Nee, dat hoort zoquote:Op zondag 23 november 2008 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuke lampen zeg! Zijn die van de IKEA? Zie je er niet vanaf moet ik zeggen.
Zijn ze niet een beetje te laag opgehangen trouwens?
Stoot jij je hoofd aan je bovenkastjes, doorgaans?quote:Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef Oblivion het volgende:
Meer dat je je hoofdje niet stoot...
Want ze hangen wel erg laag, wat ik dus wel mooi vind!
quote:Op zondag 23 november 2008 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stoot jij je hoofd aan je bovenkastjes, doorgaans?
Ja!quote:Op zondag 23 november 2008 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stoot jij je hoofd aan je bovenkastjes, doorgaans?
Ik kan ze moeilijk over elkaar heen painten, wel?quote:Op zondag 23 november 2008 23:33 schreef Oblivion het volgende:
Zo, dus jij staat als normaal mens zeker een halve meter van je blad af?
Kan je ook vreselijk veel doen...![]()
Mja, we liepen zo langs de etalage en we zagen dat liggen en we dachten: jolig! En toen hebben we het maar gekochtquote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef hierissieweer het volgende:
Je pleetegels zijn tof! Wist niet dit tegenwoordig bestond?
Jap vind ze leuk!quote:Op zondag 23 november 2008 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, we liepen zo langs de etalage en we zagen dat liggen en we dachten: jolig! En toen hebben we het maar gekocht
quote:Op zondag 23 november 2008 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
ja, maar nu worden obli en morpheus anaal gepwned
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
Maar precies op die plek waar jij in de keuken staat als je iets uit de bovenkastjes pakt (en dus blijkbaar niet je hoofd tegen de bovenkastjes stootquote:Op zondag 23 november 2008 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
nou, ik heb het net geprobeerd, om mijn hoofd aan mijn bovenkastjes te stoten, maar ik moet er echt behoorlijk wat moeite voor doen, en dan ben ik ook nog kleiner dan jullie.
Conclusie: het ligt aan jullie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |