Leukste post in dit hele topic.quote:Op maandag 10 november 2008 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
De broer van je vriendin geloot? Wat dropte hij?
goeie, of schijt in een kroket en geef datquote:Op maandag 10 november 2008 15:19 schreef JanusAnus het volgende:
Schijt in een plantenpot, pak dat in in aluminiumfolie en doe net alsof je niet begrijpt waarom hij het niks vindt.
quote:Op maandag 10 november 2008 15:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Geef hem een van je nieuwste remixes
Maar hij blijft leukquote:Op maandag 10 november 2008 15:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]shit, de garp is al eerder gemaakt
Iets met slaan, spijker en kop...quote:Op maandag 10 november 2008 15:30 schreef appelsjap het volgende:
Ha-haje bent zo ongelooflijk focking grappig gewoon niet normaal.
![]()
Gelukkig blijft dit topic wel open, je bent immers mod hier.
quote:
hij durft niet meer te reageren.quote:
Waar moet ik op reageren ?quote:Op maandag 10 november 2008 15:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
hij durft niet meer te reageren.![]()
![]()
Eerst heb ik DirkH aan het huilen gemaakt, en BW is mijn volgende slachtoffer.
"He strikes when you least suspect it..."quote:Op maandag 10 november 2008 15:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
hij durft niet meer te reageren.![]()
![]()
Eerst heb ik DirkH aan het huilen gemaakt, en BW is mijn volgende slachtoffer.
anders maak je je even druk om niets ofzoquote:Op maandag 10 november 2008 15:30 schreef appelsjap het volgende:
Ha-haje bent zo ongelooflijk focking grappig gewoon niet normaal.
![]()
Gelukkig blijft dit topic wel open, je bent immers mod hier.
jij begrijpt het tenminstequote:Op maandag 10 november 2008 15:40 schreef Kentoet het volgende:
Wees assertief en zeg dat ze op kunnen pleuren met de Sint en de pakjesavond. De eerste twee jaar zullen ze nog proberen om je over te halen om toch mee te doen, daarna is het volledig geaccepteerd.
quote:Op maandag 10 november 2008 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
De broer van je vriendin geloot? Wat dropte hij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |