Hij staat nu beneden bij het fietsenhok met een briefje erop: voor de liefhebber. Moet ik hem even binnen zetten: PM of mail maar snel. Staat in Eindhoven, volgens mij komt dat uit.quote:
Hij doet het nog steeds nietquote:Op maandag 3 november 2008 22:28 schreef gr8w8 het volgende:
WIE had 'm in eerste instantie aangesloten?
ahhh leegloopmuurtjes, koop maar chemische ankers anders lukt het je nog niet om een simpel fotolijstje op te hangenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
Kut-muur
We krijgen er geen fatsoenlijk gat in geboord, het verbrokkelt gewoon
En ik wil mijn gordijnen hebben hangen
quote:Op maandag 3 november 2008 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, die Boretti... die bleek toch niet stuk, we hadden toch een draadje verkeerd om aangesloten
Het mannetje van de electra heeft het weer gefikst
Zijn handige dingen idd, maar als jij die ooit wilt verwijderen kan het wel een een behoorlijk gat opleverenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:47 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ahhh leegloopmuurtjes, koop maar chemische ankers anders lukt het je nog niet om een simpel fotolijstje op te hangen
het ligt er aan hoevel mensen er wel of niet roken, zijn de rokers in de meerderheid dan gaan de nietrokers maar ff buitenstaan.quote:Op maandag 3 november 2008 11:24 schreef amaranta het volgende:
Ik zou persoonlijk je bezoek buiten laten roken.
Beetje raar dat je 'vrouw' buiten moet gaan staan of onder de afzuigkap en dat je bezoek dat dan wel mag.
Bij ons rookt er weliswaar niemand. Maar als er iemand die behoefte heeft dan gaat die persoon maar buiten staan.
En dat staat los van onze baby.
Hij is dus toch stuk (zie post van bb van maandag)quote:Op woensdag 5 november 2008 16:44 schreef DuchessX het volgende:
Hé gelukkig dat jullie Boretti gefikst is zeg![]()
Vanavond pizza?
Wat een leuke uitspraak om uit zijn verband te rukken.quote:
Gewoon 1 lijn trekken , je maakt nu uitzondering op de uitzondering.quote:Op maandag 3 november 2008 10:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ben de schuldige idd.
Als je een roker in huis hebt lopen die rookt, dan is in no time het hele huis doorrookt.
Incl. alle meubels, gordijnen en alles wat er in staat.
Daarnaast krijg je overal die smerige nicotine aanslag, etc. etc..
Kortom, we hebben afgesproken dat SQ buiten of onder de afzuigkap rookt.
Bezoek e.d. mag wel binnen roken.
lol kromme redenering, dat rokers zich naar de tering willen helpen , hoeven de niet rokers er niet onder te leiden, laat het eerder afhangen van de gastheer of gastvrouw wat deze willen.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
het ligt er aan hoevel mensen er wel of niet roken, zijn de rokers in de meerderheid dan gaan de nietrokers maar ff buitenstaan.
En dat staat los van jullie baby.
Je neemt FUFR serieusquote:Op woensdag 5 november 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lol kromme redenering, dat rokers zich naar de tering willen helpen , hoeven de niet rokers er niet onder te leiden, laat het eerder afhangen van de gastheer of gastvrouw wat deze willen.
Die TV lijkt me uitermate geschikt voor GHquote:Op woensdag 5 november 2008 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
Laten we maar eens beginnen met de nieuwe TV. Even als opfrisser, dit was het:
[ afbeelding ]
En dit is het geworden:
[ afbeelding ]
We schrokken ons kapot toen het uit de doos kwam, maar we zijn er al redelijk aan gewend
Verder hangen de gordijnen beneden eindelijk, na veel vloeken
Voor:
[ afbeelding ]
En achter:
[ afbeelding ]
De slaapkamer in de huidige status:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het bed, beddengoed en gordijnen worden nog vervangen voor iets zwarters en die grote spiegel komt tussen de kasten
Studeerkamer:
[ afbeelding ]
Het is overal nog een takkebende van jewelste, ik beloof sfeerplaatjes zodra alle nieuwe meubelen er zijn en alle troep een plekje heeft gevonden
tuurlijk, FUFR is een man met gezag, overal waar hij zich vertoondquote:
Ja, het stikt van de stof in de camera orbsquote:Op woensdag 5 november 2008 21:35 schreef amaranta het volgende:
Wow, ik zie allemaal entiteiten in jullie ubergave slaapkamer.
Mooie gordijnen. Leuk leuk!
Wat een laagje Rambo al niet kan doen, voor 40 euro "nieuwe" vloerenquote:Op woensdag 5 november 2008 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Ontzettend leuk om te zien! Vloer in de woonkamer is echt onwijs mooi geworden! Ondanks dat de slaapkamer niet mijn stijl is, vind ik het erg creatief en leuk wat je gedaan hebt in de slaapkamer met je kasten in die "nis". En ook daar is de vloer erg mooie!
Mogen jullie trots op zijn, dame en heer
Bizar zeg... heb je de plankenvloer nog voorbehandeld met iets of lelijke stukken opgevuld of whatever? want dat vind ik ook wel iets voor onze zolder in de toekomstquote:Op woensdag 5 november 2008 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een laagje Rambo al niet kan doen, voor 40 euro "nieuwe" vloeren
Tnx
Boven kaalgeschuurd met de bandschuur, beneden gewoon schijt aan gehad en meteen de Rambo er overheen gejetstquote:Op woensdag 5 november 2008 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bizar zeg... heb je de plankenvloer nog voorbehandeld met iets of lelijke stukken opgevuld of whatever? want dat vind ik ook wel iets voor onze zolder in de toekomst
Er ligt nu kokostapijt wat naar jaaaaaren huisstofmijt meurt
Hehehe, briljant he, dat je eerst jezelf verliest in details en dan daarna steeds losser wordtquote:Op woensdag 5 november 2008 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Boven kaalgeschuurd met de bandschuur, beneden gewoon schijt aan gehad en meteen de Rambo er overheen gejetstIk heb niets bijgewerkt, aangezien we volgend jaar toch nieuwe vloeren gaan leggen, maar dat rommelige heeft ook wel z'n charme
Veel te veel... om en nabij de 16k... maar daar is de Boretti ook wel debet aanquote:Op donderdag 6 november 2008 00:17 schreef Blik het volgende:
ff een tvp (alleen voor de keuken eigenlijk)
ff meteen een brutale vraag (als die nog niet gesteld is), maar wat kost zo'n keuken nou?
Da's een oude kartonnen DOCENT-kast van IKEA die inmiddels uit de collectie isquote:Op donderdag 6 november 2008 06:22 schreef Guppyfriend het volgende:
leuk![]()
die bruine boekenkast in de studeerkamer. waar heb je die vandaan?
Wat denk je dat er gisteren met de pakketdienst bezorgd werdquote:Op donderdag 6 november 2008 08:30 schreef Oblivion het volgende:
Trouwens, weet je die batman auto nog van J.?
Die is nu dus voor 25 euro!
Misschien een tip...
Whehehe!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gisteren met de pakketdienst bezorgd werd
,quote:Op donderdag 6 november 2008 08:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Veel te veel... om en nabij de 16k... maar daar is de Boretti ook wel debet aan
[..]
Da's een oude kartonnen DOCENT-kast van IKEA die inmiddels uit de collectie is![]()
![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, die Boretti... die bleek toch niet stuk, we hadden toch een draadje verkeerd om aangesloten
Het mannetje van de electra heeft het weer gefikst
quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
Borettimonteur: Gullie het die draden heul niet goed aangedraaid! Ik trek ze zo los!
Fornuizen helemaa naar voren schuiven is overrated
[ afbeelding ]
Ook maar voor de helft, alles zit nog vol lucht.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:00 schreef Dichterbijer het volgende:
Bij jullie werkt de verwarming tenminste![]()
Nieuwe ketel? Indien ja, alle radiatoren dicht draaien op een na. 5 minuten wachten, dichtdraaien en de volgende open draaien en zo allemaal na lopen. Niet vergeten de termostaat aan te zetten voordat je begint.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook maar voor de helft, alles zit nog vol lucht.
Nadeel van nieuw huis = kinderziektes
nadeel van oud huis = terminale kanker
Wat is daar het voordeel van?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nieuwe ketel? Indien ja, alle radiatoren dicht draaien op een na. 5 minuten wachten, dichtdraaien en de volgende open draaien en zo allemaal na lopen. Niet vergeten de termostaat aan te zetten voordat je begint.
Dat ga ik vanavond maar eens proberen... lachen als dit wel werkt...quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nieuwe ketel? Indien ja, alle radiatoren dicht draaien op een na. 5 minuten wachten, dichtdraaien en de volgende open draaien en zo allemaal na lopen. Niet vergeten de termostaat aan te zetten voordat je begint.
Ps: beneden beginnen en naar boven werken.
Dat is beste manier om te ontluchten! En aangezien jullie div radiatoren vervangen hebben zit er heel veel lucht in het systeem. Bij mij zat er zoveel lucht in dat twee radiatoren helemaal niet werkte.(alle radiatoren vervangen)quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat is daar het voordeel van?
detecteren waar het probleem zit heb ik namelijk al gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |