Ghe, ik postte dat onder haar naam. Maar ik heb der idd met moeite rond een uur of 1 uit bed gerammeldquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:46 schreef Barb het volgende:
[..]
Oo wauw, gezien de staat waarin je verkeerde toen ik jou en Niels gisteren tegenkwam, had ik echt niet verwacht dat je zo vroeg alweer boven water zou zijn! [ afbeelding ] !
[/volledig offtopic] Hoewel ik meestal een bloedhekel heb aan tvmeubels, vind ik deze toch wel erg geslaagd zeg.
Geinig. Ik had juist verwacht dat een vrouw dit soort frutsels neer zou gooien naast de televisie.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoho, tzijn er 2.
Heeft me wel wat moeite gekost voor het daar mocht staan.
Mooi meubel!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
Het aller- allerlaatste meubel staat eindelijk. Een mijlpaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De TV oogt nu ook niet meer zo asociaal groot
Heb het gezien vandaag in de keukenzaak..ga eff verder zoekenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goossens![]()
[..]
Boretti, en we hebben er teveel voor betaald. Op internet doen die dingen +/- 2800 euro.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:46 schreef Barb het volgende:
[..]
Oo wauw, gezien de staat waarin je verkeerde toen ik jou en Niels gisteren tegenkwam, had ik echt niet verwacht dat je zo vroeg alweer boven water zou zijn! [ afbeelding ] !
[/volledig offtopic] Hoewel ik meestal een bloedhekel heb aan tvmeubels, vind ik deze toch wel erg geslaagd zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Heel leuk gedaan! *noteert*quote:Op zondag 18 januari 2009 17:07 schreef bleiblei het volgende:
Oeh, vergeet ik zowaar de foto van de zolder![]()
.
Creatief met Lackplanken en Ikea lampjes.
En natuurlijk de glazen tafel die eerst beneden stond.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:05 schreef Stormqueen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat verbaast me niks! Het was in de Alt. en daarna heb je nog een tijdje voor de Kram met een vriendin van me staan kletsen, Anke heet ze. Een kleine shagrokende muppet.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
en die poes, net echt!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:07 schreef bleiblei het volgende:
Oeh, vergeet ik zowaar de foto van de zolder![]()
.
Creatief met Lackplanken en Ikea lampjes.
En natuurlijk de glazen tafel die eerst beneden stond.
[ afbeelding ]
nee das SQ die je nu beschrijftquote:Op maandag 19 januari 2009 15:42 schreef Barb het volgende:
[..]. Dat verbaast me niks! Het was in de Alt. en daarna heb je nog een tijdje voor de Kram met een vriendin van me staan kletsen, Anke heet ze. Een kleine shagrokende muppet.
En zwaarquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En zwaar
ik heb zelfs m'n buurman moeten lenen om het uit de auto te krijgen
Maar we kunnen nu wel met ons volle gewicht tegen de salontafel trappen zonder dat er iets gebeurt
Dat zeker, je kan er weinig aan verknallen. Onze eettafel is in dezelfde stijl, wij houden wel van dat robuuste, onbewerkte. Ik ben voor deze tafel geïnspireerd door een design van Van Beek:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat je er iig een stuk minder voorzichtig mee hoeft te zijn dan met n standaard salontafel
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zeker, je kan er weinig aan verknallen. Onze eettafel is in dezelfde stijl, wij houden wel van dat robuuste, onbewerkte. Ik ben voor deze tafel geïnspireerd door een design van Van Beek:
[ afbeelding ]
Ooit in een showroom gezien en ik was er meteen helemaal weg van. Kostte alleen wel 1900 euro
Maar de opa van bleiblei had een houtzagerij vroeger, die hebben we gebeld, en dus deze prachtige blokken kunnen fixen voor een bos bloemen en een vlaaiScheelt toch weer 1860 euro
en daar hebben we nog 2 ambachtelijk gemaakte eikenhouten bloembakken bij gekregen voor in ons portiekjequote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en daar hebben we nog 2 ambachtelijk gemaakte eikenhouten bloembakken bij gekregen voor in ons portiekje
Whehehehequote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:39 schreef maok het volgende:
Ik vind jullie stijl leuk dus volgde ik de topics al een tijdje, maar nu moet ik echt even mijn zithoek posten.
Oranje bank en salontafel van 2 massieve balken gezaagd door mijn opa(al 30 jaar of langer geleden gezaagd, ik heb alleen de samenstelling van de tafel wat veranderd):
[ afbeelding ]
Zie je de overeenkomsten?
Nou, die zijn hier nog niet aan de orde voorlopigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:54 schreef Ml-etje het volgende:
Haha neeee gewoonweg twee keer gekeken van euhh ja andere bank maar..te gek
Onthoud het idee erg handig met kids lijkt me
Naja, of je nou op een spaanplaat tafel ketst of op gewapend beton: een deuk krijg je toch wel. Hoort bij het kind-zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:11 schreef maok het volgende:
Ik heb anders een mooi litteken op mijn voorhoofd dankzij mijn tafel. Toen ik klein was hadden we hem namelijk ook al maar toen was hij iets hoger (meer balken) en ik ben toen een keer met mijn hoofd op de punt gevallen, gevolg, gat in mijn hoofd. En mijn broertje heeft ook een litteken. Mijn moeder had inmiddels namelijk dopjes op de hoeken geplakt en toen viel hij op de rand met zijn hoofd, ook een gat in zijn hoofd.
Zo'n harde tafel kan dus ook wel nadelen hebben met kleine kinderen.
Heule! mooie!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
220 kilo massief Europees eiken doet nu dienst als salontafel
Ikke jou ook!quote:
Ja, maar de hoofdtoon is zwart. En een rood gelakte trap isquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:28 schreef Oblivion het volgende:
Maar die tegeltjes zit toch rood onder?![]()
Ziet er goed uit hoor! Beste kleur keuze voor de trap!
Vloerbedekking. 3 grijze katten. Nahquote:
Ik vind het heel mooi!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vloerbedekking. 3 grijze katten. Nah![]()
Een gelakte trap kan ik i.i.g. nog dagelijks even met de kruimeldief te lijf binnen 45 seconden
Nou, de reden dat wij voor zwart zijn gegaan is vooral omdat we de keuken zoveel mogelijk in de jaren dertig stijl wilden hebben, en toen hadden ze geen witte werkbladenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:52 schreef Portugalia het volgende:
Heb net de foto's van jullie keuken bekeken, erg mooi. Ben ook verliefdop die verticale groef deurtjes. En wat je zegt over die apothekerskasten in plaats van laden: dat het daardoor rustiger oogt, is wel een goede tip. Ik vraag me alleen af waarom iedereen (nou ja...) kiest voor het zwarte werkblad. Ik denk aan ivoren deurtjes en idem werkblad, zoals op onderstaande foto. Zou dan wel de muur een mooie kleur geven, bijvoorbeeld koffie kleur. Nog even over die apothekerskasten, hebben jullie ook het bestek in zo'n kast? En bevalt dat, of is een gewone ladekast praktischer?
[ afbeelding ]
Dat kun je in het eerste topic goed lezen... laten we zeggen dat het me ongeveer een werkweek heeft gekostquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:52 schreef zwemmer431 het volgende:
hoe heb je vloerbedekking er zo mooi/goed afgehaald?
Het moet er hier ook af, wordt steeds lelijker, maar dit houd me zo tegenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
Dat kun je in het eerste topic goed lezen... laten we zeggen dat het me ongeveer een werkweek heeft gekost
moet ik daar wat mee doen dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:04 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Wat ga je met de tegels doen?
ik heb een hakselaar geleend, vanmiddag lekker hakselen inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:36 schreef _._ het volgende:
Wat een zooi, maar wel goed om het nu aan te pakken.
Is zo'n versnipperaar niks? Of een flinke fik? Dat laatste schijnt erg spectaculair te zijn met houten schuttingen
Lekker laten zittenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:04 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Wat ga je met de tegels doen?
vierdequote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:13 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik voel een derde topic aan komen!
dat is iets artsy's van de vorige bewoonster gok ik, stond onder de parasietstruikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lekker laten zitten.
Ik zou er zelf niet voor kiezen om een tegellambrizering te plaatsen in een huis, maar dit zit al ruim 70 jaar in het huis, is nog origineel en imho doodzonde om eruit te slopen. Kortom, in onze ogen hoort het bij het huis.
Eh, SQ?
Wat is dat voor een poot die daar op de berg klimop ligt? Ik herken dat ding niet.
spammertjes, jullie willen mij gewoon zien trauma-enquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:36 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zullen we dit topic dan maar snel volmaken ?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:36 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zullen we dit topic dan maar snel volmaken ?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
spammertjes, jullie willen mij gewoon zien trauma-en
We zien graag hoe je er een prachtige tuin van maakt hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
spammertjes, jullie willen mij gewoon zien trauma-en
Laat idd alsjeblieft zitten!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:13 schreef bleiblei het volgende:
Lekker laten zitten.
Ik zou er zelf niet voor kiezen om een tegellambrizering te plaatsen in een huis, maar dit zit al ruim 70 jaar in het huis, is nog origineel en imho doodzonde om eruit te slopen. Kortom, in onze ogen hoort het bij het huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |