Ik ben pas halverwege de grote doosquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:33 schreef JJH het volgende:
Jaja daar zijn ze dan!!
Ik zit vol smart op foto's te wachten!![]()
Rude, ben jij nu thuis? Kom ik die boeken ff langsbrengen.
ik rij op navigatie maar eh...quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ben pas halverwege de grote doosDe kleine zat de Senseo in (prachtding)! Foto's komen straks
![]()
Rude, Fantastisch! PM komt ook straks met beschrijving
Hey HS! fantastisch, ik kijk er echt naar uitquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:53 schreef hsnijder het volgende:
Hey PB, komt weer een ritje aan dan pakketje is verstuurd met de TNT (waar is de ptt gebleven)
Upload is bezig, ik ga ze zo hier plaatsen en dan weer verder met uitpakkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:04 schreef oh-oh het volgende:Je hebt ze
![]()
Ben heel benieuwd naar de foto's!
Hé Joepie; die dozen die ken ikquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:09 schreef Papabear het volgende:
De medewerkster bij het kantoor (die overigens in een Dekamarkt zit) herkende het probleem meteen. Schijnt meer regel dan uitzondering te zijn en was bang dat chauffeur Eric waarschijnlijk morgen pas zijn bus daar zou komen legen.
Maar ze wilde toch even voor me in het centrale magazijn kijken:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik ga ze nu uitpakken en foto's volgen natuurlijk straks
Voor mij is het vanavond dus pakjesavond
Voor dat geld heb je er wel direct twee keer zesquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:15 schreef Papabear het volgende:
Roeren doen we met deze peperdure lepeltjes![]()
[ afbeelding ]
Dat dan weer wel jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor dat geld heb je er wel direct twee keer zes
Oh oké. Got it, ideaal voor de stokbroodkruimels op te vangen dusquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:39 schreef oh-oh het volgende:Dat eerste ding is een broodsnijplank!
Wat een geweldig gaaf kadopakket!
Whahahahquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:45 schreef Pokkehontas het volgende:
Schat, ik heb de DVD van Boston Legal teruggevonden
Het is inderdaad officieel een broodsnijplank. Maar wij gebruiken ze als onderzettenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:03 schreef Papabear het volgende:
Wat dit is, ik heb echt geen flauw idee...
[ afbeelding ]
Net als de ingebouwde maanzaad-uithol-lepel. Toch lastig, want je hebt er je zo aan gesneden!quote:Rasp met een speciaal pijnboompitten-gedeelte (lastig te zien overigens)
[ afbeelding ]
En Pokkehontasquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:29 schreef Papabear het volgende:
Dit waren de schitterende cadeaus van ElisaB. Ik moet verder alles nog netjes uitpakken en opbergen. Dat ga ik later op m'n gemak doen en daar horen dan ook weer wat fotootjes bij![]()
ElisaB:![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:45 schreef Pokkehontas het volgende:
Schat, ik heb de DVD van Boston Legal teruggevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |