Ja ik was ook helemaal niet blijquote:Op zondag 9 november 2008 11:35 schreef MaJo het volgende:
nem, wat ontzettend balenik zou me ook een partij chagrijnig zijn
hoop dat je inmiddels weer flink opgewarmd bent
Ik heb het een paar keer gehad. Dan ging ik naar Engeland en kocht voor de terugweg een kaartje zonder datum. Dit omdat vluchten vaak zodanig aankwamen dat ik precies op de trein kon stappen. als ik dan eerst nog een kaartje had moeten kopen zou ik 'm net mislopen.quote:Op zondag 9 november 2008 12:10 schreef MaJo het volgende:
Whaaa ik haat mijn wazigheidblijkbaar een treinkaartje gekocht zonder datum
gelukkig had ik een aardige conductrice die niet moeilijk deed maar ik voel me behoorlijk stom
Whehe, kun je ook kanker genezen?quote:Op zondag 9 november 2008 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
Sterker nog, ik had een tijdje een gekke bult in mijn pols en die is nu opeens weg
Nou, het was knetterhard en niet beweeglijk. Dacht zelf eigenlijk dat er tussen het klussen iets scheef geschoten was. Dat is blijkbaar teruggeschotenquote:
Verdraaid,dat is waar ookquote:En kranten in je schoenen proppen is toch hét middel? (Zelf nooit geprobeerd.)
Die knobbels op de pols zijn onschuldig, het komt redelijk vaak voor. Ik dacht dat het gewrichtsvochtachtig spul was, maar weet het niet zeker meer. Soms wordt het opgezogen via een spuit of zo als het pijn gaat doen, maar vaak merken de meesten er niets van.quote:Op zondag 9 november 2008 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, het was knetterhard en niet beweeglijk. Dacht zelf eigenlijk dat er tussen het klussen iets scheef geschoten was. Dat is blijkbaar teruggeschoten
Ja daar heb ik ook wel eens van gehoord. Wilde ermee naar de dokter gaat maar dat is blijkbaar niet meer nodig dusquote:Op zondag 9 november 2008 14:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die knobbels op de pols zijn onschuldig, het komt redelijk vaak voor. Ik dacht dat het gewrichtsvochtachtig spul was, maar weet het niet zeker meer. Soms wordt het opgezogen via een spuit of zo als het pijn gaat doen, maar vaak merken de meesten er niets van.
quote:Heb je geen filmpje van jezelf gemaakt toen je die judorol deed?
Ik heb er nog nooit 1 aflevering van gezienquote:Op zondag 9 november 2008 14:26 schreef Etcetera het volgende:
alias valt me best een beetje tegen tot nu toe (aflever 2)
quote:Op zondag 9 november 2008 14:36 schreef wyccie het volgende:
Gooi eens zo'n tutorial op YouTube dan! Je redt er misschien onze levens mee.
Het lijkt me overigens te veel moeite om te gaan rollen, ik zou het gewoon opvangen met mijn heupen. Even blijven liggen, evt. een dutje doen.
Ik ben erg moe, valt het op?
Zo, jij hier?quote:Op zondag 9 november 2008 15:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, ik hier?
Nesle: 19 novemberquote:Op zondag 9 november 2008 17:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat iets met een hint erin Nes?
Gefeliciteerd, natuurlijk had ik eraan gedacht
quote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef MaJo het volgende:zo lekker vroeg klaar
vandaag weer target gehaald en zondagtoeslag dus heb vet verdiend
heb gelijk weer iets voor mezelf gekocht
is wel een special die maar een paar dagen in de winkel ligt dus ik moest wel
![]()
Jeetje wat gaat dat snelquote:Op zondag 9 november 2008 18:24 schreef iamredleader het volgende:
Mag ik intussen even pimpen met de buik van mijn vrouw?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Zin om dan vrijdagavond met ons mee te eten? Maken we er een gezellig avondje vanquote:Op zondag 9 november 2008 18:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jeetje wat gaat dat snel![]()
ik kan deze week denk ik wel langskomen
Had me leuk geleken maar vrijdag ga ik al bij lien etenquote:Op zondag 9 november 2008 18:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zin om dan vrijdagavond met ons mee te eten? Maken we er een gezellig avondje van
Geen bekende toevallig ?quote:Op zondag 9 november 2008 23:37 schreef Etcetera het volgende:
Studente (25) dood gevonden in kamer te Groningen
Ik zeg dus net dat ik dan niet kanquote:Op zondag 9 november 2008 21:48 schreef iamredleader het volgende:
MaJo, vrijdag 14 november is goed, laat maar weten hoeveel mensen er komen
Tevensdouchetijd en naar bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op zondag 9 november 2008 23:37 schreef Etcetera het volgende:
Studente (25) dood gevonden in kamer te Groningen
quote:Op maandag 10 november 2008 10:14 schreef MaJo het volgende:
![]()
@nem
ik ben gister met Ritalin begonnen en ben echt in shock wat het met me doet. Voor het eerst ooit is mijn hoofd stil, in plaats van continu malen. Dus zo hoort het te voelen, bizar. Vanmiddag maar eens super geconcentreerd gaan studeren
Wauw......quote:Op zondag 9 november 2008 18:24 schreef iamredleader het volgende:
Mag ik intussen even pimpen met de buik van mijn vrouw?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Dat had ik inderdaad ookquote:Op zondag 9 november 2008 14:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die knobbels op de pols zijn onschuldig, het komt redelijk vaak voor. Ik dacht dat het gewrichtsvochtachtig spul was, maar weet het niet zeker meer. Soms wordt het opgezogen via een spuit of zo als het pijn gaat doen, maar vaak merken de meesten er niets van.
Heb je geen filmpje van jezelf gemaakt toen je die judorol deed?
Laatst had ik dat ook... kwam mn pa zo van 'ja ik krijg elke keer een pop up, die wil ik weg'quote:Op maandag 10 november 2008 15:50 schreef Etcetera het volgende:
prfff waarom heb ik een familie die bij het geringste technische 'probleem' denkt dat ze het zelf niet kunnen oplossen en ik welik heb de hele middag bij m'n zus gezeten om haar te helpen met een filmpje (die nu nog bezig is met conversie naar avi
dus we zijn geen klap opgeschoten
) en moest ook maar meteen de deurbel fiksen want die deed het niet meer. Er zat een handleiding bij. Lees dat, voer de instructies uit, klaar. DOE IK OOK!!! moest ook haar email fiksen, zodat ze in outlook email kan ontvangen van haar werk. Had ze een heel instructieblad bij maar néé dat moest ík doen. Moest ik wachtwoord invullen, wist ze niet, had ze niet meer.
*%*$&$%&%*$*#*&*$((%)%^JFR*@&^@*$%
zo, dat lucht op
quote:Op maandag 10 november 2008 11:20 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw......
Zij heeft ook echt zo'n truitje aan dat er dan bijhoortsupermooi......
quote:Op maandag 10 november 2008 11:40 schreef B.ertha het volgende:
En die foto: Ik vind zwangere buiken wel mooi, maar alleen een buik doet me niet zoveel, sorry
Wat ik wel héél mooi zou vinden is naakt poseren met een dikke buik (stijlvol naakt dan).
Nou, dan is het bij deze dus 100% zeker dat het ADD is toch? En dat sommigen er mooi naast zatenquote:Op maandag 10 november 2008 10:14 schreef MaJo het volgende:![]()
@nem
ik ben gister met Ritalin begonnen en ben echt in shock wat het met me doet. Voor het eerst ooit is mijn hoofd stil, in plaats van continu malen. Dus zo hoort het te voelen, bizar. Vanmiddag maar eens super geconcentreerd gaan studeren
Vooral dat wachtwoord is herkenbaarquote:Op maandag 10 november 2008 15:50 schreef Etcetera het volgende:
prfff waarom heb ik een familie die bij het geringste technische 'probleem' denkt dat ze het zelf niet kunnen oplossen en ik welik heb de hele middag bij m'n zus gezeten om haar te helpen met een filmpje (die nu nog bezig is met conversie naar avi
) en moest ook maar meteen de deurbel fiksen want die deed het niet meer. Er zat een handleiding bij. Lees dat, voer de instructies uit, klaar. DOE IK OOK!!! moest ook haar email fiksen, zodat ze in outlook email kan ontvangen van haar werk. Had ze een heel instructieblad bij maar néé dat moest ík doen. Moest ik wachtwoord invullen, wist ze niet, had ze niet meer.
zo, dat lucht op
yup, nu is het echt officieelquote:Op maandag 10 november 2008 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dan is het bij deze dus 100% zeker dat het ADD is toch? En dat sommigen er mooi naast zaten
Wat LB zegt: maak er gebruik van
ik ben ook wel eens een wachtwoord vergeten of kwijtgeweest, maar als je zoiets op papier krijgt dan bewaar je dat tochquote:Op maandag 10 november 2008 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral dat wachtwoord is herkenbaar
schiet hard op zo te horenquote:Op maandag 10 november 2008 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag hebben ze een tussenmuur gemetseld en zijn ze bezig met de zogeheten "natte cel" te metselen. Oftewel, de badkamer.
Vandaag enkele buizen gelegd voor het verwarmingssyteem dat via allerlei groene voorzieningen voorzien gaat worden. Woensdag komt de stucadoor de boel opnemen en we gaan morgen gipsplaten voor het plafond bestellen. Dan kan er volgende week gestuct worden en dan wordt het écht mooi
voel je je nu ook beterquote:Op maandag 10 november 2008 17:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
yup, nu is het echt officieel![]()
![]()
wel vreemd hoor, ben een stuk rustiger. Voel me ook vlak maar van mijn huisgenoten hoor ik dat ik hetzelfde overkom. Terwijl ik me wel anders voel. Wel even wennen...
quote:
Ja dat zal even wennen zijn. Je bent ook niet "genezen" natuurlijkquote:Op maandag 10 november 2008 17:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
yup, nu is het echt officieel![]()
![]()
wel vreemd hoor, ben een stuk rustiger. Voel me ook vlak maar van mijn huisgenoten hoor ik dat ik hetzelfde overkom. Terwijl ik me wel anders voel. Wel even wennen...
Ja het begint nu op te schieten alhoewel ik me afvraag hoe snel dat plafond erin gaat zitten.quote:
Ik had deze week nog mot met mn digid.... dat is zo'n ramp als je daar je wachtwoord niet meer van weetquote:Op maandag 10 november 2008 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral dat wachtwoord is herkenbaar
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)in_centrum_Groningenquote:De afgelopen dagen zijn vier vrouwen aangerand in het centrum van de stad. Drie van de aanrandingen vonden plaats in de binnenstad oost. Het vierde incident vond plaats in de Harderwikerstraat.
Woensdagavond rond twintig over zes 's avonds is een vrouw aan de Kruitgracht in Groningen lastig gevallen door een nog onbekende man.
Afgelopen weekend overkwam drie andere vrouwen hetzelfde.
Twee van deze aanrandingen vonden plaats op zaterdagavond, omstreeks kwart voor negen op de Bloemsingel en omstreeks twintig voor tien uur op de Antonius Deusinglaan. De derde vrouw werd in de nacht van zondag op maandag rond middernacht lastig gevallen in de Hardewikerstraat.
Doordat de vrouwen tegenstribbelden en schreeuwden, konden ze ontkomen en wisten ze de dader weg te jagen. De vrouw aan de Antonius Deusinglaan werd zaterdagavond te hulp geschoten door twee vrouwen op een fiets. De vrouw aan de Hardewikerstraat werd na het incident aangesproken door een jongeman, vermoedelijk een student.
De politie zou graag in contact komen met deze mensen.
Onze buren ook iedere keer als hun PC kuren heeft komen ze aan ons vragen of we even kunnen komen kijkenquote:Op maandag 10 november 2008 15:50 schreef Etcetera het volgende:
zo, dat lucht op
quote:Op maandag 10 november 2008 17:44 schreef Etcetera het volgende:
kijk je een beetje uit LB in de stad?
[..]
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)in_centrum_Groningen
Ik ben gisteren niet voor niets tijden met de pc bezig geweest. Computer had volgens de virusscanner een virus, en dat zou even opgeruimd worden. Helaas was er last hiervan. Zonder dat bestand wil Windows niet zo gek veel doen en de hersteloptie gebruiken ging niet omdat er een administrator-password ingevuld moest worden en geen van mijn normale passwords werkte... waarschijnlijk had Vobis er dus een wachtwoord opgezet. Dan maar Windows opnieuw installeren met de belangrijkste dingen die daar bij horen...quote:Op maandag 10 november 2008 16:25 schreef Etcetera het volgende:
ja dat jaik ben echt niet te beroerd om te helpen maar is het nou echt teveel gevraagd om het eerst zelf te proberen
doe ik ook als ik ergens niet uit kom, waarom zouden zij dat niet kunnen
ik wist niet dat je zo dicht bij Den Bosch woonde?quote:Op maandag 10 november 2008 17:49 schreef B.ertha het volgende:
Bij ons in het centrum is brand geweest. Twee winkels met rookschade, een compleet uitgebrand en een hele rits winkels zit zonder stroom. En nu bedenk ik me net ook nog dat ik mijn ov op moet gaan halen daar. Hoe zou dat dan moeten?
Maak je geen zorgen, je hebt nog anderhalve maand de tijd. Ze adviseren om voor de drukte te komen, maar je kunt natuurlijk ook lekker ná de drukte gaan.quote:Op maandag 10 november 2008 17:49 schreef B.ertha het volgende:
Bij ons in het centrum is brand geweest. Twee winkels met rookschade, een compleet uitgebrand en een hele rits winkels zit zonder stroom. En nu bedenk ik me net ook nog dat ik mijn ov op moet gaan halen daar. Hoe zou dat dan moeten?
dat mag ik toch hopen, de kazerne is één straat verderopquote:De Cuijkse brandweer rukte met groot materieel uit en was binnen vijf minuten ter plaatse.
bij mij staat erop: ophalen tussen 13 en 20 novemberquote:Op maandag 10 november 2008 19:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, je hebt nog anderhalve maand de tijd. Ze adviseren om voor de drukte te komen, maar je kunt natuurlijk ook lekker ná de drukte gaan.
Ik denk zelf dat ik pas in 2009 mijn OV ophaal.
sluit me hier volledig bij aanquote:Op maandag 10 november 2008 19:07 schreef iamredleader het volgende:ik wou ook dat ik een OV kaart had. Dat was echt relaxed
Ja, maar volgens mij is het wat Wyccie zegt hoor, het postkantoor heeft (begrijpelijk) geen zin in die lange rijen, daarom vragen ze dat.quote:Op maandag 10 november 2008 19:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
bij mij staat erop: ophalen tussen 13 en 20 november
Dat is gewoon advies datum hoor, je kan hem ophalen wanneer je wiltquote:Op maandag 10 november 2008 19:15 schreef wyccie het volgende:
En als je toevallig tussen 13 en 20 november op vakantie bent?
Bij mij staat er ook 13-20 november. Dan zal het in die week wel extra druk zijn.
Nouja .. gratis... ze zijn niet voor niets een stuk duurder dan de gemiddelde providerquote:Op maandag 10 november 2008 19:00 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, over virusscanners gesproken: ben al jaren tevreden met McAfee, wat ik gratis van m'n provider (XS4all) krijg
Ik voel me wel een stuk rustiger, en ik kan me nu op 1 ding focussen terwijl ik normaal alles door elkaar deed en snel was afgeleid. Dus je merkt het wel meteen jaquote:Op maandag 10 november 2008 17:29 schreef Etcetera het volgende:
voel je je nu ook beterof is het te snel om zoiets te bepalen?
[..]
Je moet het natuurlijk altijd een tijdje geven voordat je echt weet hoe het aanslaatquote:Op maandag 10 november 2008 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat zal even wennen zijn. Je bent ook niet "genezen" natuurlijk
En is er nog kans op terugvallen? Ik ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat.
Is wel een beetje tricky jaquote:Op maandag 10 november 2008 19:50 schreef wyccie het volgende:
Oei, geen honger is voor jou niet erg fijn. Zorg ervoor dat je gewoon blijft eten, hè.
Wat ik me wel afvraag is hoe je het voor elkaar krijgt om toch gewoon een studie te kunnen doen én goede cijfers halen terwijl je je voorheen nooit kon concentreren op het lezen van een boek.![]()
Ik heb er zelfs zonder ADHD al moeite mee.
Ook met melatonine moeite met slapen?quote:Op maandag 10 november 2008 19:43 schreef MaJo het volgende:
Je moet het natuurlijk altijd een tijdje geven voordat je echt weet hoe het aanslaatMaar de eerste bijwerkingen heb ik al wel: geen honger, moeilijk slapen en een droge mond. Daar staat tegenover: een betere concentratie en rust in mijn hoofd
Dat is niet veelquote:Op maandag 10 november 2008 19:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is wel een beetje tricky jaVandaag 1 broodje en een crossaintje gehad en een beetje avondeten. Ik moest van mijn huisgenoot mijn bord leegeten
Dat is redelijk gelukt. Heb alleen steeds het gevoel dat ik stampvol zit...
Sinds ik oververmoeid was had ik geen problemen meer met slapen dus ben ik gestopt. Kijk het nog een paar dagen aan en anders dan probeer ik het weerquote:Op maandag 10 november 2008 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook met melatonine moeite met slapen?
Dat "geen honger" lijkt me niet echt handig in jouw geval. Dan moet je jezelf aanleren op gezetten tijden te eten.
Dat is dan weer een voordeel van ADDquote:Op maandag 10 november 2008 20:05 schreef wyccie het volgende:
Ik wil ook een hyperfocus.
Als het leuk is kan ik me ongeveer twee weken goed bezig houden met mijn studie, maar daarna begint het gezeik.
Dan heb ik gelijk antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 10 november 2008 20:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dan weer een voordeel van ADDPlus impulsiviteit en creativiteit
Ben nu alleen zwaar down, weer een bijwerking. Als het uitwerkt dan kun je een 'rebound' krijgen, en denk dat ik daar nu last van heb.
Ik ga even een stukje wandelenIets wat ik nooit doe maar nu even behoefte aan heb...
quote:Op maandag 10 november 2008 20:29 schreef wyccie het volgende:
Zou het niet heel kut zijn als morgen blijkt dat jullie bijna-affe huisje weggewaaid is, Nem?
Zeg, pretletterquote:Op maandag 10 november 2008 20:29 schreef wyccie het volgende:
Zou het niet heel kut zijn als morgen blijkt dat jullie bijna-affe huisje weggewaaid is, Nem?
echt een aanbevelingsbrief om aangenomen te worden bij een keuzevakquote:Op maandag 10 november 2008 20:44 schreef wyccie het volgende:
B., wat is het doel van die brief eigenlijk? Is het een echte aanmeldingsbrief en moet je geselecteerd worden op basis van de brief, of is het een schrijfoefening in de vorm van een aanbevelingsbrief?
Dat van Nems huisje kwam gewoon in me op, omdat het zo erg aan het waaien is.
Ik zou me echter wel ontzettend kut voelen als het morgen écht weg is gewaaid.![]()
Ja maar dat geldt voor jouw huis net zo ergquote:Op maandag 10 november 2008 20:44 schreef wyccie het volgende:
Dat van Nems huisje kwam gewoon in me op, omdat het zo erg aan het waaien is.
Ik zou me echter wel ontzettend kut voelen als het morgen écht weg is gewaaid.![]()
Ik heb dit ook toegevoegd:quote:I look forward to hearing from you soon.
quote:As I have read, I should be able to take the renowned and prestigious Business English Cambridge exam if I take this course. I would very much like to take this exam.
Dat is wel vaak wat je leert, maar het is niet noodzakelijk. Je zult toch wel op tijd antwoord krijgen.quote:Op maandag 10 november 2008 21:22 schreef B.ertha het volgende:
Moet dit of iets dergelijks er nog bij?
[..]
Ik zou het wel in iets andere bewoordingen neerzetten, het klinkt te gretig.quote:Ik heb dit ook toegevoegd:
[..]
Of meer zoiets als: "I believe my knowledge of the English language is sufficient enough to be able to take and pass the exam blablablab"quote:Op maandag 10 november 2008 21:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb dit ook toegevoegd:
[..]
Het zou heel kut zijn als je bijna uitgelezen boek morgen weggewaaid isquote:Op maandag 10 november 2008 21:51 schreef wyccie het volgende:
Nu ben ik weg hier, ik ben weer ontzettend slecht bezig met studeren.
Dat maakt de zaak nog erger.quote:Op maandag 10 november 2008 21:50 schreef wyccie het volgende:
B. de site die ik je heb gegeven is wel Amerikaans. De Britse uitspraak wordt soms ook uitgesproken en bijna altijd ook fonetisch beschreven.
dat is het juist niet, het is de bedoeling dat het dat na deze cursus isquote:Op maandag 10 november 2008 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of meer zoiets als: "I believe my knowledge of the English language is sufficient enough to be able to take and pass the exam blablablab"
Oh wacht, ik snap 'm nuquote:Op maandag 10 november 2008 22:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dat is het juist niet, het is de bedoeling dat het dat na deze cursus is
Wyccie bedankt voor de site
Is sufficient enough niet een pleonasme? Volgens mij betekent het zoiets als voldoende genoegquote:Op maandag 10 november 2008 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of meer zoiets als: "I believe my knowledge of the English language is sufficient enough to be able to take and pass the exam blablablab"
Toereikend genoeg.quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is sufficient enough niet een pleonasme? Volgens mij betekent het zoiets als voldoende genoeg
Is het niet...quote:Op maandag 10 november 2008 21:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb dit ook toegevoegd:
[..]
je hebt gelijk wat betreft i'm looking forward, dat is netter en grammaticaal correcter. Maar het is wel degelijk hearing from you. Anders is het veel te plat, 'ik hoor nog van je'. Moet dus zijn 'I'm looking forward to hearing from you'.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is het niet...
I'm looking forward to hear from you soon?
dat is ook uitzonderlijk, maar had gister toevallig vrij. Nog wel rondgeneusd?quote:En MaJo, kwam je gisteren weer opzoeken maar je was er niet
Oh okequote:Op dinsdag 11 november 2008 10:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
je hebt gelijk wat betreft i'm looking forward, dat is netter en grammaticaal correcter. Maar het is wel degelijk hearing from you. Anders is het veel te plat, 'ik hoor nog van je'. Moet dus zijn 'I'm looking forward to hearing from you'.
[..]
dat is ook uitzonderlijk, maar had gister toevallig vrij. Nog wel rondgeneusd?
Nee, daar wordt het beter vanquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tjeeez, nem, ik bedoelde binnenwippen dan.
quote:Ik ken dat soort woorden helemaal nietBij mijn weten is wappen ook telefooninternetten
En? Nog kunnen slapen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
je hebt gelijk wat betreft i'm looking forward, dat is netter en grammaticaal correcter. Maar het is wel degelijk hearing from you. Anders is het veel te plat, 'ik hoor nog van je'. Moet dus zijn 'I'm looking forward to hearing from you'.
[..]
dat is ook uitzonderlijk, maar had gister toevallig vrij. Nog wel rondgeneusd?
Bij welke collega was je? En hoezo wazig?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh oke
En nee, ben weer weggegaanwilde bij jou kopen
Volgens mij kwam ik echt tè wazig over op je collega
![]()
Toen ik eenmaal sliep wel jaquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toen ik eenmaal sliep wel jamaar heb tot een uur of 3 wakker gelegen
aan de ene kant ben ik supermoe maar aan de andere kant zo wakker als wat... Misschien toch maar weer aan de melotanine
dat betekent dat ik ook vroeger moet beginnen. Op dagen dat ik vroeg op moet verschuift het allemaal naar 2 uur eerder.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het zal even wennen zijn. Is er trouwens niet een schema te bedenken waarbij je de laatste eerder inneemt?
Niet dat ik weet..... Maar ik zit nu in Polen.quote:
En nog steedsquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet..... Maar ik zit nu in Polen.![]()
Heb wel begrepen dat het klote weer in Nederland is geweest.
Om 17 uur staat er dus een enorme groep (want dan zijn de jonge kinderen er ook nog bij) met een draaiorgel hier in de buurt herrie te maken... misschien moet ik me maar op de wc opsluiten en Pokémon spelen tot het gebel ophoudt...quote:De start is om 17.00 uur bij "de flat waar Tim woont" (Tim's straat). Onder begeleiding van het Leeuwarder draaiorgel wordt een prachtige tocht door de wijk gemaakt, die eindigt bij het wijkgebouw
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
misschien moet ik me maar op de wc opsluiten en Pokémon spelen tot het gebel ophoudt...
Een spatie tussen het einde van het topic adres en [/s] lost het probleem op. Blijkbaar wordt [/s] nu bij het adres getrokken en verder genegeerdquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:59 schreef wyccie het volgende:
Wat is Fok gek aan het doen.
Eerder zag ik al dat de tijden niet klopten; in MyAT stond een topic waarin eerder werd gepost boven een later topic.
En mijn bericht hierboven; streep door de laatste twee zinnen terwijl ik die buiten de [\s]-tags heb staan.
Dat is toch niet ergquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat betekent dat ik ook vroeger moet beginnen.
Dat weet ik en toen luste je het wel, dus nu ookquote:en melkmaar misschien dat het met anijs wel drinkbaar is
doet me denken aan vroeger
quote:Fijne sint maarten trouwens allemaalen belangrijker: mijn moeder is jarig
Ik moet je teleurstellen: alles staat er nog.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
fuck me, het is geen grap en er staat echt een orgel! Ik vlucht wel
Ik heb een paar maanden geleden een filmpje gepost over de échte échte pickachu's. Een beestje dat giftige bloemetjes verzameld voor z'n winterslaap onder commentaar van Sir Richard Attenboroughquote:
Gewoon de getthoblaster pakken en dan keihard RickRoll die koters dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
fuck me, het is geen grap en er staat echt een orgel! Ik vlucht wel
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon de getthoblaster pakken en dan keihard RickRoll die koters dat zal ze leren
ik vraag me echt even af of je me ook maar een beetje kentquote:
ik ga het proberenquote:Dat weet ik en toen luste je het wel, dus nu ook
mevrouw Uquote:Feliciteer mevr. U even voor me
Soms denk ik dat ik je beter ken dan jezelfquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:05 schreef MaJo het volgende:
ik vraag me echt even af of je me ook maar een beetje kent
Ik mocht geen "u" tegen haar zeggen (mag ik u iets vragen, enz). Dus sindsdien noem ik haar wel eens "Mevrouw U" om te pestenquote:mevrouw UJe weet dat ze je gaat slaan als ik mevrouw zeg he
en ben benieuwd waar de u voor staat
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
MaJo, je avatar is niet up-to-date meer. S.v.p. veranderen.
is hij dood dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Soms denk ik echt dat je me verkeerd begrijpt om me te pestenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:09 schreef iamredleader het volgende:
Hey MaJo, vrijdag 28 november gaat niet, dan zitten we in Leiden
dat is een boude uitspraakquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
Soms denk ik dat ik je beter ken dan jezelf![]()
ah dan begreep ik het toch goedquote:Ik mocht geen "u" tegen haar zeggen (mag ik u iets vragen, enz). Dus sindsdien noem ik haar wel eens "Mevrouw U" om te pesten
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:06 schreef MaJo het volgende:
dat is een boude uitspraakmaar soms misschien wel ja
Ik ben benieuwd. Waarschijnlijk kan ze zich daar niets van herinnerenquote:ah dan begreep ik het toch goedzal de boodschap doorgeven en kijken hoe ze reageert
3 mastersquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:12 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net echt het vetste college achter de rug, over de islamzo vet dat ik heb besloten om van masterrichting te gaan veranderen
ik zat al te twijfelen tussen jodendom en islam maar het gaat dus islam worden
bovendien vertelde mijn docent dat er bij de master politicologie ook vakken over islam gegeven worden waardoor ik vrijstelling kan krijgen bij de master religiestudies. Dan kan ik misschien toch twee masters tegelijk doen
ook een mooie combi, journalistiek, politicologie en islam. Drie studies
3 Studies? Nee, dat is handigquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:12 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net echt het vetste college achter de rug, over de islamzo vet dat ik heb besloten om van masterrichting te gaan veranderen
bovendien vertelde mijn docent dat er bij de master politicologie ook vakken over islam gegeven worden waardoor ik vrijstelling kan krijgen bij de master religiestudies. Dan kan ik misschien toch twee masters tegelijk doen
Nope, journalistiek is mijn Bachelorstudie, politicologie en religiestudies zijn mastersquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
3 masters![]()
ik hoop dat je weet waar je aan begint meid
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat je me verkeerd begrijpt om me te pestenvolgende week is de 21ste... Zou gezellig zijn, S. heeft aangegeven mee te willen
als het kan check ik het ook bij de andere meiden
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:12 schreef MaJo het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:43 schreef Etcetera het volgende:
call me crazy: geldt dat ook voor mijik ga nu lenen, dan heb ik toch ook nog recht op OV
godzijdankquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik leen ook al een tijdje en heb mijn OV ook nog.
Journalistiek heb ik al 2 jaar geleden afgerondquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:22 schreef wyccie het volgende:
Heb je journalistiek nu ook al helemaal afgerond?
Ben je toen de master politicologie gaan doen? Kan dat zomaar zonder dat je de bachelor hebt gedaan?
En dat is juist een extra reden om voor islam te kiezenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
jammer, want met het Jodendom had ik je kunnen helpen
En ik heb al tijden niet meer "De 100 grootste draaiorgel-hits" gedraaidquote:
Je hebt 4 jaar recht op stufi en 7 jaar recht op een ovquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:43 schreef Etcetera het volgende:
oh even een studentenvraagjeik kreeg post (hier stond bijna mail
) van IBG dat ik geen recht meer op stufi heb. En ik kreeg post van IBG dat ik een nieuwe OV mag ophalen. Daar stond ergens dat ik als ik geen recht meer op stufi heb, ik m'n OV op tijd moet inleveren.
call me crazy: geldt dat ook voor mijik ga nu lenen, dan heb ik toch ook nog recht op OV
Een vriendin had me uitgenodigd om daar te gaan eten. Dat vond ik wel een goed planquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:37 schreef Etcetera het volgende:
TIm![]()
succes
En ik vind die loot-opmerking in dat topic best grappigmaar heb al tijden geen WoW meer gespeeld
waarom kan IBG dat niet zo duidelijk neerzettenquote:Op woensdag 12 november 2008 01:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt 4 jaar recht op stufi en 7 jaar recht op een ov
handigquote:Op woensdag 12 november 2008 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een vriendin had me uitgenodigd om daar te gaan eten. Dat vond ik wel een goed plan. Zo getimed dat ik makkelijk in een keer door kon en ondertussen toch de optocht vermijden
Ah dat is balenquote:Op woensdag 12 november 2008 09:21 schreef Nembrionic het volgende:
Morningwakker worden, het regent
Als je nog moet reizen, doe het nuquote:Op woensdag 12 november 2008 09:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is balenhier een strakblauwe lucht
quote:mijn moeder wist wie je was door mevrouw U
Dus jij bent nu Master of Arts?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:59 schreef MaJo het volgende:
Journalistiek heb ik al 2 jaar geleden afgerondik doe nu schakeljaar van zowel politicologie als religiestudies en kan dan doorstromen naar de masters
Nog iets exacter: je hebt zo lang recht op stufi als je studie hoort te duren. Bij geneeskunde dus 6 jaar.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:05 schreef MaJo het volgende:
Je hebt 4 jaar recht op stufi en 7 jaar recht op een ov
Zo leek het alsof ze je had uitgenodigd om te eten in WoW. Er gebeuren wel meer real life-dingen in een spelletje, hè.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een vriendin had me uitgenodigd om daar te gaan eten. Dat vond ik wel een goed plan.
Dat zou echt heel sneu zijnquote:Op woensdag 12 november 2008 09:34 schreef wyccie het volgende:
Zo leek het alsof ze je had uitgenodigd om te eten in WoW. Er gebeuren wel meer real life-dingen in een spelletje, hè.
Ben al onderwegquote:Op woensdag 12 november 2008 09:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je nog moet reizen, doe het nu
http://www.buienradar.nl/
[..]![]()
-edit- de vraag was dan of ze me de volgende keer ging slaan of niet
quote:
Dat had ik ook met deze:quote:Op woensdag 12 november 2008 09:29 schreef Nembrionic het volgende:
Nou klonk het als James Blunt maar ik kon het me gewoon niet voorstellen.
Gelukkig luister ik meestal niet naar de tekstquote:Op woensdag 12 november 2008 09:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat had ik ook met deze:
Gewoon iets te funky. Muziek is ok, maar die tekst.
I know. Maar dit vind ik dus wel een goed nummer. Maar die andere ouwe troep van 'm vindi k nog steeds een gruwelquote:Op woensdag 12 november 2008 09:50 schreef MaJo het volgende:
[..]dan baal je
ik kan hem echt niet uitstaan
Zo erg heb ik het niet hoorquote:ben een keer de appie uitgelopen omdat ze hem draaiden
Nope, ik ben Bachelor of arts. Master is alleen op universiteitsniveau. Schakeljaar is voor hbo studenten, inderdaad een versnelde bachelor. Het BaMa systeem is namelijk niet zo gelijk als men altijd wil doen geloven. Als hboer kun je bijna geen master zomaar instromen. Ik alleen bij communicatie, nou jippiequote:Op woensdag 12 november 2008 09:34 schreef wyccie het volgende:
Dus jij bent nu Master of Arts?
Ik heb nooit begrepen wat een schakeljaar is, maar volgens mij nu wel. Dat is het jaar waarin in vogelvlucht alles van de bachelor voorbijkomt zodat je daarna met een goede basis aan de master kan beginnen, toch?
Ik ook niet, maar ik hoor wel een enkele zin (refrein):quote:Op woensdag 12 november 2008 09:51 schreef Nembrionic het volgende:
Gelukkig luister ik meestal niet naar de tekst
En dat staat me niet aan.quote:Do you want this one night stand?
Let's take a risk and go play in the sand.
You can leave that ring on your finger.
I'm a sinner, you're the winner, I am too.
Oh, maar volgens mij geldt dat toch ook voor WO'ers?quote:Op woensdag 12 november 2008 09:55 schreef MaJo het volgende:
Schakeljaar is voor hbo studenten, inderdaad een versnelde bachelor. [...] Als hboer kun je bijna geen master zomaar instromen.
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik hoor wel een enkele zin (refrein):
[..]
En dat staat me niet aan.![]()
[..]
Misschien kun je niet alle masters instromen maar wel meer dan vanaf hbo. Mijn broer kon na zijn Bachelor politicologie zo instromen in de master journalistiek en media.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik hoor wel een enkele zin (refrein):
[..]
En dat staat me niet aan.![]()
[..]
Oh, maar volgens mij geldt dat toch ook voor WO'ers?
Ik kan me niet voorstellen dat ik met mijn twee 'beta'studies nu opeens een Master Politicologie of Religiestudies kan doen.
In jouw geval is het dan noodzakelijk energierijk voedsel te eten. Een croissantje is dat dus niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:05 schreef MaJo het volgende:
Die verminderde eetlust is wel erg extreemheb nauwelijks honger meer en zit supersnel vol. Gister om 11 uur een broodje gehad. Om half 5 een halve brownie waarna ik vol zat. Om 7 uur een croissantje waarna ik propvol zat. Om 9 uur halve maaltijd waar ik erg misselijk van werd
nu net een broodje gegeten omdat het hoort, maar heb het met veel moeite naar binnen gekregen. Op deze manier is eten niet leuk meer...
gelukkig ging het verder gister wel goed. Ik word er rustiger van en kan me vet goed concentreren. Heb heel goed kunnen studerenmaar hopelijk komt mijn eetlust wel terug
Met tegenzin eten is ook niet echt tofquote:Op woensdag 12 november 2008 10:08 schreef wyccie het volgende:
Doe mij zo'n pil.
Soms heb ik na 3 uur al weer honger.
Aan de andere kant vergeet ik ook wel eens om te eten.
Ja, die wil ik ookquote:Op woensdag 12 november 2008 10:08 schreef wyccie het volgende:
Doe mij zo'n pil.
Soms heb ik na 3 uur al weer honger.
Maar dan zit ik dus nog sneller volquote:Op woensdag 12 november 2008 10:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In jouw geval is het dan noodzakelijk energierijk voedsel te eten. Een croissantje is dat dus niet.
Pasta(salade), bananen, noten, pindakaas. Dat soort spul moet jij eten.
En daar zul je een beetje moeite voor moeten doen om dat in kleine porties te verkrijgen
Lijkt me heel verstandig anders ben je zo weer een paar kilo kwijt. Lijkt me niet handig(nee, ook niet na het VS-avontuur
)
De rest is dan wel postief te noemen
Ja maar kleine porties van energierijk voedsel is beter voor je dan iets meer van weinig energierijk spul.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dan zit ik dus nog sneller volzalmpasta met roomkaas kon ik na een paar happen al niet meer op. Wel eet ik iedere dag een banaan nu
en pindakaas, brrr
![]()
Dat bedoel ik dus. En dat moet je indammenquote:overigens ben ik toch niet aangekomen na de vsben zelfs afgevallen
![]()
Niet belangrijk.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:09 schreef MaJo het volgende:
wat is je tweede bèta studie naast geneeskunde?
Ik heb ook nooit gezegd dat ik te zwaar ben, mijn gewicht is prima.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:12 schreef MaJo het volgende:
en we hebben het er al eens eerder over gehad en volgens mij ben je helemaal niet te zwaar![]()
Tenzij wij ook aan ADD lijdenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:18 schreef MaJo het volgende:
Ritalin zal jullie overigens ook helpen omdat het gewoon speed isals je doorgaat als een malle val je ook af
Je eet meer dan ikquote:Op woensdag 12 november 2008 10:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet belangrijk.![]()
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik te zwaar ben, mijn gewicht is prima.
't Is alleen lastig als je telkens moet gaan eten terwijl je helemaal niet hoeft/kan. Of als ik bij anderen eet, dan moet ik me gewoon inhouden. Ik kan namelijk twee of drie keer opscheppen, daarna nog een toetje op en een zak chips leegeten.
Hehe, dat is maf. Mijn nicht heeft daar een tijdje gewoond. Ze kwam met tien kilo meer terug.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:16 schreef MaJo het volgende:
overigens ben ik toch niet aangekomen na de vsben zelfs afgevallen
![]()
nu maak je me juist nieuwsgierigquote:
ik eet nooit veel maar wel de hele dag doorquote:Ik heb ook nooit gezegd dat ik te zwaar ben, mijn gewicht is prima.
't Is alleen lastig als je telkens moet gaan eten terwijl je helemaal niet hoeft/kan. Of als ik bij anderen eet, dan moet ik me gewoon inhouden. Ik kan namelijk twee of drie keer opscheppen, daarna nog een toetje op en een zak chips leegeten.
Het komt me lichtelijk bekend voor. Is het een cover?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:38 schreef wyccie het volgende:
Herinnert iemand zich deze?
Jaar of tien geleden denk ik.
Soempie dacht ooit dat ik iets cultureels of kunstzinnigs deed, maar het viel vies tegen toen ik zei dat ik iets met eiwitten deed.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:39 schreef MaJo het volgende:
nu maak je me juist nieuwsgierigvertel
Training?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
nu maak je me juist nieuwsgierigvertel
[..]
ik eet nooit veel maar wel de hele dag dooreen uur na het eten heb ik alweer honger
ik ga even een banaan wegstouwen want heb zo training
Yup over oliën en dergelijke. Wat er in de producten zit, wat de werking ervan is. Ben benieuwdquote:
Volgens mij niet. De tekst is geschreven door een Duitser, de band is ook Duits.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:42 schreef Nembrionic het volgende:
Het komt me lichtelijk bekend voor. Is het een cover?
Wat goed! Ik wist niet dat verkopers zulke trainingen kregen. Ik dacht altijd dat ze maar wat lulden.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:46 schreef MaJo het volgende:
Yup over oliën en dergelijke. Wat er in de producten zit, wat de werking ervan is. Ben benieuwd
Bedankt voor het helpen herinneren. Ik was van plan vandaag de camera mee te nemen.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:41 schreef wyccie het volgende:
Heb je geen foto's van de vorderingen, Nem?
Ik lag gisteren nog te bedenken hoe knap ik het vind dat jullie zo een huis kunnen bouwen. Sowieso respect voor iedereen die zelf hun woning kan verbouwen.
Ik zou niet weten hoe zoiets moet. Dat soort dingen leer je toch ook nergen?.
Een fietsband plakken, dat kan ik wel.
Dooretenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup over oliën en dergelijke. Wat er in de producten zit, wat de werking ervan is. Ben benieuwd
na een halve banaan zit ik propvol
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat goed! Ik wist niet dat verkopers zulke trainingen kregen. Ik dacht altijd dat ze maar wat lulden.![]()
Wij krijgen alleen maar saaie trainingen over omgaan met (lastige) klanten en servicegerichtheid.
Heb hem weggegooidquote:Op woensdag 12 november 2008 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ook oppassen dat je jezelf niet vol gaat praten he
Als je die hebt, mag je die ook plaatsen.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht trouwens eerst dat je bedoelde of ik vorderingsfotos van het scheren heb
Ik wil bij jullie komen werken.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:53 schreef MaJo het volgende:bij een winkel als Lush is het wel belangrijk dat je ook iets over de producten weet en niet zomaar wat lult
we krijgen ook verkooptraining. En volgende week training over wat er in de verschillende kerstpaketten zit
nee, die heb ik niet, ga ik niet maken en ga ik niet plaatsen ookquote:Op woensdag 12 november 2008 11:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je die hebt, mag je die ook plaatsen.![]()
Ik heb geen handige familie, helaas. Eigenlijk denk ik dat een praktische opleiding en werk waarbij je echt iets maakt veel beter bij me past. Kom ik nu mee.![]()
Dan stop je toch oordopjes in je neus?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil bij jullie komen werken.
Alleen zal mijn neus afsterven á la Michael Jackson.
quote:
* Verwijst door naar de secretaresse*quote:Op woensdag 12 november 2008 11:44 schreef iamredleader het volgende:Yuri
--> aanmelden eet-meet! <--
* secretaresse ook uitnodigtquote:Op woensdag 12 november 2008 11:53 schreef Yurithemaster het volgende:
* Verwijst door naar de secretaresse*
dat is toch logisch? Als ik met hbo voorbereid zou worden op precies dezelfde master, waarom zou ik dan een niveau hoger gaan zitten, op universitair niveau? Ik vind een schakeljaar een prima oplossing.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, ik ben Bachelor of arts. Master is alleen op universiteitsniveau. Schakeljaar is voor hbo studenten, inderdaad een versnelde bachelor. Het BaMa systeem is namelijk niet zo gelijk als men altijd wil doen geloven. Als hboer kun je bijna geen master zomaar instromen. Ik alleen bij communicatie, nou jippie
Kan niet, moet voorlichting geven over mijn opleiding op mijn oude schoolquote:Op woensdag 12 november 2008 11:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dus voor iedereen die zin heeft: 21 november een eet-meet bij iamredleader+Tinuviel (en buik met Nemo erin)![]()
![]()
Nou, die 3 maanden zijn vast zo voorbijquote:Op woensdag 12 november 2008 12:58 schreef iamredleader het volgende:
Tinuviel is 11 februari uitgerekend, dus het duurt nog eventjes
Ik denk dat de secretaresse dan alleen komtquote:Op woensdag 12 november 2008 12:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* secretaresse ook uitnodigt*
Krijg je zeker allemaal dronken studenten die de toets willen makenquote:Op woensdag 12 november 2008 08:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waarom kan IBG dat niet zo duidelijk neerzetten![]()
![]()
[..]
handig
straks tentamen in martiniplaza. wie verzint het
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:00 schreef B.ertha het volgende:
Mocht iemand het zich nog kunnen herinneren, ik ben begin dit jaar toch met spoed (wat niet nodig was) naar het ziekenhuis gegaan omdat ik helemaal onder de rode plekken en bulten zat? Nou, toen had ik het heel erg op mijn benen en een beetje op mijn armen.
Zoals het toen op mijn armen was, dat heb ik nu weer. Zonder plekken op mijn benen. Maar het jeukt wel en het ziet eruit alsof ik in de brandnetels heb lopen rollebollen.
Probleem is alleen dat ik niet naar de dokter wil, want dan moet ik weer naar het ziekenhuis. Ofwel met spoed, wat onzinnig is en niet gaat lukken, of over een paar dagen pas, als het allang weer weg is en ik weer te horen krijg dat ik de volgende keer maar terug moet komen
Ik heb gewoon geen zin in wéér dezelfde onderzoeken, wéér geen uitslag en wéér van het kastje naar de muur gestuurd worden![]()
Ik weet nu alleen niet of ik die zalf weer moet smeren (hormoonzalf) of juist niks moet doen. Ik ga zo maar douchen, misschien jeukt het dan minder
Dat is ook rukquote:Op woensdag 12 november 2008 14:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens ben ik vandaag al drie keer natgeregend
Dankje voor het meedenken/meelevenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Het klinkt me toch als één of andere vage allergie in de oren. Heel vervelend dat je niet er gewoon niet achterkomt
Dat is echt balen ja. Ik gelukkig nog niet echt. Het heeft maar een paar keer écht geregend en toen had ik gelukkig een regenbroek bij. En mijn jas is redelijk lang en waterdicht, ook fijnquote:Op woensdag 12 november 2008 14:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens ben ik vandaag al drie keer natgeregend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag heb ik een brief van Debitel geopend, waarin stond dat ik binnenkort mijn sim-kaart en telefoon zal ontvangen. Beide heb ik al vanaf augustus in m'n bezit...quote:Op woensdag 12 november 2008 15:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben bezig met een opdracht over mijn keuzeproces bij het doen van een grote aankoop. Nou, de laatste is máánden geleden, maar goed, dan maar over mijn telefoon.
Binnenkort zit er weer een aan te komen, maarja, dat schrijft zo moeilijk als je hem nog niet hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |