Ik moest lachen.quote:Op maandag 10 november 2008 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
De broer van je vriendin geloot? Wat dropte hij?
Zeker een held.Vroeger op het schoolplein wilde ik altijd Onslow zijnquote:Op maandag 10 november 2008 20:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ook dat is een held.
Ik sta werkelijk versteld.
Misschien draait Robin em wel.quote:Op maandag 10 november 2008 15:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Geef hem een van je nieuwste remixes
quote:Op maandag 10 november 2008 14:30 schreef DutchErrorist het volgende:
EN WIJ ALLEMAAL ZO DENKEN VAN BOSWACHTER IS INEENS VETTE HOMO GEWORDEN!!!!![]()
!!!!
quote:Op maandag 10 november 2008 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
WOW enzo... daaar kan je toch looten (engels woord voor plunderen..)quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik dan de enige die niet snapt wat Sapstengel bedoelt![]()
A.u.b. uitleg voor deze noob
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
Uh.... WOW = World of Warcraft , neem ik aan ?
M.a.w. het is een ICT grapje ?![]()
![]()
![]()
Aha. Leuk ja![]()
Als je een monster afmaakt kan je daarna zijn spullen "looten"quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
Verkapte-ik-doe-alsof-ik-niet-weet-wat-er-met-geloot-en-gedropt-bedoeld-wordt-waardoor-men-niet-ziet-wat-voor-nerd-ik-ben-postquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:36 schreef Zwansen het volgende:
De teringnerds nemen het topic over. Geloot, gedropt, wtf?
Dat dus!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Verkapte-ik-doe-alsof-ik-niet-weet-wat-er-met-geloot-en-gedropt-bedoeld-wordt-waardoor-men-niet-ziet-wat-voor-nerd-ik-ben-post
Het gaat om "geloot". Maar dan van het engelse 'loot' dus 'buit'.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snapte er ook al geen kut vanquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
er bestaan echt mensen die zich niet met gamen bezighouden hoor, echt waarquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Verkapte-ik-doe-alsof-ik-niet-weet-wat-er-met-geloot-en-gedropt-bedoeld-wordt-waardoor-men-niet-ziet-wat-voor-nerd-ik-ben-post
Ja, maar als er 2 posts boven die post van Zwansen de uitleg staat dan begin ik toch aan de zuivere intenties (of 'mogelijkheden'quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:48 schreef Homdeck het volgende:
er bestaan echt mensen die zich niet met gamen bezighouden hoor, echt waar
achso, daar zit wat in inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, maar als er 2 posts boven die post van Zwansen de uitleg staat dan begin ik toch aan de zuivere intenties (of 'mogelijkheden') van die jongen te twijfelen.
Ja, dat had ik idd gelezen. Maar daarom mag ik wel reageren op die replies op die post?quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, maar als er 2 posts boven die post van Zwansen de uitleg staat dan begin ik toch aan de zuivere intenties (of 'mogelijkheden') van die jongen te twijfelen.
Ah, toen was het pas 'veilig'!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, dat had ik idd gelezen. Maar daarom mag ik wel reageren op die replies op die post?
Pas na die post durfde ik te posten omdat ik toen wist dat het dus niet heel achterlijk was dat ik de grap niet snapte.
Typishe "modje maakt een grapje" reacties weer. Was ook al recentelijk een topic over kan ik me herinnerenquote:
quote:Op maandag 10 november 2008 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |