quote:Op zondag 9 november 2008 22:00 schreef SunChaser het volgende:
Het wordt tijd dat De Vries Joran met bewijzen achter de tralies krijgt of hem gewoon met rust laat
Het wordt tijd dat Joran Peter achter de tralies krijgt wegens smaad. Dat zou ik echt vet vinden, wat niet weg neemt dat ook ik die Joran een mongool vind met zijn praatjes.quote:Op zondag 9 november 2008 22:00 schreef SunChaser het volgende:
Het word tijd dat De Vries of Joran achter de tralies krijgt of hem gewoon met rust laat
quote:Op zondag 9 november 2008 22:00 schreef SunChaser het volgende:
Het word tijd dat De Vries of Joran achter de tralies krijgt of hem gewoon met rust laat
Omg, jij lijdt net zoals de justitie aan tunnelvisie. Je zal en moet je gelijk halen. Ook al is daar helemaal geen reden voor.quote:Op zondag 9 november 2008 21:54 schreef JohnDope het volgende:
Ok dan, de experts hebben gesproken, dus al die Joran-knuffelaars (en dan met name op Fok) zijn in 1 keer uitgeluld!
Als iemand drie keer tegen jou zegt dat het gras blauw is, ga je dat dan ook gelovenquote:Op zondag 9 november 2008 22:08 schreef JohnDope het volgende:
Top dit mensen, zoals ik al vaak heb gezegd, zijn vader is er gewoon bij betrokken.
Jij bent echt een smeerlap.quote:Op zondag 9 november 2008 22:05 schreef SunChaser het volgende:
Pffff, labiel breezersletje als getuige
Heeft ie d'r gedumpt, loopt ze naar Peter R. En die wil ook al niet neuken. Behalve als ze haar verhaal op camera vertelt.quote:Op zondag 9 november 2008 22:05 schreef SunChaser het volgende:
Pffff, labiel breezersletje als getuige
quote:Op zondag 9 november 2008 22:26 schreef PiraatPiet het volgende:
Steve Stifler haha American Pie op dat kaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |