Ja echt keihard klussen is het niet meer IMOquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:43 schreef ArTiC het volgende:
hmmm een afwerktopic...owkay
niet zo verkapte tvp natuurlijk
Hij komt m'n bier opdrinkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:38 schreef Dichterbijer het volgende:
* Dichterbijer drukt een TeeVeePee stempel op dit topic
[..]
Dan komt ie even door de ramen gluren
Ze glanzen echt, alleen iets minder opvallend dan op de fotoquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:35 schreef Susanne81 het volgende:
Mooie gordijnen! Glanzen ze echt zo of is dat alleen op de foto?
Mjoah....zo zou je het kunnen zeggen..quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik geef toe dat we op meerdere punten jammerlijk gefaald hebben
Zeker wetenquote:Op zondag 9 november 2008 22:04 schreef Ewelina het volgende:
En die keukenVooral je gootsteen
Later als ik groot ben wil ik ook zo'n gootsteen
Als een treinquote:Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef Adelante het volgende:
doet de boretti het al? even gemist heeft
Klinkt anders niet gezond voor een oven.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klinkt anders niet gezond voor een oven.
Dat ligt naast mequote:
Ja, hij zit ook vol kieren, noesten en gatenquote:
Close-upje, alleen is dit greywash en wij hebben onbehandeld:quote:De Hutton tafelserie is een robuust programma gemaakt uit echt massief oud eiken. Het hout is afkomstig van oude Belgische treinwagons welke worden gerecycled om er exclusief voor ons prachtige oude tafels van te maken met een geweldige uitstraling.
Er komen 6 catifa's omheen:quote:Op maandag 17 november 2008 15:04 schreef Debsterr het volgende:
Die kastenhoek is echt sjiekdefriemel zeg. Oh, en de tafel is echt superstoer. Hoeveel plek heb je, 6 of 8?
Oeh.. oeeeeeeeehquote:Op maandag 17 november 2008 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er komen 6 catifa's omheen:
[ afbeelding ]
4 in limoengroen en 2 antraciet
Ze zijn ook heel mooiquote:Op maandag 17 november 2008 15:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeh.. oeeeeeeeeh. Normaal zou ik niet op zo een stoeltje vallen, maar deze.. Ik geloof dat ik een beetje verliefd ben
.
De keukenkastjes niet, maar het werkblad wel. Het fornuis is ongeveer een halve centimeter dieper dan de kastjes. Maar goed, bij ons is het hele ding op maat besteld en gemonteerd, dus kan best zijn dat ze de diepte van de kastjes op de Boretti hebben aangepast, dat weet ik dus nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:36 schreef amokjeeh het volgende:
Ik heb een vraagje over dat supergave fornuisIk ben zelf bezig met een keuken plaatsen incl. smeg fornuis. Alleen het fornuis is 59cm diep en de keuken 61cm
. Was die bij jou precies pas, is je keuken minder diep of is daar een trucje voor. Ik geen truc bedenken, dus ben bang dat het fornuis iets meer naar binnen gaat komen
Thanks!![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:31 schreef Blik het volgende:
tvp
puur omdat je ook een Boretti hebt met frytop
waar heb je trouwens die tafel, stoelen en tv-meubel besteld?
ik vind jouw reacties altijd zo grappigquote:Op woensdag 19 november 2008 12:07 schreef Syytön het volgende:
Stoelen zijn niet echt mijn ding (vooral die groene niet), maar ze lijken me wel erg lekker zitten.
Hehehe.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind jouw reacties altijd zo grappigsorry
Maar je brengt het altijd positief![]()
Ze zitten lekker, en ze draaien
Thanks, we komen er wel uit. De Smeg kan bij mij niets meer fout doenquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De keukenkastjes niet, maar het werkblad wel. Het fornuis is ongeveer een halve centimeter dieper dan de kastjes. Maar goed, bij ons is het hele ding op maat besteld en gemonteerd, dus kan best zijn dat ze de diepte van de kastjes op de Boretti hebben aangepast, dat weet ik dus niet
De pc gaat asap naar boven (als de wireless router er eindelijk is) en de glazen tafel ook, dan oogt het ook wat huiselijkerquote:Op woensdag 19 november 2008 14:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Nu ik die pc boven op de tafel zie staan lijkt het net een kantoortje
Des al niet te min passen ze goed bij jullie huisstijl
Práchtige tafel!quote:Op maandag 17 november 2008 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, hij zit ook vol kieren, noesten en gaten
Close-upje, alleen is dit greywash en wij hebben onbehandeld:
[ afbeelding ]
Bij ons staat de mac ook nog steeds op de eettafel, erg handig, kun je tijdens het eten nog je mail checken, erg gezellig vooral.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De pc gaat asap naar boven (als de wireless router er eindelijk is) en de glazen tafel ook, dan oogt het ook wat huiselijker
Uhhh, volgens mij heeft bleiblei die een paar jaar geleden bij Goossens gekocht. Maar diezit denk ik niet meer in de collectie.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
waar komt die tafel vandaan (die glazen)
vind het wel leuk voor de nieuwe werkkamer
Ja, die overweging is gemaakt, alleen zijn de armleuningen bij dit type stoel niet meer dan stalen spijltjes, die waarschijnlijk meer discomfort opleveren dan comfort. Dus hangen we maar met de armpjes op de tafel straksquote:Op woensdag 19 november 2008 23:11 schreef Adelante het volgende:
toffe stoelen, persoonlijk zou ik alleen de armleuningen missen bij lekker natafelen
Ik heb me een ongeluk verschoten gisteren toen we gingen zien voor keukenstoelen: 310 euro voor een stuk hout (oké, wel een leuk, strak, simpel ontwerp, maar tochquote:Op maandag 17 november 2008 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze zijn ook heel mooi
Ze zijn helaas ook kènkerduur
Maar dat was te verwachten, dat hebben wij namelijk altijd
Nee, dat hoort zoquote:Op zondag 23 november 2008 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuke lampen zeg! Zijn die van de IKEA? Zie je er niet vanaf moet ik zeggen.
Zijn ze niet een beetje te laag opgehangen trouwens?
Stoot jij je hoofd aan je bovenkastjes, doorgaans?quote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef Oblivion het volgende:
Meer dat je je hoofdje niet stoot...
Want ze hangen wel erg laag, wat ik dus wel mooi vind!
quote:Op zondag 23 november 2008 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stoot jij je hoofd aan je bovenkastjes, doorgaans?
Ja!quote:Op zondag 23 november 2008 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stoot jij je hoofd aan je bovenkastjes, doorgaans?
Ik kan ze moeilijk over elkaar heen painten, wel?quote:Op zondag 23 november 2008 23:33 schreef Oblivion het volgende:
Zo, dus jij staat als normaal mens zeker een halve meter van je blad af?
Kan je ook vreselijk veel doen...![]()
Mja, we liepen zo langs de etalage en we zagen dat liggen en we dachten: jolig! En toen hebben we het maar gekochtquote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef hierissieweer het volgende:
Je pleetegels zijn tof! Wist niet dit tegenwoordig bestond?
Jap vind ze leuk!quote:Op zondag 23 november 2008 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, we liepen zo langs de etalage en we zagen dat liggen en we dachten: jolig! En toen hebben we het maar gekocht
quote:Op zondag 23 november 2008 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
ja, maar nu worden obli en morpheus anaal gepwned
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
Maar precies op die plek waar jij in de keuken staat als je iets uit de bovenkastjes pakt (en dus blijkbaar niet je hoofd tegen de bovenkastjes stootquote:Op zondag 23 november 2008 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
nou, ik heb het net geprobeerd, om mijn hoofd aan mijn bovenkastjes te stoten, maar ik moet er echt behoorlijk wat moeite voor doen, en dan ben ik ook nog kleiner dan jullie.
Conclusie: het ligt aan jullie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Jij bent ook niet de kleinste en ik ook niet , ik heb ook ruzie met de afzuigkapquote:Op zondag 23 november 2008 23:55 schreef Oblivion het volgende:
Mjah, ik stoot ook mijn hoofd tegen de afzuigkap...![]()
Volgende huis krijgt geen bovenkasten!
Vind het zelf zeer vervelend werken.
Niks zinloze discussie! Lijkt me zeker iets om rekening mee te houden bij het ophangen van lampen en kastjes.quote:Op maandag 24 november 2008 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
Jamaar dat vind ik logischer, omdat een afzuigkap veel verder naar voren hangt dan een bovenkastje
(zinloze discussies)
Gezien het feit dat jullie de zolder als eerste hebben gedaan vind ik dat dan weer minder verwonderlijkquote:Op maandag 24 november 2008 10:43 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Niks zinloze discussie! Lijkt me zeker iets om rekening mee te houden bij het ophangen van lampen en kastjes.
Skabouter en ik hebben een weddenschap; zij denkt dat ik tijdens de verbouwing mijn hoofd 50+ keer zal stoten; de teller staat nu na een week op 8x
Kijk, jij snapt het tenminstequote:Op maandag 24 november 2008 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gezien het feit dat jullie de zolder als eerste hebben gedaan vind ik dat dan weer minder verwonderlijk
Die zaten er al op, maar ik heb het patroon al heel wat schijtsessies zitten bestuderen en ben tot de conclusie gekomen dat er geen patroon in zit. Enorm ad hoc dusquote:Op maandag 1 december 2008 16:50 schreef maedel het volgende:
Die tegeltjes op de badkamer, hebben jullie dat zelf gedaan of was dat al zo?
En in het eerste geval, hoe hebben jullie dat zo "random" met die kleurtjes bedacht?
Gewoon huppetee, of op een andere manier?
Mmm, wat goed eigenlijk, dat dat zo gelukt is.quote:Op maandag 1 december 2008 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zaten er al op, maar ik heb het patroon al heel wat schijtsessies zitten bestuderen en ben tot de conclusie gekomen dat er geen patroon in zit. Enorm ad hoc dus
Juist niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:16 schreef Blik het volgende:
coole tafel
maar die zwarte stoeltjes horen natuurlijk in het midden
Nope.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:52 schreef Jaheur het volgende:
Is de tafel gemaakt van steigerhout?
sloophout (eiken) uit oude belgische treinwagonsquote:Op donderdag 11 december 2008 10:52 schreef Jaheur het volgende:
Is de tafel gemaakt van steigerhout?
Die suuuuuupergave kasten in de slaapkamer zijn gewoon heule simpele Pax Hemnes kasten van de ikeaquote:Op donderdag 11 december 2008 10:59 schreef Nouwk het volgende:
Allereerst, wat een super mooi huisje is het geworden.
MAAR. Ik moet iets weten.. Waar komen die suuuupergave kasten in je slaapkamer vandaan, echt heeel erg mooi.. En die Boretti natuurlijk, als ik later groot ben en op mezelf woon.. En de loterij heb gewonnen..
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag dat vanavond bij de Keuringsdienst van Waarde een uitzending is over "oud hout" dat eigenlijk gewoon nieuw hout is.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope.
Het ding is gemaakt van eikenhout dat uit gesloopte Belgische treinwagons komt.
Tenminste, dat zeggen ze.
Het is iig. geen steigerhout.
Oh ja ach... Ik zet het er niet voor niets bij natuurlijkquote:Op donderdag 11 december 2008 11:36 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ik zag dat vanavond bij de Keuringsdienst van Waarde een uitzending is over "oud hout" dat eigenlijk gewoon nieuw hout is.
*klik*
Waarmee ik niet wil zeggen dat jullie tafel niet van Belgischtreinwagonhout is hoor
Of je koopt gewoon een huis waar die Boretti al in zit (zoals ikquote:Op donderdag 11 december 2008 10:59 schreef Nouwk het volgende:
Allereerst, wat een super mooi huisje is het geworden.
MAAR. Ik moet iets weten.. Waar komen die suuuupergave kasten in je slaapkamer vandaan, echt heeel erg mooi.. En die Boretti natuurlijk, als ik later groot ben en op mezelf woon.. En de loterij heb gewonnen..
Vaak nemen mensen 'm meequote:Op donderdag 11 december 2008 12:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een huis waar die Boretti al in zit (zoals ik)
Lekker hip en onconventioneel toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Zielig, koop je een huis met keuken. Zit er opeens een gat in van 90 cm breed
Mwah, bij ons is de keuken best netjes afgewerkt bij dat gatquote:Op donderdag 11 december 2008 14:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Zielig, koop je een huis met keuken. Zit er opeens een gat in van 90 cm breed
Johquote:Op zondag 14 december 2008 02:23 schreef Stormqueen het volgende:
Oh trouwens, als je een kat ondersteboven boven de afvalbak houdt en dan de afvalbak laat "happen" wordt de kat erg boos
pics!quote:Op zondag 14 december 2008 02:23 schreef Stormqueen het volgende:
Oh trouwens, als je een kat ondersteboven boven de afvalbak houdt en dan de afvalbak laat "happen" wordt de kat erg boos
quote:Op zondag 14 december 2008 02:23 schreef Stormqueen het volgende:
geen zorgen, die neemt wel revenge als je de kerstboom eenmaal hebt opgetuigd.quote:Op zondag 14 december 2008 02:23 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2008 02:23 schreef Stormqueen het volgende:
De kat moet nog ondersteboven.quote:Op zondag 14 december 2008 16:37 schreef FUFR het volgende:
[ afbeelding ]
I can haz no skillz in paint
you ghef skillzquote:
quote:
Jepquote:Op maandag 15 december 2008 07:18 schreef gr8w8 het volgende:
Over bomen gesproken, is de tuin al klaar BB?
ik strijk nietquote:Op maandag 15 december 2008 09:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jullie hebben niet eens het dekbedovertrek gestreken voor de foto's
T wordt mooi
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
thanks! Eettafel is inderdaad van goossens, serie Huttonquote:Op maandag 15 december 2008 09:14 schreef Dichterbijer het volgende:
Jullie slaapkamer ziet er goed uit zeg!
Verder vinden mijn vriendin en ik jullie eettafel echt mooi... die hadden jullie toch bij Goosens weg? Of ergens anders...
wui lijfquote:
Dank je voor deze constructieve bijdragequote:Op dinsdag 16 december 2008 10:25 schreef Godshand het volgende:
tering wat een lelijkheid, zeker die slaapkamer...
en dan die badkamer
gelukkig maar dat smaken verschillen
je maakt me nu wel nieuwsgierig naar jouw interieurquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:25 schreef Godshand het volgende:
tering wat een lelijkheid, zeker die slaapkamer...
en dan die badkamer
gelukkig maar dat smaken verschillen
Heb jij het over die kast of zie jij iets anders op de foto?quote:
Ik heb het over de kast ja, kan je dat geen poepie vinden?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb jij het over die kast of zie jij iets anders op de foto?
Het was serieus 11,5 graden in ons huis.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:27 schreef Syytön het volgende:
Was het serieus 11,5 graden in de woonkamer of werd de temperatuur door dat bevroren slangetje beïnvloedt?
Want zelfs mijn woning met enkel glas en zonder enig andere vorm van isolatie wordt niet eens zo koud als ik de kachel 's nachts uit heb.
Normaal staat de thermostaat op 19 graden overdag en 16 graden snachts.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:27 schreef gr8w8 het volgende:
Mooie kast!Wij zijn ook nog naar die antiekzaak in Best geweest, daar vlakbij de makro met die moeilijke naam ivm met uitverkoop omdat ze stoppen. Nog steeds reteduur.
![]()
Maar damn, wat koelt het snel af dan zeg. Wa's dat in een nacht naar 11.5? Normaal zet je de thermostaat op 20 graden ofzo?
Naja, het schijnt dat oude huizen tochwel een bepaalde manier van ventilatie hebben. Kortom, ff snel glaswol onder het dak plakken kan wel eens de gehele vochthuishouding van het huis uit balans halen. We willen natuurlijk wel het 1 en het ander gaan isoleren, maar gaan daar tezijnertijd wel eerst goed advies over inwinnen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:04 schreef gr8w8 het volgende:
Pfew, ik vind het behoorlijk wat. is daar niets aan te doen, binnen bepaalde grenzen uiteraard? Klinkt alsof het al snel de moeite loont.
19 graden, dat vind ik ook prima, maar ik krijg er dat hier echt niet in met die koukleum.
Goed punt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, het schijnt dat oude huizen tochwel een bepaalde manier van ventilatie hebben. Kortom, ff snel glaswol onder het dak plakken kan wel eens de gehele vochthuishouding van het huis uit balans halen. We willen natuurlijk wel het 1 en het ander gaan isoleren, maar gaan daar tezijnertijd wel eerst goed advies over inwinnen.
Mjah. Zit hier in een aardig geïsoleerd (voor zijn leeftijd dan) huis van begin vorige eeuw en merk dat de ketel 's nachts ook al vrij snel aanspringt om de eco stand (16 graden) vast te houden. Vaak al om een uur of 3 á 4. (voor zover ik het merk tenminste.. meestal snurk ik wel door)quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:04 schreef gr8w8 het volgende:
Pfew, ik vind het behoorlijk wat. is daar niets aan te doen, binnen bepaalde grenzen uiteraard? Klinkt alsof het al snel de moeite loont.
19 graden, dat vind ik ook prima, maar ik krijg er dat hier echt niet in met die koukleum.
Niet iedereen woont graag in een klinische showroom.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:55 schreef k_man het volgende:
Hmm, het begon tamelijk strak, maar er komen steeds meer tuttige dingen bij.
Wat een ontstellend domme opmerking. Alsof een modern interieur per definie klinisch is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Niet iedereen woont graag in een klinische showroom.
Je mist helemaal de knipoog... en dat is pas echt onstellend dom, strontvlieg...quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat een ontstellend domme opmerking. Alsof een modern interieur per definie klinisch is.
Granitovloer is "perfect".quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:01 schreef zwemmer431 het volgende:
ziet er mooi en contrastvol uit
granitovloer nog perfect of heb je die laten behandelen?
Wat is "tuttig"?quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:55 schreef k_man het volgende:
Hmm, het begon tamelijk strak, maar er komen steeds meer tuttige dingen bij.
Als jij bij wijze van spreken een woonkamer met glimmend marmeren vloer, RVS/glas tafel, zwarte corbusier bank en hoogglans witte televisiemeubel met tv, en voor de rest niets, gezellig vindt. Is dat mooi voor jouquote:Op woensdag 31 december 2008 10:27 schreef k_man het volgende:
Het heeft niks met patsen te maken. Zelf woon ik bijv in een apaprtement, dus er is niemand om naar binnen te kijken. Die meubels staan er puur omdat ik ze mooi vind.
Met begrippen als gezellig, klinisch, persoonlijk, knus, etc. kan ik niet zoveel.
Veel 'persoonlijke' interieurs zijn volkomen uitwisselbaar. Als de foto's op Funda bekijkt zie je overal dezelfde stijlelementen terugkomen. Iedereen denkt origineel en individueel bezig te zijn, maar uiteindelijk laten we ons vrijwel allemaal in meer of mindere mate, bewust of onbewust, leiden door de woonbladen, woonprogramma's en de algemene, heersende interieurmode. Wat maakt het dan persoonlijk? Dat jij een andere accentkleur gekozen hebt dan je buren? Dat die ene felgekleurde wand bij jouw een druk behangetje heeft en bij de ander geschilderd is? Dat die wand vol fotolijstjes bij jou andere foto's bevat dan bij je zus? Uiteindelijk zie je dat soort elementen bij vrijwel iedereen terug.
En wat gezellig is, is volkomen subjectief. Ik ben iig niet van mening dat je allerlei prullaria nodig hebt om dat te bereiken.
Tuurlijk, moet iedereen zelf weten. Wat de één mooi vindt, vindt de ander tuttig. Zoals jullie nieuwe kast.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:16 schreef bleiblei het volgende:
Moeten hunnie toch weten? Waarom voel je je aangevallen als er iemand een keer post dat jouw smaak in hun ogen niet gezellig/klinisch is, terwijl jij rondstrooit met woorden als "tuttig". Tis een mening joh. Niet meer en niet minder.
Gewoon, het totaalplaatjequote:
Wij ook niet. Staan nog steeds 10 verhuizendozen smachtend te kijken in alle niet opvallende hoekjes en gaatjesquote:Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Gewoon, het totaalplaatje
Dat gejammer over woonbladen vind ik ook wat flauw. Het is nou eenmaal zo dat er in die bladen vaak dingen staan die goed bij elkaar passen. Of je weet het zelf niet en doet zoiets, óf je hebt er zelf wél verstand van en dan kom je ook op iets uit omdat je er nou eenmaal zelf een goede kijk op hebt.
Of het intereseert je geen reet, en dan maak je hier geen topic.
Vrij simpel lijkt me.
Maar, wat ik dus aan foto's gezien heb vind ik mooiNieuwe kast ook. Alleen zou ik er mijn troep niet in kwijt kunnen
* gr8w8 aait maedel.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat gejammer over woonbladen vind ik ook wat flauw. Het is nou eenmaal zo dat er in die bladen vaak dingen staan die goed bij elkaar passen. Of je weet het zelf niet en doet zoiets, óf je hebt er zelf wél verstand van en dan kom je ook op iets uit omdat je er nou eenmaal zelf een goede kijk op hebt.
Of het intereseert je geen reet, en dan maak je hier geen topic.
Vrij simpel lijkt me.
Maar, wat ik dus aan foto's gezien heb vind ik mooiNieuwe kast ook. Alleen zou ik er mijn troep niet in kwijt kunnen
Je wilt dat ik ook in jouw topic post?quote:
Blijkbaar is de boodschap overgekomen, anders zou je niet reagerenquote:Op donderdag 1 januari 2009 07:53 schreef gr8w8 het volgende:
Dat vind ik uiteraard leuk, maar ik vond het vooral erg aandoenlijk hoe je inging op mijn zeuropmerking.
Waarom zou het gejammer zijn? Het is geen klacht, het is slechts een constatering. Het is helemaal niet erg dat mensen zich daardoor laten beïnvloeden, maar het is wel hoe het gaat. Ik wilde er alleen mee aangeven dat je vraagtekens kunt zetten bij de 'persoonlijkheid' van een interieur.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef maedel het volgende:
Dat gejammer over woonbladen vind ik ook wat flauw.
Ik wilde er mee aangeven dat het er eigenlijk dus niks mee te maken heeft.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:09 schreef k_man het volgende:
Ik wilde er alleen mee aangeven dat je vraagtekens kunt zetten bij de 'persoonlijkheid' van een interieur.
Dat had je dan wel eens wat overtuigender kunnen motiveren.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik wilde er mee aangeven dat het er eigenlijk dus niks mee te maken heeft.
Maar goed, whatever, doe gewoon waar je zin in hebt.
Of gewoon aannemen dat ik ook echt bedoel wat ik schrijfquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat had je dan wel eens wat overtuigender kunnen motiveren.
ontzettend tofquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
Het aller- allerlaatste meubel staat eindelijk. Een mijlpaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De TV oogt nu ook niet meer zo asociaal groot
Goossensquote:
Boretti, en we hebben er teveel voor betaaldquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef Ml-etje het volgende:
Heb hem nu deels doorgewerkt..erg gaaf huis maaruh het fornuis??
Merk..prijs?? Wij willen heel graag zoiets maar ze zijn of prijs-kwaliteit niet echt geweldig of niet mooi.
Ben benieuwd! en alvast bedankt!
dat huisje!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En terecht, foeilelijk ding!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoho, tzijn er 2.
Heeft me wel wat moeite gekost voor het daar mocht staan.
Oo wauw, gezien de staat waarin je verkeerde toen ik jou en Niels gisteren tegenkwam, had ik echt niet verwacht dat je zo vroeg alweer boven water zou zijn!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ghe, ik postte dat onder haar naam. Maar ik heb der idd met moeite rond een uur of 1 uit bed gerammeldquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:46 schreef Barb het volgende:
[..]
Oo wauw, gezien de staat waarin je verkeerde toen ik jou en Niels gisteren tegenkwam, had ik echt niet verwacht dat je zo vroeg alweer boven water zou zijn! [ afbeelding ] !
[/volledig offtopic] Hoewel ik meestal een bloedhekel heb aan tvmeubels, vind ik deze toch wel erg geslaagd zeg.
Geinig. Ik had juist verwacht dat een vrouw dit soort frutsels neer zou gooien naast de televisie.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoho, tzijn er 2.
Heeft me wel wat moeite gekost voor het daar mocht staan.
Mooi meubel!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb het gezien vandaag in de keukenzaak..ga eff verder zoekenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goossens![]()
[..]
Boretti, en we hebben er teveel voor betaald. Op internet doen die dingen +/- 2800 euro.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:46 schreef Barb het volgende:
[..]
Oo wauw, gezien de staat waarin je verkeerde toen ik jou en Niels gisteren tegenkwam, had ik echt niet verwacht dat je zo vroeg alweer boven water zou zijn! [ afbeelding ] !
[/volledig offtopic] Hoewel ik meestal een bloedhekel heb aan tvmeubels, vind ik deze toch wel erg geslaagd zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Heel leuk gedaan! *noteert*quote:Op zondag 18 januari 2009 17:07 schreef bleiblei het volgende:
Oeh, vergeet ik zowaar de foto van de zolder![]()
.
Creatief met Lackplanken en Ikea lampjes.
En natuurlijk de glazen tafel die eerst beneden stond.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:05 schreef Stormqueen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat verbaast me niks! Het was in de Alt. en daarna heb je nog een tijdje voor de Kram met een vriendin van me staan kletsen, Anke heet ze. Een kleine shagrokende muppet.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
en die poes, net echt!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:07 schreef bleiblei het volgende:
Oeh, vergeet ik zowaar de foto van de zolder![]()
.
Creatief met Lackplanken en Ikea lampjes.
En natuurlijk de glazen tafel die eerst beneden stond.
[ afbeelding ]
nee das SQ die je nu beschrijftquote:Op maandag 19 januari 2009 15:42 schreef Barb het volgende:
[..]. Dat verbaast me niks! Het was in de Alt. en daarna heb je nog een tijdje voor de Kram met een vriendin van me staan kletsen, Anke heet ze. Een kleine shagrokende muppet.
En zwaarquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En zwaar
ik heb zelfs m'n buurman moeten lenen om het uit de auto te krijgen
Maar we kunnen nu wel met ons volle gewicht tegen de salontafel trappen zonder dat er iets gebeurt
Dat zeker, je kan er weinig aan verknallen. Onze eettafel is in dezelfde stijl, wij houden wel van dat robuuste, onbewerkte. Ik ben voor deze tafel geïnspireerd door een design van Van Beek:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat je er iig een stuk minder voorzichtig mee hoeft te zijn dan met n standaard salontafel
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zeker, je kan er weinig aan verknallen. Onze eettafel is in dezelfde stijl, wij houden wel van dat robuuste, onbewerkte. Ik ben voor deze tafel geïnspireerd door een design van Van Beek:
[ afbeelding ]
Ooit in een showroom gezien en ik was er meteen helemaal weg van. Kostte alleen wel 1900 euro
Maar de opa van bleiblei had een houtzagerij vroeger, die hebben we gebeld, en dus deze prachtige blokken kunnen fixen voor een bos bloemen en een vlaaiScheelt toch weer 1860 euro
en daar hebben we nog 2 ambachtelijk gemaakte eikenhouten bloembakken bij gekregen voor in ons portiekjequote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en daar hebben we nog 2 ambachtelijk gemaakte eikenhouten bloembakken bij gekregen voor in ons portiekje
Whehehehequote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:39 schreef maok het volgende:
Ik vind jullie stijl leuk dus volgde ik de topics al een tijdje, maar nu moet ik echt even mijn zithoek posten.
Oranje bank en salontafel van 2 massieve balken gezaagd door mijn opa(al 30 jaar of langer geleden gezaagd, ik heb alleen de samenstelling van de tafel wat veranderd):
[ afbeelding ]
Zie je de overeenkomsten?
Nou, die zijn hier nog niet aan de orde voorlopigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:54 schreef Ml-etje het volgende:
Haha neeee gewoonweg twee keer gekeken van euhh ja andere bank maar..te gek
Onthoud het idee erg handig met kids lijkt me
Naja, of je nou op een spaanplaat tafel ketst of op gewapend beton: een deuk krijg je toch wel. Hoort bij het kind-zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:11 schreef maok het volgende:
Ik heb anders een mooi litteken op mijn voorhoofd dankzij mijn tafel. Toen ik klein was hadden we hem namelijk ook al maar toen was hij iets hoger (meer balken) en ik ben toen een keer met mijn hoofd op de punt gevallen, gevolg, gat in mijn hoofd. En mijn broertje heeft ook een litteken. Mijn moeder had inmiddels namelijk dopjes op de hoeken geplakt en toen viel hij op de rand met zijn hoofd, ook een gat in zijn hoofd.
Zo'n harde tafel kan dus ook wel nadelen hebben met kleine kinderen.
Heule! mooie!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
220 kilo massief Europees eiken doet nu dienst als salontafel
Ikke jou ook!quote:
Ja, maar de hoofdtoon is zwart. En een rood gelakte trap isquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:28 schreef Oblivion het volgende:
Maar die tegeltjes zit toch rood onder?![]()
Ziet er goed uit hoor! Beste kleur keuze voor de trap!
Vloerbedekking. 3 grijze katten. Nahquote:
Ik vind het heel mooi!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vloerbedekking. 3 grijze katten. Nah![]()
Een gelakte trap kan ik i.i.g. nog dagelijks even met de kruimeldief te lijf binnen 45 seconden
Nou, de reden dat wij voor zwart zijn gegaan is vooral omdat we de keuken zoveel mogelijk in de jaren dertig stijl wilden hebben, en toen hadden ze geen witte werkbladenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:52 schreef Portugalia het volgende:
Heb net de foto's van jullie keuken bekeken, erg mooi. Ben ook verliefdop die verticale groef deurtjes. En wat je zegt over die apothekerskasten in plaats van laden: dat het daardoor rustiger oogt, is wel een goede tip. Ik vraag me alleen af waarom iedereen (nou ja...) kiest voor het zwarte werkblad. Ik denk aan ivoren deurtjes en idem werkblad, zoals op onderstaande foto. Zou dan wel de muur een mooie kleur geven, bijvoorbeeld koffie kleur. Nog even over die apothekerskasten, hebben jullie ook het bestek in zo'n kast? En bevalt dat, of is een gewone ladekast praktischer?
[ afbeelding ]
Dat kun je in het eerste topic goed lezen... laten we zeggen dat het me ongeveer een werkweek heeft gekostquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:52 schreef zwemmer431 het volgende:
hoe heb je vloerbedekking er zo mooi/goed afgehaald?
Het moet er hier ook af, wordt steeds lelijker, maar dit houd me zo tegenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
Dat kun je in het eerste topic goed lezen... laten we zeggen dat het me ongeveer een werkweek heeft gekost
moet ik daar wat mee doen dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:04 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Wat ga je met de tegels doen?
ik heb een hakselaar geleend, vanmiddag lekker hakselen inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:36 schreef _._ het volgende:
Wat een zooi, maar wel goed om het nu aan te pakken.
Is zo'n versnipperaar niks? Of een flinke fik? Dat laatste schijnt erg spectaculair te zijn met houten schuttingen
Lekker laten zittenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:04 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Wat ga je met de tegels doen?
vierdequote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:13 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik voel een derde topic aan komen!
dat is iets artsy's van de vorige bewoonster gok ik, stond onder de parasietstruikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lekker laten zitten.
Ik zou er zelf niet voor kiezen om een tegellambrizering te plaatsen in een huis, maar dit zit al ruim 70 jaar in het huis, is nog origineel en imho doodzonde om eruit te slopen. Kortom, in onze ogen hoort het bij het huis.
Eh, SQ?
Wat is dat voor een poot die daar op de berg klimop ligt? Ik herken dat ding niet.
spammertjes, jullie willen mij gewoon zien trauma-enquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:36 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zullen we dit topic dan maar snel volmaken ?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:36 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zullen we dit topic dan maar snel volmaken ?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
spammertjes, jullie willen mij gewoon zien trauma-en
We zien graag hoe je er een prachtige tuin van maakt hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
spammertjes, jullie willen mij gewoon zien trauma-en
Laat idd alsjeblieft zitten!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:13 schreef bleiblei het volgende:
Lekker laten zitten.
Ik zou er zelf niet voor kiezen om een tegellambrizering te plaatsen in een huis, maar dit zit al ruim 70 jaar in het huis, is nog origineel en imho doodzonde om eruit te slopen. Kortom, in onze ogen hoort het bij het huis.
ik nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:05 schreef napalmpje het volgende:
[..]
hmm.. vond eigenlijk dat rode tapijt mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |