Nouja .. gratis... ze zijn niet voor niets een stuk duurder dan de gemiddelde providerquote:Op maandag 10 november 2008 19:00 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, over virusscanners gesproken: ben al jaren tevreden met McAfee, wat ik gratis van m'n provider (XS4all) krijg
Ik voel me wel een stuk rustiger, en ik kan me nu op 1 ding focussen terwijl ik normaal alles door elkaar deed en snel was afgeleid. Dus je merkt het wel meteen jaquote:Op maandag 10 november 2008 17:29 schreef Etcetera het volgende:
voel je je nu ook beterof is het te snel om zoiets te bepalen?
[..]
Je moet het natuurlijk altijd een tijdje geven voordat je echt weet hoe het aanslaatquote:Op maandag 10 november 2008 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat zal even wennen zijn. Je bent ook niet "genezen" natuurlijk
En is er nog kans op terugvallen? Ik ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat.
Is wel een beetje tricky jaquote:Op maandag 10 november 2008 19:50 schreef wyccie het volgende:
Oei, geen honger is voor jou niet erg fijn. Zorg ervoor dat je gewoon blijft eten, hè.
Wat ik me wel afvraag is hoe je het voor elkaar krijgt om toch gewoon een studie te kunnen doen én goede cijfers halen terwijl je je voorheen nooit kon concentreren op het lezen van een boek.![]()
Ik heb er zelfs zonder ADHD al moeite mee.
Ook met melatonine moeite met slapen?quote:Op maandag 10 november 2008 19:43 schreef MaJo het volgende:
Je moet het natuurlijk altijd een tijdje geven voordat je echt weet hoe het aanslaatMaar de eerste bijwerkingen heb ik al wel: geen honger, moeilijk slapen en een droge mond. Daar staat tegenover: een betere concentratie en rust in mijn hoofd
Dat is niet veelquote:Op maandag 10 november 2008 19:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is wel een beetje tricky jaVandaag 1 broodje en een crossaintje gehad en een beetje avondeten. Ik moest van mijn huisgenoot mijn bord leegeten
Dat is redelijk gelukt. Heb alleen steeds het gevoel dat ik stampvol zit...
Sinds ik oververmoeid was had ik geen problemen meer met slapen dus ben ik gestopt. Kijk het nog een paar dagen aan en anders dan probeer ik het weerquote:Op maandag 10 november 2008 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook met melatonine moeite met slapen?
Dat "geen honger" lijkt me niet echt handig in jouw geval. Dan moet je jezelf aanleren op gezetten tijden te eten.
Dat is dan weer een voordeel van ADDquote:Op maandag 10 november 2008 20:05 schreef wyccie het volgende:
Ik wil ook een hyperfocus.
Als het leuk is kan ik me ongeveer twee weken goed bezig houden met mijn studie, maar daarna begint het gezeik.
Dan heb ik gelijk antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 10 november 2008 20:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dan weer een voordeel van ADDPlus impulsiviteit en creativiteit
Ben nu alleen zwaar down, weer een bijwerking. Als het uitwerkt dan kun je een 'rebound' krijgen, en denk dat ik daar nu last van heb.
Ik ga even een stukje wandelenIets wat ik nooit doe maar nu even behoefte aan heb...
quote:Op maandag 10 november 2008 20:29 schreef wyccie het volgende:
Zou het niet heel kut zijn als morgen blijkt dat jullie bijna-affe huisje weggewaaid is, Nem?
Zeg, pretletterquote:Op maandag 10 november 2008 20:29 schreef wyccie het volgende:
Zou het niet heel kut zijn als morgen blijkt dat jullie bijna-affe huisje weggewaaid is, Nem?
echt een aanbevelingsbrief om aangenomen te worden bij een keuzevakquote:Op maandag 10 november 2008 20:44 schreef wyccie het volgende:
B., wat is het doel van die brief eigenlijk? Is het een echte aanmeldingsbrief en moet je geselecteerd worden op basis van de brief, of is het een schrijfoefening in de vorm van een aanbevelingsbrief?
Dat van Nems huisje kwam gewoon in me op, omdat het zo erg aan het waaien is.
Ik zou me echter wel ontzettend kut voelen als het morgen écht weg is gewaaid.![]()
Ja maar dat geldt voor jouw huis net zo ergquote:Op maandag 10 november 2008 20:44 schreef wyccie het volgende:
Dat van Nems huisje kwam gewoon in me op, omdat het zo erg aan het waaien is.
Ik zou me echter wel ontzettend kut voelen als het morgen écht weg is gewaaid.![]()
Ik heb dit ook toegevoegd:quote:I look forward to hearing from you soon.
quote:As I have read, I should be able to take the renowned and prestigious Business English Cambridge exam if I take this course. I would very much like to take this exam.
Dat is wel vaak wat je leert, maar het is niet noodzakelijk. Je zult toch wel op tijd antwoord krijgen.quote:Op maandag 10 november 2008 21:22 schreef B.ertha het volgende:
Moet dit of iets dergelijks er nog bij?
[..]
Ik zou het wel in iets andere bewoordingen neerzetten, het klinkt te gretig.quote:Ik heb dit ook toegevoegd:
[..]
Of meer zoiets als: "I believe my knowledge of the English language is sufficient enough to be able to take and pass the exam blablablab"quote:Op maandag 10 november 2008 21:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb dit ook toegevoegd:
[..]
Het zou heel kut zijn als je bijna uitgelezen boek morgen weggewaaid isquote:Op maandag 10 november 2008 21:51 schreef wyccie het volgende:
Nu ben ik weg hier, ik ben weer ontzettend slecht bezig met studeren.
Dat maakt de zaak nog erger.quote:Op maandag 10 november 2008 21:50 schreef wyccie het volgende:
B. de site die ik je heb gegeven is wel Amerikaans. De Britse uitspraak wordt soms ook uitgesproken en bijna altijd ook fonetisch beschreven.
dat is het juist niet, het is de bedoeling dat het dat na deze cursus isquote:Op maandag 10 november 2008 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of meer zoiets als: "I believe my knowledge of the English language is sufficient enough to be able to take and pass the exam blablablab"
Oh wacht, ik snap 'm nuquote:Op maandag 10 november 2008 22:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dat is het juist niet, het is de bedoeling dat het dat na deze cursus is
Wyccie bedankt voor de site
Is sufficient enough niet een pleonasme? Volgens mij betekent het zoiets als voldoende genoegquote:Op maandag 10 november 2008 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of meer zoiets als: "I believe my knowledge of the English language is sufficient enough to be able to take and pass the exam blablablab"
Toereikend genoeg.quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is sufficient enough niet een pleonasme? Volgens mij betekent het zoiets als voldoende genoeg
Is het niet...quote:Op maandag 10 november 2008 21:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb dit ook toegevoegd:
[..]
je hebt gelijk wat betreft i'm looking forward, dat is netter en grammaticaal correcter. Maar het is wel degelijk hearing from you. Anders is het veel te plat, 'ik hoor nog van je'. Moet dus zijn 'I'm looking forward to hearing from you'.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is het niet...
I'm looking forward to hear from you soon?
dat is ook uitzonderlijk, maar had gister toevallig vrij. Nog wel rondgeneusd?quote:En MaJo, kwam je gisteren weer opzoeken maar je was er niet
Oh okequote:Op dinsdag 11 november 2008 10:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
je hebt gelijk wat betreft i'm looking forward, dat is netter en grammaticaal correcter. Maar het is wel degelijk hearing from you. Anders is het veel te plat, 'ik hoor nog van je'. Moet dus zijn 'I'm looking forward to hearing from you'.
[..]
dat is ook uitzonderlijk, maar had gister toevallig vrij. Nog wel rondgeneusd?
Nee, daar wordt het beter vanquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tjeeez, nem, ik bedoelde binnenwippen dan.
quote:Ik ken dat soort woorden helemaal nietBij mijn weten is wappen ook telefooninternetten
En? Nog kunnen slapen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
je hebt gelijk wat betreft i'm looking forward, dat is netter en grammaticaal correcter. Maar het is wel degelijk hearing from you. Anders is het veel te plat, 'ik hoor nog van je'. Moet dus zijn 'I'm looking forward to hearing from you'.
[..]
dat is ook uitzonderlijk, maar had gister toevallig vrij. Nog wel rondgeneusd?
Bij welke collega was je? En hoezo wazig?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh oke
En nee, ben weer weggegaanwilde bij jou kopen
Volgens mij kwam ik echt tè wazig over op je collega
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |