Ja echt keihard klussen is het niet meer IMOquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:43 schreef ArTiC het volgende:
hmmm een afwerktopic...owkay
niet zo verkapte tvp natuurlijk
Hij komt m'n bier opdrinkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:38 schreef Dichterbijer het volgende:
* Dichterbijer drukt een TeeVeePee stempel op dit topic
[..]
Dan komt ie even door de ramen gluren
Ze glanzen echt, alleen iets minder opvallend dan op de fotoquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:35 schreef Susanne81 het volgende:
Mooie gordijnen! Glanzen ze echt zo of is dat alleen op de foto?
Mjoah....zo zou je het kunnen zeggen..quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik geef toe dat we op meerdere punten jammerlijk gefaald hebben
Zeker wetenquote:Op zondag 9 november 2008 22:04 schreef Ewelina het volgende:
En die keukenVooral je gootsteen
Later als ik groot ben wil ik ook zo'n gootsteen
Als een treinquote:Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef Adelante het volgende:
doet de boretti het al? even gemist heeft
Klinkt anders niet gezond voor een oven.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klinkt anders niet gezond voor een oven.
Dat ligt naast mequote:
Ja, hij zit ook vol kieren, noesten en gatenquote:
Close-upje, alleen is dit greywash en wij hebben onbehandeld:quote:De Hutton tafelserie is een robuust programma gemaakt uit echt massief oud eiken. Het hout is afkomstig van oude Belgische treinwagons welke worden gerecycled om er exclusief voor ons prachtige oude tafels van te maken met een geweldige uitstraling.
Er komen 6 catifa's omheen:quote:Op maandag 17 november 2008 15:04 schreef Debsterr het volgende:
Die kastenhoek is echt sjiekdefriemel zeg. Oh, en de tafel is echt superstoer. Hoeveel plek heb je, 6 of 8?
Oeh.. oeeeeeeeehquote:Op maandag 17 november 2008 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er komen 6 catifa's omheen:
[ afbeelding ]
4 in limoengroen en 2 antraciet
Ze zijn ook heel mooiquote:Op maandag 17 november 2008 15:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeh.. oeeeeeeeeh. Normaal zou ik niet op zo een stoeltje vallen, maar deze.. Ik geloof dat ik een beetje verliefd ben
.
De keukenkastjes niet, maar het werkblad wel. Het fornuis is ongeveer een halve centimeter dieper dan de kastjes. Maar goed, bij ons is het hele ding op maat besteld en gemonteerd, dus kan best zijn dat ze de diepte van de kastjes op de Boretti hebben aangepast, dat weet ik dus nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:36 schreef amokjeeh het volgende:
Ik heb een vraagje over dat supergave fornuisIk ben zelf bezig met een keuken plaatsen incl. smeg fornuis. Alleen het fornuis is 59cm diep en de keuken 61cm
. Was die bij jou precies pas, is je keuken minder diep of is daar een trucje voor. Ik geen truc bedenken, dus ben bang dat het fornuis iets meer naar binnen gaat komen
Thanks!![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:31 schreef Blik het volgende:
tvp
puur omdat je ook een Boretti hebt met frytop
waar heb je trouwens die tafel, stoelen en tv-meubel besteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |