Dat is niks nieuwsquote:Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef DutchErrorist het volgende:
EN WIJ ALLEMAAL ZO DENKEN VAN BOSWACHTER IS INEENS VETTE HOMO GEWORDEN!!!!![]()
!!!!
Huh? bw is toch homo?quote:Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef DutchErrorist het volgende:
EN WIJ ALLEMAAL ZO DENKEN VAN BOSWACHTER IS INEENS VETTE HOMO GEWORDEN!!!!![]()
!!!!
Dat staat toch op het lootje idioot!quote:Op maandag 10 november 2008 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
waar ik geen flauw idee heb wat ik ervoor moet kopen.
Uh nee? Stond alleen een naam op.quote:Op maandag 10 november 2008 14:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat staat toch op het lootje idioot!
Niet om te zeuren hoor, maar vind je dat nou echt serieus grappig?quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
De broer van je vriendin geloot? Wat dropte hij?
tuurlijk zag iedereen hem aankomen. Desalniettemin had ik wel al mijn broek op mijn enkels.quote:Op maandag 10 november 2008 14:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Niet om te zeuren hoor, maar vind je dat nou echt serieus grappig?
Je maakt mij eigenlijk niet wijs dat je dat niet van 100km af aan ziet komen.
Wat een boef is het ookquote:Op maandag 10 november 2008 14:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
Volgens mijn deed de_boswachter dat expres, hahaha. Allemaal erin gestonken...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik vond het echt grappig. Natuurlijk heb ik het daarna wel door, maar op het eerste gezicht denk je WTFquote:Op maandag 10 november 2008 14:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Niet om te zeuren hoor, maar vind je dat nou echt serieus grappig?
Je maakt mij eigenlijk niet wijs dat je dat niet van 100km af aan ziet komen.
quote:Op maandag 10 november 2008 14:43 schreef RandyJoshua het volgende:
ik dacht dat ik een dirty mind had maar blijkbaar was ik niet de enige![]()
omgquote:
Hij drinkt thuis alleen maar bosbessensapquote:Op maandag 10 november 2008 14:58 schreef CasB het volgende:
Aangezien het een man is: Iets van bier of drank. Tenzij het zo'n slampamper is die niet drinkt.
Tomatensoep?quote:Op maandag 10 november 2008 15:05 schreef de_boswachter het volgende:
Toen ik hem een keer vroeg of hij dat deed omdat dat zoveel op bloed leek (waar zijn moeder bij was) kreeg ik 2 kwade blikken Unox toegeworpen.
Leukste post in dit hele topic.quote:Op maandag 10 november 2008 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
goeie, of schijt in een kroket en geef datquote:Op maandag 10 november 2008 15:19 schreef JanusAnus het volgende:
Schijt in een plantenpot, pak dat in in aluminiumfolie en doe net alsof je niet begrijpt waarom hij het niks vindt.
quote:Op maandag 10 november 2008 15:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Geef hem een van je nieuwste remixes
Maar hij blijft leukquote:Op maandag 10 november 2008 15:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]shit, de garp is al eerder gemaakt
Iets met slaan, spijker en kop...quote:Op maandag 10 november 2008 15:30 schreef appelsjap het volgende:
Ha-haje bent zo ongelooflijk focking grappig gewoon niet normaal.
![]()
Gelukkig blijft dit topic wel open, je bent immers mod hier.
quote:
hij durft niet meer te reageren.quote:
Waar moet ik op reageren ?quote:Op maandag 10 november 2008 15:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
hij durft niet meer te reageren.![]()
![]()
Eerst heb ik DirkH aan het huilen gemaakt, en BW is mijn volgende slachtoffer.
"He strikes when you least suspect it..."quote:Op maandag 10 november 2008 15:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
hij durft niet meer te reageren.![]()
![]()
Eerst heb ik DirkH aan het huilen gemaakt, en BW is mijn volgende slachtoffer.
anders maak je je even druk om niets ofzoquote:Op maandag 10 november 2008 15:30 schreef appelsjap het volgende:
Ha-haje bent zo ongelooflijk focking grappig gewoon niet normaal.
![]()
Gelukkig blijft dit topic wel open, je bent immers mod hier.
jij begrijpt het tenminstequote:Op maandag 10 november 2008 15:40 schreef Kentoet het volgende:
Wees assertief en zeg dat ze op kunnen pleuren met de Sint en de pakjesavond. De eerste twee jaar zullen ze nog proberen om je over te halen om toch mee te doen, daarna is het volledig geaccepteerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |