abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63023276
Meer over Joran is ook in MIS te vinden: Peter R. de Vries komt met Joran II
quote:
Schokkend bewijs na undercoveractie Peter R. de Vries
Joran loopt weer in val

door Bert Huisjes

AMSTERDAM - Joran van der Sloot is opnieuw in de val gelopen! In Thailand is hij voor de tweede maal binnen een jaar in een undercoveroperatie getuind. Daarbij is vastgelegd hoe hij zich in Bangkok op de handel in jonge vrouwen heeft toegelegd.

De verdachte voor de verdwijning van Natalee Holloway biedt in Bangkok Thaise vrouwen te koop aan voor de Nederlandse prostitutiemarkt. Hij levert meisjes voor 10.000 euro per stuk, die voor 'maar 300 dollar per maand' in een bordeel werken, zegt hij. De undercoveroperatie is opnieuw verricht door een team van Peter R. de Vries en duurde enkele weken. Een infiltrant deed zich in Thailand voor als een Nederlandse ondernemer in de seksindustrie, een val waar Joran met open ogen intrapte.

Hotelkamer

De Vries toonde gisteren exclusief aan De Telegraaf de ruwe, schokkende undercoverbeelden, die zondag zullen worden uitgezonden. Daarop is Joran onder meer in een hotelkamer te zien, terwijl hij in bijzijn van twee Thaise prostituees zijn zaken uit de doeken doet. De nieuwe val werd gezet nadat De Vries eerder ruim zeven miljoen kijkers aan de buis kluisterde met Jorans bekentenis, die in februari de hele wereld overging. In een geprepareerde Range Rover erkende Joran daarin dat hij de spoorloos verdwenen Amerikaanse meenam naar het strand en haar in zee dumpte. Tijdens gesprekken in een hotel zegt hij nu dat hij wekelijks jonge vrouwen kan leveren. De visa en paspoorten zijn geen enkel probleem, claimt hij. "Ik regel dat allemaal, maak je geen zorgen!" Formeel zullen de meisjes, die denken danseres te worden, in ons land een opleiding volgen. In werkelijkheid moeten ze zes dagen per week in een bordeel werken.

'Tekenend'

De Vries: "De beelden geven aan hoe weinig respect deze 21-jarige toont voor het leven van anderen. Dat je na de verdwijning van Natalee in de vrouwenhandel gaat, tekent hem." Volgens hem maakt Joran zich schuldig aan een ernstig misdrijf. "Het voorbereiden van mensensmokkel is strafbaar. Dit kan hem in Thailand in grote problemen brengen."

De operatie liep zelfs nog tot gistermiddag door. Terwijl Joran van der Sloot dacht dat hij via internet chatte met zijn zakenpartner, deed hij dat in feite met De Vries. De argeloze Van der Sloot kondigde toen aan dat hij 'het eventjes rustig aan' zal doen tot na een aangekondigde aflevering over hem. Daarna kunnen de zaken doorgaan. Over de zaak-Natalee stelt hij niets te vrezen: "Zij zullen niks vinden." Ook laat hij zijn vermeende zakenpartner weten dat hij een Thai op misdaadverslaggever De Vries wil afsturen om het probleem op te lossen. "En het kan me niet schelen wat het kost", zegt hij. Op de beelden is te zien dat Van der Sloot inmiddels een kapitale villa bewoont in Bangkok.

bron: Telegraaf.
Ik wist dat er een vervolg zou komen, maar niet dat het zo snel zou gaan

Hij had beter gewoon zijn straf kunnen uitzitten, want zoals het er nu naar uit ziet moet hij een Thaise gevangenis in.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 07-11-2008 10:57:02 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:49:01 #2
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_63024821
Laat ze hem alsjeblieft daar oppakken en voor een paar jaar de bak indraaien, wat een walgelijke kerel.

Net zoals die GHB-verkrachter die in Zuid-Amerika in het gevang gezeten heeft en zelf vreselijke dingen heeft moeten ondergaan. Dat is de beste straf voor dit soort varkens. Maar het zal er wel weer op uitdraaien dat ie snel naar Nederland ontsnapt en dan niet uitgeleverd mag worden omdat daar in Thailand de omstandigheden zo slecht zijn
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_63024997
De gekste topics worden hier in NWS geopend en dan zou deze NIET mogen? Er zijn wel meer topics dubbel.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik alles rondom die Joran simpelweg verbijsterend vind. Hopelijk wordt dit stuk verdriet in Thailand flink aangepakt en berecht.
pi_63025583
Blijft in NWS anders zou elk topic van NWS wel ergens kunnen staan. (dat schoppen deed ik eerder ook)

Maar wel link naar MIS gezet, want daar is ook het achtergrondverhaal ooit vanuit NWS heengegaan.

Voor de rest, wat ik in dat andere topic al zei:

Ik sta er werkelijk versteld van! Niet te geloven!

hem aangeven in Thailand kan niet ofzo?

Peter R de V had daar tijdens het promoten van zijn programma al opgepakt moeten worden. Wat mij betreft ben je nu medeschuldig, mister de Vries.

En over die Joran? Ik zie hem liever daar in het gevang, dan hier.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_63025682
Ik vertrouw erop dat het net zo'n anticlimax is als de vorige keer...
pi_63025720
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:20 schreef Monidique het volgende:
Je doelt op dat er uiteindelijk niets mee gedaan zal worden? Het zal je zoon maar zijn Moet je de rest van je leven als ouders leven in de wetenschap dat je een walgelijk gedrocht op de wereld hebt gezet
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_63025766
Voor een zakje wiet krijg je in Thailand al minimaal 15 jaar, wat denk je dat joranneke hiervoor gaat krijgen
Echt een enorme sukkel die jongen.. PRDV haalt hem wel weer naar nederland natuurlijk
pi_63025788
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:21 schreef paddy het volgende:

[..]

Je doelt op dat er uiteindelijk niets mee gedaan zal worden? Het zal je zoon maar zijn Moet je de rest van je leven als ouders leven in de wetenschap dat je een walgelijk gedrocht op de wereld hebt gezet
Tsja. Het is mijn zoon niet.
pi_63026240
quote:
Wat ben je weer ouderwets zuur.

Als het de vorige keer een anti-climax geweest was, dan zouden Peter en SBS 6 nooit een Emmy gekregen hebben.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_63026315
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:44 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat ben je weer ouderwets zuur.

Als het de vorige keer een anti-climax geweest was, dan zouden Peter en SBS 6 nooit een Emmy gekregen hebben.
Dat is iets amerikaans, korreltje zout dan maar
pi_63026369
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:47 schreef SkyChat het volgende:

[..]

Dat is iets amerikaans, korreltje zout dan maar
Nova (Joran-knuffelaars in hart en nieren) heeft het nog nooit zover weten te schoppen om maar een voorbeeldje te noemen.
  vrijdag 7 november 2008 @ 11:50:51 #12
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_63026405
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:17 schreef paddy het volgende:

Peter R de V had daar tijdens het promoten van zijn programma al opgepakt moeten worden. Wat mij betreft ben je nu medeschuldig, mister de Vries.
Dat is toch heel zijn verantwoordelijkheid niet? Hij is journalist en die zijn er voor een verhaal te vertellen en misschien iemand uit te lokken, maar niet om de rechterlijke macht actief te helpen misdaden te voorkomen.

De Vries stelt misdaden aan de kaak en het is nu aan de authoriteiten om te handelen.

Ik maak me echt nijdig om die dommigheid in je verhaal. Je vind echt dat De Vries medeschuldig is omdat hij dit zaakje heeft opgezet? Het zal je misschien ontgaan zijn dat De Vries misschien dit ene geval heeft geënsceneerd, maar dat V/d Sloot dit al meerdere keren wél zelf gedaan heeft en dus zonder De Vries ook al duistere praktijken ontplooit.

Een pluim voor De Vries dat ie dit soort verwerpelijke lui aanpakt. Maar ik vraag me ook af wanneer ie nu eens in die kindermisbruik verhalen gaat spitten. Dat de zaken rond Joris Demmink, Maurice Lippens etc. nu eens uitgezocht worden.
pi_63026442
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_63026454
Zijn toch geen woorden voor...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_63026477
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:52 schreef Silver_Shark het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf? Hoax?
pi_63026670
Het is een soort machtsspelletje tussen Peter R de Vries en Joran. Laatsgenoemde denkt dat hij Peter R de Vries wel de baas is; onder meer door een glas water in z'n gezicht te gooien. Peter R de Vries probeert het met verborgen camera's en heeft nu voor de tweede keer beet.

Wat is die Joran DOM zeg. Hij had zich beter een poos kalm kunnen houden, maar nee... hij gaat in Thailand doodleuk illegale hoertjes regelen. Ik ben benieuwd hoe paps deze keer reageert. Peter R de Vries lacht zich rot en scoort dit weekend weer hoge kijkcijfers.
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:21:43 #17
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_63027175
Wow!!! Als dit waar is hoop ik dat Joran dit keer echt ZWAAR de lul is!!!! De Thaise justitie lijkt mij van een heel ander kaliber dan de Nederlandse/Arubaanse justitie. Vam mij mag hij daar minimaal 30 jaar wegrotten
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_63027294
Die Joran toch

Nou echt schokkend vind ik het niet, maar ik had ook gedacht dat ie zich wel koest zou houden de komende jaren. Als het niet zo triest was, zou je er nog om kunnen lachen... Wat een bizar figuur.
know'm sayin?
word? word.
pi_63027352
Beetje sneu wel dat Peter R de Vries miljoenen verdient door misbruik te maken van Joran eigenlijk. Die op zijn beurt natuurlijk weer misbruik maakt van andere mensen, maar dat terzijde.
pi_63027404
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:00 schreef Elfletterig het volgende:
Het is een soort machtsspelletje tussen Peter R de Vries en Joran. Laatsgenoemde denkt dat hij Peter R de Vries wel de baas is; onder meer door een glas water in z'n gezicht te gooien. Peter R de Vries probeert het met verborgen camera's en heeft nu voor de tweede keer beet.

Wat is die Joran DOM zeg. Hij had zich beter een poos kalm kunnen houden, maar nee... hij gaat in Thailand doodleuk illegale hoertjes regelen. Ik ben benieuwd hoe paps deze keer reageert. Peter R de Vries lacht zich rot en scoort dit weekend weer hoge kijkcijfers.
wijn
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:37:48 #21
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_63027588
quote:
Op de beelden is te zien dat Van der Sloot inmiddels een kapitale villa bewoont in Bangkok.
Wat een baasss!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_63027808
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Wat een baasss!
Valt reuze mee, want het kost daar allemaal geen drol.
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:47:57 #23
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_63027862
Money for nothing and chicks for free! Ik ga die Joran maar eens bellen!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_63027897
Maar goed dat we een op geld beluste journalist hebben die strafbare feiten pleegt om justitie een handje te helpen. Het achterlijk deel van Nederland heeft ook rechtvaardigheidsgevoel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_63027931
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar goed dat we een op geld beluste journalist hebben die strafbare feiten pleegt om justitie een handje te helpen. Het achterlijk deel van Nederland heeft ook rechtvaardigheidsgevoel.
Probeer nou even 1 keertje niet zo zuur te zijn...
pi_63028075
quote:
Acht het biedt weer een avondje vermaak voor de Telegraaf lezer + mij.

Verwacht er trouwens weer niet veel van.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:59:13 #27
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_63028180
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:28 schreef Smart_ass het volgende:
Beetje sneu wel dat Peter R de Vries miljoenen verdient door misbruik te maken van Joran eigenlijk. Die op zijn beurt natuurlijk weer misbruik maakt van andere mensen, maar dat terzijde.
'Misbruik maakt van Joran'?

Domste opmerking van vandaag
quote:
O wacht, De Vries mag geen geld verdienen aan zijn werk. Wie is hier nu achterlijk.
pi_63028245
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:55 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Acht het biedt weer een avondje vermaak voor de Telegraaf lezer + mij.
Maar goed dat er af en toe een Amerikaanse snol spoorloos verdwijnt en er vrouwenhandel is dan. Anders moet SBS "De Bus" gaan herhalen of zo om centjes te verdienen aan dat publiek.
pi_63028369
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Maar goed dat er af en toe een Amerikaanse snol spoorloos verdwijnt en er vrouwenhandel is dan. Anders moet SBS "De Bus" gaan herhalen of zo om centjes te verdienen aan dat publiek.
Heb je een kater
pi_63028563
Die jongen kan ook niets crimineels doen of De Vries zit hem achter z'n vodden. Eigenlijk is Peter een soort van vader figuur voor Joran.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63028669
wat een gek
'La operación fue, perfecta' Betancourt
pi_63028723
quote:

[..]

Afijn, hoewel je inderdaad ergens wel gelijk hebt, moet ik zeggen dat ik met Joran weinig medelijden heb; wat mij betreft verdient hij geen bescherming tegen dit soort journalistiek gezuig.
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:30:26 #33
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_63028969
Hebben jullie ook allemaal deze banner onder dit topic?

Donald Duck held vrijdag 7 november 2008 @ 13:38:11 #34
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_63029188
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hebben jullie ook allemaal deze banner onder dit topic?

[ afbeelding ]
Ik zie ook deze

Prachtig altijd bij dit soort topics waar Google mee op de proppen komt
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_63029324
quote:
Ik vind SBS6 ook een bagger-zender waar ik bijna nooit naar kijk. Hart van Nederland is tenenkrommend en dat de kat van mevrouw Jansen weg is, zal me een rotzorg zijn.

Maar dat wil niet zeggen dat SBS6 niks goeds kan uitzenden. Mensen als Peter R de Vries en Alberto Stegeman zijn vakkundige programmamakers die de nodige misstanden blootleggen. Ze verdienen credits voor hun werk.
pi_63029476
Sommige zien Joran ineens als slachtoffer van Peter...
Sukkels.
pi_63029792
quote:
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_63029805
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Afijn
pi_63029928
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:48 schreef Bommenlegger het volgende:
Sommige zien Joran ineens als slachtoffer van Peter...
Sukkels.
Dat gaat wat ver, maar de handelswijze van Peter vind ik ook niet helemaal fris, alles voor de kijkcijfers en zijn eigen ego is het bij hem volgens mij, waarom meldt hij dit niet gewoon bij de autohoriteiten, als hij echt zo integer is.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_63030112
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:05 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dat gaat wat ver, maar de handelswijze van Peter vind ik ook niet helemaal fris, alles voor de kijkcijfers en zijn eigen ego is het bij hem volgens mij, waarom meldt hij dit niet gewoon bij de autohoriteiten, als hij echt zo integer is.
Niet fris?
Wat niet fris is is wat er gebeurd.
Kijkcijfers? Dat zijn zijn inkomsten, net als jij, als je tenminste werkt, daar werk je voor.
Wat heeft een ego te maken met vrouwen in de prostitutie te brengen?
Leg me dat eens uit.
Dat Peter dat op tv brengt is natuurlijk verkeerd in jouw ogen, want dan ziet het gewone volk wat er werkelijk speelt en kan je het niet meer onder de mantel der liefde bedekken.

Je verdedigd nu een pooier ipv op te komen voor de slachtoffers
pi_63030152
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:43 schreef Elfletterig het volgende:

Maar dat wil niet zeggen dat SBS6 niks goeds kan uitzenden. Mensen als Peter R de Vries en Alberto Stegeman zijn vakkundige programmamakers die de nodige misstanden blootleggen. Ze verdienen credits voor hun werk.
Ze hebben wel wat goeds gedaan, maar de Joran-reeks valt daar natuurlijk niet onder. Dat drijft geheel op de achterlijkheid van het publiek dat graag een eikeltje aan de schandpaal genageld ziet omdat hun rechtvaardigheidsgevoel nogal snel in de knoop komt met hun behoefte om vermaakt te worden en overal een mening over te hebben. Die behoefte tot het hebben van mening wordt zelfs sterker naarmate men minder goed geinformeerd is.
pi_63030489
Er zijn legio voorbeelden waar het (tv) journaille hun boekje te buiten gaat omdat ook in die sector er gewoon brood op de plank moet komen, en ja dan is er de verleiding om te gaan voor net dat extra smeuïge om die emmy te krijgen, dat krikt je marktwaarde vooral in de VS aardig op. Op een gegeven moment gaat de "het doel heiligt de middelen" redenatie zo ver dat je dit soort dingen krijgt, en het dus wat mij betreft dan ook op het randje is. Ook al is die joran een lamlul eerste klas, en gun ik hem wel een klein kamertje in het Bankok Hilton, hij is tot zo ver ik weet nog nergens voor veroordeeld.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_63031246
Ik krijg zo'n 'Truman Show' gevoel. .
pi_63031342
Ik ga de uitzending eerst bekijken voordat ik er een mening over heb...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_63031448
hopelijk komt hij daar in de bak voor vele jaren
daar waar zijn pappie geen invloed heeft

ps. zijn ouders moeten toch weten dat hij daar op onzuivere manier aan veel geld komt lijkt me?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_63031473
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze hebben wel wat goeds gedaan, maar de Joran-reeks valt daar natuurlijk niet onder. Dat drijft geheel op de achterlijkheid van het publiek dat graag een eikeltje aan de schandpaal genageld ziet omdat hun rechtvaardigheidsgevoel nogal snel in de knoop komt met hun behoefte om vermaakt te worden en overal een mening over te hebben. Die behoefte tot het hebben van mening wordt zelfs sterker naarmate men minder goed geinformeerd is.
Nederlanders hebben sowieso overal een mening over, let er maar eens op. Meestal wordt die mening ook nog eens verkondigd in grammaticaal slechte zinnen en niet zelden zonder enige kennis van zaken. Dat ben ik wel met je eens, maar ik zie niet waarom de programma's van Peter R de Vries over Joran niet goed zouden zijn. De Vries heeft Joran de nodige uitspraken ontlokt, waaruit toch naar voren komt dat hij meer weet van de dood van Nathalie Holloway. En wat hij nu in Thailand aan het doen is, maakt duidelijk dat het bepaald geen lekker ventje is.

Wat is precies je bezwaar? Mogen misdadige praktijken niet aan de kaak worden gesteld, ook al wordt er een entertainment-sausje overheen gegoten? Is 'Opsporing Verzocht' een vorm van entertainment? Het NOS Journaal? Zembla die de bouwfraude onthult? Waar ligt bij jou de grens tussen entertainment en nieuws cq. onderzoeksjournalistiek ?
pi_63031486
Ik vind het ergens wel humor.

Hij flikt het 'm toch maar weer..
pi_63031512
Wat is er mis mee? Die vrouwen verdienen een hoop meer zo.
-
pi_63031802
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:12 schreef Elfletterig het volgende:

De Vries heeft Joran de nodige uitspraken ontlokt, waaruit toch naar voren komt dat hij meer weet van de dood van Nathalie Holloway.
Er vanuit gaande dat wat hij toen zei de waarheid is en dat staat niet bepaald als een paal boven water.
quote:
En wat hij nu in Thailand aan het doen is, maakt duidelijk dat het bepaald geen lekker ventje is.
De vorige keer was de uitzending ook een stuk slapper dan vooraf werd aangekondigd, dus enige terughoudendheid is en blijft geboden.
pi_63032023
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:12 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nederlanders hebben sowieso overal een mening over, let er maar eens op. Meestal wordt die mening ook nog eens verkondigd in grammaticaal slechte zinnen en niet zelden zonder enige kennis van zaken.
En hoe minder kennis van zaken, des te luider wordt de mening verkondigd.
quote:
Dat ben ik wel met je eens, maar ik zie niet waarom de programma's van Peter R de Vries over Joran niet goed zouden zijn. De Vries heeft Joran de nodige uitspraken ontlokt, waaruit toch naar voren komt dat hij meer weet van de dood van Nathalie Holloway.
Nee, ten eerste heeft Peter R. een strafbaar feit gepleegd daarmee, en ten tweede toont het helemaal niks aan.
quote:
En wat hij nu in Thailand aan het doen is, maakt duidelijk dat het bepaald geen lekker ventje is.
Tjonge, geen lekker ventje.
quote:
Wat is precies je bezwaar? Mogen misdadige praktijken niet aan de kaak worden gesteld, ook al wordt er een entertainment-sausje overheen gegoten?
Als het entertainen het doel is dan schiet het aan de kaak stellen er nogal makkelijk bij in. Wij weten gewoon niet wat er gebeurd is, jij niet, ik niet en Peter R. niet. Dus is er niks om aan de kaak te stellen. Peter R. doet alsof hij het wel weet, omdat hem dat persoonlijk wat oplevert, geld, aandacht, gestreeld worden in zijn ijdelheid.

Op deze manier is het de beschuldiging die de gevolgen heeft van een veroordeling. Stel nou even dat Joran onschuldig is aan de dood van die Holloway, wat helemaal niet uit te sluiten is, hij wordt daar toch voor gestraft in die zin dat hij niet in Nederland over straat kan, en dat omdat Peter lekker kijkers en dus inkomsten heeft. Laten we applaudiseren voor alle journalisten die mensen een beetje gaan beschuldigen zonder dat ze de feiten kennen. Gezellig, heksenjachten.
quote:
Is 'Opsporing Verzocht' een vorm van entertainment? Het NOS Journaal? Zembla die de bouwfraude onthult? Waar ligt bij jou de grens tussen entertainment en nieuws cq. onderzoeksjournalistiek ?
Bij de feiten. Ik zie ze bij opsporing verzocht nooit conclusies trekken die niet door de feiten gedragen worden, ik zie ze ook geen strafbare feiten plegen, ik zie ze ook niet heulen met hysterische moeders die allerlei onzin verkopen en met Dr. Phil die godverdomme in geluidsopnames knipt om de tegenovergestelde boodschap naar buiten te gooien.

Die mensen hebben helemaal geen belang bij de waarheid, alleen bij een smeuiig verhaal. Dat betekent dus concreet dat elke burger maar moet hopen dat het smeuiige verhaal ook toevallig de waarheid is wanneer het hem of haar betreft.
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:34:38 #51
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_63032050
quote:
Idem.
Maar ik ga wel kijken .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_63032823
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:21 schreef StateOfMind het volgende:
Wow!!! Als dit waar is hoop ik dat Joran dit keer echt ZWAAR de lul is!!!! De Thaise justitie lijkt mij van een heel ander kaliber dan de Nederlandse/Arubaanse justitie.
inderdaad, makkelijk omkoopbaar
pi_63032829
wanneer is deze uitzending op de buis?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:04:45 #54
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_63032871
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:03 schreef MissJ het volgende:
wanneer is deze uitzending op de buis?
Zondag, staat ook gewoon in het bericht.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_63032876
Wat is het toch ook een dom stuk vreten.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:10:15 #56
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_63033036
IK vertrouw die heule PRdV niet..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_63033240
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:10 schreef slacker_nl het volgende:
IK vertrouw die heule PRdV niet..
want joran is een lief persoon en peter maakt hem alleen maar zwart
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_63034411
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:17 schreef GewoneMan het volgende:

Het zal best genuanceerder zijn...

M.i. is Joran een idioot (maar dat is niet strafbaar) en PrdV sensatiebelust en gaat hij daardoor geregeld zijn boekje te buiten.
pi_63034528
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het zal best genuanceerder zijn...

M.i. is Joran een idioot (maar dat is niet strafbaar) en PrdV sensatiebelust en gaat hij daardoor geregeld zijn boekje te buiten.
hij heeft anders heel veel zaken opgelost samen met zijn team. ik denk dat veel mensen hem daar dankbaar voor zijn. zou ik ook zijn als hij een moord van iemand die mij dierbaar is oplost.

geef eens een voorbeeld waar hij zijn boekje te buiten ging?
pi_63034540
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat is het toch ook een dom stuk vreten.
Wie, Joran of Peter?
pi_63034600
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wie, Joran of Peter?
Moet ik kiezen?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63035148
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:04 schreef GewoneMan het volgende:

hij heeft anders heel veel zaken opgelost samen met zijn team.
Ik zal niet ontkennen dat hij ook goede uitzendingen heeft geproduceerd... Maar daar gaat het niet om.
quote:
geef eens een voorbeeld waar hij zijn boekje te buiten ging?
Nou, de aflevering over "de bekentenissen van Joran" is daar een heel goed voorbeeld van. Op zijn minst vloog hij uit de bocht bij de afsluiting.

Waar we de hele aflevering moesten geloven dat Joran zijn bekentenis wel waar moest zijn gooide De Vries het ineens over een andere boeg: wellicht had hij haar toch gewoon vermoord en verzweeg hij dat door met dit verhaal te komen... Mijn broek zakte af van verbazing.

Het is toch van tweeën één: ofwel we stellen dat het waar moet zijn en dat Joran bekend heeft betrokken te zijn geweest bij het laten verdwijnen van het lichaam van NH, ofwel we stellen dat Joran gelogen kan hebben en dan zijn we toch echt terug bij af en niet "minstens het lichaam laten verdwijnen, maar misschien wel vermoord!".

Sma-ke-loos.
pi_63035317
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik zal niet ontkennen dat hij ook goede uitzendingen heeft geproduceerd... Maar daar gaat het niet om.
[..]

Nou, de aflevering over "de bekentenissen van Joran" is daar een heel goed voorbeeld van. Op zijn minst vloog hij uit de bocht bij de afsluiting.

Waar we de hele aflevering moesten geloven dat Joran zijn bekentenis wel waar moest zijn gooide De Vries het ineens over een andere boeg: wellicht had hij haar toch gewoon vermoord en verzweeg hij dat door met dit verhaal te komen... Mijn broek zakte af van verbazing.

Het is toch van tweeën één: ofwel we stellen dat het waar moet zijn en dat Joran bekend heeft betrokken te zijn geweest bij het laten verdwijnen van het lichaam van NH, ofwel we stellen dat Joran gelogen kan hebben en dan zijn we toch echt terug bij af en niet "minstens het lichaam laten verdwijnen, maar misschien wel vermoord!".

Sma-ke-loos.
Peter had er gewoon een goede journalistieke draai aan gegeven....
  Moderator vrijdag 7 november 2008 @ 17:46:57 #64
9859 crew  Karina
Woman
pi_63035417
Die Joran is wel een ongelofelijke domme eikel.

En die google ads zijn inderdaad nogal komisch
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_63035492
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:52 schreef Silver_Shark het volgende:
[ afbeelding ]
wat een lieve man!
pi_63036127
Als Joran meer dan één hersencel had gehad , had hij er wel voor gezorgd dat hij de eerste 20 jaar niet in het nieuws te vinden zou zijn...

Van der Sloot wordt zo wél een beetje voor Nederland wat Krimson is voor Suske en Wiske; Publieke vijand nummer één! Kijken waar hij over twee jaar weer opduikt. Congo? Darfur?
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_63036185
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Zondag, staat ook gewoon in het bericht.
Ok bedankt, ik had dus niet goed gelezen, oeps

Ik ga iig kijken, ben benieuwd!
Laten ze Joran maar lekker opsluiten in de Thaise gevangenis
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:46:29 #68
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_63036699
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:17 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, alleen ben ik niet echt overtuigd van PRdV z'n gelijk...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_63037431
Volgens mij werken Peter R de Vries en Joran van der sloot samen, en verdelen ze de winst.
pi_63037489
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:16 schreef Brulbuffel het volgende:
Volgens mij werken Peter R de Vries en Joran van der sloot samen, en verdelen ze de winst.
En de chickies, Joran pikte Holloway op en mocht er als eerste overheen, en daarna was Peter R aan de beurt.
pi_63037734
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:23 schreef SkyChat het volgende:
Voor een zakje wiet krijg je in Thailand al minimaal 15 jaar, wat denk je dat joranneke hiervoor gaat krijgen
Echt een enorme sukkel die jongen.. PRDV haalt hem wel weer naar nederland natuurlijk
Je denkt dat ze in Thailand hun sex industrie gaan slopen door hoge straffen uit te delen?
pi_63038231
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:27 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Je denkt dat ze in Thailand hun sex industrie gaan slopen door hoge straffen uit te delen?
wel de buitenlanders, die er anders met de winsten vandoor gaan ipv de autochtonen daar.
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:51:00 #73
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_63038311
Welk ernstig misdrijf zou Joran gepleegd hebben?

Kan net zo goed grootspraak zijn geweest.
What lies in the shadow of the statue?
pi_63038447
Wat een baasie die vd sloot
pi_63039713
de thaise justitie is nu niet echt iemand die zich ophoud aan bewijzen, getuigen en het rond krijgen van een zaak.

Zodra hun hem schuldig vinden vliegt hij in de bak, als hij geluk heeft.

als je mij vraagt word joran onverdoofd gecastreerd, krijgt hij een pleister, en mag hij daarna 5 keer levenslang wegrotten.
pi_63040643
Zoals ik de berichten lees is Joran nog helemaal niet tot actie overgegaan maar staan er wat uitspraken op tape die Peter de Vries in zijn programma zal laten zien. Weer hetzelfde recept... ventje die graag iemand wil zijn t.o.v. iemand die op hem afgestuurd is en waar hij tegen op kijkt en dat leidt dan weer toch uitspraken waar we allemaal van gruwelen maar het zal weer niets opleveren.

Het lijkt me dat wanneer je er iemand echt in wil luizen dat je de plannen tot uitvoering laat komen en dan aan de bel gaat hangen maar als journalist kun je niet zo ver gaan en dan is het ook nog maar de vraag of die Joran echt zo ver zou gaan. Er mankeert het nodige aan die Van der Sloot, dat is inmiddels wel duidelijk maar ik vind die Peter R. de Vries hem een beetje op een ranzig suggestieve manier uit de tent lokken en zonder harde bewijzen dat die Joran ook echt uitvoert wat hij allemaal uitkraamt.
pi_63040723
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:46 schreef gieliskut het volgende:
de thaise justitie is nu niet echt iemand die zich ophoud aan bewijzen, getuigen en het rond krijgen van een zaak.

Zodra hun hem schuldig vinden vliegt hij in de bak, als hij geluk heeft.

als je mij vraagt word joran onverdoofd gecastreerd, krijgt hij een pleister, en mag hij daarna 5 keer levenslang wegrotten.
Wat is er mis met vierendelen of de brandstapel?
Je moet wel een beetje bij je tijd blijven he?
pi_63042042
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:12 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Niet fris?
Wat niet fris is is wat er gebeurd.
Kijkcijfers? Dat zijn zijn inkomsten, net als jij, als je tenminste werkt, daar werk je voor.
Wat heeft een ego te maken met vrouwen in de prostitutie te brengen?
Leg me dat eens uit.
Dat Peter dat op tv brengt is natuurlijk verkeerd in jouw ogen, want dan ziet het gewone volk wat er werkelijk speelt en kan je het niet meer onder de mantel der liefde bedekken.

Je verdedigd nu een pooier ipv op te komen voor de slachtoffers
Je weet nu al wat er komen gaat, terwijl het net zo'n lulverhaal kan zijn als de vorige keer waarin ook niets bewezen werd? Zolang een rechter hem niet schuldig acht, weet ik niet waar Peter R. de Vries zich mee bemoeit. En al helemaal niet waarom al die mensen hier Joran bij voorbaat al schuldig achten.
pi_63044555
Ik ben wel klaar met Peter R. de Vries. Wat een arrogante kwal is dat. Kan er absoluut niet tegen als iemand kritiek geeft op zijn programma (zoals Freek de Jonge bij Pauw en Witteman).

Als die vorige uitzending echt vol hard bewijs zat dan zat die Joran al lang achter slot en grendel. En zoals Freek de Jonge zei, als Peter R. de Vries echt bewijs wilde hebben in deze zaak dan had ie hem in de val moeten lokken door een medewerkster in te zetten om te kijken hoever Joran gaat. En als ie zo begaan is met het lot van die meisjes dan had ie em in de val gelokt zodat er een einde aan komt.

Peter R. de Vries geilt op kijkcijfers en aandacht. Ik kijk er zondag niet naar naar want de vorige uitzending was zo'n anti climax!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 7 november 2008 @ 23:58:26 #80
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_63044650
Wat uitermate slim om alles weer uitgebreid uit de doeken te doen voordat Joran ergens gepakt voor kan worden.

Peter lijkt Jorans Guardian Angel wel.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 7 november 2008 @ 23:59:27 #81
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_63044681
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 21:21 schreef Stali het volgende:

Het lijkt me dat wanneer je er iemand echt in wil luizen dat je de plannen tot uitvoering laat komen en dan aan de bel gaat hangen maar als journalist kun je niet zo ver gaan en dan is het ook nog maar de vraag of die Joran echt zo ver zou gaan. Er mankeert het nodige aan die Van der Sloot, dat is inmiddels wel duidelijk maar ik vind die Peter R. de Vries hem een beetje op een ranzig suggestieve manier uit de tent lokken en zonder harde bewijzen dat die Joran ook echt uitvoert wat hij allemaal uitkraamt.
Dit dus. Maar die sukkel van een Peter heeft niet het gogme om daadwerkelijk die Joran te pakken. Nu gaat ie weer op zn bek.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_63044725
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:58 schreef Posdnous het volgende:
Wat uitermate slim om alles weer uitgebreid uit de doeken te doen voordat Joran ergens gepakt voor kan worden.

Peter lijkt Jorans Guardian Angel wel.
misschien zijn de authoriteiten wel ingelicht en kan hij helemaal het land niet uit dat team van peter is niet gek hoor...
pi_63046542
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:59 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dit dus. Maar die sukkel van een Peter heeft niet het gogme om daadwerkelijk die Joran te pakken. Nu gaat ie weer op zn bek.

De trailer van het programma van De Vries heb ik vanavond dan gezien en ik denk nu helemaal dat het een receptje is om koste wat het kost Joran te pakken. Niet op feiten maar op rancune en uitlokking.
Die Joran spoort niet, dat weet iedereen nu wel, maar wat je kon zien is dat het typisch weer Joran is vol bravoure ouwehoeren maar hij heeft nog niet eens een Thais noodle pakket op het vliegtuig gezet.

Het is bijzonder gevoelig en nobel dat onze internationaal naammakende Peter R. de Vries het een Thaise vrouw niet aan wil doen om haar op Schiphol linea recta terug te moeten sturen, maar met zo'n doorbraak (in wat eik?) geef je zo'n vrouw graag een schijntje aan geld mee voor thuis waarmee haar hele familie een villa kan betrekken. Maar dat doet Peter R. de Vries niet.

Het is gewoon allemaal weer niks maar voor die Joran vd Sloot zou het in dat land wel eens heel tragisch kunnen uitpakken op grond van zijn uitspraken en zgn voorbereidingen. Ik vind dat een beetje enge "journalistiek".
pi_63047579
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 01:34 schreef Stali het volgende:
hij heeft nog niet eens een Thais noodle pakket op het vliegtuig gezet.
en hoe kom je tot deze conclussie? en waarvan betaald hij die villa en zijn onderhoud?
quote:
Het is gewoon allemaal weer niks maar voor die Joran vd Sloot zou het in dat land wel eens heel tragisch kunnen uitpakken op grond van zijn uitspraken en zgn voorbereidingen. Ik vind dat een beetje enge "journalistiek".
ik vind die joran eng en peter r de vries doet gewoon zijn werk.
  zaterdag 8 november 2008 @ 03:58:18 #85
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_63047674
Het zal je kind maar zijn. Vreselijk. Ik zie noch die ouders totaal naïef voor me, aan tafel bij P&W. Zijn zus schijnt wel 'normaal' te doen. Jakkes, bij dit soort beelden wil ik kinderen krijgen nog graag lang uitstellen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 8 november 2008 @ 04:11:25 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63047709
als petertje niet uitkijkt wordt joran nog zijn waterloo.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_63049085
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:55 schreef Cyan het volgende:
Ik ben wel klaar met Peter R. de Vries. Wat een arrogante kwal is dat. Kan er absoluut niet tegen als iemand kritiek geeft op zijn programma (zoals Freek de Jonge bij Pauw en Witteman).
Hij viel daar inderdaad wel door de mand voor het oog van de kijker zeg... Als een klein kind reageerde hij op de (overigens terechte) kritiek.

Tipje van de sluier is iig duidelijk: er is weer eens geen bewijs, anders dan dat Joran met een beetje grootspraak bezig is, daartoe uitgelokt door PRdV. En terecht dat Freek zegt dat PRdV over lijken gaat. De mogelijkheid bestaat gewoon dat Joran daadwerkelijk geen misdrijf heeft gepleegd, maar gewoon in een fantasiewereld leeft. In landen zoals Tailand hoef je wat minder te verwachten van justitie. Ze zullen hem toch maar jarenlang in een Thaise cel mikken ter meerdere eer en glorie van die arrogante lafbek...
pi_63049963
Even voor de duidelijkheid: met die zelfbenoemde intellectuelen op Fok - die SBS een campingzender vinden - hoeft straks na de uitzending niet gediscussieerd te worden, want ze kijken niet naar campingzenders.
pi_63050328
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:18 schreef JohnDope het volgende:
Even voor de duidelijkheid: met die zelfbenoemde intellectuelen op Fok - die SBS een campingzender vinden - hoeft straks na de uitzending niet gediscussieerd te worden, want ze kijken niet naar campingzenders.
SBS is een campingzender, maar heeft ook goede programma's. Ik denk dan b.v. aan House.

Daarnaast moet je toch af en toe kijken om te constateren dat SBS nog steeds DE zender is voor Tokkie-publiek.
pi_63050350
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

SBS is een campingzender, maar heeft ook goede programma's. Ik denk dan b.v. aan House.

Daarnaast moet je toch af en toe kijken om te constateren dat SBS nog steeds DE zender is voor Tokkie-publiek.

Alleen het is wel de enige zender die een Emmy heeft gewonnen.
  zaterdag 8 november 2008 @ 11:52:54 #91
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_63050494
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:27 schreef DS4 het volgende:
Hij viel daar inderdaad wel door de mand voor het oog van de kijker zeg... Als een klein kind reageerde hij op de (overigens terechte) kritiek.

Tipje van de sluier is iig duidelijk: er is weer eens geen bewijs, anders dan dat Joran met een beetje grootspraak bezig is, daartoe uitgelokt door PRdV. En terecht dat Freek zegt dat PRdV over lijken gaat. De mogelijkheid bestaat gewoon dat Joran daadwerkelijk geen misdrijf heeft gepleegd, maar gewoon in een fantasiewereld leeft. In landen zoals Tailand hoef je wat minder te verwachten van justitie. Ze zullen hem toch maar jarenlang in een Thaise cel mikken ter meerdere eer en glorie van die arrogante lafbek...
Inderdaad. Het is op zich best waarschijnlijk dat beschuldigingen over Joran terecht zijn. Maar het lijkt zo langzamerhand op een echte ouderwetse heksenjacht dat Peter R de Vries voert waarbij hij de boel zoveel mogelijk probeert op te blazen en uitspraken die ook gewoon grootspraak kunnen zijn gebruikt om Joran nog negatiever neer te zetten.

Maar als het inderdaad waar is dat Joran serieus in vrouwenhandel wil doen ben ik er absoluut niet rouwig om als hij een poos in Thaise cellen mag verblijven.
pi_63050496
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:44 schreef JohnDope het volgende:

En nu?
pi_63050507
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

En nu?
En nu moet SBS dus respect krijgen van al die zure zelfbenoemde intellectuelen.
pi_63050523
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:52 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Inderdaad. Het is op zich best waarschijnlijk dat beschuldigingen over Joran terecht zijn. Maar het lijkt zo langzamerhand op een echte ouderwetse heksenjacht dat Peter R de Vries voert waarbij hij de boel zoveel mogelijk probeert op te blazen en uitspraken die ook gewoon grootspraak kunnen zijn gebruikt om Joran nog negatiever neer te zetten.

Maar als het inderdaad waar is dat Joran serieus in vrouwenhandel wil doen ben ik er absoluut niet rouwig om als hij een poos in Thaise cellen mag verblijven.
Vrouwenhandel is het laagste van het laagste, dus het is goed dat Peter er weer boven opzit.
pi_63050598
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:53 schreef JohnDope het volgende:

En nu moet SBS dus respect krijgen van al die zure zelfbenoemde intellectuelen.
Nou, gelet op het niveau van die uitzending was de Emmy totaal niet verdiend. Dus of ik daarom nu een andere mening moet krijgen over de campingzender? Niet echt.

Overigens, het merendeel van de zenders is bagger. Dus de campingzender staat niet bepaaldelijk alleen hierin.
pi_63050607
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou, gelet op het niveau van die uitzending was de Emmy totaal niet verdiend.
Wat ben jij een slechte verliezer zeg.
pi_63050633
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:54 schreef JohnDope het volgende:

Vrouwenhandel is het laagste van het laagste, dus het is goed dat Peter er weer boven opzit.
Het is prima dat hij onderzoekt. Maar kom dan gewoon met feiten. Het excuus dat hij geen Thais meisje naar NL wilde halen omdat dat sneu was werd door Freek prima gepareerd.

Het gaat PRdV er bij Joran niet om wat hij aan feiten krijgt, maar wat hij aan beeldvorming kan doen. En dat kan gemist worden. Bewust het risico nemen dat onschuldigen jarenlang de cel indraaien vanwege kijkcijfers is natuurlijk niets minder erg dan vrouwenhandelen. Het is nl. in beide gevallen andermans leven kapot maken voor eigen gewin.
pi_63050703
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:58 schreef JohnDope het volgende:

Wat ben jij een slechte verliezer zeg.
Misschien wel, maar ik wist niet eens dat ik genomineerd was voor een Emmy...
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:06:36 #99
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_63050744
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:54 schreef JohnDope het volgende:
Dat ben ik met je eens. Probleem heb ik alleen met de reden dat hij heeft en de manier waarop hij het presenteert. Het lijkt er nogal sterk op dat Peter er enkel bovenop zit omdat hij Joran als personficatie van het kwaad wil presenteren. Het is zo langzaam zo ongeveer een persoonlijke hetze geworden en een manier om weer veel publiciteit te krijgen. Wat allebei de objectiviteit en nuance niet echt te goede komt. En dat is dan ook ver te zoeken in zijn presentatie wat het hele verhaal vooral nog eens dik aanzet.

Als het nou minder leek te gaan om een persoonlijk belang uit te vechten en hij wat minder bombastisch de feiten zou presenteren om de kijker de eigen conclusie te laten trekken zou ik hem alleen maar aanmoedigen.
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:07:38 #100
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_63050755
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:00 schreef DS4 het volgende:
Het gaat PRdV er bij Joran niet om wat hij aan feiten krijgt, maar wat hij aan beeldvorming kan doen. En dat kan gemist worden. Bewust het risico nemen dat onschuldigen jarenlang de cel indraaien vanwege kijkcijfers is natuurlijk niets minder erg dan vrouwenhandelen. Het is nl. in beide gevallen andermans leven kapot maken voor eigen gewin.
Dat dus
pi_63050802
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is prima dat hij onderzoekt. Maar kom dan gewoon met feiten. Het excuus dat hij geen Thais meisje naar NL wilde halen omdat dat sneu was werd door Freek prima gepareerd.
Hij hoeft ook geen Thais meisje naar Nederland te sturen, want het is allemaal duidelijk.
De Zwarte Cobra is in ieder geval met veel minder aanleiding en bewijs uitgeleverd naar Amerika waar hij 20 jaar moet zitten.
Dus als Joran juridisch niet wordt aangepakt, dan gaat de overheid heel veel problemen krijgen met de Zwarte Cobra zaak, maar dat is een ander topic.
quote:
Joran is niet onschuldig.
pi_63050842
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:10 schreef JohnDope het volgende:
Vertel, wat weet jij dat de rest van de wereld niet weet?
pi_63050843
Gelukkig doet die eikel het onderzoek. Weer geen duidelijk bewijs en dus kan Joran doorgaan waar hij mee bezig is.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_63050845
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Vertel, wat weet jij dat de rest van de wereld niet weet?
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:06 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Probleem heb ik alleen met de reden dat hij heeft en de manier waarop hij het presenteert. Het lijkt er nogal sterk op dat Peter er enkel bovenop zit omdat hij Joran als personficatie van het kwaad wil presenteren. Het is zo langzaam zo ongeveer een persoonlijke hetze geworden en een manier om weer veel publiciteit te krijgen. Wat allebei de objectiviteit en nuance niet echt te goede komt. En dat is dan ook ver te zoeken in zijn presentatie wat het hele verhaal vooral nog eens dik aanzet.

Als het nou minder leek te gaan om een persoonlijk belang uit te vechten en hij wat minder bombastisch de feiten zou presenteren om de kijker de eigen conclusie te laten trekken zou ik hem alleen maar aanmoedigen.
Joran is gewoon een boef die zijn straf dank zij zijn corrupte vader en diens corrupte vriendjes heeft weten te ontlopen.
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:12:34 #105
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_63050853
quote:

In Nederland is iedereen onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_63050863
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat klopt en daarom is Peter bezig met het tegendeel te bewijzen.
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:13:41 #107
66444 Lord_Vetinari
pi_63050871
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:13 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat klopt en daarom is Peter bezig met het tegendeel te bewijzen.
Peter... Je kent hem? Mee op school gezeten? Net als met 'Pim' en 'Theo'?
pi_63050893
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Peter... Je kent hem? Mee op school gezeten? Net als met 'Pim' en 'Theo'?
Heb jij bij Joran op school gezeten?
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:15:50 #109
66444 Lord_Vetinari
pi_63050912
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:14 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Heb jij bij Joran op school gezeten?
Noem ik hem ergens 'Joran' dan als ik naar hem verwijs?
pi_63050929
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Noem ik hem ergens 'Joran' dan als ik naar hem verwijs?
Bijna iedereen noemt hem Joran en dan zal jij hem wel weer dhr van der Sloot noemen
pi_63050936
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:12 schreef JohnDope het volgende:

Joran is gewoon een boef die zijn straf dank zij zijn corrupte vader en diens corrupte vriendjes heeft weten te ontlopen.
Oh, het is gewoon zo. Omdat jij het zegt, dan is het helder.
pi_63050949
quote:

Hij hoeft ook geen Thais meisje naar Nederland te sturen, want het is allemaal duidelijk.
Wat is duidelijk? Helemaal niets!
quote:
De Zwarte Cobra is in ieder geval met veel minder aanleiding en bewijs uitgeleverd naar Amerika waar hij 20 jaar moet zitten.
Je weet hoop ik dat Rommy een meermaals veroordeelde misdadiger is?
quote:
Dus als Joran juridisch niet wordt aangepakt, dan gaat de overheid heel veel problemen krijgen met de Zwarte Cobra zaak, maar dat is een ander topic.
Wat heeft de VS nu weer met het rechtsysteem van Thailand te maken?
quote:
Ja, jij trapt wel in de beeldvorming... Feitelijk weet niemand dat, behalve Joran zelf.
pi_63050959
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Oh, het is gewoon zo. Omdat jij het zegt, dan is het helder.
Je kan het draaien zoals je het wilt, maar er zijn hele bizarre dingen gebeurd aan de politiekant tijdens het onderzoek.
pi_63050967
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat is duidelijk? Helemaal niets!
[..]

Je weet hoop ik dat Rommy een meermaals veroordeelde misdadiger is?
[..]

Wat heeft de VS nu weer met het rechtsysteem van Thailand te maken?
[..]

Ja, jij trapt wel in de beeldvorming... Feitelijk weet niemand dat, behalve Joran zelf.
Rommy is meerdere malen veroordeeld, maar hoe hij is uitgeleverd aan Amerika, is gewoon regelrechte mensenrechten schending en die zaak wordt opengebroken op het moment dat justitie zegt dat ze Joran niet gaan vervolgen.
pi_63050969
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:18 schreef JohnDope het volgende:

Je kan het draaien zoals je het wilt, maar er zijn hele bizarre dingen gebeurd aan de politiekant tijdens het onderzoek.
En dan is Joran schuldig? In welk rechtsysteem is dat de norm?
pi_63050994
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

En dan is Joran schuldig? In welk rechtsysteem is dat de norm?
Joran is zo schuldig als wat, alleen juridisch technisch kan hij nog niet veroordeeld worden mede dankzij zijn corrupte vader en diens corrupte vrienden.

Overigens zijn er zondag weer nieuwe ontwikkelingen in de zaak Holloway te zien.
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:22:53 #117
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_63051029
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:44 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nou nee, niet bepaald
pi_63051042
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:19 schreef JohnDope het volgende:

Rommy is meerdere malen veroordeeld, maar hoe hij is uitgeleverd aan Amerika, is gewoon regelrechte mensenrechten schending
Misschien moet je e.e.a. eerst beter op je netvlies krijgen. De opsporingsmethoden waren dubieus. Maar leuk dat jij een man als Rommy te vuur en te zwaard wil verdedigen en Joran zonder enig bewijs wil vervolgen.

Beetje bizar.
quote:
en die zaak wordt opengebroken op het moment dat justitie zegt dat ze Joran niet gaan vervolgen.
Leg nog een keer uit wat de Thaise opsporingsambtenaren met de VS van doen hebben?
pi_63051085
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:20 schreef JohnDope het volgende:

Joran is zo schuldig als wat,
Als jij onomstotelijk bewijs hebt zie ik het gaarne tegemoet.
quote:
alleen juridisch technisch kan hij nog niet veroordeeld worden
Precies! Iets met "geen bewijs"...
quote:
Overigens zijn er zondag weer nieuwe ontwikkelingen in de zaak Holloway te zien.
We zien het vanzelf wel. Toch vreemd dat een opgeloste zaak opnieuw opgelost moet worden...
pi_63051151
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als jij onomstotelijk bewijs hebt zie ik het gaarne tegemoet.
[..]

Precies! Iets met "geen bewijs"...
[..]
Dat zeg ik
quote:
We zien het vanzelf wel. Toch vreemd dat een opgeloste zaak opnieuw opgelost moet worden...
De zaak is voor de familie Holloway opgelost, want dankzij Peter kunnen ze aan het verwerkingsproces gaan beginnen, alleen nu moet de zaak nog juridisch opgelost worden.

En laten we eerlijk wezen, eigenlijk is het wel leuk zo, want Joran wordt op deze manier veel harder gestraft dan wanneer hij gewoon zijn straf zou gaan uitzitten.
En als Joran zich niet steeds zo crimineel zou gedragen, zou Peter er geen uitzending over kunnen maken.

En ik vind ook niet dat de zaak zo opgeblazen moet worden want als je kijkt naar de Puttense moordzaak, had Peter daar een stuk of 40 afleveringen over gemaakt en bij Joran zit hij pas op deeltje 2.

[ Bericht 8% gewijzigd door JohnDope op 08-11-2008 12:37:27 ]
pi_63051327
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:29 schreef JohnDope het volgende:

Dat zeg ik
O, dus nu ben je het met mij eens dat er geen bewijs is en Joran dus voor onschuldig gehouden moet worden?
quote:
De zaak is voor de familie Holloway opgelost
Of NH loopt weldegelijk nog ergens rond, maar niemand die haar nog zoekt...
quote:
En laten we eerlijk wezen, eigenlijk is het wel leuk zo, want Joran wordt op deze manier veel harder gestraft dan wanneer hij gewoon zijn straf zou gaan uitzitten.
Geen bewijs, maar wel hard straffen... Heel goed!
quote:
En ik vind ook niet dat de zaak zo opgeblazen moet worden want als je kijkt naar de Puttense moordzaak, had Peter daar een stuk of 40 afleveringen over gemaakt en bij Joran zit hij pas op deeltje 2.
Het gaat om de toonzetting. Al maakt hij 40 afleveringen over Joran. Zo lang hij dat maar op de juiste manier doet.
pi_63051384
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:40 schreef DS4 het volgende:

[..]

O, dus nu ben je het met mij eens dat er geen bewijs is en Joran dus voor onschuldig gehouden moet worden?
[..]
Even voor de duidelijkheid; als alle schuldigen veroordeeld zouden worden waarbij geen of te weinig bewijs is, dan zouden er meer gevangenissen dan scholen zijn.
quote:
Of NH loopt weldegelijk nog ergens rond, maar niemand die haar nog zoekt...
[..]
quote:
Geen bewijs, maar wel hard straffen... Heel goed!
[..]
Justitie is te lui en of te corrupt om de zaak goed te onderzoeken, dus dan doet Peter het maar.
quote:
Het gaat om de toonzetting. Al maakt hij 40 afleveringen over Joran. Zo lang hij dat maar op de juiste manier doet.
Inderdaad de juiste manier.
pi_63051553
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:44 schreef JohnDope het volgende:

Even voor de duidelijkheid; als alle schuldigen veroordeeld zouden worden waarbij geen of te weinig bewijs is, dan zouden er meer gevangenissen dan scholen zijn.
Gelul.
quote:
Justitie is te lui en of te corrupt om de zaak goed te onderzoeken, dus dan doet Peter het maar.
Waarom denk jij eigenlijk dat jij dat kan beoordelen?
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:57:46 #124
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_63051615
Schuldig of onschuldig.... het is gewoon een misselijk makend ventje (en dat heeft hij aan zijn EIGEN woorden te danken)
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_63052173
Je vraagt je af wat voor normen die ouders hem hebben bijgebracht.
pi_63052192
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:54 schreef DS4 het volgende:

[..]

Gelul.
[..]

Waarom denk jij eigenlijk dat jij dat kan beoordelen?
Voorbeeldje? Brommer van een vriend van me wordt gestolen. Wordt helemaal gestript teruggevonden bij een of ander ettertje. Krijgt deze week een brief dat het tot vrijspraak is gekomen.
pi_63052226
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Hij wordt geacht onschuldig te zijn (voor de wet) dat betekent niet dat hij onschuldig is.
pi_63052376
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:32 schreef HiZ het volgende:
Je vraagt je af wat voor normen die ouders hem hebben bijgebracht.
De advocaat van Joran schrijft in de Vara gids dat zijn moeder hem heeft opgezocht in Thailand.

Het ging goed met hem en hij was weer aan het studeren.

Is ze niet bij hem thuis geweest?

Vermoedelijk niet enne, je vraagt natuurlijk niet aan je zoon waar hij van leeft.
pi_63052591
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:33 schreef HiZ het volgende:

Voorbeeldje? Brommer van een vriend van me wordt gestolen. Wordt helemaal gestript teruggevonden bij een of ander ettertje. Krijgt deze week een brief dat het tot vrijspraak is gekomen.
Als het per brief is afgedaan lijkt mij het gewoon dat niet verder wordt vervolgd. Daar mag jij een mening over hebben, maar laten we de diefstal van een brommer niet op één lijn zetten met een mogelijk levensdelict.
pi_63052713
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als het per brief is afgedaan lijkt mij het gewoon dat niet verder wordt vervolgd. Daar mag jij een mening over hebben, maar laten we de diefstal van een brommer niet op één lijn zetten met een mogelijk levensdelict.
In hoger beroep vrijspraak, van de persoon bij wie de gestolen brommer is aangetroffen. Ga jij maar lekker door met dromen over dat die vrijspraak het gevolg is van een vlekkenloos werkend rechtsstelsel.
pi_63052807
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:47 schreef yyentle het volgende:

[..]

De advocaat van Joran schrijft in de Vara gids dat zijn moeder hem heeft opgezocht in Thailand.

Het ging goed met hem en hij was weer aan het studeren.

Is ze niet bij hem thuis geweest?

Vermoedelijk niet enne, je vraagt natuurlijk niet aan je zoon waar hij van leeft.
Ik begrijp niet zo goed waarom men zo valt over die villa.
Op marktplaats worden in Nederland al villa's aangeboden voor 59.000 euro laat staan hoe goedkoop het is als je daar zelf wat huurt. Ouders sponsoren kinderen vaak wanneer ze studeren, dat is geen crime.

Even voorbeeldje: http://link.marktplaats.nl/144862783
pi_63052947
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:36 schreef HiZ het volgende:

[..]

Hij wordt geacht onschuldig te zijn (voor de wet) dat betekent niet dat hij onschuldig is.
Dat hij geacht wordt schuldig te zijn door een riooljournalist die daar eigenbelang bij heeft en dat wordt nageblaat door het SBS-publiek dat niet zelfstandig kan denken betekent niet dat hij schuldig is.
pi_63052957
Joran is gewoon een hele normale jongen... Had zonder Peter R. de Vries aan het begin gestaan van een glanzende carrière.
Het is Peter zijn schuld dat Joran zo denkt/praat over vrouwen en contacten legt om vrouwen voor veel geld te verhandelen. Zoiets had Joran anders nooit gedaan.....
Het is een heel logisch gevolg van de hetze van Peter.
Als normale jongen met een gezonde moraal, word je dan zo...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_63053264
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 14:07 schreef HiZ het volgende:

In hoger beroep vrijspraak,
Dan is het geen brief...
quote:
van de persoon bij wie de gestolen brommer is aangetroffen.
Tsja, als alleen diefstal bij hem ten laste is gelegd... Of misschien kon hij wel aannemelijk maken dat hij de brommer te goede trouw heeft gekocht.

Ik kan er niet over oordelen, maar die rechter zal wel een reden hebben om tot vrijspraak te komen.
quote:
Ga jij maar lekker door met dromen over dat die vrijspraak het gevolg is van een vlekkenloos werkend rechtsstelsel.
Waar lees jij dat ik schrijf over een vlekkenloos werkend rechtsstelsel? Natuurlijk zullen schuldigen vrijspraak kunnen krijgen.

En overigens ook onschuldigen een veroordeling.

Feit is dat niemand hier het dossier in handen heeft en dus NIEMAND zich een goed oordeel over de schuld van Joran kan vormen.
pi_63053400
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 14:12 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed waarom men zo valt over die villa.
Op marktplaats worden in Nederland al villa's aangeboden voor 59.000 euro laat staan hoe goedkoop het is als je daar zelf wat huurt. Ouders sponsoren kinderen vaak wanneer ze studeren, dat is geen crime.

Even voorbeeldje: http://link.marktplaats.nl/144862783
Moet je eerst wel geloven dat hij echt "studeert" in Thailand.

Is hij midden in een studiejaar ertussen gekomen ofzo?

Sorry, ik was vergeten dat schriftelijk studeren ook kan.
pi_63055225
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Joran is zo schuldig als wat, alleen juridisch technisch kan hij nog niet veroordeeld worden mede dankzij zijn corrupte vader en diens corrupte vrienden.

Het enige wat ik gezien heb is een jongetje die onder invloed van wiet (volgens jou net zo sterk als heroïne) vol met verhalen zit tegenover een drugsdealer waarmee hij veel geld zou kunnen verdienen en waar hij heel erg tegenop kijkt. Verder geen bewijzen, enkel aannames en beeldvorming. En dat zal nu waarschijnlijk weer niet anders zijn helaas.

Maar laat jij maar even weten waar jij al die informatie vandaan haalt. Ook ik ben geneigd te geloven in wat jij zegt, maar na één minuut PrdV vorige keer had ik het al door. Beeldvorming en aannames, niets concreets dus. Best schrikbarend dat mensen zoals jij er zoveel informatie uit denken te kunnen halen en mensen daar ook nog eens, zonder dat daar een rechter bij komt, op veroordelen
  zaterdag 8 november 2008 @ 16:46:45 #137
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_63055766
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:21 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Het enige wat ik gezien heb is een jongetje die onder invloed van wiet (volgens jou net zo sterk als heroïne) vol met verhalen zit tegenover een drugsdealer waarmee hij veel geld zou kunnen verdienen en waar hij heel erg tegenop kijkt. Verder geen bewijzen, enkel aannames en beeldvorming. En dat zal nu waarschijnlijk weer niet anders zijn helaas.

Maar laat jij maar even weten waar jij al die informatie vandaan haalt. Ook ik ben geneigd te geloven in wat jij zegt, maar na één minuut PrdV vorige keer had ik het al door. Beeldvorming en aannames, niets concreets dus. Best schrikbarend dat mensen zoals jij er zoveel informatie uit denken te kunnen halen en mensen daar ook nog eens, zonder dat daar een rechter bij komt, op veroordelen
Ja, dat dus.

is die engerd met dat litteken er dit keer ook weer bij????

Overigens vond ik het bewonderingswaardig hoe PrdV zich vastbeet in de zaak over de twee van Putten, maar in dit geval vind ik dat hij de plank totaal mis slaat.
pi_63057390
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukkig doet die eikel het onderzoek. Weer geen duidelijk bewijs en dus kan Joran doorgaan waar hij mee bezig is.
Ja, knap he. Ipv te wachten dat er ook thaise vrouwen op het vliegtuig gezet worden richting deze kant... Nee, ik las de krantenkop vanmiddag al in een winkel: Joran zegt dat hij bluft. En op bluffen staat volgens mij geen straf.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_63068289
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 14:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dan is het geen brief...
[..]

Tsja, als alleen diefstal bij hem ten laste is gelegd... Of misschien kon hij wel aannemelijk maken dat hij de brommer te goede trouw heeft gekocht.

Ik kan er niet over oordelen, maar die rechter zal wel een reden hebben om tot vrijspraak te komen.
[..]

Waar lees jij dat ik schrijf over een vlekkenloos werkend rechtsstelsel? Natuurlijk zullen schuldigen vrijspraak kunnen krijgen.

En overigens ook onschuldigen een veroordeling.

Feit is dat niemand hier het dossier in handen heeft en dus NIEMAND zich een goed oordeel over de schuld van Joran kan vormen.
In hoger beroep vrijgesproken; dus zonder toetsing van de feiten. Er zal waarschijnlijk een velletje uit het dossier te weinig zijn gekopiëerd of zo iets lulligs. Twee rechters hebben geoordeeld dat deze meneer een brommer had gestolen, de hogere rechter vond dat ze op een onjuiste manier tot die conclusie waren gekomen (zegt verder niks meer over of hij die brommer wel of niet heeft gestolen).

Het slachtoffer van de diefstal wordt alleen geïnformeerd over de vrijspraak, omdat de rechter een besluit moet nemen over zijn verzoek om een schadevergoeding (kan in het kader van een strafzaak). Het besluit is dat het verzoek niet ontvankelijk is omdat de dief is vrijgesproken.

De dief wordt geacht onschuldig te zijn, zijn schuld is immers niet bewezen. Maar hij heeft wel degelijk een brommer gestolen.
pi_63068479
Ik ga zondag zeker kijken! Hopelijk komt dit misbaksel deze keer wel in de gevangenis. Vrouwenhandel?
  zondag 9 november 2008 @ 09:43:11 #141
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_63069397
Ik zat gisteravond op de bank bij een vriend, en toen hoorde ik dat die gast die joran gepwnd heeft een oude bekende van ons is.
Het blijkt dat hij nu ondergedoken zit.
Daarna heb ik met iemand gesproken die via via joran kent, en hij weet zeker dat joran het gedaan heeft (holloway vermoorden).
Dus vanavond lekker naar peter r de vries kijken
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_63069564
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:17 schreef paddy het volgende:
Blijft in NWS anders zou elk topic van NWS wel ergens kunnen staan. (dat schoppen deed ik eerder ook)

Maar wel link naar MIS gezet, want daar is ook het achtergrondverhaal ooit vanuit NWS heengegaan.

Voor de rest, wat ik in dat andere topic al zei:

En over die Joran? Ik zie hem liever daar in het gevang, dan hier.
Peter R. de Vries zal gerust een en ander aan de autoriteiten hebben laten weten, maar hij is natuurlijk geen verlengstuk van de politie. Hij zoekt uit, spoort op, confronteert maar de rechterlijke macht is uiteindelijk verantwoordelijk voor eventuele verdere stappen. Inderdaad, Ik hoop ook dat hij dáár de cel in wordt gemieterd, let him rot in hell....
  Redactie Frontpage zondag 9 november 2008 @ 10:20:36 #143
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63069599
Jammer dat ie niet tot aan t vliegveld is doorgegaan, laat Joran maar een Thai regelen, dan had ie nu lekker in Bankok Hilton gezeten.
pi_63069704
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:20 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat ie niet tot aan t vliegveld is doorgegaan, laat Joran maar een Thai regelen, dan had ie nu lekker in Bankok Hilton gezeten.
Enige goede commentaar van Freek de Jonge, waar mogelijk nog wat in zat. Waarom geen undercover operatie met geregelde Thai? De Vries zei dat dit niet mogelijk was, en misschien is dat ook echt zo.
Ik heb zelf een sterk vermoeden dat de uitzending van vanavond eigenlijk weer een beetje een anti-climax gaat worden, net als de andere uitzending. Het enige feitelijke aan die uitzending waren de uitspraken zelf, maar over de waarheid van de inhoud werd niets zeker.

Mensen die niet begrijpen dat De Vries wel geld moet verdienen aan dit soort programma's om ze überhaupt te kunnen maken snappen weinig. Hij werkt minder log dan het politieapparaat en kan daarom gemakkelijker zaken ondernemen. Als hij geen geld zou verdienen, dan zou hij dit ook niet kunnen doen. Dat hij er meer mee verdient dan nodig vind ik ook niet meer dan menselijk.
  Redactie Frontpage zondag 9 november 2008 @ 10:34:38 #145
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63069728
Natuurlijk is het ook een egoprojectje. Maar idd, er zijn toch ook Thaise undercoverpolitievrouwen? Of had hem een echte hoer laten regelen, EN afleveren. Dat meisje had je een betere toekomst kunnen geven dmv scholing enzo, of geld en Joran had echt een misdaad begaan. Nu blijft t bij woorden. De aflevering van de vrouwen, daar gaat t om
pi_63069747
quote:
Op zondag 9 november 2008 03:44 schreef HiZ het volgende:

In hoger beroep vrijgesproken; dus zonder toetsing van de feiten.
Tuurlijk...
quote:
Er zal waarschijnlijk een velletje uit het dossier te weinig zijn gekopiëerd of zo iets lulligs.
Blaat.
quote:
Twee rechters hebben geoordeeld dat deze meneer een brommer had gestolen, de hogere rechter vond dat ze op een onjuiste manier tot die conclusie waren gekomen (zegt verder niks meer over of hij die brommer wel of niet heeft gestolen).
Twee rechters en dan één hogere rechter? Mag ik voorzichtig concluderen dat jij helemaal niets van deze zaak weet? In eerste aanleg is het 1 of 3 (waarschijnlijk 1, wellicht dat jij de griffier op een rechter vond lijken)...

In hoger beroep is kennelijk geoordeeld dat de bewezenverklaring op onjuiste gronden tot stand is gekomen. Anders gezegd: in HB werd geoordeeld dat het tenlastegelegde feit niet wettig en overtuigend bewezen is.

Dat staat dus haaks op jouw stelling dat er geen toetsing van de feiten heeft plaatsgevonden.
quote:
De dief wordt geacht onschuldig te zijn, zijn schuld is immers niet bewezen. Maar hij heeft wel degelijk een brommer gestolen.
Was jij erbij dan?
pi_63069757
quote:
Op zondag 9 november 2008 09:43 schreef kanovinnie het volgende:
Daarna heb ik met iemand gesproken die via via joran kent, en hij weet zeker dat joran het gedaan heeft (holloway vermoorden).
Met alle respect: waarom vertelt hij dat tegen jou en niet tegen justitie?
  zondag 9 november 2008 @ 10:41:07 #148
3542 Gia
User under construction
pi_63069791
Als je ziet hoe hij woont, dan kun je daar uit opmaken dat hij hier al wel even mee bezig is.
De politie kan, naar aanleiding van informatie vanuit Thailand, op zoek gaan naar slachtoffers hier. Die kunnen belastende verklaringen afleggen.

Het is niet Peter's taak om dit te doen. Het uitpluizen en aan de kaak stellen is voldoende.

En ook ik hoop dat hij in Thailand in de cel komt en niet hier in Hotel Scheveningen.
pi_63069809
TVP voor vanavond.

Volgens mij is dit weer een halve leugenachtige verklaring.
  Redactie Frontpage zondag 9 november 2008 @ 10:45:30 #150
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63069824
quote:
Op zondag 9 november 2008 09:43 schreef kanovinnie het volgende:

pi_63069898
In Thailand is voorbereiding van mensenhandel (waar dit toch onder valt als ik de voorstukjes mag geloven) strafbaar volgens mij, dus als het een goede aflevering is komt hij daar wel vast te zitten lijkt me....

Ben benieuwd in ieder geval
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_63070068
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:41 schreef Gia het volgende:
Als je ziet hoe hij woont, dan kun je daar uit opmaken dat hij hier al wel even mee bezig is.
Van PRdV begreep ik juist dat Joran het deed voorkomen alsof hij hiermee wilde beginnen... Waarom ook een nieuwe afnemer zoeken als je er al een hebt?
pi_63070084
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:53 schreef Superheld het volgende:
In Thailand is voorbereiding van mensenhandel (waar dit toch onder valt als ik de voorstukjes mag geloven) strafbaar volgens mij, dus als het een goede aflevering is komt hij daar wel vast te zitten lijkt me....
Lullen over mensenhandel is geen voorbereiding, dus uit die voorstukjes kan je dat niet halen.
pi_63070106
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Lullen over mensenhandel is geen voorbereiding, dus uit die voorstukjes kan je dat niet halen.
Mensen zoeken en er voor over laten komen en uitzoeken hoe alles in zijn werk gaat met vergunningen enzo zouden er misschien wel onder geschaard kunnen worden.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  Redactie Frontpage zondag 9 november 2008 @ 11:16:25 #155
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63070153
Joran komt er gewoon mee weg. Er is geen overdracht van geld en vrouw geweest.
  zondag 9 november 2008 @ 11:25:26 #156
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_63070252
Sommigen doen voorkomen alsof hij het hier in een Hollandse gevangenis zo geweldig gaat hebben. Denk dat er genoeg mannen zijn die best hun cel met hem willen delen om die Joran hun mening over hem in zijn strot (of een andere plek naar keuze) te douwen.
pi_63070280
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:12 schreef Superheld het volgende:

Mensen zoeken en er voor over laten komen en uitzoeken hoe alles in zijn werk gaat met vergunningen enzo zouden er misschien wel onder geschaard kunnen worden.
Ik denk het niet, maar ik ken de regelgeving aldaar niet exact. Ik zou denken dat je dan toch echt specifieke vrouwen op de korrel moet hebben genomen.
  Redactie Frontpage zondag 9 november 2008 @ 11:29:15 #158
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63070288
Vraag me af of Joran nog wel in Thailand is.
pi_63070479
Hopelijk komt die in een leuk thais hotelletje terecht voor een jaar of 20
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_63070542
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:34 schreef SunChaser het volgende:
Natuurlijk is het ook een egoprojectje. Maar idd, er zijn toch ook Thaise undercoverpolitievrouwen? Of had hem een echte hoer laten regelen, EN afleveren. Dat meisje had je een betere toekomst kunnen geven dmv scholing enzo, of geld en Joran had echt een misdaad begaan. Nu blijft t bij woorden. De aflevering van de vrouwen, daar gaat t om
Behalve dan dat het team van De Vries dan ook echt diezelfde misdaad had begaan. Niet zo handig dus.
  Redactie Frontpage zondag 9 november 2008 @ 13:30:03 #161
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_63072475
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:16 schreef SunChaser het volgende:
Stel nou dát Peter dit wel had geregeld...was het dan wel rechtsgeldig geweest om hem op te pakken? Want dan zou er sprake zijn van opzet en volgens mij is dat in Nederland niet geldig genoeg om hem daarvoor op te pakken.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  zondag 9 november 2008 @ 13:39:46 #162
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_63072644
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:30 schreef TheGrandWazoo het volgende:

[..]

Stel nou dát Peter dit wel had geregeld...was het dan wel rechtsgeldig geweest om hem op te pakken? Want dan zou er sprake zijn van opzet en volgens mij is dat in Nederland niet geldig genoeg om hem daarvoor op te pakken.
In NL niet, maar wie weet is dat in Thailand wel anders.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage zondag 9 november 2008 @ 13:44:29 #163
95179 TheGrandWazoo
pi_63072732
Ja, maar als ze zo'n hoer zouden overvliegen naar Nederland...dan geldt de Nederlandse wetgeving, toch?
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_63072790
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:16 schreef SunChaser het volgende:
De Zwarte Cobra is voor veel minder bewijs, 20 jaar vast gezet, dus dit kan je niet te snel zeggen.
pi_63072793
Zit die gast nog steeds niet achter slot en grendel ?
Falende justitie weer, gelukkig hebben we Peter R de Vries, hopelijk laat justitie hem na deze uitzending niet lopen.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  Redactie Frontpage zondag 9 november 2008 @ 13:51:24 #166
95179 TheGrandWazoo
pi_63072853
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:48 schreef Timmehhh het volgende:
Zit die gast nog steeds niet achter slot en grendel ?
Falende justitie weer, gelukkig hebben we Peter R de Vries, hopelijk laat justitie hem na deze uitzending niet lopen.
Als Petertje er geen mega show van wilde maken en deze zaak aan justitie had overgedragen, dan was de zaak misschien wel wat sneller gaan lopen.
(Superworm)
  zondag 9 november 2008 @ 13:59:20 #167
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_63073034
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

Van PRdV begreep ik juist dat Joran het deed voorkomen alsof hij hiermee wilde beginnen... Waarom ook een nieuwe afnemer zoeken als je er al een hebt?
quote:
PETER ONTMASKERT JORAN ALS VROUWENHANDELAAR

Eerste uitzending zondag 9 november, 21.30 op SBS6

Joran van der Sloot wordt in de uitzending van aanstaande zondag 9 november ontmaskerd als vrouwenhandelaar. Uit een onthullende reportage blijkt dat de verdachte in de zaak Natalee Holloway vergevorderde plannen heeft om Thaise vrouwen in Nederlandse seksclubs te laten werken. Joran woont in Bangkok sinds de uitzending van 3 februari waarin hij zijn betrokkenheid bij de verdwijning van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway opbiechtte.

Joran van der Sloot

- CONTACT MET JORAN VIA POKERVRIEND -

Een paar maanden voor die spraakmakende uitzending komt Joran op een pokersite in contact met een Nederlandse gokker. Via chatgesprekken komt hij erachter dat Joran aspiraties heeft als vrouwenhandelaar. De pokervriend vindt die plannen te ver gaan en benadert de redactie van ons programma.

Gedurende anderhalve maand kunnen wij de chatsessies met Joran meelezen. Onze tipgever doet zich voor als een exploitant van een seksclub die geïnteresseerd is in goedkope prostituees uit Thailand. Joran zegt dat hij die wel voor hem kan regelen. Hij vraagt voor de meisjes 10 duizend euro per stuk. In het Nederlandse bordeel hoeven ze maar 300 dollar per maand te verdienen. Joran houdt de toekomstige prostituees voor dat ze in Nederland modellenwerk zullen doen.

- PLANNEN IN VERGEVORDERD STADIUM -
Samen met een medewerker van ons programma en een verborgen cameraploeg reist onze infiltrant af naar de Thaise hoofdstad Bangkok. Daar blijkt dat Jorans plannen om vrouwen voor de Nederlandse seksindustrie te ronselen in een vergevorderd stadium zijn.

Zondag 9 november om 21.30 uur op SBS6: Joran II

Bron

hmmm, hij heeft het hier erover dat de plannen al in een vergevorderd stadium waren (waren omdat ik aan mag nemen dat allemaal geen doorgang meer vindt).

Ik ga alvast klaar zitten voor de zekerheid, want wil geen seconde meer missen.
pi_63077849
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zondag 9 november 2008 @ 16:54:00 #169
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_63078137
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Met alle respect: waarom vertelt hij dat tegen jou en niet tegen justitie?
omdat hij geen bewijs heeft.
pi_63078574
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoe weet degene dat hij ondergedoken zit? Nu acht ik Joran dom genoeg om het tegen jan en allemaal te vertellen. Zie ik wel vaker met mensen......*indert geheim* niet verder vertellen hoor

Maar kan die vriend met gericht bewijs komen die laat zien dat joran ondergedoken is nu? Zou wel leuk zijn wanneer hij het dan hier post, of in een PM aan mij .
  zondag 9 november 2008 @ 17:20:45 #171
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_63078867
joran is niet ondergedoken, die infeltrant.
teminste, dat hoorde ik gister tijdens het bier drinken, dus het kan misschien wat overdreven zijn.
pi_63079238
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:54 schreef kanovinnie het volgende:

Hoe "weet" hij het dan? En wat "weet" hij dan?
  zondag 9 november 2008 @ 18:16:42 #173
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_63080161
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hoe "weet" hij het dan? En wat "weet" hij dan?
Hij kent joran al lang, daarop baseert hij het.
pi_63080510
quote:
Op zondag 9 november 2008 11:29 schreef SunChaser het volgende:
Vraag me af of Joran nog wel in Thailand is.
Als hij echt in die business bezig was, denk ik dat hij zijn "studentenwoning" op Thailand, waar zijn ouders natuurlijk helemaal niet van op de hoogte waren, inmiddels wel heeft verlaten.
pi_63080789
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:16 schreef kanovinnie het volgende:

Hij kent joran al lang, daarop baseert hij het.
O, dus hij weet niets, maar vindt Joran een vreemde snuiter en denkt daarom dat hij NH heeft vermoord.

Die mening is dus net zo waardevol als ieder ander zijn mening.
pi_63080808
Peter de Vries, goedkoop kijkcijfers scoren

Hoe laat begint het?
pi_63080845
Die komt echt niet vast te zitten hoor.
pi_63080890
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Dan moet de Zwarte Cobra helemaal vrij gaan komen
pi_63080904
Ik ga zeker wel even kijken
pi_63080939
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hmm ja daar hadden ze ook niet echt bewijzen toch?
Maar toch denk ik dat Joran er gewoon mee weg komt.
pi_63080948
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
"
-- Blijkt achteraf dat Joran voor de Thaise overheid werkt om buitenlandse mannen in de val te laten lopen --
Make my day!
pi_63081058
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:50 schreef JohnDope het volgende:

Wat heb jij toch met Rommy? Ben jij familie ofzo dat jij zijn lot zo aantrekt?

BTW: mij komt de laatste veroordeling ook niet terecht voor, maar het staat wel los van deze zaak.
pi_63081124
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat heb jij toch met Rommy? Ben jij familie ofzo dat jij zijn lot zo aantrekt?
We kunnen niet met 2 maten gaan meten in dit land, want dan is het eind zoek.
pi_63081143
En toch zit er luchtje aan de zaak...
De Nederlandse wet zit nu eenmaal zo in elkaar dat je pas schuldig bent als je veroordeeld bent door een rechter. En voor de zaak Natalee is Joran niet veroordeeld, en dus moeten we ervan uitgaan dat hij onschuldig is. Het tegendeel is niet bewezen.

Nu gaat Peter R een uitzending op tv brengen waarin een onschuldige Nederlander wellicht voor de Thaise wet veroordeeld kan worden...
Ik vind dat niet zo fris eigenlijk. We weten allemaal dat het Thaise rechtsysteem niet zo 'zuiver' werkt als de onze en dat er waarschijnlijk wel meer onschuldige mensen vastzitten op verdenking van het e.e.a.

Ik vind het een naar idee dat men vanuit Nederland Nerderlandse burgers aan gaat geven in het buitenland...
Make my day!
pi_63081170
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:02 schreef agter het volgende:
En toch zit er luchtje aan de zaak...
De Nederlandse wet zit nu eenmaal zo in elkaar dat je pas schuldig bent als je veroordeeld bent door een rechter. En voor de zaak Natalee is Joran niet veroordeeld, en dus moeten we ervan uitgaan dat hij onschuldig is. Het tegendeel is niet bewezen.
Aldus agter.... Straight outta Disneyland.

pi_63081187
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Aldus agter.... Straight from Disneyland.

Gelukkig hebben we hier geen volktribunalen...
Make my day!
pi_63081198
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:04 schreef agter het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we hier geen volktribunalen...
Hebben we ook niet nodig.
pi_63081269

Zouden ze beide een zelfde cursus crimineel gestudeerd..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_63081570
Alles voor de kijkcijfers. De Vries denkt weer lekker te kunnen scoren met deze wereldschokkende onthulling...
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_63081612
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:01 schreef JohnDope het volgende:

We kunnen niet met 2 maten gaan meten in dit land, want dan is het eind zoek.
Wat heeft die zaak van Rommy met Nederland te maken? Misschien dat jij het niet weet, maar uitgeleverd door Spanje en veroordeeld in de VS.
pi_63081688
Altijd dat gezeur, hij is er over getipt en ze schatten het in en het is/lijkt serieus genoeg om er een uitzending over te maken.

En aangezien de politie er (nog) niks mee kan, gaan ze naar de Vries. Wat nou als er over een jaar of 2 uit was gekomen dat hij dat deed/doet en er blijkt dan dat de Vries het wist? Dan zou Nederland weer te klein geweest zijn dat hij er geen uitzending over zou hebben gemaakt .
pi_63082019
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:22 schreef sizzler het volgende:
Alles voor de kijkcijfers. De Vries denkt weer lekker te kunnen scoren met deze wereldschokkende onthulling...
Televisiemakers doen alles voor de kijkcijfers en iedereen die op televisie komt is "mediageil", verschil is alleen dat de Vries ook echt wat doet voor de mensheid.
pi_63082027
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat heeft die zaak van Rommy met Nederland te maken? Misschien dat jij het niet weet, maar uitgeleverd door Spanje en veroordeeld in de VS.
Nederland had die uitlevering aan Amerika kunnen tegen houden.
pi_63082609
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:42 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Televisiemakers doen alles voor de kijkcijfers en iedereen die op televisie komt is "mediageil", verschil is alleen dat de Vries ook echt wat doet voor de mensheid.
Verschil is alleen dat De Vries zijn laatste hoogtepunt verder wil uitmelken. Of uit frustratie handelt omdat zijn programma de vorige keer te weinig opleverde voor een veroordeling. Hoe dan ook: Joran is een loser en Peter R. zou zich bezig moeten houden met écht maatschappelijk relevante issues.
pi_63082684
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:02 schreef sizzler het volgende:

[..]

Verschil is alleen dat De Vries zijn laatste hoogtepunt verder wil uitmelken. Of uit frustratie handelt omdat zijn programma de vorige keer te weinig opleverde voor een veroordeling. Hoe dan ook: Joran is een loser en Peter R. zou zich bezig moeten houden met écht maatschappelijk relevante issues.
Het is niet alleen zijn frustratie, maar ook dat van de kijker, want Joran heeft ons allemaal keihard belazerd. En dit is ook een maatschappelijk relevante issue.
pi_63083341
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

want Joran heeft ons allemaal keihard belazerd.

Arme jij.
pi_63083431
Ik zie alweer uit naar de Pauw & Witteman.
pi_63083636
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is niet alleen zijn frustratie, maar ook dat van de kijker, want Joran heeft ons allemaal keihard belazerd. En dit is ook een maatschappelijk relevante issue.
Ik voel me meer belazerd door de Vries eerlijk gezegd. Met veel poeha je programma aankondigen en vervolgens zijn we nu nog geen steek verder. Enkel Peter zelf. En dat zal nu niet anders zijn.

En kom nou niet met dat Joran het zelf allemaal zelf vertelde, al dan niet onder invloed van wiet (herinnering: volgens jou zo sterk als heroïne en dus ontoerekeningsvatbaar), want bij misdrijven komen er vaak tientallen mensen zichzelf aangeven en is er een heel team mee bezig juist hun onschuld te bewijzen. Jullie zitten vol met aannames, hebben nergens bewijzen voor en volgen iemand op zijn woord en charisma. Of dat nou waar is of niet, en of dat nou juist is of niet. Joran moet hangen. Dat die jongen ziek is staat buiten kijf, maar hoe wij buitenstaanders er mee om gaan is ook bijna te ziek voor woorden..
pi_63084244
Gaat hij nou vanavond aantonen dat Joran een probleem in zijn hoofd heeft? Is dat zijn missie? Want het spijt me voor hem, maar ik had zelf ook al bedacht dat Joran niet helemaal spoort. Goed van me he

Of wil hij echt iets oplossen in de zaak Hollloway?
pi_63084645
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:50 schreef SCH het volgende:
Gaat hij nou vanavond aantonen dat Joran een probleem in zijn hoofd heeft? Is dat zijn missie? Want het spijt me voor hem, maar ik had zelf ook al bedacht dat Joran niet helemaal spoort. Goed van me he

Of wil hij echt iets oplossen in de zaak Hollloway?
Die zaak is hij allang vergeten, joh. Die heeft hem immers al een emmy opgeleverd. Het is nu Joran-zwart-maken-tijd. Schuldig, onschuldig, dat maakt niemand meer wat uit. Want Joran moet dood, en SBS wil kijkcijfers
pi_63084799

Als het over een andere Nederlander ging die zich in Thailand met vrouwenhandel bezighield had je niemand gehoord.
pi_63084914
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef BB-boy het volgende:

Als het over een andere Nederlander ging die zich in Thailand met vrouwenhandel bezighield had je niemand gehoord.
Wel hoor want bijvoorbeeld John van den Heuvel had laatst ook een doorsnee loverboy te pakken genomen.
  zondag 9 november 2008 @ 21:10:42 #203
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_63084936
quote:

Peter rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr in elk geval niet
pi_63085132
quote:

Bedoel je op FOK!?

Algemeen hoor je zoiets dan inderdaad niet met naam en toenaam, maar er valt genoeg over te lezen, denk ik.
pi_63085356
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:42 schreef JohnDope het volgende:

Nederland had die uitlevering aan Amerika kunnen tegen houden.
Je weet hoop ik dat bij zo'n beslissing hele andere normen gelden als bij de vraag of je iemand wel of niet gaat vervolgen/veroordelen?
pi_63085478
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:15 schreef Stali het volgende:

[..]

Bedoel je op FOK!?

Algemeen hoor je zoiets dan inderdaad niet met naam en toenaam, maar er valt genoeg over te lezen, denk ik.
Ik doelde vooral op SCH en Tarabass.
pi_63085497
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je weet hoop ik dat bij zo'n beslissing hele andere normen gelden als bij de vraag of je iemand wel of niet gaat vervolgen/veroordelen?
Als Nederland wat had ondernomen dan had de zwarte cobra nooit naar de VS gegaan.
pi_63085605
quote:

Dan had Peter er geen uitzending aan gewijd bedoel je.
pi_63085664
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:24 schreef JohnDope het volgende:

Als Nederland wat had ondernomen dan had de zwarte cobra nooit naar de VS gegaan.
Ik probeer jou dus duidelijk te maken dat je hier appels met peren aan het vergelijken bent...
pi_63085687
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan had Peter er geen uitzending aan gewijd bedoel je.
En waarom denk je dat? De Vries heeft zoveel van dit soort zaken behandelt.
pi_63086144
Verdomme...
Nu zit ik toch te kijken naar die ijdele DAdrogisterijkop.

Herhaling, herhaling...
pi_63086270
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:38 schreef Stali het volgende:
Verdomme...

Herhaling, herhaling...
Ik ben zelf ook wel nieuwsgierig naar het materiaal, maar dit is precies waar ik voor vreesde.

Herhaling, herhaling...

Afgewisseld met borstklopperij. Oh, maar dat is ook niets nieuws.
  Redactie Frontpage zondag 9 november 2008 @ 21:48:03 #213
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63086539
dit is al 100000x besproken
pi_63086578
Wat is dit een geniale uitzending

In de reclame kom ik terug voor de analyse
pi_63086624
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:38 schreef Stali het volgende:
Verdomme...

Herhaling, herhaling...
Dat doe je toch echt zelf. Ik hoor wel hoe erg het tegenviel en wat voor nonsens er nu weer naar boven komen
pi_63086681
Ik mis niks zo te lezen?
  Redactie Frontpage zondag 9 november 2008 @ 21:52:25 #217
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63086725
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:51 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik mis niks zo te lezen?
Nee, we gaan zo naar de hoeren
Nu reclame
pi_63086768
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:41 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook wel nieuwsgierig naar het materiaal, maar dit is precies waar ik voor vreesde.

Herhaling, herhaling...

Afgewisseld met borstklopperij. Oh, maar dat is ook niets nieuws.
En in het laatste kwartier krijgen we wel nieuws en dat wordt onderbroken door drie reclameblokken. .

Het komt op mij tot dusver over dat meneer De Vries krampachtig toch zijn gelijk probeert te halen met de vorige uitzending.
Dat is begrijpelijk maar meningen van hoogopgeleiden op grond van intuitie vormen nog steeds geen bewijs waarmee *Joran Andreas Petrus van der Sloot achter tralies kan worden gezet.

* voor J.Dope. .
pi_63086779
Ok dan, de experts hebben gesproken, dus al die Joran-knuffelaars (en dan met name op Fok) zijn in 1 keer uitgeluld!
pi_63086837
slap gelul wat interesseert het me in hemelsnaam wat een of andere ex-forensisch idioot vindt van dat hele bekentenisgedoe, daar heb ik al genoeg over gehoord.
pi_63086930
Blijkbaar hebben ze niet genoeg materiaal om een uur te vullen. Jammer, want zo is het eerste half uur vrij nutteloos.
pi_63086983
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:52 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee, we gaan zo naar de hoeren
Nu reclame
Ow nog maar 5 reclameblokken te gaan tot het einde.
pi_63087000
Tot nu toe vind ik de uitzending van Peter R een beetje tegenvallen...
Maar misschien komt het nog?
Make my day!
  Redactie Frontpage zondag 9 november 2008 @ 22:00:06 #224
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63087031
Het word tijd dat De Vries of Joran achter de tralies krijgt of hem gewoon met rust laat
pi_63087185
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:59 schreef agter het volgende:
Tot nu toe vind ik de uitzending van Peter R een beetje tegenvallen...
Maar misschien komt het nog?
Nou de vorige keer had ik ook heel wat verwacht, pfff de hele tijd een beetje Joran Joran waarom heb je het gedaan Joran gelul...
pi_63087190
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:00 schreef SunChaser het volgende:
Het wordt tijd dat De Vries Joran met bewijzen achter de tralies krijgt of hem gewoon met rust laat
pi_63087192
quote:
Het word tijd dat De Vries of Joran achter de tralies krijgt of hem gewoon met rust laat
Het wordt tijd dat Joran Peter achter de tralies krijgt wegens smaad. Dat zou ik echt vet vinden, wat niet weg neemt dat ook ik die Joran een mongool vind met zijn praatjes.
pi_63087196
quote:

Joran moet zich gewoon niet met criminele activiteiten bezig houden, dan kan Peter geen uitzending maken!
  Redactie Frontpage zondag 9 november 2008 @ 22:05:16 #229
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63087243
Pffff, labiel breezersletje als getuige
pi_63087309
Waar komt die vriendin ineens vandaan
MOKUM XXX RATED
pi_63087342
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:54 schreef JohnDope het volgende:
Ok dan, de experts hebben gesproken, dus al die Joran-knuffelaars (en dan met name op Fok) zijn in 1 keer uitgeluld!
Omg, jij lijdt net zoals de justitie aan tunnelvisie. Je zal en moet je gelijk halen. Ook al is daar helemaal geen reden voor.

Want ook Peter lijdt nu aan tunnelvisie, er zijn genoeg wetenschappers en juristen die namelijk beweren dat Joran tot dusver niets heeft gedaan waarop hij veroordeeld zou worden of waarvoor iig het bewijs ontbreekt. Maar dat wil je nu even niet zien
pi_63087353
Wat een aandachtshoer.
  Redactie Frontpage zondag 9 november 2008 @ 22:08:12 #233
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63087383
Onder welke steen heeft ze geleefd als ze niet eens weet hoe die zaak zat. Ze zegt dat ze t niet op tv had gezien en dan ook wel weer
pi_63087386
Zoals ik al vaak heb gezegd, zijn vader is er gewoon bij betrokken, dat werd net even bevestigd.

Zijn die Joran-knuffelaers nou echt zo naief en wereldvreemd of doen

In de reclame kom ik weer even terug om op al die crap van al die Joran-knuffelaers in te gaan.
pi_63087448
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:08 schreef JohnDope het volgende:
Top dit mensen, zoals ik al vaak heb gezegd, zijn vader is er gewoon bij betrokken.
Als iemand drie keer tegen jou zegt dat het gras blauw is, ga je dat dan ook geloven

Denk het wel, want als een vriend jou zegt dat wiet net zo sterk is als heroïne geloof je dat ook gelijk. Als ze op televisie wat zeggen geloof je dat ook zonder bewijs. Kneus. Je bent een gevaar voor de samenleving..
pi_63087503
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:05 schreef SunChaser het volgende:
Jij bent echt een smeerlap.
pi_63087572
Natalee is allang visvoer.

De zaak is dood, en de vader van Joran kent justitie daar te goed, komt niets meer uit

Van mag mag ie naar Bangkok Hilton
  Redactie Frontpage zondag 9 november 2008 @ 22:13:28 #238
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63087636
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

\\

Jij vind Celeste een betrouwbare getuige
pi_63087650
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Das ook geen zaak he? .
  Redactie Frontpage zondag 9 november 2008 @ 22:17:04 #240
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63087799
Zo, Celeste heeft ook weer 15 minuten roem gehad. Kan ze een boek schrijven, bij DWDD langs en een belspelletje presenteren. De nieuwe Rebecca loos.
pi_63087828
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:05 schreef SunChaser het volgende:
Heeft ie d'r gedumpt, loopt ze naar Peter R. En die wil ook al niet neuken. Behalve als ze haar verhaal op camera vertelt.
  zondag 9 november 2008 @ 22:19:01 #242
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_63087880
Naast die aandachtsgeile 'vriendin' nu een beveiliger die een afwijking heeft.
Dit is net een uitzending van Undercover Nederland. Waar is Roberto
MOKUM XXX RATED
pi_63087979
Er komt een dag dat ie in het gevang in het buitenland terecht komt , dat kan geen tien jaar duren
pi_63088022
SUGAR DADDY

Nothing to see here, carry on
pi_63088142
Joran is de nederlandse taal niet echt machtig...of is dit MSN taal
MOKUM XXX RATED
pi_63088145
Och die Peter toch.. media geile snol
pi_63088198
Steve Stifler haha American Pie op dat kaartje
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_63088247
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:26 schreef PiraatPiet het volgende:
Steve Stifler haha American Pie op dat kaartje
MOKUM XXX RATED
pi_63088265
IK vind het toch een dom bluffetje die Joran, hoop voor hem dattie nooit een joegoslaaf tegen komt
pi_63088275
Welke fok!ker is die arjan?
  zondag 9 november 2008 @ 22:28:26 #252
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_63088288
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:25 schreef dronkeykong het volgende:
Joran is de nederlandse taal niet echt machtig...of is dit MSN taal
Naatuurlijk

Ik zag het idd ook al allemaal
  zondag 9 november 2008 @ 22:30:59 #253
75556 erkel
back from Dagestan
pi_63088408
Zo boeiende msn gesprekken zeg

Wat is het doel van deze uitzending?

Mijn mening: Weer een slaatje slaan uit Joran vd Sloot, want dat trekt sowieso kijkers.
Weisst
pi_63088499
Die Joran is echt een sickfuck. En die mensen die Joran nogsteeds verdedigen en of de boel proberen te bagatelliseren zijn ook erg afschuwelijk.
pi_63088535
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:32 schreef JohnDope het volgende:
Die Joran is echt een sickfuck. En die mensen die Joran nogsteeds verdedigen zijn ook erg afschuwelijk.
Wie verdedigt die malloot dan?

Ik vind hem wel een beetje op jou lijken eigenlijk.
pi_63088557
quote:
Die Joran is echt een sickfuck. En die mensen die Joran nogsteeds verdedigen zijn ook erg afschuwelijk.
Idd
Strawberry Flavour..
pi_63088591
nou tot nu toe nog niets spannends gezien.. lekker belangrijk wat iemand via msn typt..
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
pi_63088599
Helaas nog geen nieuwe one-liners zoals Cono, vies en trillen. Ben benieuwd na de verborgen camera beelden. Tot nu toe nog niks bijzonders.
pi_63088634
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Wie verdedigt die malloot dan?

SCH is een soort Freek de Jonge, maar dan op Fok
  zondag 9 november 2008 @ 22:36:23 #260
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_63088657
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:33 schreef SCH het volgende:
Treffend, net zo'n autist.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
pi_63088676
quote:
Die Joran is echt een sickfuck. En die mensen die Joran nogsteeds verdedigen en of de boel proberen te bagatelliseren zijn ook erg afschuwelijk.
Er verdedigd hier niemand Joran. Hier wordt enkel de Nederlandse rechtstaat verdedigd. En in die rechtstaat dien je schuldig bevonden te worden door een rechter, en niet door aannames of een journalist. Alles daarvoor heet smaad, volgens die door jou afgewezen rechtstaat dan. Eigen rechter spelen kunnen we allemaal
pi_63088679
Ik snap er geen reet van waarom die Joran nu in vrouwen gaat handelen. Hij zegt dus dat hij al lang miljonair is, en die 2500 euro helemaal niet nodig heeft. Waarom zou je dan in hemelsnaam in vrouwen gaan handelen.
En wat ik ook niet snap is waarom die getuigen allemaal helemaal herkenbaar in beeld komen. Zo ook die vroegere vriendin van Joran. Dan wil je toch niet herkenbaar in beeld lijkt me.
pi_63088691
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:36 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Treffend, net zo'n autist.
Met alle respect, maar het zijn de autisten die de Joran-kwestie lopen te verdedigen en te bagatelliseren.
De enige overeenkomst die ik met Joran heb, is de spiermassa die we zijn aangekomen
  zondag 9 november 2008 @ 22:37:58 #264
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_63088710
Gewoon een jonge entrepreneur, niets mis mee. .
-
pi_63088741
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gewoon een jonge entrepreneur, niets mis mee. .
Dit is er dus eentje Xenomaniac
pi_63088794
Sinds wanneer heeft een eigen/andere mening met autisme te maken?

Maar okay ... heb het idee dat joran vooral mee wil doen met de zogenaamde grote jongens,
en iemand is die extreem gevoelig voor uitlokking/stoer doenerij.. ...

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2008 22:40:48 ]
pi_63088820
Mooi huis
MOKUM XXX RATED
pi_63088822
die joran heeft het wel voor elkaar daar,.. toch knap hoe die dat allemaal regelt
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
  zondag 9 november 2008 @ 22:41:41 #269
75556 erkel
back from Dagestan
pi_63088855
'Joran is zeker 15 kilo aangekomen'
Weisst
pi_63088878
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:41 schreef erkel het volgende:
Aan spieren.
  zondag 9 november 2008 @ 22:42:26 #271
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_63088890
quote:
Belangrijke informatie ja. Maar hij moet zijn programma ergens mee vullen he.
  zondag 9 november 2008 @ 22:42:26 #272
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_63088891
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dit is er dus eentje Xenomaniac
Het feit dat je deze opmerking maakt geeft alleen maar aan wie de echte autist is hoor.... .
-
pi_63088895
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:13 schreef SunChaser het volgende:

[..]

\

Jij vind Celeste een betrouwbare getuige
7 miljoen mensen kijken naar de uitzending, zij kent Joran persoonlijk en kijkt niet... maar ziet het later op tv of... eh ziet later de uitzending. Right, weg geloofwaardigheid.
Ook de moeder, net zo raar. Moet er over nadenken of ze nog wel wat heeft gehoord van de Arubaanse politie.... right. Waarom zou ze zich ook met zulke dingen bezighouden?
Gaat lekker met de uitzending. Zoals Freek zich bij P&W disqualificeerde, zo doen de gasten van P.R.d.V dat net zo hard.
pi_63088914
quote:
En die beelden zijn natuurlijk stiekem gemaakt.

Neeee, echt?
MOKUM XXX RATED
pi_63088965
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:40 schreef dronkeykong het volgende:
Mooi huis
Het kost i.v.m. de huizenprijzen in bv. Nederland echt geen drol. .

Maar Joran vd Sloot moet wel schuldig zijn want hij is dikker geworden en geniet teveel van het leven.
pi_63088972
w00t...vet gemaakt...PRdV in Hilversum en beveiliger in Bangkok! En dat samen in beeld
MOKUM XXX RATED
pi_63088974
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Belangrijke informatie ja. Maar hij moet zijn programma ergens mee vullen he.
Met 1 seconde extra informatie vul je niks op.
pi_63089135
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:45 schreef henkway het volgende:
Toch een lul hoor dattie overal intuint
Ik moet mijn eerdere mening herzien. Joran is een crimineeltje van niets en dit gaat nergens over.
  zondag 9 november 2008 @ 22:48:35 #282
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_63089153
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:44 schreef dronkeykong het volgende:
w00t...vet gemaakt...PRdV in Hilversum en beveiliger in Bangkok! En dat samen in beeld
Zeker wel, vergeleken met deze uitzending is een hologram gebruiken natuurlijk kinderspel, zoals CNN dinsdag deed.
  zondag 9 november 2008 @ 22:49:04 #283
75556 erkel
back from Dagestan
pi_63089177
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:47 schreef henkway het volgende:
Die Joran heeft zijn thuisland gevonden die komt net meer naar Nederland vrijwillig
Wat moet die dude in Nederland. Hij wordt overal herkend en kan niet normaal over straat. En daar ie zich ook niet met zulke zaakjes bezig houden hè
Weisst
pi_63089239
Joran is aardig aangekomen ja
MOKUM XXX RATED
pi_63089440
Wat een stelletje prutsers
pi_63089474
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:45 schreef henkway het volgende:
Toch een lul hoor dattie overal intuint
Zoveel is wel zeker inderdaad.
Wat een blaat aan dat tafeltje. De grote heren doen zaken hoor. !
Het is een klein oplichtertje, maar dat is niets nieuws. Met van 5 tot 5 is hij eerlijk trouwens. .

Het blijft allemaal een beetje "The Truman Show".

Maar als je dit allemaal weet uit te lokken he? Waarom zet je dan niet door?
Argumentatie van P.R. de V. was zo nobel. Een Thaise jonge dame vol verwachtingen niet op Schiphol te hoeven terugsturen? Die geef je dan toch een beetje geld mee en dan gaat ze riant terug? Waarom hou je voor het bewijs op?
pi_63089573
Laat dit gewoon rusten. Peter kan zich beter weer richten op cold cases oid
MOKUM XXX RATED
pi_63089634
lol

MOKUM XXX RATED
pi_63089643
lol
pi_63089688
Peter is op de hoogte van de MSN-taal hoor.
pi_63089744
omg

(Maar hij zei wel "U" )......................
  zondag 9 november 2008 @ 23:05:43 #292
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_63089840
Die Joran is echt geen zware crimineel. Want hij wacht netjes tot die meisjes hun school hebben afgemaakt. Willen ze niet, dan gaat het ook niet door. Een echte zware crimineel zou zich echt niet druk maken over de opleiding en die vrouwen meteen mishandelen als ze weigeren. Een echte crimineel laat zijn slachtoffers niet na drie maanden weer terug gaan naar huis omdat de IND dat voorschrijft. Een echte crimineel lult zichzelf niet voorbij.
The End Times are wild
pi_63089841
En bedankt voor de 1000 euro. !
pi_63089906
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:05 schreef Stali het volgende:
En bedankt voor de 1000 euro. !
It's all about the money, wat blijft die nog lang aan de telefoon. Meneer de Vries
pi_63089916
Net Tom en Jerry dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')