Zodra de garderobekasten staan, alle zooi van de vloer is, het bed in elkaar zit en de lampen zijn opgehangen zullen die ook zeker volgenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:13 schreef Dichterbijer het volgende:
Erg mooi geworden!! Ben benieuwd naar de foto's van de slaapkamer waar dan een bed toch in hoort te staan?
Het is toch je eigen huis?quote:Op zondag 2 november 2008 14:13 schreef Stormqueen het volgende:Het roken onder de afzuigkap begint ook langzaam te wennen
Ik ben de schuldige idd.quote:Op maandag 3 november 2008 10:06 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Het is toch je eigen huis?Of heeft vriendlief het liever niet...
Naja, het is niet de bedoeling dat er iemand "de broek aan heeft".quote:Op maandag 3 november 2008 11:02 schreef Dichterbijer het volgende:
Duidelijk wie de broek aan heeft in huis?
Maar ben het er wel mee eens... de rook trekt erg snel in de meubels en vooral in een net mooi geverfde muur... dan mag je ieder jaar gaan witten
Mijn vrouw mag met bezoek best mee roken, het gaat me om het frequente gerook.quote:Op maandag 3 november 2008 11:24 schreef amaranta het volgende:
Ik zou persoonlijk je bezoek buiten laten roken.
Beetje raar dat je 'vrouw' buiten moet gaan staan of onder de afzuigkap en dat je bezoek dat dan wel mag.
Bij ons rookt er weliswaar niemand. Maar als er iemand die behoefte heeft dan gaat die persoon maar buiten staan.
En dat staat los van onze baby.
Daarom, dit soort dingen moet met z'n tweeen geregeld worden en als de roker het goed vind, dan is het toch goed. Ik heb een balkon straks in mijn Appartement en als mijn moeder komt dan rookt ze daar maarquote:Op maandag 3 november 2008 11:21 schreef bleiblei het volgende:
Naja, het is niet de bedoeling dat er iemand "de broek aan heeft".
We leven er met ons 2en, dus moeten we dit soort dingen zo regelen dat we allebei tevreden zijn.
Toch?
Heb je de muren kapot gerookt?quote:Op maandag 3 november 2008 11:49 schreef maedel het volgende:
Ik heb zelf uit eigen beweging jarenlang buiten gerookt. Mede bepaald door de rekening van de stucadoor
Meestal vinden rokers het niet zo'n drama hoor...
Fijn dat je het er samen over eens bent. Da's veel belangrijker
Nee, maar eerst de stucadoor voor klauwen vol geld je muren laten stuken, vervolgens nog voor een fortuin spachtelputz er tegenaan laten smeren en dán nog zélf nicotine/teer er tegen aan roken ging mij te verquote:
Gelukkig.quote:Op maandag 3 november 2008 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, die Boretti... die bleek toch niet stuk, we hadden toch een draadje verkeerd om aangesloten
Het mannetje van de electra heeft het weer gefikst
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |