewoon fatsoenlijk youtube mee luisteren. Maar daar ging 't niet over...
Moet je trouwens nog koffie hebben voor je senseo? Ze verkopen hier B-merk koffie, per 100 pads voor een paar euro. wil wel een paar zakken opsturen...
Rijd jij ook taxi?? Waar dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:08 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik ga morgen even een klein overlegje plegen met mijn baas over een bussie.
@JJH: Als ik een busje weet te fixxen dan kan ik uiteraard nog wat meenemen.
Misschien ook jou wel, hahaha... kan wel wat tilhulp gebruiken gok ik
Kunnen we ondertussen over ons gemeenschappelijke werkwereldje praten (taxi dus)
Ik post hier morgen een update over buswerk...
Is er voorkeur voor een dag/avond/tijdstip????
Kan ik dat gelijk bespreken met mijn baassie...
rij geen taxi, doe de planningquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Rijd jij ook taxi?? Waar dan?![]()
Als ik die dag vrij ben ga ik natuurlijk mee!
Ik hoop dat het gaat lukken, zou zo mooi zijn!quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:08 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik ga morgen even een klein overlegje plegen met mijn baas over een bussie.
@JJH: Als ik een busje weet te fixxen dan kan ik uiteraard nog wat meenemen.
Misschien ook jou wel, hahaha... kan wel wat tilhulp gebruiken gok ik
Kunnen we ondertussen over ons gemeenschappelijke werkwereldje praten (taxi dus)
Ik post hier morgen een update over buswerk...
Is er voorkeur voor een dag/avond/tijdstip????
Kan ik dat gelijk bespreken met mijn baassie...
mijn voorkeur zou dan uitgaan naar einde woensdagmiddagquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gaat lukken, zou zo mooi zijn!
Jullie zijn van harte welkom, ik ben nog t/m woensdag de hele dag thuis. Donderdag vanaf 18:00 uur en vrijdag vanaf 14:00 uur 's middags
Echt geweldig mannen
nee prima prima... begrijp ik...quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:20 schreef JJH het volgende:
Dat gaat hem niet worden, moet van 12:00 tot 21:00, net als de rest van de week op morgen en zaterdag na....
En zowel de roostermaker als de planner gaat niet blij zijn als ik nu nog voor woensdag vrij gaat vragen.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:14 schreef Gutz het volgende:
Hmm, ik weet niet hoelang dat spul houdbaar is... 't is wel van Paco, de best geteste koffiepad door de consumentenbond... klikAls de koffie tot ergens in 2009 houdbaar is , stuur ik hem op.
Goed opgemerkt. Anders eerst dat maar even afwachten? En ook al zou het niet lukken, dat maakt het niets minder geweldig wat jullie allemaal doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:22 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee prima prima... begrijp ik...
woensdag is eigenlijk wel de enige dag dat ik kan... dus ehm.. misschien kan jij dan die boekjes hier nog ff droppen (ALS ik ga uiteraard... post morgen zsm hier)
Moet natuurlijk eerst die bus nog regelen, misschien is alles wel verhuurd. Dit in het kader van niks uitsluiten...
Zou de huidige bankeigenaar eigenlijk wel kunnen komende woensdag??
wie is de bankeigenaar als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
Goed opgemerkt. Anders eerst dat maar even afwachten?
B.. [TK] Goeie 2 zits bankquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:29 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
wie is de bankeigenaar als ik vragen mag?
dan stuur ik even een PM
Pm verzondenquote:
ja hoor,. tuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geldt je aanbod voor het gebakje nog steeds?
Ik denk dat ik die wel goed kan gebruiken, rudequote:Op dinsdag 11 november 2008 00:41 schreef rudedeltadude het volgende:
Trouwens TS, hoe zit je in de glazen tegenwoordig?
Ik heb hier nog een shitload aan wijnglazen (duralex zonder voet) die ik weinig gebruik.
Zou je er een stuk of wat willen?
Ze zijn niet nieuw, maar wel goede staat, geen kalksporen etc...
Gebruik ze zelf niet meer dus als jij er wat mee kan... gaarne
[ afbeelding ]
Prima! 6 vind ik een mooier getal, kan je er twee kapot laten vallenquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die wel goed kan gebruiken, rude
Lijken me prima limonadeglazen.
Niet teveel hoor!, stuk of 4 ofzo, want ik heb maar beperkte kastruimte in de keuken![]()
Dat moet lukken met 2 kids. Allebei eentje zal ik maar zeggenquote:Op dinsdag 11 november 2008 01:08 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Prima! 6 vind ik een mooier getal, kan je er twee kapot laten vallen![]()
Die dingen zijn echt heerlijk klein.
Ok... uitdaging, laten we eens een busje vol proberen te krijgen dan
zouden er meer adresjes zijn waar ik een tussenstopje kan maken ALS ik woensdag ga rijden?
kloptquote:Op dinsdag 11 november 2008 01:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat moet lukken met 2 kids. Allebei eentje zal ik maar zeggen
Ja, adressen zijn er wel. Maar moeten we dan niet eerst zeker weten dat je een auto mee kunt krijgen van je werkgever?
Ja, maar ik wacht het nog even af. Komt ongetwijfelt goedquote:Op dinsdag 11 november 2008 01:24 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
klopt
maar dan kan je misschien alvast iets bedenken
is goed!quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, maar ik wacht het nog even af. Komt ongetwijfelt goed
Inmiddels is het alweer dinsdag inderdaad. Ik ga ook m'n bed opzoekenquote:Op dinsdag 11 november 2008 01:36 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
is goed!![]()
morgen (vandaag inmiddels) zal de doorslag komen
lekker slapen!quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Inmiddels is het alweer dinsdag inderdaad. Ik ga ook m'n bed opzoeken
Slaap lekker voor straks en tot morgen
Heb je een PM gestuurd voor een laptopquote:Op dinsdag 11 november 2008 01:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Inmiddels is het alweer dinsdag inderdaad. Ik ga ook m'n bed opzoeken
Slaap lekker voor straks en tot morgen
Ik mis mij. Ik geef allerlei pannen, keukenmessen, ontbijt/lunchborden koffiezetapparaat en Papabear mag uitzoeken en hebben als ie nog wat bij me thuis vind. Ik zit nml. net in een grote opruiming...quote:Op maandag 10 november 2008 22:53 schreef Gutz het volgende:
De Schouderklopjes voor degene die Papabear hebben geholpen
Schouderklopjes meldtopic.
Je staat erbij. Excuses.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:39 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik mis mij. Ik geef allerlei pannen, keukenmessen, ontbijt/lunchborden koffiezetapparaat en Papabear mag uitzoeken en hebben als ie nog wat bij me thuis vind. Ik zit nml. net in een grote opruiming...
quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:18 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Heb je een PM gestuurd voor een laptop![]()
Wat zou het een teleurstelling zijn als ie niet vandaag, maar morgen komtquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:30 schreef Papabear het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb de pc even verplaatst naar een plekje waar ik de TNT-bezorger kan zien aankomen, dan hoeft hij niet te zoeken![]()
Geweldig jaeuh, dank je wel!quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:00 schreef jaeuh het volgende:
weer even volgen!
Jij hoort het vanmiddag van mij papabear
Die gaan zeker komen en wat de ds betreft, volgens mij kom je als geroepen. Misschien wil je noekje even een PM sturen daarover?quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:42 schreef ferrari_rood het volgende:
benieuwd naar de foto's en of de ds nog gemaakt moet worden.
Causa!quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:39 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik mis mij. Ik geef allerlei pannen, keukenmessen, ontbijt/lunchborden koffiezetapparaat en Papabear mag uitzoeken en hebben als ie nog wat bij me thuis vind. Ik zit nml. net in een grote opruiming...
Nou niet de Goden gaan verzoeken hequote:Op dinsdag 11 november 2008 10:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat zou het een teleurstelling zijn als ie niet vandaag, maar morgen komt
No hard feelingsquote:
Zeker weten, dit is onvergetelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Prachtig topicProps voor iedereen
![]()
Welke dingen heb je allemaal nog nodig, dan zal ik kijken of ik nog wat voor je heb
Hoi Pappiequote:Op dinsdag 11 november 2008 10:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Causa!Morgen ben ik weer in de buurt. Even kijken of we dan wat kunnen afspreken?
Oh dat is ook echt leuk!quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Trouwens, mijn vader werkt op Walibi, en misschien kan ik vragen voor een paar gratis kaarten, zodat je er met je zoontjes heen kan, ofzo?
Walibi is geweldig! De jongens zijn er nog nooit geweest trouwens, want de achtbanen mogen/kunnen ze volgens mij nog niet in vanwege hun lengte. Wel een schitterend gebaar van jequote:Op dinsdag 11 november 2008 11:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Trouwens, mijn vader werkt op Walibi, en misschien kan ik vragen voor een paar gratis kaarten, zodat je er met je zoontjes heen kan, ofzo?
Zijn ook andere attractiesquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Walibi is geweldig! De jongens zijn er nog nooit geweest trouwens, want de achtbanen mogen/kunnen ze volgens mij nog niet in vanwege hun lengte. Wel een schitterend gebaar van je
Ja, super hequote:Op dinsdag 11 november 2008 11:39 schreef Breathtaking het volgende:
Wauwwat een prachtige topics zeg, ik vind het zo fijn om te zien hoe onbekenden nog zoveel voor elkaar kunnen betekenen
!
Aan Papabear, wat voor spullen heb je nog nodig? Of heb ik dat ergens over het hoofd gezien?
Ik kan zelf waarschijnlijk niet zoveel voor je beteken, aangezien ik nog thuis woon ed. Maar wie weet he
Misschien is de matras uit dit topic nog beschikbaarquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, super he
Sowieso nog een 2-pers. matras (140 X 200) voor mijn bed. De huidige heeft van die metalen veren. Ik kon ze weer in m'n rug tellen vanmorgen![]()
En kussentjes voor de eettafel-stoelen zijn welkom
Als ik het niet met m'n eigen ogen had gezien, dan had ik het niet geloofd: Ik zie een grote bus van TNT aan komen rijden, dus ikquote:
Tuurlijk, ik hoor wel hoe en wat!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:41 schreef rudedeltadude het volgende:
Bus is rond
Zijn er hier mensen bereid een klein deeltje van de brandstof op zich te nemen?
Die moet ik nl wel zelf betalen
Wat een klapjosti zeg!! tjonge jongequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als ik het niet met m'n eigen ogen had gezien, dan had ik het niet geloofd: Ik zie een grote bus van TNT aan komen rijden, dus ik![]()
Ik zie hem uitstappen, rent naar m'n brievenbus (10 meter hier vandaan), sprint terug naar z'n bus en maakt dat ie weg komt![]()
Ik ben in m'n auto gestapt en achter hem aan geraced, maar hij is waarschijnlijk ergens een wijk ingedoken, dus heb hem niet kunnen vinden.
Op het briefje staat "Vandaag hebben wij geprobeerd een pakket bij u af te leveren"![]()
Is er toevallig iemand hier die bij TNT werkt en "bezorger" Eric kent? Meteen ontslaan die luie rothond
Ik had kameleon boeken, maar Papabear heeft de meesten al, als hij hier ff de titels post die hij wil hebben neem ik die mee. Als ik dat weet kan ik de rest nog wel ff langsbrengen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:00 schreef rudedeltadude het volgende:
JJH, jij had ook nog vervoerswaren toch?
Zie jij mogelijkheid om die vanavond nog even bij mij om de hoek te gooien?
Krijg je bij aflevering een afterwork-bakkie pleur van me (of een pilsje als je dat liever hebt)![]()
Dan neem ik die morgen gelijk mee....
Prima!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had kameleon boeken, maar Papabear heeft de meesten al, als hij hier ff de titels post die hij wil hebben neem ik die mee. Als ik dat weet kan ik de rest nog wel ff langsbrengen.
Ik had zelfs een briefje op de brievenbus geplakt met de melding dat ik thuis ben en wil helpen, maar die idioot was zo snel weg, dat 'ie het briefje niet eens gelezen kán hebben.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:57 schreef rudedeltadude het volgende:
ik denk dat ie de doos te zwaar vond om uit de bus te tillen
Oh, sorry. De kameleon slaat alarm is de enige die ik niet heb, zeker wetenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had kameleon boeken, maar Papabear heeft de meesten al, als hij hier ff de titels post die hij wil hebben neem ik die mee. Als ik dat weet kan ik de rest nog wel ff langsbrengen.
Oh nou die mogelijkheid hebben ze vast wel hoor, dus dat ie maar mooi terug komtquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik had zelfs een briefje op de brievenbus geplakt met de melding dat ik thuis ben en wil helpen, maar die idioot was zo snel weg, dat 'ie het briefje niet eens gelezen kán hebben.
Ik heb net een medewerkster van TNT aan de telefoon gehad en alles doorgegeven. Verder heb ik geëist dat ze die gast bellen en alsnog laten komen. Dat laatste zal wel niet gebeuren, maar goed
ElisaB belt nu de zakenbalie...quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:50 schreef Papabear het volgende:
Is er toevallig iemand hier die bij TNT werkt en "bezorger" Eric kent? Meteen ontslaan die luie rothond
oeh leuk!!!quote:
Ik heb het ook wel eens gehoord, maar deze keer stond ik erbij en keek ik ernaar. Vanuit m'n raam kijk ik precies uit op de slagboom en de brievenbussen. Ik zie hem aan komen rijden, stoppen, naar m'n brievenbus rennen en weg was 'ie.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:51 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOOOH dat is echt al de zoveelste keer dat ik dat hoor van die fijne TNT postbezorgers, ik zou dus echt serieus een klacht in gaan dienen hoor. Dat kunnen ze toch echt niet maken als je er op zit te wachten notabene. Ze zijn echt bang om moe te worden of zo...
Goedzo ElisaB! Ze hebben toch telefoonnummers van die chauffeurs en ze weten welke route ze hebben? Ze bellen die gast maar op en laten hem terug keren. Wat een mafkees zegquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB belt nu de zakenbalie...
Zo, zijn wij ff screwed... Ze gaan morgen opnieuw aanbieden (ik nog vragen of het zo fijn is dat meneer papabear morgen weer vrij moet nemen,maar daar waren ze niet van onder de indruk).
ElisaB staat nu in de wacht bij de afdeling contracten zakelijke klanten... Zijn ze nou helemaal
Je gaat het niet geloven... TNT levert geen pakketten op parken. Hooguit bij de receptie. Maar als die er niet is, dan leveren ze dus niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:30 schreef Papabear het volgende:
Ik heb het ook wel eens gehoord, maar deze keer stond ik erbij en keek ik ernaar. Vanuit m'n raam kijk ik precies uit op de slagboom en de brievenbussen. Ik zie hem aan komen rijden, stoppen, naar m'n brievenbus rennen en weg was 'ie.
Als ik m'n schoenen toevallig al aan had, dan had ik hem zeker weten klem gereden, maar hij was me te snel af
Nope, doen ze niet. Geen terugkoppeling, geen telefoontje aan de chauffeur.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:33 schreef Papabear het volgende:
Goedzo ElisaB! Ze hebben toch telefoonnummers van die chauffeurs en ze weten welke route ze hebben? Ze bellen die gast maar op en laten hem terug keren. Wat een mafkees zeg
Belachelijk zeg! Er is inderdaad geen receptie, maar mijn huisje staat dus meteen aan het begin, dus ik heb overal zicht op.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je gaat het niet geloven... TNT levert geen pakketten op parken. Hooguit bij de receptie. Maar als die er niet is, dan leveren ze dus niet.
De boeiende vraag aan jou is dus nu: is er een receptie en was die open?
Zo ja, dan ga ik nogmaals bellen. Zo nee, dan komen ze morgen weer om een briefje af te leveren met het bericht dat je het pakket ergens kunt ophalen.
Screw TNT!
ElisaB is pissed!
Dat kan vanmiddag meestal al, althans zo werkt het hier vaak wel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Belachelijk zeg! Er is inderdaad geen receptie, maar mijn huisje staat dus meteen aan het begin, dus ik heb overal zicht op.
Op dit briefje staat al dat ik het zelf moet ophalen in Obdam. Morgenmiddag vanaf 13:00 uur
Wij melden pakketten electronisch aan en ze worden hier opgehaald.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:40 schreef oh-oh het volgende:
TNT is echt een kutbedrijf zeg.
Kunnen ze aan dat adres niet zien dat het om een park gaat en kunnen ze dat dan niet zeggen als jij het pakket bij hun komt aanbieden?
Wat een rukkers.
Als PB een eigen brievenbus heeft (en ook een straatnaam, huisnummer en postcode) zullen ze er toch echt wel iets moeten brengen lijkt me.. Of krijg je ook geen normale postquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je gaat het niet geloven... TNT levert geen pakketten op parken. Hooguit bij de receptie. Maar als die er niet is, dan leveren ze dus niet.
De boeiende vraag aan jou is dus nu: is er een receptie en was die open?
Zo ja, dan ga ik nogmaals bellen. Zo nee, dan komen ze morgen weer om een briefje af te leveren met het bericht dat je het pakket ergens kunt ophalen.
Screw TNT!
ElisaB is pissed!
Handelskade 8 in obdam is tot 18:00 uur open zie ik net.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat kan vanmiddag meestal al, althans zo werkt het hier vaak wel.
En het zijn geen chauffeurs van TNT, het is gewoon een zzp'er/koeriersbedrijf die ingehuurd wordt door de TNT.
Je moet een slagboom neerzetten, dan kun je die TNT-busjes vangen en jezelf desnoods met een blikopener toegang tot je pakje verschaffen. Hier reed er laatst ook weer een weg zonder zelfs maar aangebeld te hebben.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:41 schreef Papabear het volgende:
Belachelijk zeg! Er is inderdaad geen receptie, maar mijn huisje staat dus meteen aan het begin, dus ik heb overal zicht op.
Klopt, dat heb ik allemaal. Alle post wordt verder gewoon netjes bezorgd. Alleen pakketten blijkt dus te moeilijk te zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als PB een eigen brievenbus heeft (en ook een straatnaam, huisnummer en postcode) zullen ze er toch echt wel iets moeten brengen lijkt me.. Of krijg je ook geen normale post
Wacht dan wel ff tot kwart voor 8 ofzo, zou vervelend zijn als je voor niks gaatquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Handelskade 8 in obdam is tot 18:00 uur open zie ik net.
* Papabear rijdt zo naar Obdam
Track & Trace loopt een beetje achter:quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wacht dan wel ff tot kwart voor 8 6 ofzo, zou vervelend zijn als je voor niks gaat![]()
Misschien dat je zelfs dmv de track&trace code kan zien of ie al in Opdam aangemeld is?
Kwart voor 8 wordt een beetje laat als ze om 18:00 dicht gaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wacht dan wel ff tot kwart voor 8 ofzo, zou vervelend zijn als je voor niks gaat![]()
Misschien dat je zelfs dmv de track&trace code kan zien of ie al in Opdam aangemeld is?
Ik ga nu alvast. Misschien kom ik onze Eric nog wel tegenquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:07 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Kwart voor 8 wordt een beetje laat als ze om 18:00 dicht gaan![]()
Ik hoop dat het gaat lukken PB
Niet geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh maar dan sta je daar wss met je briefje, want morgen vanaf 1300 is morgen vanaf 1300 bij TNT hoor
hmz, 1 vergetenquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:07 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Kwart voor 8 wordt een beetje laat als ze om 18:00 dicht gaan![]()
Ik hoop dat het gaat lukken PB
Bij mij niet, ik kan ze meestal dezelfde dag om 16 uur al ophalenquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh maar dan sta je daar wss met je briefje, want morgen vanaf 1300 is morgen vanaf 1300 bij TNT hoor
told you!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:09 schreef Papabear het volgende:
De medewerkster bij het kantoor (die overigens in een Dekamarkt zit) herkende het probleem meteen. Schijnt meer regel dan uitzondering te zijn en was bang dat chauffeur Eric waarschijnlijk morgen pas zijn bus daar zou komen legen.
Maar ze wilde toch even voor me in het centrale magazijn kijken:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik ga ze nu uitpakken en foto's volgen natuurlijk straks
Voor mij is het vanavond dus pakjesavond
Ik ben pas halverwege de grote doosquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:33 schreef JJH het volgende:
Jaja daar zijn ze dan!!
Ik zit vol smart op foto's te wachten!![]()
Rude, ben jij nu thuis? Kom ik die boeken ff langsbrengen.
ik rij op navigatie maar eh...quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ben pas halverwege de grote doosDe kleine zat de Senseo in (prachtding)! Foto's komen straks
![]()
Rude, Fantastisch! PM komt ook straks met beschrijving
Hey HS! fantastisch, ik kijk er echt naar uitquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:53 schreef hsnijder het volgende:
Hey PB, komt weer een ritje aan dan pakketje is verstuurd met de TNT (waar is de ptt gebleven)
Upload is bezig, ik ga ze zo hier plaatsen en dan weer verder met uitpakkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:04 schreef oh-oh het volgende:Je hebt ze
![]()
Ben heel benieuwd naar de foto's!
Hé Joepie; die dozen die ken ikquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:09 schreef Papabear het volgende:
De medewerkster bij het kantoor (die overigens in een Dekamarkt zit) herkende het probleem meteen. Schijnt meer regel dan uitzondering te zijn en was bang dat chauffeur Eric waarschijnlijk morgen pas zijn bus daar zou komen legen.
Maar ze wilde toch even voor me in het centrale magazijn kijken:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik ga ze nu uitpakken en foto's volgen natuurlijk straks
Voor mij is het vanavond dus pakjesavond
Voor dat geld heb je er wel direct twee keer zesquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:15 schreef Papabear het volgende:
Roeren doen we met deze peperdure lepeltjes![]()
[ afbeelding ]
Dat dan weer wel jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor dat geld heb je er wel direct twee keer zes
Oh oké. Got it, ideaal voor de stokbroodkruimels op te vangen dusquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:39 schreef oh-oh het volgende:Dat eerste ding is een broodsnijplank!
Wat een geweldig gaaf kadopakket!
Whahahahquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:45 schreef Pokkehontas het volgende:
Schat, ik heb de DVD van Boston Legal teruggevonden
Het is inderdaad officieel een broodsnijplank. Maar wij gebruiken ze als onderzettenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:03 schreef Papabear het volgende:
Wat dit is, ik heb echt geen flauw idee...
[ afbeelding ]
Net als de ingebouwde maanzaad-uithol-lepel. Toch lastig, want je hebt er je zo aan gesneden!quote:Rasp met een speciaal pijnboompitten-gedeelte (lastig te zien overigens)
[ afbeelding ]
En Pokkehontasquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:29 schreef Papabear het volgende:
Dit waren de schitterende cadeaus van ElisaB. Ik moet verder alles nog netjes uitpakken en opbergen. Dat ga ik later op m'n gemak doen en daar horen dan ook weer wat fotootjes bij![]()
ElisaB:![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:45 schreef Pokkehontas het volgende:
Haha met het labeltje nog aan het lepeltjequote:Op dinsdag 11 november 2008 20:29 schreef Papabear het volgende:
Prachtige warmhouder
[ afbeelding ]
Playstation met kinderspelletjes - Dit gaan de jongens prachtig vinden![]()
[ afbeelding ]
Snijplanken en diepvriesbakjes
[ afbeelding ]
Sony DVD-speler met warempel nog een film erin, wat volgens mij niet echt de bedoeling was![]()
[ afbeelding ]
Prachtig dik dekbed waar ik vanavond al onder ga slapen (vlekje is haast niet te zien idd)
[ afbeelding ]
Senseo uitgepakt, volgens instructie eerst doorgespoeld en 1e bakkie gezet
[ afbeelding ]
Geen melk, één klontje - En genieten maar![]()
[ afbeelding ]
Dit waren de schitterende cadeaus van ElisaB. Ik moet verder alles nog netjes uitpakken en opbergen. Dat ga ik later op m'n gemak doen en daar horen dan ook weer wat fotootjes bij![]()
Geweldig.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:29 schreef Papabear het volgende:
Geen melk, één klontje - En genieten maar![]()
Oh-oh propt gezellig meequote:Op dinsdag 11 november 2008 20:49 schreef NanKing het volgende:
[..].
* NanKing veertjes in de reet van pokkehontas en Elisa propt
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:49 schreef NanKing het volgende:
[..].
* NanKing veertjes in de reet van pokkehontas en Elisa propt
Ik was z'n nick op Fok! even kwijt, dus ben blij dat je ff langs kwam waaien Pokkehontasquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En Pokkehontas![]()
Namens ons beide: het is jou en je kinders van harte gegund!
Geluk voor de toekomst
Was nog best lastig om die zonder te scheuren van de hele bos af te halen en op eentje te plakken, maar tis me toch geluktquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:49 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Haha met het labeltje nog aan het lepeltje
Echt wel. En morgen komt er ook weer van allesquote:
Verrassend en super!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:04 schreef Papabear het volgende:
wat een fantastische club mensen hier op Fok!![]()
Ah, fantastisch Logicianquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:33 schreef Logician het volgende:
Ik hou de ikea tvmeubel voor je vast, ik heb trouwens nog heel wat jongenskleding maat 134/140 liggen hier
Ik ben zelfs bang dat ik hem morgen letterlijk moet gaan aanhouden, want het adres is niet compleet zag ik in je mailtje (heb je net terug gemaild). Het is 9a-25 en niet alleen 9 dus. Dit wordt ook nog spannend...quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:23 schreef hsnijder het volgende:
PB je zal wel fit blijven met dat gesjouw en gesprint achter die pseudo bezorger aan !
Hou ons wel live op de hoogte he, het liefst met beeldquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ben zelfs bang dat ik hem morgen letterlijk moet gaan aanhouden, want het adres is niet compleet zag ik in je mailtje (heb je net terug gemaild). Het is 9a-25 en niet alleen 9 dus. Dit wordt ook nog spannend...
Geloof me... Als ik hem morgen inderdaad tref (en het is onze Eric weer), dan staat 'ie een paar minuten later in vol ornaat op Fok!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hou ons wel live op de hoogte he, het liefst met beeld
Mooiquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geloof me... Als ik hem morgen inderdaad tref (en het is onze Eric weer), dan staat 'ie een paar minuten later in vol ornaat op Fok!
Logisch als je het over 'meneer Papabear' hebt gehad aan de telefoonquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB belt nu de zakenbalie...
Zo, zijn wij ff screwed... Ze gaan morgen opnieuw aanbieden (ik nog vragen of het zo fijn is dat meneer papabear morgen weer vrij moet nemen,maar daar waren ze niet van onder de indruk).
ElisaB staat nu in de wacht bij de afdeling contracten zakelijke klanten... Zijn ze nou helemaal
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:57 schreef JK1982 het volgende:
Logisch als je het over 'meneer Papabear' hebt gehad aan de telefoon
Deze is te mooi om niet te quotenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Logisch als je het over 'meneer Papabear' hebt gehad aan de telefoon
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:45 schreef Pokkehontas het volgende:
Zo heb ik vandeweek een portable tv'tje gehad met 'Norbit' er nog in..quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:29 schreef Papabear het volgende:
Sony DVD-speler met warempel nog een film erin, wat volgens mij niet echt de bedoeling was![]()
[ afbeelding ]
PM terugquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:35 schreef swarmahoer het volgende:
tvp in afwachting op pm
Ook PM terug en telefoonnummers uitgewisseld. Ik zie je morgen Rude, de koffie Senseo staat klaarquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:03 schreef rudedeltadude het volgende:
PB en B.. hebben allebei een PM.
Met mijn 06-nummer en de planning voor morgen.
Ik zeg: Tot morgen beiden!
Sorry, sorry.... daar heb ik dan compleet overheen gelezenquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:30 schreef JJH het volgende:
Heb al drie twee keer gevraagd of ik het vanavond langs kon brengen
Ik fiets morgen om +/- 11;15 door Assendorp heen, kan het dan nog of ben je dan al onderweg?
Lekker uitgeslapen jijquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:40 schreef rudedeltadude het volgende:
Sorry, sorry.... daar heb ik dan compleet overheen gelezen
zie PM, ben er zelf nietquote:
quote:
thanks!quote:
Plezier morgen guyzzz!
hahahahaa!!! Goed bezig!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het, zal ff lief naar je katten zwaaien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Dat dusquote:Op woensdag 12 november 2008 09:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey Papabear kan je nog even een lijstje maken met wat je nog nodig hebt?
kunnen we ff voor je checken ?
Wij proberen het alleen maar, ik zeg Hulde voor al die mensen die PapaBear al zo geweldig geholpen hebben!quote:
Sow, nou en of!quote:
Kun je het nog even laten weten van de printer?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:25 schreef Papabear het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Sow, nou en of!Uitgeslapen tot half 11
Wat spulletjes verder uitgepakt en een plekje gegeven en nu op dit moment zit ik weer te genieten van een lekker bakkie
quote:Op woensdag 12 november 2008 02:22 schreef donroyco het volgende:
te vette puicke actie van onze FOK! medemens
Ik zal morgen nog eens even rondneuzen of ik nog iets in de aanbieding heb..
dvd's waren niet meer nodig (voor de kids)?
- Shrek (1+2)
- Ice Age
- Harry Potter en de Gevangene van Azkaban
Kijk je zelf ook nog wel eens een film?
Dan kijk maar even in dit lijstje of er nog wat tussenzit!Hoi donroyco! Ik las dat er iemand die dvd's van Shrek graag wil hebben, dus dat zou ik dan gewoon doen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als Ice Age nog beschikbaar is, dat zou leuk zijn. Die vinden de jongens prachtig, want die hebben ze ook bij hun moeder. Zelf kijk ik niet zo vaak films trouwens, maar wie weet
![]()
Oja, sorry Maaike! Normaal zou ik daar graag 'Ja' op zeggen, ware het niet dat ik er stomweg geen plek voor hebquote:Op woensdag 12 november 2008 11:42 schreef Maaike_20 het volgende:
[..]
Kun je het nog even laten weten van de printer?
Oeh, mooi dingquote:Op woensdag 12 november 2008 09:28 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is het, alleen de kleur is een tint warmer
En zojuist keurig netjes bezorgdquote:Op maandag 10 november 2008 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Enfin... sta ik dus van de week bij de Marskramer met wat Rocks-vijfjes, nemen ze ze daar niet aanIk kreeg wel ineens een briljant goed idee...
Als we nou allemaal een Rocks-vijfje uit de keukenla trekken (of die van moeder, buurvrouw, oma, tante), dan kan papabear daarmee naar Blokker (want daar nemen ze ze wel) om de laatste idiote spulletjes voor de keuken te kopen (blikopener, appelboor, klutser, mixer, pannenkoekenpan, maiskolfprikkertjes, eierlepeltjes, theepot, je kent het wel).
Ik zal beginnen; ons Rocks-vijfje gaat morgen op de post
Is 'Eric' al langs geweest?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
En zojuist keurig netjes bezorgd
Nee, die kwam gisteren ook pas tegen 4 uur. En ik hoop echt dat ik hem tref (of 1 van z'n collega's), want er is een computer onderweg die naar nr. 9 is verstuurd i.p.v. 9a + toevoeging. Volgens hsnijder heeft hij het wel zo opgegeven, dus dat wordt ook nog even duimen.quote:
Ja, goeiequote:Op woensdag 12 november 2008 12:49 schreef swarmahoer het volgende:
hey papa, post je verlanglijstje voor sinterklaas eens (of die van je kinderen)
Voor mij is het al sinterklaas op dit momentquote:Op woensdag 12 november 2008 12:49 schreef swarmahoer het volgende:
hey papa, post je verlanglijstje voor sinterklaas eens (of die van je kinderen)
En daar is 'ie danquote:Op zondag 9 november 2008 19:43 schreef Gutz het volgende:
over 3 a 4 dagen komt er een stereosetje Hensbroek binnen rijden!
Als je je adres PMt, komt het allemaal goedquote:Op woensdag 12 november 2008 12:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoi donroyco! Ik las dat er iemand die dvd's van Shrek graag wil hebben, dus dat zou ik dan gewoon doen natuurlijkAls Ice Age nog beschikbaar is, dat zou leuk zijn. Die vinden de jongens prachtig, want die hebben ze ook bij hun moeder. Zelf kijk ik niet zo vaak films trouwens, maar wie weet
Zojuist gedaan. Helemaal top donroycoquote:Op woensdag 12 november 2008 13:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je je adres PMt, komt het allemaal goed
Geen dank, ga straks langs het postkantoor, dus waarschijnlijk is ie er morgen alquote:Op woensdag 12 november 2008 13:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zojuist gedaan. Helemaal top donroyco
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
PB heeft zo onderdehand gvd beter spul staan dan de gemiddelde fokker...
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:42 schreef Papabear het volgende:
Zojuist een sms van rudedeltadude gekregen. Hij rijdt net Almere uit met de bank
Zware rechtervoet blijkbaarquote:Op woensdag 12 november 2008 13:46 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
\o/ Zo snel had ik niet verwacht dat die bank bij jou zou zijn
Uhuh. Een nieuwe Senseo, nieuwe stereo, nieuwe computer. Ik ga ook maar scheiden denk ik.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
PB heeft zo onderdehand gvd beter spul staan dan de gemiddelde fokker...
Hoi Sally! Er is al enorm veel aangeboden inderdaad en heel veel is ook nog onderweg. Ik wacht ook nog even op bericht van ikke40, daar komt als het goed is ook de televisie vandaan. Kan ik eindelijk weer tv kijken en kan de playstation in gebruik worden genomenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:02 schreef Sally het volgende:
Hm, ik zie dat je al wel veel hebt al![]()
Ik viel blijkbaar op een te vroege plek in (donroyco
)
Laat maar weten hoe of wat je nog nodig hebtEn opsturen is ook een optie, zeker wat keukenlinnen betreft.
Ik heb nog 2 truien, maar keer of 2 gedragenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoi Sally! Er is al enorm veel aangeboden inderdaad en heel veel is ook nog onderweg. Ik wacht ook nog even op bericht van ikke40, daar komt als het goed is ook de televisie vandaan. Kan ik eindelijk weer tv kijken en kan de playstation in gebruik worden genomen![]()
Keukenlinnen heb ik inmiddels wel genoeg van en verlichting is er ook voldoende (veel inbouwspotjes), maar wel super dat je het zo spontaan aanbood allemaal![]()
En dameskleding... nee, dank je
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:37 schreef Papabear het volgende:
Daar zullen we rude hebben. Er stopt een grote witte bus
Zal hem eens opmeten als ik thuis ben vanaafquote:Op woensdag 12 november 2008 12:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oeh, mooi dingHelaas een beetje te lang alleen, tenzij ik de radio/tv hoek naar de andere kant van de kamer ga verkassen. Misschien niet eens zo'n verkeerd idee trouwens...
* Papabear gaat straks even passen en meten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaaf een foto van PB op nieuwe bank in dit topic, of deeltje drie natuurlijk
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Dat ziet eruit als het eerdere LACK-tv-meubel (ja, ik heb bij IKEA gewerktquote:Op woensdag 12 november 2008 09:28 schreef Logician het volgende:
Deze is het, alleen de kleur is een tint warmer
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:22 schreef rudedeltadude het volgende:
Elisa, je Senseo doet het perfect
Hier een post vanaf PB's compu dus
Zometeen maar weer huiswaarts... de koffie was lekkerAh! Nu zie ik het hier idd ook, dat je daar "mooi an zit" zoals we in Westfriesland zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaaf een foto van PB op nieuwe bank in dit topic, of deeltje drie natuurlijk
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
Toppiequote:Op woensdag 12 november 2008 15:22 schreef rudedeltadude het volgende:
Elisa, je Senseo doet het perfect
Hier een post vanaf PB's compu dus
Zometeen maar weer huiswaarts... de koffie was lekker
Vanaaf een foto van PB op nieuwe bank in dit topic, of deeltje drie natuurlijk
Hoihoi! Ik ben het inderdaad helemaal vergeten. Er komt ook zoveel op me afquote:Op woensdag 12 november 2008 16:03 schreef ikke40 het volgende:
Hoi,
Fijn dat je weer een thuis krijgt. Geweldig ook dat iedereen zo behulpzaam is.
Volgens mij gaat er weer iets goed fout. Ik had je een mail gestuurd met telefoonnummer. Ik dacht dat het over was gekomen. Je had gezegt dat je na de middag zou bellen.
Of vergeten (je hebt het ook lekker druk met al die pakje) of toch niet goed overgekomen.
Wil je even laten weten via de mail of je kan bellen of niet. Dan stuur ik nog een foto van de tv met tv kast.
Ik wil nog even zeggen dat ik het geweldig vind dat je rekening houd met je ex en kinderen.
groetjes ikke40
Hehehe zo slecht is de TPG dus ook weer niet, en Eric is dus naast de vele FOKkers ook aardig voor jouquote:Op woensdag 12 november 2008 16:13 schreef Papabear het volgende:
Even een kort gesprekje met hem gehad. Hij was overigens wel gebeld i.v.m. mijn klacht en die van ElisaB, dus ja, klagen heeft wel degelijk zin
Eric legde me uit dat ze inderdaad niet op parken mogen bezorgen, maar hij was wel bereid om de komende dagen mee te werken en de pakketjes bij mij thuis af te leveren, nu hij exact weet waar ik woon.
Zo zie je maar weer, eind goed al goed. Ik ga nu foto's maken en alles netjes uitpakken
iddquote:Op woensdag 12 november 2008 16:18 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Hehehe zo slecht is de TPGTNT dus ook weer niet, en Eric was dus ook aardig voor jou.
Daar ben ik dan eindelijk weerquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar ben ik dan eindelijk weerIk heb zojuist ook ikke40 aan de telefoon gehad en ik ga morgen persoonlijk helemaal naar het zuiden om spulletjes op te halen, waaronder een mooie televisie
![]()
Maar nu eerst foto's van vandaag
Dit is dan de oude bank. Onder de vlekken![]()
[ afbeelding ]
En hier de nieuwe
[ afbeelding ]
Bezorgd door rude, was wel ff gezellig ook
[ afbeelding ]
Onwijs bedankt voor alles wat je hebt geregeld man. Echt geweldig
Die staat ff een heel stuk beterquote:Op woensdag 12 november 2008 17:37 schreef Papabear het volgende:
En hier de nieuwe (bank dus)
[ afbeelding ]
Ik ga 'm adopterenquote:Onwijs bedankt voor alles wat je hebt geregeld man. Echt geweldig
Ikke40 kan het ook bij mij afleveren, neem ik het zaterdag wel mee. Scheelt je een heleboel kilometersquote:Op woensdag 12 november 2008 17:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar ben ik dan eindelijk weerIk heb zojuist ook ikke40 aan de telefoon gehad en ik ga morgen persoonlijk helemaal naar het zuiden om spulletjes op te halen, waaronder een mooie televisie
![]()
Maar nu eerst foto's van vandaag
Lookin' goodquote:Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef rudedeltadude het volgende:
Hier een plaat van Papabear op zijn nieuwe bank en... met kop koffie uiteraard!![]()
Dat moet toch echt 140x200 zijnquote:Op woensdag 12 november 2008 20:33 schreef Gutz het volgende:
Woow, Rudedeltadude, Hsneijder, ElisaB, Parapono en iedereen die ik vergeet.
Dit is echt zo onwijs tof!
PB, wat zijn de maten van het matras dat je nog zoekt? Nog enige voorkeur ook qua hoogte? Ik denk dat ik nog wel wat kan regelen.
Te smal helaasquote:Op woensdag 12 november 2008 20:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb nog een matras van 2 bij 90 denk ik standaard maat
klopt en klopt. Ikea bepaalt zijn eigen goede doelen, ikea utrecht steunt het ronald mcdonald huis en dat is t, ook wel logisch anders blijven ze bezig, wat dus wel gebeurd is dat matrassen die een paar weken gebruikt zijn en dergelijke (kunnen absoluut niet meer verkocht worden) aan goede doelen worden geschonken: weeshuizen etc etc dus zoals ik al zei misscvhien ligt er een paar weken gebruikt matras van 140/200 dan zou t wel kunnen zijn maar anders geen kansquote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef UncleSam het volgende:
Hmmm die kans acht ik wel zeer klein. Ik heb wel eens verhalen gehoord dat ze juist aan zulke dingen niet doen, omdat ze al zo goedkoop zijn. Ook klusbedrijven die groot inslaan en heel veel materiaal in een keer in slaan krijgen geen korting..
prima planquote:Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef ElisaB het volgende:
Zeg ik: FOK! helpt Papabear #2, Waar PB foto's moet maken
Zal ik met de pet rond?
Wat ben je ook een schat van een vrouwquote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef ElisaB het volgende:
Heb ff snel een onderzoekje gedaan (): een beetje matras kost bij Ikea in elk geval € 250 - € 300.
Hier is de pet; er zit al € 25,00 in:
[ afbeelding ]
PS: ik las net hierboven dat Gutz dacht nog iets te kunnen regelen:
FOK! helpt Papabear #2, Waar PB foto's moet maken
Mocht dit lukken, dan gaat de pet tóch naar pb (kan ie nog wat leuke frutsels scoren).
donaties kunnen naar ?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:10 schreef ElisaB het volgende:
Heb ff snel een onderzoekje gedaan (): een beetje matras kost bij Ikea in elk geval € 250 - € 300.
Hier is de pet; er zit al € 25,00 in:
[ afbeelding ]
PS: ik las net hierboven dat Gutz dacht nog iets te kunnen regelen:
FOK! helpt Papabear #2, Waar PB foto's moet maken
Mocht dit lukken, dan gaat de pet tóch naar pb (kan ie nog wat leuke frutsels scoren).
Je hebt al PM terug hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 23:25 schreef parapono het volgende:
ElisaB pm.
quote:Op woensdag 12 november 2008 23:37 schreef parapono het volgende:
ElisaB kijk eens in je pet, 25 erbij! Lfs parapono
Hahaha... Ik zei al: Doe mij maar niet te serieus op de foto....quote:
Lees je eigen post nog eens en stop eens direct met jezelf schamen...quote:Op woensdag 12 november 2008 23:38 schreef sna1ke het volgende:
Echt super om te lezen allemaal. Ben een beste tijd bezig geweest om alles door te nemen zeg. Wat een ontzettend gave mensen!!!![]()
Ik kan me vaag iets herinneren dat je iets schreef over een vloer, maar kan het niet terugvinden? Wij hebben nog kliklaminaat liggen dat anders richting zolder zou gaan. Heb je hier nog wat aan misschien? Vervoer zullen we even moeten bekijken aangezien ik tegen de Duitse grens woon.....![]()
Kleur is lichtbruin, denk soort beuken-kleur.. Weet het niet precies eigenlijk. Ziet er netjes uit maar is niet onze stijl...(schaam me dood na zo'n topic... luxe probleem enzo...)
Je laat het maar weten als je interesse hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |