ik strijk nietquote:Op maandag 15 december 2008 09:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jullie hebben niet eens het dekbedovertrek gestreken voor de foto's
T wordt mooi
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
thanks! Eettafel is inderdaad van goossens, serie Huttonquote:Op maandag 15 december 2008 09:14 schreef Dichterbijer het volgende:
Jullie slaapkamer ziet er goed uit zeg!
Verder vinden mijn vriendin en ik jullie eettafel echt mooi... die hadden jullie toch bij Goosens weg? Of ergens anders...
wui lijfquote:
Dank je voor deze constructieve bijdragequote:Op dinsdag 16 december 2008 10:25 schreef Godshand het volgende:
tering wat een lelijkheid, zeker die slaapkamer...
en dan die badkamer
gelukkig maar dat smaken verschillen
je maakt me nu wel nieuwsgierig naar jouw interieurquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:25 schreef Godshand het volgende:
tering wat een lelijkheid, zeker die slaapkamer...
en dan die badkamer
gelukkig maar dat smaken verschillen
Heb jij het over die kast of zie jij iets anders op de foto?quote:
Ik heb het over de kast ja, kan je dat geen poepie vinden?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb jij het over die kast of zie jij iets anders op de foto?
Het was serieus 11,5 graden in ons huis.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:27 schreef Syytön het volgende:
Was het serieus 11,5 graden in de woonkamer of werd de temperatuur door dat bevroren slangetje beïnvloedt?
Want zelfs mijn woning met enkel glas en zonder enig andere vorm van isolatie wordt niet eens zo koud als ik de kachel 's nachts uit heb.
Normaal staat de thermostaat op 19 graden overdag en 16 graden snachts.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:27 schreef gr8w8 het volgende:
Mooie kast!Wij zijn ook nog naar die antiekzaak in Best geweest, daar vlakbij de makro met die moeilijke naam ivm met uitverkoop omdat ze stoppen. Nog steeds reteduur.
![]()
Maar damn, wat koelt het snel af dan zeg. Wa's dat in een nacht naar 11.5? Normaal zet je de thermostaat op 20 graden ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |