En zojuist keurig netjes bezorgdquote:Op maandag 10 november 2008 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Enfin... sta ik dus van de week bij de Marskramer met wat Rocks-vijfjes, nemen ze ze daar niet aanIk kreeg wel ineens een briljant goed idee...
Als we nou allemaal een Rocks-vijfje uit de keukenla trekken (of die van moeder, buurvrouw, oma, tante), dan kan papabear daarmee naar Blokker (want daar nemen ze ze wel) om de laatste idiote spulletjes voor de keuken te kopen (blikopener, appelboor, klutser, mixer, pannenkoekenpan, maiskolfprikkertjes, eierlepeltjes, theepot, je kent het wel).
Ik zal beginnen; ons Rocks-vijfje gaat morgen op de post
Is 'Eric' al langs geweest?quote:Op woensdag 12 november 2008 12:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
En zojuist keurig netjes bezorgd
Nee, die kwam gisteren ook pas tegen 4 uur. En ik hoop echt dat ik hem tref (of 1 van z'n collega's), want er is een computer onderweg die naar nr. 9 is verstuurd i.p.v. 9a + toevoeging. Volgens hsnijder heeft hij het wel zo opgegeven, dus dat wordt ook nog even duimen.quote:
Ja, goeiequote:Op woensdag 12 november 2008 12:49 schreef swarmahoer het volgende:
hey papa, post je verlanglijstje voor sinterklaas eens (of die van je kinderen)
Voor mij is het al sinterklaas op dit momentquote:Op woensdag 12 november 2008 12:49 schreef swarmahoer het volgende:
hey papa, post je verlanglijstje voor sinterklaas eens (of die van je kinderen)
En daar is 'ie danquote:Op zondag 9 november 2008 19:43 schreef Gutz het volgende:
over 3 a 4 dagen komt er een stereosetje Hensbroek binnen rijden!
Als je je adres PMt, komt het allemaal goedquote:Op woensdag 12 november 2008 12:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoi donroyco! Ik las dat er iemand die dvd's van Shrek graag wil hebben, dus dat zou ik dan gewoon doen natuurlijkAls Ice Age nog beschikbaar is, dat zou leuk zijn. Die vinden de jongens prachtig, want die hebben ze ook bij hun moeder. Zelf kijk ik niet zo vaak films trouwens, maar wie weet
Zojuist gedaan. Helemaal top donroycoquote:Op woensdag 12 november 2008 13:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je je adres PMt, komt het allemaal goed
Geen dank, ga straks langs het postkantoor, dus waarschijnlijk is ie er morgen alquote:Op woensdag 12 november 2008 13:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zojuist gedaan. Helemaal top donroyco
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
PB heeft zo onderdehand gvd beter spul staan dan de gemiddelde fokker...
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:42 schreef Papabear het volgende:
Zojuist een sms van rudedeltadude gekregen. Hij rijdt net Almere uit met de bank
Zware rechtervoet blijkbaarquote:Op woensdag 12 november 2008 13:46 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
\o/ Zo snel had ik niet verwacht dat die bank bij jou zou zijn
Uhuh. Een nieuwe Senseo, nieuwe stereo, nieuwe computer. Ik ga ook maar scheiden denk ik.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
PB heeft zo onderdehand gvd beter spul staan dan de gemiddelde fokker...
Hoi Sally! Er is al enorm veel aangeboden inderdaad en heel veel is ook nog onderweg. Ik wacht ook nog even op bericht van ikke40, daar komt als het goed is ook de televisie vandaan. Kan ik eindelijk weer tv kijken en kan de playstation in gebruik worden genomenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:02 schreef Sally het volgende:
Hm, ik zie dat je al wel veel hebt al![]()
Ik viel blijkbaar op een te vroege plek in (donroyco
)
Laat maar weten hoe of wat je nog nodig hebtEn opsturen is ook een optie, zeker wat keukenlinnen betreft.
Ik heb nog 2 truien, maar keer of 2 gedragenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoi Sally! Er is al enorm veel aangeboden inderdaad en heel veel is ook nog onderweg. Ik wacht ook nog even op bericht van ikke40, daar komt als het goed is ook de televisie vandaan. Kan ik eindelijk weer tv kijken en kan de playstation in gebruik worden genomen![]()
Keukenlinnen heb ik inmiddels wel genoeg van en verlichting is er ook voldoende (veel inbouwspotjes), maar wel super dat je het zo spontaan aanbood allemaal![]()
En dameskleding... nee, dank je
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:37 schreef Papabear het volgende:
Daar zullen we rude hebben. Er stopt een grote witte bus
Zal hem eens opmeten als ik thuis ben vanaafquote:Op woensdag 12 november 2008 12:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oeh, mooi dingHelaas een beetje te lang alleen, tenzij ik de radio/tv hoek naar de andere kant van de kamer ga verkassen. Misschien niet eens zo'n verkeerd idee trouwens...
* Papabear gaat straks even passen en meten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaaf een foto van PB op nieuwe bank in dit topic, of deeltje drie natuurlijk
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Dat ziet eruit als het eerdere LACK-tv-meubel (ja, ik heb bij IKEA gewerktquote:Op woensdag 12 november 2008 09:28 schreef Logician het volgende:
Deze is het, alleen de kleur is een tint warmer
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:22 schreef rudedeltadude het volgende:
Elisa, je Senseo doet het perfect
Hier een post vanaf PB's compu dus
Zometeen maar weer huiswaarts... de koffie was lekkerAh! Nu zie ik het hier idd ook, dat je daar "mooi an zit" zoals we in Westfriesland zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaaf een foto van PB op nieuwe bank in dit topic, of deeltje drie natuurlijk
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
Toppiequote:Op woensdag 12 november 2008 15:22 schreef rudedeltadude het volgende:
Elisa, je Senseo doet het perfect
Hier een post vanaf PB's compu dus
Zometeen maar weer huiswaarts... de koffie was lekker
Vanaaf een foto van PB op nieuwe bank in dit topic, of deeltje drie natuurlijk
Hoihoi! Ik ben het inderdaad helemaal vergeten. Er komt ook zoveel op me afquote:Op woensdag 12 november 2008 16:03 schreef ikke40 het volgende:
Hoi,
Fijn dat je weer een thuis krijgt. Geweldig ook dat iedereen zo behulpzaam is.
Volgens mij gaat er weer iets goed fout. Ik had je een mail gestuurd met telefoonnummer. Ik dacht dat het over was gekomen. Je had gezegt dat je na de middag zou bellen.
Of vergeten (je hebt het ook lekker druk met al die pakje) of toch niet goed overgekomen.
Wil je even laten weten via de mail of je kan bellen of niet. Dan stuur ik nog een foto van de tv met tv kast.
Ik wil nog even zeggen dat ik het geweldig vind dat je rekening houd met je ex en kinderen.
groetjes ikke40
Hehehe zo slecht is de TPG dus ook weer niet, en Eric is dus naast de vele FOKkers ook aardig voor jouquote:Op woensdag 12 november 2008 16:13 schreef Papabear het volgende:
Even een kort gesprekje met hem gehad. Hij was overigens wel gebeld i.v.m. mijn klacht en die van ElisaB, dus ja, klagen heeft wel degelijk zin
Eric legde me uit dat ze inderdaad niet op parken mogen bezorgen, maar hij was wel bereid om de komende dagen mee te werken en de pakketjes bij mij thuis af te leveren, nu hij exact weet waar ik woon.
Zo zie je maar weer, eind goed al goed. Ik ga nu foto's maken en alles netjes uitpakken
iddquote:Op woensdag 12 november 2008 16:18 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Hehehe zo slecht is de TPGTNT dus ook weer niet, en Eric was dus ook aardig voor jou.
Daar ben ik dan eindelijk weerquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar ben ik dan eindelijk weerIk heb zojuist ook ikke40 aan de telefoon gehad en ik ga morgen persoonlijk helemaal naar het zuiden om spulletjes op te halen, waaronder een mooie televisie
![]()
Maar nu eerst foto's van vandaag
Dit is dan de oude bank. Onder de vlekken![]()
[ afbeelding ]
En hier de nieuwe
[ afbeelding ]
Bezorgd door rude, was wel ff gezellig ook
[ afbeelding ]
Onwijs bedankt voor alles wat je hebt geregeld man. Echt geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |