Dat is niks nieuwsquote:Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef DutchErrorist het volgende:
EN WIJ ALLEMAAL ZO DENKEN VAN BOSWACHTER IS INEENS VETTE HOMO GEWORDEN!!!!![]()
!!!!
Huh? bw is toch homo?quote:Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef DutchErrorist het volgende:
!!!!
Dat staat toch op het lootje idioot!quote:Op maandag 10 november 2008 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
waar ik geen flauw idee heb wat ik ervoor moet kopen.
Uh nee? Stond alleen een naam op.quote:Op maandag 10 november 2008 14:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat staat toch op het lootje idioot!
Niet om te zeuren hoor, maar vind je dat nou echt serieus grappig?quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
De broer van je vriendin geloot? Wat dropte hij?
tuurlijk zag iedereen hem aankomen. Desalniettemin had ik wel al mijn broek op mijn enkels.quote:Op maandag 10 november 2008 14:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Niet om te zeuren hoor, maar vind je dat nou echt serieus grappig?
Je maakt mij eigenlijk niet wijs dat je dat niet van 100km af aan ziet komen.
Wat een boef is het ookquote:Op maandag 10 november 2008 14:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
Volgens mijn deed de_boswachter dat expres, hahaha. Allemaal erin gestonken...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik vond het echt grappig. Natuurlijk heb ik het daarna wel door, maar op het eerste gezicht denk je WTFquote:Op maandag 10 november 2008 14:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Niet om te zeuren hoor, maar vind je dat nou echt serieus grappig?
Je maakt mij eigenlijk niet wijs dat je dat niet van 100km af aan ziet komen.
quote:Op maandag 10 november 2008 14:43 schreef RandyJoshua het volgende:
ik dacht dat ik een dirty mind had maar blijkbaar was ik niet de enige![]()
omgquote:
Hij drinkt thuis alleen maar bosbessensapquote:Op maandag 10 november 2008 14:58 schreef CasB het volgende:
Aangezien het een man is: Iets van bier of drank. Tenzij het zo'n slampamper is die niet drinkt.
Tomatensoep?quote:Op maandag 10 november 2008 15:05 schreef de_boswachter het volgende:
Toen ik hem een keer vroeg of hij dat deed omdat dat zoveel op bloed leek (waar zijn moeder bij was) kreeg ik 2 kwade blikken Unox toegeworpen.
Leukste post in dit hele topic.quote:Op maandag 10 november 2008 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
goeie, of schijt in een kroket en geef datquote:Op maandag 10 november 2008 15:19 schreef JanusAnus het volgende:
Schijt in een plantenpot, pak dat in in aluminiumfolie en doe net alsof je niet begrijpt waarom hij het niks vindt.
quote:Op maandag 10 november 2008 15:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Geef hem een van je nieuwste remixes
Maar hij blijft leukquote:Op maandag 10 november 2008 15:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]shit, de garp is al eerder gemaakt
Iets met slaan, spijker en kop...quote:Op maandag 10 november 2008 15:30 schreef appelsjap het volgende:
Ha-haje bent zo ongelooflijk focking grappig gewoon niet normaal.
![]()
Gelukkig blijft dit topic wel open, je bent immers mod hier.
quote:
hij durft niet meer te reageren.quote:
Waar moet ik op reageren ?quote:Op maandag 10 november 2008 15:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
hij durft niet meer te reageren.![]()
![]()
Eerst heb ik DirkH aan het huilen gemaakt, en BW is mijn volgende slachtoffer.
"He strikes when you least suspect it..."quote:Op maandag 10 november 2008 15:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
hij durft niet meer te reageren.![]()
![]()
Eerst heb ik DirkH aan het huilen gemaakt, en BW is mijn volgende slachtoffer.
anders maak je je even druk om niets ofzoquote:Op maandag 10 november 2008 15:30 schreef appelsjap het volgende:
Ha-haje bent zo ongelooflijk focking grappig gewoon niet normaal.
![]()
Gelukkig blijft dit topic wel open, je bent immers mod hier.
jij begrijpt het tenminstequote:Op maandag 10 november 2008 15:40 schreef Kentoet het volgende:
Wees assertief en zeg dat ze op kunnen pleuren met de Sint en de pakjesavond. De eerste twee jaar zullen ze nog proberen om je over te halen om toch mee te doen, daarna is het volledig geaccepteerd.
Een relatie van 2 jaar +quote:Op maandag 10 november 2008 15:40 schreef Kentoet het volgende:
Wees assertief en zeg dat ze op kunnen pleuren met de Sint en de pakjesavond. De eerste twee jaar zullen ze nog proberen om je over te halen om toch mee te doen, daarna is het volledig geaccepteerd.
Sinterklaas vieren bij je neukslet waarmee je -2 jaar zitquote:
quote:Op maandag 10 november 2008 15:45 schreef TryX het volgende:
[..]
Sinterklaas vieren bij je neukslet waarmee je -2 jaar zit
quote:Op maandag 10 november 2008 16:03 schreef VlaDje het volgende:Ik dat wat is die man een viesterd maar dat valt toch best mee bij nader inzien zo
quote:Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef DutchErrorist het volgende:
!!!!
12,50 Omg!11!!quote:Op maandag 10 november 2008 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
Mjah. 12,50. Want meneer werkt niet
Haha de_boswachter krijgt een steuntrekker in de familie!!quote:Op maandag 10 november 2008 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
Mjah. 12,50. Want meneer werkt niet
quote:Op maandag 10 november 2008 20:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Haha de_boswachter krijgt een steuntrekker in de familie!!![]()
Heerlijk weer, die suïcidale gedichten.quote:Op maandag 10 november 2008 14:53 schreef retuow82 het volgende:
Beste Emo,
Ben je weer eens depressief?
Heeft je omgeving je niet meer lief?
Stel je gerust met het volgende gegeven,
ja… het ligt echt aan jou, niemand vind je leuk!
Waarom zou je nu nog verder willen leven,
pak gewoon een mes en zorg voor een aderbreuk!
“Hoe kom ik dan aan een mes?” zul jij jezelf afvragen,
Nou wat dat betreft heb jij niets te klagen!
De_Boswachter zorgt voor ervoor dat jij tijdens deze donkere dagen,
vlekkeloos (nou ja…) in deze missie zult slagen!
Groeten,
Sint en piet
En ook dat is een held.quote:Op maandag 10 november 2008 20:28 schreef TheZapster het volgende:
Lijkt hij trouwens hier op? Als ik aan steuntrekkers denk moet ik altijd aan Onslow denken![]()
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.quote:Op maandag 10 november 2008 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
Zeker een held.Vroeger op het schoolplein wilde ik altijd Onslow zijnquote:Op maandag 10 november 2008 20:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ook dat is een held.
Ik sta werkelijk versteld.
Misschien draait Robin em wel.quote:Op maandag 10 november 2008 15:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Geef hem een van je nieuwste remixes
quote:Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef DutchErrorist het volgende:
!!!!
WOW enzo... daaar kan je toch looten (engels woord voor plunderen..)quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik dan de enige die niet snapt wat Sapstengel bedoelt![]()
A.u.b. uitleg voor deze noob
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
Uh.... WOW = World of Warcraft , neem ik aan ?
M.a.w. het is een ICT grapje ?![]()
![]()
![]()
Aha. Leuk ja![]()
Als je een monster afmaakt kan je daarna zijn spullen "looten"quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
Verkapte-ik-doe-alsof-ik-niet-weet-wat-er-met-geloot-en-gedropt-bedoeld-wordt-waardoor-men-niet-ziet-wat-voor-nerd-ik-ben-postquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:36 schreef Zwansen het volgende:
De teringnerds nemen het topic over. Geloot, gedropt, wtf?
Dat dus!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Verkapte-ik-doe-alsof-ik-niet-weet-wat-er-met-geloot-en-gedropt-bedoeld-wordt-waardoor-men-niet-ziet-wat-voor-nerd-ik-ben-post
Het gaat om "geloot". Maar dan van het engelse 'loot' dus 'buit'.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snapte er ook al geen kut vanquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
er bestaan echt mensen die zich niet met gamen bezighouden hoor, echt waarquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Verkapte-ik-doe-alsof-ik-niet-weet-wat-er-met-geloot-en-gedropt-bedoeld-wordt-waardoor-men-niet-ziet-wat-voor-nerd-ik-ben-post
Ja, maar als er 2 posts boven die post van Zwansen de uitleg staat dan begin ik toch aan de zuivere intenties (of 'mogelijkheden'quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:48 schreef Homdeck het volgende:
er bestaan echt mensen die zich niet met gamen bezighouden hoor, echt waar
achso, daar zit wat in inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, maar als er 2 posts boven die post van Zwansen de uitleg staat dan begin ik toch aan de zuivere intenties (of 'mogelijkheden') van die jongen te twijfelen.
Ja, dat had ik idd gelezen. Maar daarom mag ik wel reageren op die replies op die post?quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, maar als er 2 posts boven die post van Zwansen de uitleg staat dan begin ik toch aan de zuivere intenties (of 'mogelijkheden') van die jongen te twijfelen.
Ah, toen was het pas 'veilig'!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, dat had ik idd gelezen. Maar daarom mag ik wel reageren op die replies op die post?
Pas na die post durfde ik te posten omdat ik toen wist dat het dus niet heel achterlijk was dat ik de grap niet snapte.
Typishe "modje maakt een grapje" reacties weer. Was ook al recentelijk een topic over kan ik me herinnerenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |