Boefjequote:Op maandag 10 november 2008 17:26 schreef Wisheh het volgende:
Ik installeer voor mijn werk kassa's en pin's bij winkels en dus ook SdB dus als er intresse is in die dekbedden of handdoeken bij de SdB spaar actie laat het me ff weten want dan neem ik zon rol met zegels mee naar huisZo heb ik ook voor mezelf ook alle ballen 'gespaard" bij de EK actie toen bij SdB
quote:Op maandag 10 november 2008 17:26 schreef Wisheh het volgende:
Ik installeer voor mijn werk kassa's en pin's bij winkels en dus ook SdB dus als er intresse is in die dekbedden of handdoeken bij de SdB spaar actie laat het me ff weten want dan neem ik zon rol met zegels mee naar huisZo heb ik ook voor mezelf ook alle ballen 'gespaard" bij de EK actie toen bij SdB
Robin Hoodquote:Op maandag 10 november 2008 17:26 schreef Wisheh het volgende:
Enfin... sta ik dus van de week bij de Marskramer met wat Rocks-vijfjes, nemen ze ze daar niet aanquote:Op maandag 10 november 2008 17:26 schreef Wisheh het volgende:
Het is niet veel, maar ik heb een mini (echt mini) kerstboom voor je die over 8-10 jaar uitgegroeid is tot een boom van flink formaat!quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:02 schreef Papabear het volgende:
Ja, een kerstboom of andere kerstspullen misschien nog
Zoiets had ik al begrepen inderdaad. Helemaal geweldigquote:
Volgens mij zit er bij de televisie van ikke40 een bijpassend meubel, maar voor de zekerheid wil je die misschien apart houden?quote:Op maandag 10 november 2008 16:03 schreef Logician het volgende:
Heb je nog iets aan:
Borden?
Pannen?
Tv meubel van ikea <-- Misschien
1 pers. dekbed?
Handdoeken?
Tosti apparaat?
Kinderboeken?
Er is een splinternieuwe pc van hsnijder onderweg. Ik ben nog wel op zoek naar een campingwasmachine. Een normale wasmachine kan ik hier niet kwijt namelijk.quote:Op maandag 10 november 2008 16:39 schreef rival het volgende:
wat kan je allemaal nog gebruiken papabeer?
ik kan bv wel een "oud" pctje voor je regelen.
of andere electrische apparaten....
Dat kan niet vaak genoeg gezegd worden. Ik blijf ook nog steeds met m'n ogen knipperen van verbazingquote:Op maandag 10 november 2008 16:55 schreef Wouzer het volgende:
[..]
Dat is helemaal super. Geweldig.![]()
Hulde voor iedereen die helpt
Deze is al vaak gequote, maar voor de duidelijkheid: Als je dat maar uit je hoofd laat!quote:Op maandag 10 november 2008 17:26 schreef Wisheh het volgende:
Geen probleem, die downl... koop ik met de tijd dan wel eensquote:Op maandag 10 november 2008 18:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Papabear: Sorry maar ik heb geen gepaste games kunnen vinden.
Krik en pompwagen: Check!quote:
Daar noem je wat op... eierlepels, maiskolfprikkers, klutsersquote:Op maandag 10 november 2008 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
(blikopener, appelboor, klutser, mixer, pannenkoekenpan, maiskolfprikkertjes, eierlepeltjes, theepot, je kent het wel).
Ik zal beginnen; ons Rocks-vijfje gaat morgen op de post
Klutser, jeweetsquote:Op maandag 10 november 2008 19:19 schreef Papabear het volgende:
Daar noem je wat op... eierlepels, maiskolfprikkers, klutsersDat zijn toch gewoon theelepels, cocktailprikkers en vorken?
owquote:
Nee mopje, een klutser!quote:
Op het plaatje staat toch echt dat het een garde is.quote:Op maandag 10 november 2008 19:36 schreef ElisaB het volgende:
Nee mopje, een klutser!
klut-ser, de; v(m) klutsers 1 roede, stok 2 keukeninstrument voor het kloppen van room enz.
klut·ser de; v(m) -s (lijf)wacht: de oude ~ personen die de ideeën en tradities van vroeger vasthouden
Ze weten niet beter dank ikquote:Op maandag 10 november 2008 19:37 schreef wyccie het volgende:
Op het plaatje staat toch echt dat het een garde is.
een klutuser?quote:Op maandag 10 november 2008 19:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee mopje, een klutser!
klut-ser, de; v(m) klutsers 1 roede, stok 2 keukeninstrument voor het kloppen van room enz.
klut·ser de; v(m) -s (lijf)wacht: de oude ~ personen die de ideeën en tradities van vroeger vasthouden
Die past beter bij je als je klutser blijft gebruiken ipv gardequote:Op maandag 10 november 2008 19:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee mopje, een klutser!
en... beddengoed zegels plakkenquote:Op maandag 10 november 2008 19:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies; Rocks-vijfje pikken en op de post doen
Daarmee kan ik ook helpen, heb er nog een hele zooiquote:Op maandag 10 november 2008 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Enfin... sta ik dus van de week bij de Marskramer met wat Rocks-vijfjes, nemen ze ze daar niet aanIk kreeg wel ineens een briljant goed idee...
Als we nou allemaal een Rocks-vijfje uit de keukenla trekken (of die van moeder, buurvrouw, oma, tante), dan kan papabear daarmee naar Blokker (want daar nemen ze ze wel) om de laatste idiote spulletjes voor de keuken te kopen (blikopener, appelboor, klutser, mixer, pannenkoekenpan, maiskolfprikkertjes, eierlepeltjes, theepot, je kent het wel).
Ik zal beginnen; ons Rocks-vijfje gaat morgen op de post
Een tv-kast komt eraan en voor de zekerheid ook nog eentje gereserveerd, dus ik denk niet dat het nodig is. Ik weet ook van geen enkele hoe ze eruit zien natuurlijkquote:Op maandag 10 november 2008 19:51 schreef jaeuh het volgende:
@ Papabear:
Ik heb hier ook nog een goed bureau staan, net als een TV kast (op wieltjes)
Beide beuken, mag je gratis afhalen. (woon dichtbij)
Videospullen heb ik liever niet meer. Die gasten komen bijna om in de dvd'squote:Op maandag 10 november 2008 19:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oe, ik heb nog wat gevonden (als je een videorecorder / afspeler hebt tenminste): Twee dubbele verzamelbanden Tom & Jerry-filmpjes. Misschien in een hoekje (in geval van nood) ook nog wel een niet meer in gebruik zijnde video.
Ik wacht op de eerste reactie van 'ondankbare....'quote:Op maandag 10 november 2008 20:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Videospullen heb ik liever niet meer. Die gasten komen bijna om in de dvd's
Kijk, nu praten we!quote:Op maandag 10 november 2008 20:18 schreef Wisheh het volgende:
Daarmee kan ik ook helpen, heb er nog een hele zooi![]()
Ik spaar alles behalve me geld
![]()
Je roept maar als je wat nodig hebt! O en je hebt pm!quote:Op maandag 10 november 2008 20:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Een tv-kast komt eraan en voor de zekerheid ook nog eentje gereserveerd, dus ik denk niet dat het nodig is. Ik weet ook van geen enkele hoe ze eruit zien natuurlijk
En een bureau kan ik hier echt niet kwijt, daarvoor is het te krap hier. Thuis hebben de jongens allebei een nieuw bureau, dus zelfs daar kan ik ze niet kwijt.
Maar als je echt zo dichtbij woont, kom es een bakkie doen
Zucht...quote:Op maandag 10 november 2008 20:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Videospullen heb ik liever niet meer. Die gasten komen bijna om in de dvd's
Alleen het moet wel op de volgende manier en en dat is denk ik niet zo makkelijk:quote:
Huh, zomaar punten bijschrijven?quote:Op maandag 10 november 2008 20:40 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Alleen het moet wel op de volgende manier en en dat is denk ik niet zo makkelijk:
Ik kan punten bijschrijven op de pasjes, ik zet bij mezelf altijd 219 punten erbij en ga dan tanken bij de lokale texaco en krijg een rocks vijfje. Hoe meer pasje hoe meer vijfjes maar ja ik kan niet met 20 pasjes aankomen bij de texaco
Mooie stoelenquote:Op maandag 10 november 2008 21:04 schreef Flaccid het volgende:
Wij hebben hier nog 4 keukenstoelen staan, kleur geel.
[ afbeelding ]
PM maar
Hier hebben al heel wat tranen gevloeid, maar ik zit dan ook aan de andere kant natuurlijk. En nu kom jij met een weekend Vlielandquote:Op maandag 10 november 2008 21:08 schreef DakDuuf het volgende:
Wat een helden topic.
Nog net geen trainen over mijn wangen van ontroering.
Het is dat het geen kerst is, anders was dit de ideale kerst gedachte.
Wil je nog een keertje met je jongens naar vlieland toe? Voor een wkndje?
Laat het me maar weten, ga ik kijken of ons huisje vrij is.
Heel veel sterkte, van een ietwat ontroerde DakDuuf
Tsja... daar kom je nu mee!quote:Op maandag 10 november 2008 09:21 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
Als Papabear de bank nog wil neem ik de kosten op mij. Zal het wel even overleggen met Papabear zodra hij online is. Alvast bedankt voor het aanbod
Misschien is dit wat?quote:Op maandag 10 november 2008 17:58 schreef rudedeltadude het volgende:
die bank uit Almere naar Noord Holland?
Ik werk bij een bedrijf dat ook in huurauto's doet, daar zitten ook verhuiswagentjes tussen...
Als ik nou eens lief naar mijn baas kijk, kan ik misschien een bus een avondje gratis meenemen.
Laat maar even weten!
Patrick is 11 (maat 158/160) en Stefan is 9 jaar (maat 134/140). Ik denk niet dat jij zo'n klein maatje hebtquote:Op maandag 10 november 2008 21:18 schreef Omnifacer het volgende:
TS, hoe oud zijn je zoons? Ik ga binnenkort mijn kledingkast uitruimen want een hoop past niet meer. Kan zijn dat het dan nog te groot is natuurlijk, maar anders mag je wat ik niet meer aandoe hebben. Anders pleur ik het namelijk toch in zo'n groene bak tegenover de Albert Heijn
Edit: het zal denk ik gaan om enkele spijkerbroeken, wat shirts (oa van gsus, quick en hilfiger) en een enkel voetbalshirt. Houden ze van voetbal trouwens?
Geeft niks hoor. Je hebt in ieder geval al moeite gedaan om uberhaubt iets te willen doen en dat verdient al een schouderklopje. Ik zal rudedeltadude straks een PB sturen inderdaad. En mocht dat onverhoopt niet lukken, dan verzinnen we wel watquote:Op maandag 10 november 2008 21:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja... daar kom je nu mee!![]()
Aangezien ik verder helemaal geen reactie van TS kreeg op mijn voorstel heb ik inmiddels andere plannen voor donderdag gemaakt. En verder zie ik voorlopig ook geen andere mogelijkheid.
[..]
Misschien is dit wat?
Heb al een pm gestuurd naar rude.quote:Op maandag 10 november 2008 21:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geeft niks hoor. Je hebt in ieder geval al moeite gedaan om uberhaubt iets te willen doen en dat verdient al een schouderklopje. Ik zal rudedeltadude straks een PB sturen inderdaad. En mocht dat onverhoopt niet lukken, dan verzinnen we wel wat
Ergens had ik al zo'n vaag vermoedenquote:Op maandag 10 november 2008 21:36 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
Heb al een pm gestuurd naar rude.
Hoelang ben jij, welke maat heb je?quote:Op maandag 10 november 2008 21:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Patrick is 11 (maat 158/160) en Stefan is 9 jaar (maat 134/140). Ik denk niet dat jij zo'n klein maatje hebtMisschien kan ik het zelf wel aan
![]()
Patrick zit sinds een paar maanden op voetbal (KGB)
PM terugquote:Op maandag 10 november 2008 21:36 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
Heb al een pm gestuurd naar rude.
ehm, 1.82, maat L van boven en broeken volgens mij 33/34 (taille/lengte)quote:Op maandag 10 november 2008 21:47 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hoelang ben jij, welke maat heb je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |