Ja ik was ook helemaal niet blijquote:Op zondag 9 november 2008 11:35 schreef MaJo het volgende:
nem, wat ontzettend balenik zou me ook een partij chagrijnig zijn
hoop dat je inmiddels weer flink opgewarmd bent
Ik heb het een paar keer gehad. Dan ging ik naar Engeland en kocht voor de terugweg een kaartje zonder datum. Dit omdat vluchten vaak zodanig aankwamen dat ik precies op de trein kon stappen. als ik dan eerst nog een kaartje had moeten kopen zou ik 'm net mislopen.quote:Op zondag 9 november 2008 12:10 schreef MaJo het volgende:
Whaaa ik haat mijn wazigheidblijkbaar een treinkaartje gekocht zonder datum
gelukkig had ik een aardige conductrice die niet moeilijk deed maar ik voel me behoorlijk stom
Whehe, kun je ook kanker genezen?quote:Op zondag 9 november 2008 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
Sterker nog, ik had een tijdje een gekke bult in mijn pols en die is nu opeens weg
Nou, het was knetterhard en niet beweeglijk. Dacht zelf eigenlijk dat er tussen het klussen iets scheef geschoten was. Dat is blijkbaar teruggeschotenquote:
Verdraaid,dat is waar ookquote:En kranten in je schoenen proppen is toch hét middel? (Zelf nooit geprobeerd.)
Die knobbels op de pols zijn onschuldig, het komt redelijk vaak voor. Ik dacht dat het gewrichtsvochtachtig spul was, maar weet het niet zeker meer. Soms wordt het opgezogen via een spuit of zo als het pijn gaat doen, maar vaak merken de meesten er niets van.quote:Op zondag 9 november 2008 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, het was knetterhard en niet beweeglijk. Dacht zelf eigenlijk dat er tussen het klussen iets scheef geschoten was. Dat is blijkbaar teruggeschoten
Ja daar heb ik ook wel eens van gehoord. Wilde ermee naar de dokter gaat maar dat is blijkbaar niet meer nodig dusquote:Op zondag 9 november 2008 14:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die knobbels op de pols zijn onschuldig, het komt redelijk vaak voor. Ik dacht dat het gewrichtsvochtachtig spul was, maar weet het niet zeker meer. Soms wordt het opgezogen via een spuit of zo als het pijn gaat doen, maar vaak merken de meesten er niets van.
quote:Heb je geen filmpje van jezelf gemaakt toen je die judorol deed?
Ik heb er nog nooit 1 aflevering van gezienquote:Op zondag 9 november 2008 14:26 schreef Etcetera het volgende:
alias valt me best een beetje tegen tot nu toe (aflever 2)
quote:Op zondag 9 november 2008 14:36 schreef wyccie het volgende:
Gooi eens zo'n tutorial op YouTube dan! Je redt er misschien onze levens mee.
Het lijkt me overigens te veel moeite om te gaan rollen, ik zou het gewoon opvangen met mijn heupen. Even blijven liggen, evt. een dutje doen.
Ik ben erg moe, valt het op?
Zo, jij hier?quote:Op zondag 9 november 2008 15:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, ik hier?
Nesle: 19 novemberquote:Op zondag 9 november 2008 17:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat iets met een hint erin Nes?
Gefeliciteerd, natuurlijk had ik eraan gedacht
quote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef MaJo het volgende:zo lekker vroeg klaar
vandaag weer target gehaald en zondagtoeslag dus heb vet verdiend
heb gelijk weer iets voor mezelf gekocht
is wel een special die maar een paar dagen in de winkel ligt dus ik moest wel
![]()
Jeetje wat gaat dat snelquote:Op zondag 9 november 2008 18:24 schreef iamredleader het volgende:
Mag ik intussen even pimpen met de buik van mijn vrouw?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Zin om dan vrijdagavond met ons mee te eten? Maken we er een gezellig avondje vanquote:Op zondag 9 november 2008 18:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jeetje wat gaat dat snel![]()
ik kan deze week denk ik wel langskomen
Had me leuk geleken maar vrijdag ga ik al bij lien etenquote:Op zondag 9 november 2008 18:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zin om dan vrijdagavond met ons mee te eten? Maken we er een gezellig avondje van
Geen bekende toevallig ?quote:Op zondag 9 november 2008 23:37 schreef Etcetera het volgende:
Studente (25) dood gevonden in kamer te Groningen
Ik zeg dus net dat ik dan niet kanquote:Op zondag 9 november 2008 21:48 schreef iamredleader het volgende:
MaJo, vrijdag 14 november is goed, laat maar weten hoeveel mensen er komen
Tevensdouchetijd en naar bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op zondag 9 november 2008 23:37 schreef Etcetera het volgende:
Studente (25) dood gevonden in kamer te Groningen
quote:Op maandag 10 november 2008 10:14 schreef MaJo het volgende:
![]()
@nem
ik ben gister met Ritalin begonnen en ben echt in shock wat het met me doet. Voor het eerst ooit is mijn hoofd stil, in plaats van continu malen. Dus zo hoort het te voelen, bizar. Vanmiddag maar eens super geconcentreerd gaan studeren
Wauw......quote:Op zondag 9 november 2008 18:24 schreef iamredleader het volgende:
Mag ik intussen even pimpen met de buik van mijn vrouw?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Dat had ik inderdaad ookquote:Op zondag 9 november 2008 14:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die knobbels op de pols zijn onschuldig, het komt redelijk vaak voor. Ik dacht dat het gewrichtsvochtachtig spul was, maar weet het niet zeker meer. Soms wordt het opgezogen via een spuit of zo als het pijn gaat doen, maar vaak merken de meesten er niets van.
Heb je geen filmpje van jezelf gemaakt toen je die judorol deed?
Laatst had ik dat ook... kwam mn pa zo van 'ja ik krijg elke keer een pop up, die wil ik weg'quote:Op maandag 10 november 2008 15:50 schreef Etcetera het volgende:
prfff waarom heb ik een familie die bij het geringste technische 'probleem' denkt dat ze het zelf niet kunnen oplossen en ik welik heb de hele middag bij m'n zus gezeten om haar te helpen met een filmpje (die nu nog bezig is met conversie naar avi
dus we zijn geen klap opgeschoten
) en moest ook maar meteen de deurbel fiksen want die deed het niet meer. Er zat een handleiding bij. Lees dat, voer de instructies uit, klaar. DOE IK OOK!!! moest ook haar email fiksen, zodat ze in outlook email kan ontvangen van haar werk. Had ze een heel instructieblad bij maar néé dat moest ík doen. Moest ik wachtwoord invullen, wist ze niet, had ze niet meer.
*%*$&$%&%*$*#*&*$((%)%^JFR*@&^@*$%
zo, dat lucht op
quote:Op maandag 10 november 2008 11:20 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw......
Zij heeft ook echt zo'n truitje aan dat er dan bijhoortsupermooi......
quote:Op maandag 10 november 2008 11:40 schreef B.ertha het volgende:
En die foto: Ik vind zwangere buiken wel mooi, maar alleen een buik doet me niet zoveel, sorry
Wat ik wel héél mooi zou vinden is naakt poseren met een dikke buik (stijlvol naakt dan).
Nou, dan is het bij deze dus 100% zeker dat het ADD is toch? En dat sommigen er mooi naast zatenquote:Op maandag 10 november 2008 10:14 schreef MaJo het volgende:![]()
@nem
ik ben gister met Ritalin begonnen en ben echt in shock wat het met me doet. Voor het eerst ooit is mijn hoofd stil, in plaats van continu malen. Dus zo hoort het te voelen, bizar. Vanmiddag maar eens super geconcentreerd gaan studeren
Vooral dat wachtwoord is herkenbaarquote:Op maandag 10 november 2008 15:50 schreef Etcetera het volgende:
prfff waarom heb ik een familie die bij het geringste technische 'probleem' denkt dat ze het zelf niet kunnen oplossen en ik welik heb de hele middag bij m'n zus gezeten om haar te helpen met een filmpje (die nu nog bezig is met conversie naar avi
dus we zijn geen klap opgeschoten
) en moest ook maar meteen de deurbel fiksen want die deed het niet meer. Er zat een handleiding bij. Lees dat, voer de instructies uit, klaar. DOE IK OOK!!! moest ook haar email fiksen, zodat ze in outlook email kan ontvangen van haar werk. Had ze een heel instructieblad bij maar néé dat moest ík doen. Moest ik wachtwoord invullen, wist ze niet, had ze niet meer.
*%*$&$%&%*$*#*&*$((%)%^JFR*@&^@*$%
zo, dat lucht op
yup, nu is het echt officieelquote:Op maandag 10 november 2008 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dan is het bij deze dus 100% zeker dat het ADD is toch? En dat sommigen er mooi naast zaten
Wat LB zegt: maak er gebruik van
ik ben ook wel eens een wachtwoord vergeten of kwijtgeweest, maar als je zoiets op papier krijgt dan bewaar je dat tochquote:Op maandag 10 november 2008 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral dat wachtwoord is herkenbaar
schiet hard op zo te horenquote:Op maandag 10 november 2008 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag hebben ze een tussenmuur gemetseld en zijn ze bezig met de zogeheten "natte cel" te metselen. Oftewel, de badkamer.
Vandaag enkele buizen gelegd voor het verwarmingssyteem dat via allerlei groene voorzieningen voorzien gaat worden. Woensdag komt de stucadoor de boel opnemen en we gaan morgen gipsplaten voor het plafond bestellen. Dan kan er volgende week gestuct worden en dan wordt het écht mooi
voel je je nu ook beterquote:Op maandag 10 november 2008 17:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
yup, nu is het echt officieel![]()
![]()
wel vreemd hoor, ben een stuk rustiger. Voel me ook vlak maar van mijn huisgenoten hoor ik dat ik hetzelfde overkom. Terwijl ik me wel anders voel. Wel even wennen...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |