Gewoon, het totaalplaatjequote:

Wij ook niet. Staan nog steeds 10 verhuizendozen smachtend te kijken in alle niet opvallende hoekjes en gaatjesquote:Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Gewoon, het totaalplaatje
Dat gejammer over woonbladen vind ik ook wat flauw. Het is nou eenmaal zo dat er in die bladen vaak dingen staan die goed bij elkaar passen. Of je weet het zelf niet en doet zoiets, óf je hebt er zelf wél verstand van en dan kom je ook op iets uit omdat je er nou eenmaal zelf een goede kijk op hebt.
Of het intereseert je geen reet, en dan maak je hier geen topic.
Vrij simpel lijkt me.
Maar, wat ik dus aan foto's gezien heb vind ik mooiNieuwe kast ook. Alleen zou ik er mijn troep niet in kwijt kunnen

* gr8w8 aait maedel.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat gejammer over woonbladen vind ik ook wat flauw. Het is nou eenmaal zo dat er in die bladen vaak dingen staan die goed bij elkaar passen. Of je weet het zelf niet en doet zoiets, óf je hebt er zelf wél verstand van en dan kom je ook op iets uit omdat je er nou eenmaal zelf een goede kijk op hebt.
Of het intereseert je geen reet, en dan maak je hier geen topic.
Vrij simpel lijkt me.
Maar, wat ik dus aan foto's gezien heb vind ik mooiNieuwe kast ook. Alleen zou ik er mijn troep niet in kwijt kunnen

Je wilt dat ik ook in jouw topic post?quote:

Blijkbaar is de boodschap overgekomen, anders zou je niet reagerenquote:Op donderdag 1 januari 2009 07:53 schreef gr8w8 het volgende:
Dat vind ik uiteraard leuk, maar ik vond het vooral erg aandoenlijk hoe je inging op mijn zeuropmerking.

Waarom zou het gejammer zijn? Het is geen klacht, het is slechts een constatering. Het is helemaal niet erg dat mensen zich daardoor laten beïnvloeden, maar het is wel hoe het gaat. Ik wilde er alleen mee aangeven dat je vraagtekens kunt zetten bij de 'persoonlijkheid' van een interieur.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:59 schreef maedel het volgende:
Dat gejammer over woonbladen vind ik ook wat flauw.

Ik wilde er mee aangeven dat het er eigenlijk dus niks mee te maken heeft.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:09 schreef k_man het volgende:
Ik wilde er alleen mee aangeven dat je vraagtekens kunt zetten bij de 'persoonlijkheid' van een interieur.

Dat had je dan wel eens wat overtuigender kunnen motiveren.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik wilde er mee aangeven dat het er eigenlijk dus niks mee te maken heeft.
Maar goed, whatever, doe gewoon waar je zin in hebt.

Of gewoon aannemen dat ik ook echt bedoel wat ik schrijfquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat had je dan wel eens wat overtuigender kunnen motiveren.

ontzettend tofquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
Het aller- allerlaatste meubel staat eindelijk. Een mijlpaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De TV oogt nu ook niet meer zo asociaal groot

Goossensquote:
Boretti, en we hebben er teveel voor betaaldquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:22 schreef Ml-etje het volgende:
Heb hem nu deels doorgewerkt..erg gaaf huis maaruh het fornuis??
Merk..prijs?? Wij willen heel graag zoiets maar ze zijn of prijs-kwaliteit niet echt geweldig of niet mooi.
Ben benieuwd! en alvast bedankt!

dat huisje!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En terecht, foeilelijk ding!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoho, tzijn er 2.
Heeft me wel wat moeite gekost voor het daar mocht staan.

Oo wauw, gezien de staat waarin je verkeerde toen ik jou en Niels gisteren tegenkwam, had ik echt niet verwacht dat je zo vroeg alweer boven water zou zijn!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
 !

Ghe, ik postte dat onder haar naam. Maar ik heb der idd met moeite rond een uur of 1 uit bed gerammeldquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:46 schreef Barb het volgende:
[..]
Oo wauw, gezien de staat waarin je verkeerde toen ik jou en Niels gisteren tegenkwam, had ik echt niet verwacht dat je zo vroeg alweer boven water zou zijn! [ afbeelding ] !
[/volledig offtopic] Hoewel ik meestal een bloedhekel heb aan tvmeubels, vind ik deze toch wel erg geslaagd zeg.

Geinig. Ik had juist verwacht dat een vrouw dit soort frutsels neer zou gooien naast de televisie.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoho, tzijn er 2.
Heeft me wel wat moeite gekost voor het daar mocht staan.

Mooi meubel!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Heb het gezien vandaag in de keukenzaak..ga eff verder zoekenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goossens![]()
[..]
Boretti, en we hebben er teveel voor betaald. Op internet doen die dingen +/- 2800 euro.

quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:46 schreef Barb het volgende:
[..]
Oo wauw, gezien de staat waarin je verkeerde toen ik jou en Niels gisteren tegenkwam, had ik echt niet verwacht dat je zo vroeg alweer boven water zou zijn! [ afbeelding ] !
[/volledig offtopic] Hoewel ik meestal een bloedhekel heb aan tvmeubels, vind ik deze toch wel erg geslaagd zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer

Heel leuk gedaan! *noteert*quote:Op zondag 18 januari 2009 17:07 schreef bleiblei het volgende:
Oeh, vergeet ik zowaar de foto van de zolder![]()
.
Creatief met Lackplanken en Ikea lampjes.
En natuurlijk de glazen tafel die eerst beneden stond.
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 19 januari 2009 10:05 schreef Stormqueen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat verbaast me niks! Het was in de Alt. en daarna heb je nog een tijdje voor de Kram met een vriendin van me staan kletsen, Anke heet ze. Een kleine shagrokende muppet.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me

en die poes, net echt!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:07 schreef bleiblei het volgende:
Oeh, vergeet ik zowaar de foto van de zolder![]()
.
Creatief met Lackplanken en Ikea lampjes.
En natuurlijk de glazen tafel die eerst beneden stond.
[ afbeelding ]

nee das SQ die je nu beschrijftquote:Op maandag 19 januari 2009 15:42 schreef Barb het volgende:
[..]. Dat verbaast me niks! Het was in de Alt. en daarna heb je nog een tijdje voor de Kram met een vriendin van me staan kletsen, Anke heet ze. Een kleine shagrokende muppet.

En zwaarquote:

quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En zwaar
ik heb zelfs m'n buurman moeten lenen om het uit de auto te krijgen
Maar we kunnen nu wel met ons volle gewicht tegen de salontafel trappen zonder dat er iets gebeurt

Dat zeker, je kan er weinig aan verknallen. Onze eettafel is in dezelfde stijl, wij houden wel van dat robuuste, onbewerkte. Ik ben voor deze tafel geïnspireerd door een design van Van Beek:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat je er iig een stuk minder voorzichtig mee hoeft te zijn dan met n standaard salontafel

quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zeker, je kan er weinig aan verknallen. Onze eettafel is in dezelfde stijl, wij houden wel van dat robuuste, onbewerkte. Ik ben voor deze tafel geïnspireerd door een design van Van Beek:
[ afbeelding ]
Ooit in een showroom gezien en ik was er meteen helemaal weg van. Kostte alleen wel 1900 euro
Maar de opa van bleiblei had een houtzagerij vroeger, die hebben we gebeld, en dus deze prachtige blokken kunnen fixen voor een bos bloemen en een vlaaiScheelt toch weer 1860 euro

en daar hebben we nog 2 ambachtelijk gemaakte eikenhouten bloembakken bij gekregen voor in ons portiekjequote:

quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en daar hebben we nog 2 ambachtelijk gemaakte eikenhouten bloembakken bij gekregen voor in ons portiekje

Whehehehequote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:39 schreef maok het volgende:
Ik vind jullie stijl leuk dus volgde ik de topics al een tijdje, maar nu moet ik echt even mijn zithoek posten.
Oranje bank en salontafel van 2 massieve balken gezaagd door mijn opa(al 30 jaar of langer geleden gezaagd, ik heb alleen de samenstelling van de tafel wat veranderd):
[ afbeelding ]
Zie je de overeenkomsten?

Nou, die zijn hier nog niet aan de orde voorlopigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:54 schreef Ml-etje het volgende:
Haha neeee gewoonweg twee keer gekeken van euhh ja andere bank maar..te gek
Onthoud het idee erg handig met kids lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |