Haha met het labeltje nog aan het lepeltjequote:Op dinsdag 11 november 2008 20:29 schreef Papabear het volgende:
Prachtige warmhouder
[ afbeelding ]
Playstation met kinderspelletjes - Dit gaan de jongens prachtig vinden![]()
[ afbeelding ]
Snijplanken en diepvriesbakjes
[ afbeelding ]
Sony DVD-speler met warempel nog een film erin, wat volgens mij niet echt de bedoeling was![]()
[ afbeelding ]
Prachtig dik dekbed waar ik vanavond al onder ga slapen (vlekje is haast niet te zien idd)
[ afbeelding ]
Senseo uitgepakt, volgens instructie eerst doorgespoeld en 1e bakkie gezet
[ afbeelding ]
Geen melk, één klontje - En genieten maar![]()
[ afbeelding ]
Dit waren de schitterende cadeaus van ElisaB. Ik moet verder alles nog netjes uitpakken en opbergen. Dat ga ik later op m'n gemak doen en daar horen dan ook weer wat fotootjes bij![]()
ElisaB:![]()
Geweldig.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:29 schreef Papabear het volgende:
Geen melk, één klontje - En genieten maar![]()
Dit waren de schitterende cadeaus van ElisaB. Ik moet verder alles nog netjes uitpakken en opbergen. Dat ga ik later op m'n gemak doen en daar horen dan ook weer wat fotootjes bij![]()
ElisaB:![]()
Oh-oh propt gezellig meequote:Op dinsdag 11 november 2008 20:49 schreef NanKing het volgende:
[..].
* NanKing veertjes in de reet van pokkehontas en Elisa propt
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:49 schreef NanKing het volgende:
[..].
* NanKing veertjes in de reet van pokkehontas en Elisa propt
Ik was z'n nick op Fok! even kwijt, dus ben blij dat je ff langs kwam waaien Pokkehontasquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En Pokkehontas![]()
Namens ons beide: het is jou en je kinders van harte gegund!
Geluk voor de toekomst
Was nog best lastig om die zonder te scheuren van de hele bos af te halen en op eentje te plakken, maar tis me toch geluktquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:49 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Haha met het labeltje nog aan het lepeltje
Echt wel. En morgen komt er ook weer van allesquote:
Verrassend en super!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:04 schreef Papabear het volgende:
wat een fantastische club mensen hier op Fok!![]()
Ah, fantastisch Logicianquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:33 schreef Logician het volgende:
Ik hou de ikea tvmeubel voor je vast, ik heb trouwens nog heel wat jongenskleding maat 134/140 liggen hier
Ik ben zelfs bang dat ik hem morgen letterlijk moet gaan aanhouden, want het adres is niet compleet zag ik in je mailtje (heb je net terug gemaild). Het is 9a-25 en niet alleen 9 dus. Dit wordt ook nog spannend...quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:23 schreef hsnijder het volgende:
PB je zal wel fit blijven met dat gesjouw en gesprint achter die pseudo bezorger aan !
Hou ons wel live op de hoogte he, het liefst met beeldquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ben zelfs bang dat ik hem morgen letterlijk moet gaan aanhouden, want het adres is niet compleet zag ik in je mailtje (heb je net terug gemaild). Het is 9a-25 en niet alleen 9 dus. Dit wordt ook nog spannend...
Geloof me... Als ik hem morgen inderdaad tref (en het is onze Eric weer), dan staat 'ie een paar minuten later in vol ornaat op Fok!quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hou ons wel live op de hoogte he, het liefst met beeld
Mooiquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geloof me... Als ik hem morgen inderdaad tref (en het is onze Eric weer), dan staat 'ie een paar minuten later in vol ornaat op Fok!
Logisch als je het over 'meneer Papabear' hebt gehad aan de telefoonquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB belt nu de zakenbalie...
Zo, zijn wij ff screwed... Ze gaan morgen opnieuw aanbieden (ik nog vragen of het zo fijn is dat meneer papabear morgen weer vrij moet nemen,maar daar waren ze niet van onder de indruk).
ElisaB staat nu in de wacht bij de afdeling contracten zakelijke klanten... Zijn ze nou helemaal
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:57 schreef JK1982 het volgende:
Logisch als je het over 'meneer Papabear' hebt gehad aan de telefoon
Deze is te mooi om niet te quotenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Logisch als je het over 'meneer Papabear' hebt gehad aan de telefoon
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:45 schreef Pokkehontas het volgende:
Schat, ik heb de DVD van Boston Legal teruggevonden
Zo heb ik vandeweek een portable tv'tje gehad met 'Norbit' er nog in..quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:29 schreef Papabear het volgende:
Sony DVD-speler met warempel nog een film erin, wat volgens mij niet echt de bedoeling was![]()
[ afbeelding ]
PM terugquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:35 schreef swarmahoer het volgende:
tvp in afwachting op pm
Ook PM terug en telefoonnummers uitgewisseld. Ik zie je morgen Rude, de koffie Senseo staat klaarquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:03 schreef rudedeltadude het volgende:
PB en B.. hebben allebei een PM.
Met mijn 06-nummer en de planning voor morgen.
Ik zeg: Tot morgen beiden!
Sorry, sorry.... daar heb ik dan compleet overheen gelezenquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:30 schreef JJH het volgende:
Heb al drie twee keer gevraagd of ik het vanavond langs kon brengen
Ik fiets morgen om +/- 11;15 door Assendorp heen, kan het dan nog of ben je dan al onderweg?
Lekker uitgeslapen jijquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:40 schreef rudedeltadude het volgende:
Sorry, sorry.... daar heb ik dan compleet overheen gelezen
zie PM, ben er zelf nietquote:
quote:
thanks!quote:
Plezier morgen guyzzz!
hahahahaa!!! Goed bezig!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het, zal ff lief naar je katten zwaaien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Dat dusquote:Op woensdag 12 november 2008 09:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey Papabear kan je nog even een lijstje maken met wat je nog nodig hebt?
kunnen we ff voor je checken ?
Wij proberen het alleen maar, ik zeg Hulde voor al die mensen die PapaBear al zo geweldig geholpen hebben!quote:
Sow, nou en of!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |