abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2008 @ 11:18:18 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_63097573
quote:
crisis, wat is dit voor stad waar ik woon..... vorig jaar waren er ook allemaal van die nare dingen

Maargoed, bij mijn weten ken ik niemand aan de Goeman Borgesiuslaan gelukkig
  maandag 10 november 2008 @ 11:19:11 #52
171422 LadyBlack
paint it black
pi_63097590
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:14 schreef MaJo het volgende:
@nem

ik ben gister met Ritalin begonnen en ben echt in shock wat het met me doet. Voor het eerst ooit is mijn hoofd stil, in plaats van continu malen. Dus zo hoort het te voelen, bizar. Vanmiddag maar eens super geconcentreerd gaan studeren
maak er goed gebruik van zou ik zeggen
  maandag 10 november 2008 @ 11:20:02 #53
171422 LadyBlack
paint it black
pi_63097606
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:24 schreef iamredleader het volgende:
Mag ik intussen even pimpen met de buik van mijn vrouw?

[ afbeelding ]

Wauw......

Zij heeft ook echt zo'n truitje aan dat er dan bijhoort supermooi......
pi_63097817
ik ken daar ook niemand

maar zo komt Groningen idd wel vaker in het nieuws
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  maandag 10 november 2008 @ 11:32:39 #55
171422 LadyBlack
paint it black
pi_63097859
Ja, zo uit mijn hoofd vorig jaar een schietpartij, nog wat geweldplegingen en ook een dood aangetroffen student
pi_63097953
quote:
Op zondag 9 november 2008 14:23 schreef wyccie het volgende:

[..]

Die knobbels op de pols zijn onschuldig, het komt redelijk vaak voor. Ik dacht dat het gewrichtsvochtachtig spul was, maar weet het niet zeker meer. Soms wordt het opgezogen via een spuit of zo als het pijn gaat doen, maar vaak merken de meesten er niets van.

Heb je geen filmpje van jezelf gemaakt toen je die judorol deed?
Dat had ik inderdaad ook
pi_63098008
En die foto: Ik vind zwangere buiken wel mooi, maar alleen een buik doet me niet zoveel, sorry
Wat ik wel héél mooi zou vinden is naakt poseren met een dikke buik (stijlvol naakt dan).
Mijn moeder heeft ook een foto van toen ze zwanger was van mij, net uit de douche op het bed. Dus je ziet dan alleen haar rug en via de spiegel haar dikke buik. De rest is bedekt door haar buik en door de handdoek. En mijn broer en vader staan er ook op, via een foto van zijn geboorte. Heel mooi
  Redactie Frontpage maandag 10 november 2008 @ 14:22:34 #58
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63101594
ik ben vannacht wakker geworden van de storm, gebeurt me niet zo vaak
maar heb dan ook heel lang achter geslapen ipv voor, en de wind staat altijd op de voorkant van ons huis
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 10 november 2008 @ 14:46:32 #59
171422 LadyBlack
paint it black
pi_63102232
Storm? Niks gemerkt, ik slaap ook altijd heel vast

Vannacht lag ik half in coma omdat ik net terug was van een repetitieweekend; erg gezellig maar loodzwaar
  Moderator maandag 10 november 2008 @ 15:13:00 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63102998
Storm was heftig ja ik schrok wakker en dacht dat ik in Ohio was kon sowieso moeilijk in slaap komen, bijwerking van Ritalin

nu onderweg naar huis. Lekker weer eens thuis zijn
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Redactie Frontpage maandag 10 november 2008 @ 15:50:51 #61
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63104271
prfff waarom heb ik een familie die bij het geringste technische 'probleem' denkt dat ze het zelf niet kunnen oplossen en ik wel ik heb de hele middag bij m'n zus gezeten om haar te helpen met een filmpje (die nu nog bezig is met conversie naar avi dus we zijn geen klap opgeschoten ) en moest ook maar meteen de deurbel fiksen want die deed het niet meer. Er zat een handleiding bij. Lees dat, voer de instructies uit, klaar. DOE IK OOK!!! moest ook haar email fiksen, zodat ze in outlook email kan ontvangen van haar werk. Had ze een heel instructieblad bij maar néé dat moest ík doen. Moest ik wachtwoord invullen, wist ze niet, had ze niet meer.

*%*$&$%&%*$*#*&#&#&*$((%)%^JFR*@&^@*&#$%

zo, dat lucht op
With four other people
And aliens
  maandag 10 november 2008 @ 16:05:53 #62
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_63104773
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:50 schreef Etcetera het volgende:
prfff waarom heb ik een familie die bij het geringste technische 'probleem' denkt dat ze het zelf niet kunnen oplossen en ik wel ik heb de hele middag bij m'n zus gezeten om haar te helpen met een filmpje (die nu nog bezig is met conversie naar avi dus we zijn geen klap opgeschoten ) en moest ook maar meteen de deurbel fiksen want die deed het niet meer. Er zat een handleiding bij. Lees dat, voer de instructies uit, klaar. DOE IK OOK!!! moest ook haar email fiksen, zodat ze in outlook email kan ontvangen van haar werk. Had ze een heel instructieblad bij maar néé dat moest ík doen. Moest ik wachtwoord invullen, wist ze niet, had ze niet meer.

zo, dat lucht op
Laatst had ik dat ook... kwam mn pa zo van 'ja ik krijg elke keer een pop up, die wil ik weg'

Was dat zo'n venster van internet explorer 7, met een keuzevinkje 'deze melding niet meer weergeven'. Vinkje aangeklinkt. Done.
EERST ZELF LE-ZEN VOORDAT JE MIJ ROEPT
pi_63105278
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:20 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw......

Zij heeft ook echt zo'n truitje aan dat er dan bijhoort supermooi......
echt mooie positiekleding heeft ze meer van, wat haar echt goed staat
  Redactie Frontpage maandag 10 november 2008 @ 16:25:32 #64
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63105287
ja dat ja ik ben echt niet te beroerd om te helpen maar is het nou echt teveel gevraagd om het eerst zelf te proberen doe ik ook als ik ergens niet uit kom, waarom zouden zij dat niet kunnen
With four other people
And aliens
pi_63105313
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:40 schreef B.ertha het volgende:
En die foto: Ik vind zwangere buiken wel mooi, maar alleen een buik doet me niet zoveel, sorry
Wat ik wel héél mooi zou vinden is naakt poseren met een dikke buik (stijlvol naakt dan).
mee eens, heb al een keer een foto genomen waarin ze een joggingbroek "vrij laag" draagt (lees: op de bikinilijn), en haar T-shirt tot direct onder de borst, met profielfoto, maar toen was haar buik nog niet zo groot, en de foto niet zo mooi. Misschien dat het nu wel kan
pi_63105327
Ik ben dus een redelijke digibeet/n00b, maar een instructieboekje lezen kan en doe ik wel

Anders dan gaat m'n pa helemaal over de zeik, als hij wat voor ons moet doen
  maandag 10 november 2008 @ 17:09:02 #67
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_63106261
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:14 schreef MaJo het volgende:
@nem

ik ben gister met Ritalin begonnen en ben echt in shock wat het met me doet. Voor het eerst ooit is mijn hoofd stil, in plaats van continu malen. Dus zo hoort het te voelen, bizar. Vanmiddag maar eens super geconcentreerd gaan studeren
Nou, dan is het bij deze dus 100% zeker dat het ADD is toch? En dat sommigen er mooi naast zaten

Wat LB zegt: maak er gebruik van
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 10 november 2008 @ 17:10:34 #68
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_63106283
quote:

zo, dat lucht op
Vooral dat wachtwoord is herkenbaar
  maandag 10 november 2008 @ 17:12:31 #69
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_63106324
Vandaag hebben ze een tussenmuur gemetseld en zijn ze bezig met de zogeheten "natte cel" te metselen. Oftewel, de badkamer.

Vandaag enkele buizen gelegd voor het verwarmingssyteem dat via allerlei groene voorzieningen voorzien gaat worden. Woensdag komt de stucadoor de boel opnemen en we gaan morgen gipsplaten voor het plafond bestellen. Dan kan er volgende week gestuct worden en dan wordt het écht mooi
  Moderator maandag 10 november 2008 @ 17:14:54 #70
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63106391
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:09 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nou, dan is het bij deze dus 100% zeker dat het ADD is toch? En dat sommigen er mooi naast zaten

Wat LB zegt: maak er gebruik van
yup, nu is het echt officieel

wel vreemd hoor, ben een stuk rustiger. Voel me ook vlak maar van mijn huisgenoten hoor ik dat ik hetzelfde overkom. Terwijl ik me wel anders voel. Wel even wennen...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 10 november 2008 @ 17:18:52 #71
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  Redactie Frontpage maandag 10 november 2008 @ 17:29:52 #72
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63106751
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:10 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

ik ben ook wel eens een wachtwoord vergeten of kwijtgeweest, maar als je zoiets op papier krijgt dan bewaar je dat toch zal wel aan mij liggen
heb het met een tooltje van internet gevonden, want de instellingen stonden nog wel bij ons thuis op de pc. ben benieuwd of ze er nu zelf uit kan komen
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag hebben ze een tussenmuur gemetseld en zijn ze bezig met de zogeheten "natte cel" te metselen. Oftewel, de badkamer.

Vandaag enkele buizen gelegd voor het verwarmingssyteem dat via allerlei groene voorzieningen voorzien gaat worden. Woensdag komt de stucadoor de boel opnemen en we gaan morgen gipsplaten voor het plafond bestellen. Dan kan er volgende week gestuct worden en dan wordt het écht mooi
schiet hard op zo te horen
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

wel vreemd hoor, ben een stuk rustiger. Voel me ook vlak maar van mijn huisgenoten hoor ik dat ik hetzelfde overkom. Terwijl ik me wel anders voel. Wel even wennen...
voel je je nu ook beter of is het te snel om zoiets te bepalen?
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
With four other people
And aliens
pi_63106760
pi_63106785
  Redactie Frontpage maandag 10 november 2008 @ 17:33:19 #75
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63106834
With four other people
And aliens
  maandag 10 november 2008 @ 17:36:56 #76
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_63106914
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja dat zal even wennen zijn. Je bent ook niet "genezen" natuurlijk
En is er nog kans op terugvallen? Ik ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat.
  maandag 10 november 2008 @ 17:38:36 #77
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_63106953
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:29 schreef Etcetera het volgende:
schiet hard op zo te horen
Ja het begint nu op te schieten alhoewel ik me afvraag hoe snel dat plafond erin gaat zitten.
Zodra dat het geval is dan kan de stucadoor aan de slag en als díe klaar is dan zijn we echt heeeeel erg opgesechoten omdat je dan weer ziet dat het een huis is.

Dan alleen nog een hele hoop schuurwerk en daar zie ik wel tegenop.
  maandag 10 november 2008 @ 17:41:07 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_63107003
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:10 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik had deze week nog mot met mn digid.... dat is zo'n ramp als je daar je wachtwoord niet meer van weet maar het is ook typisch zo'n wachtwoord dat ik liever niet ergens opschrijf... net als mn pincode.

Nouja, nieuwe aangevraagd en nu doet alles het weer gelukkig, maar men wat een gedoe zeg
  Redactie Frontpage maandag 10 november 2008 @ 17:44:11 #79
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63107080
kijk je een beetje uit LB in de stad?
quote:
De afgelopen dagen zijn vier vrouwen aangerand in het centrum van de stad. Drie van de aanrandingen vonden plaats in de binnenstad oost. Het vierde incident vond plaats in de Harderwikerstraat.

Woensdagavond rond twintig over zes 's avonds is een vrouw aan de Kruitgracht in Groningen lastig gevallen door een nog onbekende man.

Afgelopen weekend overkwam drie andere vrouwen hetzelfde.

Twee van deze aanrandingen vonden plaats op zaterdagavond, omstreeks kwart voor negen op de Bloemsingel en omstreeks twintig voor tien uur op de Antonius Deusinglaan. De derde vrouw werd in de nacht van zondag op maandag rond middernacht lastig gevallen in de Hardewikerstraat.

Doordat de vrouwen tegenstribbelden en schreeuwden, konden ze ontkomen en wisten ze de dader weg te jagen. De vrouw aan de Antonius Deusinglaan werd zaterdagavond te hulp geschoten door twee vrouwen op een fiets. De vrouw aan de Hardewikerstraat werd na het incident aangesproken door een jongeman, vermoedelijk een student.

De politie zou graag in contact komen met deze mensen.
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)in_centrum_Groningen
With four other people
And aliens
pi_63107225
Bij ons in het centrum is brand geweest. Twee winkels met rookschade, een compleet uitgebrand en een hele rits winkels zit zonder stroom. En nu bedenk ik me net ook nog dat ik mijn ov op moet gaan halen daar. Hoe zou dat dan moeten?
  maandag 10 november 2008 @ 17:54:58 #81
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_63107355
quote:

zo, dat lucht op
Onze buren ook iedere keer als hun PC kuren heeft komen ze aan ons vragen of we even kunnen komen kijken
  maandag 10 november 2008 @ 17:57:47 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_63107421
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:44 schreef Etcetera het volgende:
kijk je een beetje uit LB in de stad?
[..]

http://www.dvhn.nl/nieuws(...)in_centrum_Groningen

Lekker dan.... Alhoewel de Hardewikerstraat ook niet de beste plek is om in het donker in je eentje te gaan lopen, ben ik hier in de stad nooit bang om 's nachts alleen over straat te gaan Maar dit is notabene vroeg in de avond, en aan een straat met allemaal huizen (A. Deusinglaan)
pi_63107883
thuis, gelijk de keuken in
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 10 november 2008 @ 18:21:47 #84
39237 crew  H_T
2733
pi_63107954
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:25 schreef Etcetera het volgende:
ja dat ja ik ben echt niet te beroerd om te helpen maar is het nou echt teveel gevraagd om het eerst zelf te proberen doe ik ook als ik ergens niet uit kom, waarom zouden zij dat niet kunnen
Ik ben gisteren niet voor niets tijden met de pc bezig geweest. Computer had volgens de virusscanner een virus, en dat zou even opgeruimd worden. Helaas was er last hiervan. Zonder dat bestand wil Windows niet zo gek veel doen en de hersteloptie gebruiken ging niet omdat er een administrator-password ingevuld moest worden en geen van mijn normale passwords werkte... waarschijnlijk had Vobis er dus een wachtwoord opgezet. Dan maar Windows opnieuw installeren met de belangrijkste dingen die daar bij horen...
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_63108589
Vanavond uitgebreid eten

Rijst, eerst koken daarna bakken
Bloemkool
Lamskoteletten, met een apart gemaakte honing-mosterd-thijm-saus met champignons

pi_63108819
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:49 schreef B.ertha het volgende:
Bij ons in het centrum is brand geweest. Twee winkels met rookschade, een compleet uitgebrand en een hele rits winkels zit zonder stroom. En nu bedenk ik me net ook nog dat ik mijn ov op moet gaan halen daar. Hoe zou dat dan moeten?
ik wist niet dat je zo dicht bij Den Bosch woonde?

bij nader is de brand in Schijndel waarschijnlijk een andere brand

http://www.brabantsdagbla(...)-brand-Schijndel.ece
pi_63108925
Trouwens, over virusscanners gesproken: ben al jaren tevreden met McAfee, wat ik gratis van m'n provider (XS4all) krijg
  maandag 10 november 2008 @ 19:04:14 #88
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_63109041
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_63109060
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:49 schreef B.ertha het volgende:
Maak je geen zorgen, je hebt nog anderhalve maand de tijd. Ze adviseren om voor de drukte te komen, maar je kunt natuurlijk ook lekker ná de drukte gaan.
Ik denk zelf dat ik pas in 2009 mijn OV ophaal.
pi_63109131
ik wou ook dat ik een OV kaart had. Dat was echt relaxed
pi_63109169
http://www.gelderlander.n(...)winkels-in-de-as.ece
quote:
De Cuijkse brandweer rukte met groot materieel uit en was binnen vijf minuten ter plaatse.
dat mag ik toch hopen, de kazerne is één straat verderop
Gelukkig is onze winkel aan de goede kant van het winkelcentrum. Als bij ons de stroom uitgevallen was in het weekend, met al dat bederfelijke spul
pi_63109184
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:05 schreef wyccie het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen, je hebt nog anderhalve maand de tijd. Ze adviseren om voor de drukte te komen, maar je kunt natuurlijk ook lekker ná de drukte gaan.
Ik denk zelf dat ik pas in 2009 mijn OV ophaal.
bij mij staat erop: ophalen tussen 13 en 20 november
  maandag 10 november 2008 @ 19:10:48 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_63109210
Ik heb ook geen ov meer....

Deze zomer in moeten leveren, was wel raar om m voor de laatste keer te laten zien
pi_63109246
juist, daar dus.

(bij nader inzien wist ik dat je dat wel eens gemeld hebt)
pi_63109256
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:07 schreef iamredleader het volgende:
ik wou ook dat ik een OV kaart had. Dat was echt relaxed
sluit me hier volledig bij aan

vroeger, toen ik nog een OV had....
  maandag 10 november 2008 @ 19:13:26 #96
171422 LadyBlack
paint it black
pi_63109279
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:09 schreef B.ertha het volgende:

[..]

bij mij staat erop: ophalen tussen 13 en 20 november
Ja, maar volgens mij is het wat Wyccie zegt hoor, het postkantoor heeft (begrijpelijk) geen zin in die lange rijen, daarom vragen ze dat.

Nu zul je misschien je ov ook wel bij een ander kantoor op kunnen halen. Moet je de IBG even bellen.
pi_63109356
En als je toevallig tussen 13 en 20 november op vakantie bent?
Bij mij staat er ook 13-20 november. Dan zal het in die week wel extra druk zijn.
  maandag 10 november 2008 @ 19:18:24 #98
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_63109425
Vanavond voor liefhebbers van goede films: Big Fish om 20:30 op RTL8
  maandag 10 november 2008 @ 19:20:22 #99
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_63109485
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:15 schreef wyccie het volgende:
En als je toevallig tussen 13 en 20 november op vakantie bent?
Bij mij staat er ook 13-20 november. Dan zal het in die week wel extra druk zijn.
Dat is gewoon advies datum hoor, je kan hem ophalen wanneer je wilt
pi_63109518
ah oke. Dat scheelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')