Ja, maar ik wacht het nog even af. Komt ongetwijfelt goedquote:Op dinsdag 11 november 2008 01:24 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
klopt
maar dan kan je misschien alvast iets bedenken
is goed!quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, maar ik wacht het nog even af. Komt ongetwijfelt goed
Inmiddels is het alweer dinsdag inderdaad. Ik ga ook m'n bed opzoekenquote:Op dinsdag 11 november 2008 01:36 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
is goed!![]()
morgen (vandaag inmiddels) zal de doorslag komen
lekker slapen!quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Inmiddels is het alweer dinsdag inderdaad. Ik ga ook m'n bed opzoeken
Slaap lekker voor straks en tot morgen
Heb je een PM gestuurd voor een laptopquote:Op dinsdag 11 november 2008 01:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Inmiddels is het alweer dinsdag inderdaad. Ik ga ook m'n bed opzoeken
Slaap lekker voor straks en tot morgen
Ik mis mij. Ik geef allerlei pannen, keukenmessen, ontbijt/lunchborden koffiezetapparaat en Papabear mag uitzoeken en hebben als ie nog wat bij me thuis vind. Ik zit nml. net in een grote opruiming...quote:Op maandag 10 november 2008 22:53 schreef Gutz het volgende:
De Schouderklopjes voor degene die Papabear hebben geholpen
Schouderklopjes meldtopic.
Je staat erbij. Excuses.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:39 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik mis mij. Ik geef allerlei pannen, keukenmessen, ontbijt/lunchborden koffiezetapparaat en Papabear mag uitzoeken en hebben als ie nog wat bij me thuis vind. Ik zit nml. net in een grote opruiming...
quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:18 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Heb je een PM gestuurd voor een laptop![]()
Wat zou het een teleurstelling zijn als ie niet vandaag, maar morgen komtquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:30 schreef Papabear het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb de pc even verplaatst naar een plekje waar ik de TNT-bezorger kan zien aankomen, dan hoeft hij niet te zoeken![]()
Geweldig jaeuh, dank je wel!quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:00 schreef jaeuh het volgende:
weer even volgen!
Jij hoort het vanmiddag van mij papabear
Die gaan zeker komen en wat de ds betreft, volgens mij kom je als geroepen. Misschien wil je noekje even een PM sturen daarover?quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:42 schreef ferrari_rood het volgende:
benieuwd naar de foto's en of de ds nog gemaakt moet worden.
Causa!quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:39 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik mis mij. Ik geef allerlei pannen, keukenmessen, ontbijt/lunchborden koffiezetapparaat en Papabear mag uitzoeken en hebben als ie nog wat bij me thuis vind. Ik zit nml. net in een grote opruiming...
Nou niet de Goden gaan verzoeken hequote:Op dinsdag 11 november 2008 10:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat zou het een teleurstelling zijn als ie niet vandaag, maar morgen komt
No hard feelingsquote:
Zeker weten, dit is onvergetelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Prachtig topicProps voor iedereen
![]()
Welke dingen heb je allemaal nog nodig, dan zal ik kijken of ik nog wat voor je heb
Hoi Pappiequote:Op dinsdag 11 november 2008 10:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Causa!Morgen ben ik weer in de buurt. Even kijken of we dan wat kunnen afspreken?
Oh dat is ook echt leuk!quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Trouwens, mijn vader werkt op Walibi, en misschien kan ik vragen voor een paar gratis kaarten, zodat je er met je zoontjes heen kan, ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |