Hij staat nu beneden bij het fietsenhok met een briefje erop: voor de liefhebber. Moet ik hem even binnen zetten: PM of mail maar snel. Staat in Eindhoven, volgens mij komt dat uit.quote:
Hij doet het nog steeds nietquote:Op maandag 3 november 2008 22:28 schreef gr8w8 het volgende:
WIE had 'm in eerste instantie aangesloten?
ahhh leegloopmuurtjes, koop maar chemische ankers anders lukt het je nog niet om een simpel fotolijstje op te hangenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
Kut-muur
We krijgen er geen fatsoenlijk gat in geboord, het verbrokkelt gewoon
En ik wil mijn gordijnen hebben hangen
quote:Op maandag 3 november 2008 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, die Boretti... die bleek toch niet stuk, we hadden toch een draadje verkeerd om aangesloten
Het mannetje van de electra heeft het weer gefikst
Zijn handige dingen idd, maar als jij die ooit wilt verwijderen kan het wel een een behoorlijk gat opleverenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:47 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ahhh leegloopmuurtjes, koop maar chemische ankers anders lukt het je nog niet om een simpel fotolijstje op te hangen
het ligt er aan hoevel mensen er wel of niet roken, zijn de rokers in de meerderheid dan gaan de nietrokers maar ff buitenstaan.quote:Op maandag 3 november 2008 11:24 schreef amaranta het volgende:
Ik zou persoonlijk je bezoek buiten laten roken.
Beetje raar dat je 'vrouw' buiten moet gaan staan of onder de afzuigkap en dat je bezoek dat dan wel mag.
Bij ons rookt er weliswaar niemand. Maar als er iemand die behoefte heeft dan gaat die persoon maar buiten staan.
En dat staat los van onze baby.
Hij is dus toch stuk (zie post van bb van maandag)quote:Op woensdag 5 november 2008 16:44 schreef DuchessX het volgende:
Hé gelukkig dat jullie Boretti gefikst is zeg![]()
Vanavond pizza?
Wat een leuke uitspraak om uit zijn verband te rukken.quote:
Gewoon 1 lijn trekken , je maakt nu uitzondering op de uitzondering.quote:Op maandag 3 november 2008 10:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ben de schuldige idd.
Als je een roker in huis hebt lopen die rookt, dan is in no time het hele huis doorrookt.
Incl. alle meubels, gordijnen en alles wat er in staat.
Daarnaast krijg je overal die smerige nicotine aanslag, etc. etc..
Kortom, we hebben afgesproken dat SQ buiten of onder de afzuigkap rookt.
Bezoek e.d. mag wel binnen roken.
lol kromme redenering, dat rokers zich naar de tering willen helpen , hoeven de niet rokers er niet onder te leiden, laat het eerder afhangen van de gastheer of gastvrouw wat deze willen.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
het ligt er aan hoevel mensen er wel of niet roken, zijn de rokers in de meerderheid dan gaan de nietrokers maar ff buitenstaan.
En dat staat los van jullie baby.
Je neemt FUFR serieusquote:Op woensdag 5 november 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lol kromme redenering, dat rokers zich naar de tering willen helpen , hoeven de niet rokers er niet onder te leiden, laat het eerder afhangen van de gastheer of gastvrouw wat deze willen.
Die TV lijkt me uitermate geschikt voor GHquote:Op woensdag 5 november 2008 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
Laten we maar eens beginnen met de nieuwe TV. Even als opfrisser, dit was het:
[ afbeelding ]
En dit is het geworden:
[ afbeelding ]
We schrokken ons kapot toen het uit de doos kwam, maar we zijn er al redelijk aan gewend
Verder hangen de gordijnen beneden eindelijk, na veel vloeken
Voor:
[ afbeelding ]
En achter:
[ afbeelding ]
De slaapkamer in de huidige status:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het bed, beddengoed en gordijnen worden nog vervangen voor iets zwarters en die grote spiegel komt tussen de kasten
Studeerkamer:
[ afbeelding ]
Het is overal nog een takkebende van jewelste, ik beloof sfeerplaatjes zodra alle nieuwe meubelen er zijn en alle troep een plekje heeft gevonden
tuurlijk, FUFR is een man met gezag, overal waar hij zich vertoondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |