Jij bent ook niet de kleinste en ik ook niet , ik heb ook ruzie met de afzuigkapquote:Op zondag 23 november 2008 23:55 schreef Oblivion het volgende:
Mjah, ik stoot ook mijn hoofd tegen de afzuigkap...![]()
Volgende huis krijgt geen bovenkasten!
Vind het zelf zeer vervelend werken.
Niks zinloze discussie! Lijkt me zeker iets om rekening mee te houden bij het ophangen van lampen en kastjes.quote:Op maandag 24 november 2008 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
Jamaar dat vind ik logischer, omdat een afzuigkap veel verder naar voren hangt dan een bovenkastje
(zinloze discussies)
Gezien het feit dat jullie de zolder als eerste hebben gedaan vind ik dat dan weer minder verwonderlijkquote:Op maandag 24 november 2008 10:43 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Niks zinloze discussie! Lijkt me zeker iets om rekening mee te houden bij het ophangen van lampen en kastjes.
Skabouter en ik hebben een weddenschap; zij denkt dat ik tijdens de verbouwing mijn hoofd 50+ keer zal stoten; de teller staat nu na een week op 8x
Kijk, jij snapt het tenminstequote:Op maandag 24 november 2008 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gezien het feit dat jullie de zolder als eerste hebben gedaan vind ik dat dan weer minder verwonderlijk
Die zaten er al op, maar ik heb het patroon al heel wat schijtsessies zitten bestuderen en ben tot de conclusie gekomen dat er geen patroon in zit. Enorm ad hoc dusquote:Op maandag 1 december 2008 16:50 schreef maedel het volgende:
Die tegeltjes op de badkamer, hebben jullie dat zelf gedaan of was dat al zo?
En in het eerste geval, hoe hebben jullie dat zo "random" met die kleurtjes bedacht?
Gewoon huppetee, of op een andere manier?
Mmm, wat goed eigenlijk, dat dat zo gelukt is.quote:Op maandag 1 december 2008 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zaten er al op, maar ik heb het patroon al heel wat schijtsessies zitten bestuderen en ben tot de conclusie gekomen dat er geen patroon in zit. Enorm ad hoc dus
Juist niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:16 schreef Blik het volgende:
coole tafel
maar die zwarte stoeltjes horen natuurlijk in het midden
Nope.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:52 schreef Jaheur het volgende:
Is de tafel gemaakt van steigerhout?
sloophout (eiken) uit oude belgische treinwagonsquote:Op donderdag 11 december 2008 10:52 schreef Jaheur het volgende:
Is de tafel gemaakt van steigerhout?
Die suuuuuupergave kasten in de slaapkamer zijn gewoon heule simpele Pax Hemnes kasten van de ikeaquote:Op donderdag 11 december 2008 10:59 schreef Nouwk het volgende:
Allereerst, wat een super mooi huisje is het geworden.
MAAR. Ik moet iets weten.. Waar komen die suuuupergave kasten in je slaapkamer vandaan, echt heeel erg mooi.. En die Boretti natuurlijk, als ik later groot ben en op mezelf woon.. En de loterij heb gewonnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |