Ja, maar ik wacht het nog even af. Komt ongetwijfelt goedquote:Op dinsdag 11 november 2008 01:24 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
klopt
maar dan kan je misschien alvast iets bedenken
is goed!quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, maar ik wacht het nog even af. Komt ongetwijfelt goed
Inmiddels is het alweer dinsdag inderdaad. Ik ga ook m'n bed opzoekenquote:Op dinsdag 11 november 2008 01:36 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
is goed!![]()
morgen (vandaag inmiddels) zal de doorslag komen
lekker slapen!quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Inmiddels is het alweer dinsdag inderdaad. Ik ga ook m'n bed opzoeken
Slaap lekker voor straks en tot morgen
Heb je een PM gestuurd voor een laptopquote:Op dinsdag 11 november 2008 01:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Inmiddels is het alweer dinsdag inderdaad. Ik ga ook m'n bed opzoeken
Slaap lekker voor straks en tot morgen
Ik mis mij. Ik geef allerlei pannen, keukenmessen, ontbijt/lunchborden koffiezetapparaat en Papabear mag uitzoeken en hebben als ie nog wat bij me thuis vind. Ik zit nml. net in een grote opruiming...quote:Op maandag 10 november 2008 22:53 schreef Gutz het volgende:
De Schouderklopjes voor degene die Papabear hebben geholpen
Schouderklopjes meldtopic.
Je staat erbij. Excuses.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:39 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik mis mij. Ik geef allerlei pannen, keukenmessen, ontbijt/lunchborden koffiezetapparaat en Papabear mag uitzoeken en hebben als ie nog wat bij me thuis vind. Ik zit nml. net in een grote opruiming...
quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:18 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Heb je een PM gestuurd voor een laptop![]()
Wat zou het een teleurstelling zijn als ie niet vandaag, maar morgen komtquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:30 schreef Papabear het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb de pc even verplaatst naar een plekje waar ik de TNT-bezorger kan zien aankomen, dan hoeft hij niet te zoeken![]()
Geweldig jaeuh, dank je wel!quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:00 schreef jaeuh het volgende:
weer even volgen!
Jij hoort het vanmiddag van mij papabear
Die gaan zeker komen en wat de ds betreft, volgens mij kom je als geroepen. Misschien wil je noekje even een PM sturen daarover?quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:42 schreef ferrari_rood het volgende:
benieuwd naar de foto's en of de ds nog gemaakt moet worden.
Causa!quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:39 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik mis mij. Ik geef allerlei pannen, keukenmessen, ontbijt/lunchborden koffiezetapparaat en Papabear mag uitzoeken en hebben als ie nog wat bij me thuis vind. Ik zit nml. net in een grote opruiming...
Nou niet de Goden gaan verzoeken hequote:Op dinsdag 11 november 2008 10:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat zou het een teleurstelling zijn als ie niet vandaag, maar morgen komt
No hard feelingsquote:
Zeker weten, dit is onvergetelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Prachtig topicProps voor iedereen
![]()
Welke dingen heb je allemaal nog nodig, dan zal ik kijken of ik nog wat voor je heb
Hoi Pappiequote:Op dinsdag 11 november 2008 10:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Causa!Morgen ben ik weer in de buurt. Even kijken of we dan wat kunnen afspreken?
Oh dat is ook echt leuk!quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Trouwens, mijn vader werkt op Walibi, en misschien kan ik vragen voor een paar gratis kaarten, zodat je er met je zoontjes heen kan, ofzo?
Walibi is geweldig! De jongens zijn er nog nooit geweest trouwens, want de achtbanen mogen/kunnen ze volgens mij nog niet in vanwege hun lengte. Wel een schitterend gebaar van jequote:Op dinsdag 11 november 2008 11:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Trouwens, mijn vader werkt op Walibi, en misschien kan ik vragen voor een paar gratis kaarten, zodat je er met je zoontjes heen kan, ofzo?
Zijn ook andere attractiesquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Walibi is geweldig! De jongens zijn er nog nooit geweest trouwens, want de achtbanen mogen/kunnen ze volgens mij nog niet in vanwege hun lengte. Wel een schitterend gebaar van je
Ja, super hequote:Op dinsdag 11 november 2008 11:39 schreef Breathtaking het volgende:
Wauwwat een prachtige topics zeg, ik vind het zo fijn om te zien hoe onbekenden nog zoveel voor elkaar kunnen betekenen
!
Aan Papabear, wat voor spullen heb je nog nodig? Of heb ik dat ergens over het hoofd gezien?
Ik kan zelf waarschijnlijk niet zoveel voor je beteken, aangezien ik nog thuis woon ed. Maar wie weet he
Misschien is de matras uit dit topic nog beschikbaarquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, super he
Sowieso nog een 2-pers. matras (140 X 200) voor mijn bed. De huidige heeft van die metalen veren. Ik kon ze weer in m'n rug tellen vanmorgen![]()
En kussentjes voor de eettafel-stoelen zijn welkom
Als ik het niet met m'n eigen ogen had gezien, dan had ik het niet geloofd: Ik zie een grote bus van TNT aan komen rijden, dus ikquote:
Tuurlijk, ik hoor wel hoe en wat!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:41 schreef rudedeltadude het volgende:
Bus is rond
Zijn er hier mensen bereid een klein deeltje van de brandstof op zich te nemen?
Die moet ik nl wel zelf betalen
Wat een klapjosti zeg!! tjonge jongequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als ik het niet met m'n eigen ogen had gezien, dan had ik het niet geloofd: Ik zie een grote bus van TNT aan komen rijden, dus ik![]()
Ik zie hem uitstappen, rent naar m'n brievenbus (10 meter hier vandaan), sprint terug naar z'n bus en maakt dat ie weg komt![]()
Ik ben in m'n auto gestapt en achter hem aan geraced, maar hij is waarschijnlijk ergens een wijk ingedoken, dus heb hem niet kunnen vinden.
Op het briefje staat "Vandaag hebben wij geprobeerd een pakket bij u af te leveren"![]()
Is er toevallig iemand hier die bij TNT werkt en "bezorger" Eric kent? Meteen ontslaan die luie rothond
Ik had kameleon boeken, maar Papabear heeft de meesten al, als hij hier ff de titels post die hij wil hebben neem ik die mee. Als ik dat weet kan ik de rest nog wel ff langsbrengen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:00 schreef rudedeltadude het volgende:
JJH, jij had ook nog vervoerswaren toch?
Zie jij mogelijkheid om die vanavond nog even bij mij om de hoek te gooien?
Krijg je bij aflevering een afterwork-bakkie pleur van me (of een pilsje als je dat liever hebt)![]()
Dan neem ik die morgen gelijk mee....
Prima!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had kameleon boeken, maar Papabear heeft de meesten al, als hij hier ff de titels post die hij wil hebben neem ik die mee. Als ik dat weet kan ik de rest nog wel ff langsbrengen.
Ik had zelfs een briefje op de brievenbus geplakt met de melding dat ik thuis ben en wil helpen, maar die idioot was zo snel weg, dat 'ie het briefje niet eens gelezen kán hebben.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:57 schreef rudedeltadude het volgende:
ik denk dat ie de doos te zwaar vond om uit de bus te tillen
Oh, sorry. De kameleon slaat alarm is de enige die ik niet heb, zeker wetenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had kameleon boeken, maar Papabear heeft de meesten al, als hij hier ff de titels post die hij wil hebben neem ik die mee. Als ik dat weet kan ik de rest nog wel ff langsbrengen.
Oh nou die mogelijkheid hebben ze vast wel hoor, dus dat ie maar mooi terug komtquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik had zelfs een briefje op de brievenbus geplakt met de melding dat ik thuis ben en wil helpen, maar die idioot was zo snel weg, dat 'ie het briefje niet eens gelezen kán hebben.
Ik heb net een medewerkster van TNT aan de telefoon gehad en alles doorgegeven. Verder heb ik geëist dat ze die gast bellen en alsnog laten komen. Dat laatste zal wel niet gebeuren, maar goed
ElisaB belt nu de zakenbalie...quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:50 schreef Papabear het volgende:
Is er toevallig iemand hier die bij TNT werkt en "bezorger" Eric kent? Meteen ontslaan die luie rothond
oeh leuk!!!quote:
Ik heb het ook wel eens gehoord, maar deze keer stond ik erbij en keek ik ernaar. Vanuit m'n raam kijk ik precies uit op de slagboom en de brievenbussen. Ik zie hem aan komen rijden, stoppen, naar m'n brievenbus rennen en weg was 'ie.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:51 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOOOH dat is echt al de zoveelste keer dat ik dat hoor van die fijne TNT postbezorgers, ik zou dus echt serieus een klacht in gaan dienen hoor. Dat kunnen ze toch echt niet maken als je er op zit te wachten notabene. Ze zijn echt bang om moe te worden of zo...
Goedzo ElisaB! Ze hebben toch telefoonnummers van die chauffeurs en ze weten welke route ze hebben? Ze bellen die gast maar op en laten hem terug keren. Wat een mafkees zegquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB belt nu de zakenbalie...
Zo, zijn wij ff screwed... Ze gaan morgen opnieuw aanbieden (ik nog vragen of het zo fijn is dat meneer papabear morgen weer vrij moet nemen,maar daar waren ze niet van onder de indruk).
ElisaB staat nu in de wacht bij de afdeling contracten zakelijke klanten... Zijn ze nou helemaal
Je gaat het niet geloven... TNT levert geen pakketten op parken. Hooguit bij de receptie. Maar als die er niet is, dan leveren ze dus niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:30 schreef Papabear het volgende:
Ik heb het ook wel eens gehoord, maar deze keer stond ik erbij en keek ik ernaar. Vanuit m'n raam kijk ik precies uit op de slagboom en de brievenbussen. Ik zie hem aan komen rijden, stoppen, naar m'n brievenbus rennen en weg was 'ie.
Als ik m'n schoenen toevallig al aan had, dan had ik hem zeker weten klem gereden, maar hij was me te snel af
Nope, doen ze niet. Geen terugkoppeling, geen telefoontje aan de chauffeur.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:33 schreef Papabear het volgende:
Goedzo ElisaB! Ze hebben toch telefoonnummers van die chauffeurs en ze weten welke route ze hebben? Ze bellen die gast maar op en laten hem terug keren. Wat een mafkees zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |