Naja, of je nou op een spaanplaat tafel ketst of op gewapend beton: een deuk krijg je toch wel. Hoort bij het kind-zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:11 schreef maok het volgende:
Ik heb anders een mooi litteken op mijn voorhoofd dankzij mijn tafel. Toen ik klein was hadden we hem namelijk ook al maar toen was hij iets hoger (meer balken) en ik ben toen een keer met mijn hoofd op de punt gevallen, gevolg, gat in mijn hoofd. En mijn broertje heeft ook een litteken. Mijn moeder had inmiddels namelijk dopjes op de hoeken geplakt en toen viel hij op de rand met zijn hoofd, ook een gat in zijn hoofd.
Zo'n harde tafel kan dus ook wel nadelen hebben met kleine kinderen.
Heule! mooie!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
220 kilo massief Europees eiken doet nu dienst als salontafel
Ikke jou ook!quote:
Ja, maar de hoofdtoon is zwart. En een rood gelakte trap isquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:28 schreef Oblivion het volgende:
Maar die tegeltjes zit toch rood onder?![]()
Ziet er goed uit hoor! Beste kleur keuze voor de trap!
Vloerbedekking. 3 grijze katten. Nahquote:
Ik vind het heel mooi!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vloerbedekking. 3 grijze katten. Nah![]()
Een gelakte trap kan ik i.i.g. nog dagelijks even met de kruimeldief te lijf binnen 45 seconden
Nou, de reden dat wij voor zwart zijn gegaan is vooral omdat we de keuken zoveel mogelijk in de jaren dertig stijl wilden hebben, en toen hadden ze geen witte werkbladenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:52 schreef Portugalia het volgende:
Heb net de foto's van jullie keuken bekeken, erg mooi. Ben ook verliefdop die verticale groef deurtjes. En wat je zegt over die apothekerskasten in plaats van laden: dat het daardoor rustiger oogt, is wel een goede tip. Ik vraag me alleen af waarom iedereen (nou ja...) kiest voor het zwarte werkblad. Ik denk aan ivoren deurtjes en idem werkblad, zoals op onderstaande foto. Zou dan wel de muur een mooie kleur geven, bijvoorbeeld koffie kleur. Nog even over die apothekerskasten, hebben jullie ook het bestek in zo'n kast? En bevalt dat, of is een gewone ladekast praktischer?
[ afbeelding ]
Dat kun je in het eerste topic goed lezen... laten we zeggen dat het me ongeveer een werkweek heeft gekostquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:52 schreef zwemmer431 het volgende:
hoe heb je vloerbedekking er zo mooi/goed afgehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |