Kun je het nog even laten weten van de printer?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:25 schreef Papabear het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Sow, nou en of!Uitgeslapen tot half 11
Wat spulletjes verder uitgepakt en een plekje gegeven en nu op dit moment zit ik weer te genieten van een lekker bakkie
quote:Op woensdag 12 november 2008 02:22 schreef donroyco het volgende:
te vette puicke actie van onze FOK! medemens
Ik zal morgen nog eens even rondneuzen of ik nog iets in de aanbieding heb..
dvd's waren niet meer nodig (voor de kids)?
- Shrek (1+2)
- Ice Age
- Harry Potter en de Gevangene van Azkaban
Kijk je zelf ook nog wel eens een film?
Dan kijk maar even in dit lijstje of er nog wat tussenzit!Hoi donroyco! Ik las dat er iemand die dvd's van Shrek graag wil hebben, dus dat zou ik dan gewoon doen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als Ice Age nog beschikbaar is, dat zou leuk zijn. Die vinden de jongens prachtig, want die hebben ze ook bij hun moeder. Zelf kijk ik niet zo vaak films trouwens, maar wie weet
![]()
Oja, sorry Maaike! Normaal zou ik daar graag 'Ja' op zeggen, ware het niet dat ik er stomweg geen plek voor hebquote:Op woensdag 12 november 2008 11:42 schreef Maaike_20 het volgende:
[..]
Kun je het nog even laten weten van de printer?
Oeh, mooi dingquote:Op woensdag 12 november 2008 09:28 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is het, alleen de kleur is een tint warmer
En zojuist keurig netjes bezorgdquote:Op maandag 10 november 2008 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Enfin... sta ik dus van de week bij de Marskramer met wat Rocks-vijfjes, nemen ze ze daar niet aanIk kreeg wel ineens een briljant goed idee...
Als we nou allemaal een Rocks-vijfje uit de keukenla trekken (of die van moeder, buurvrouw, oma, tante), dan kan papabear daarmee naar Blokker (want daar nemen ze ze wel) om de laatste idiote spulletjes voor de keuken te kopen (blikopener, appelboor, klutser, mixer, pannenkoekenpan, maiskolfprikkertjes, eierlepeltjes, theepot, je kent het wel).
Ik zal beginnen; ons Rocks-vijfje gaat morgen op de post
Is 'Eric' al langs geweest?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
En zojuist keurig netjes bezorgd
Nee, die kwam gisteren ook pas tegen 4 uur. En ik hoop echt dat ik hem tref (of 1 van z'n collega's), want er is een computer onderweg die naar nr. 9 is verstuurd i.p.v. 9a + toevoeging. Volgens hsnijder heeft hij het wel zo opgegeven, dus dat wordt ook nog even duimen.quote:
Ja, goeiequote:Op woensdag 12 november 2008 12:49 schreef swarmahoer het volgende:
hey papa, post je verlanglijstje voor sinterklaas eens (of die van je kinderen)
Voor mij is het al sinterklaas op dit momentquote:Op woensdag 12 november 2008 12:49 schreef swarmahoer het volgende:
hey papa, post je verlanglijstje voor sinterklaas eens (of die van je kinderen)
En daar is 'ie danquote:Op zondag 9 november 2008 19:43 schreef Gutz het volgende:
over 3 a 4 dagen komt er een stereosetje Hensbroek binnen rijden!
Als je je adres PMt, komt het allemaal goedquote:Op woensdag 12 november 2008 12:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoi donroyco! Ik las dat er iemand die dvd's van Shrek graag wil hebben, dus dat zou ik dan gewoon doen natuurlijkAls Ice Age nog beschikbaar is, dat zou leuk zijn. Die vinden de jongens prachtig, want die hebben ze ook bij hun moeder. Zelf kijk ik niet zo vaak films trouwens, maar wie weet
Zojuist gedaan. Helemaal top donroycoquote:Op woensdag 12 november 2008 13:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je je adres PMt, komt het allemaal goed
Geen dank, ga straks langs het postkantoor, dus waarschijnlijk is ie er morgen alquote:Op woensdag 12 november 2008 13:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zojuist gedaan. Helemaal top donroyco
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
PB heeft zo onderdehand gvd beter spul staan dan de gemiddelde fokker...
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:42 schreef Papabear het volgende:
Zojuist een sms van rudedeltadude gekregen. Hij rijdt net Almere uit met de bank
Zware rechtervoet blijkbaarquote:Op woensdag 12 november 2008 13:46 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
\o/ Zo snel had ik niet verwacht dat die bank bij jou zou zijn
Uhuh. Een nieuwe Senseo, nieuwe stereo, nieuwe computer. Ik ga ook maar scheiden denk ik.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
PB heeft zo onderdehand gvd beter spul staan dan de gemiddelde fokker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |