abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62950881

Eerstvolgende wedstrijd:

Zaterdag 08-11 18.45 NEC - PSV

- OP PSV TOPIC -
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_62951049
En Van Nistelrooij, Cocu, Lee om maar wat namen te noemen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_62951086
Waar Alexkwaliteit gemist wordt
Patat Friet
pi_62951179
Al denk ik dat Alex alleen vandaag weinig verschil had gemaakt .
Kan iemand ff gemist en wordt omdraaien staat wat netter
pi_62951215
Het kan me trouwens geen zier schelen of we overwinteren dit seizoen. Liever niet zelfs, versterk je in de winterstop en richt alles op de competitie, Europees heb je toch niets te zoeken.
Ik typ straat.
pi_62951239
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
En Van Nistelrooij, Cocu, Lee om maar wat namen te noemen.
Zelfs een Lucius zou goed zijn in dit elftal!
pi_62951254
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:24 schreef neilpad het volgende:
Dat kan ik.
Ik typ straat.
pi_62951269
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:25 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Zelfs een Lucius zou goed zijn in dit elftal!
Bogelund!
Ik typ straat.
pi_62951278
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:24 schreef neilpad het volgende:
Dan had je sowieso veel meer zekerheid achterin, geeft heel veel vertrouwen voor het team, en dan had Simons op het middenveld kunnen spelen!
pi_62951286
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:26 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Bogelund!
Rommedahl!
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:26:47 #11
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_62951288
Het probleem vind ik voornamelijk bij de coach liggen. Kwaliteit is er genoeg, maar wanneer je spelers als Simons en Addo in het centrum zet ipv Marcellis en Salcido, en er een stelletje bal-inleveraars (Mendez en Culina) op het middenveld voorzet, die 9 van de 10x niets toevoegen... en je zet Afellay verstopt aan de zijkant, etc etc etc... tja(!) Dan ben je gewoon een kutcoach.
pi_62951362
quote:
Atlético Madrid gaat straf bij CAS aanvechten

04/11/2008 19:05

Atlético Madrid stapt naar het internationale Sporttribunaal (CAS) en wil zo onder meer afdwingen dat het Champions League-duel met PSV mét publiek wordt gespeeld.

Atlético Madrid acht zichzelf onschuldig aan de ongeregeldheden rond de Champions League-wedstrijd tegen Olympique Marseille en kan zich dan ook niet vinden in de straf die de beroepscommissie van de UEFA de Spaanse club heeft opgelegd.

Atlético Madrid wil via het CAS onder een deel van de straf uitkomen. Tegen de twee wedstrijden zonder publiek en de boete van 150.000 euro is beroep aangetekend bij het Sporttribunaal. Bovendien wil de Spaanse club dat in afwachting van een uitspraak de schorsing wordt opgeschort, zodat op 26 november tegen PSV gewoon met publiek kan worden gespeeld. Tegen de schorsing voor trainer Javier Aguirre wordt niet geageerd bij het CAS.
van VI.nl
Misschien toch nog publiek naar Madrid?

Hoe hard gaan we daar geen klop krijgen als er niet snel een grote mentaliteitsverandering/kwaliteitsverandering komt bij PSV?
pi_62951443
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:26 schreef Yi-Long het volgende:
Het probleem vind ik voornamelijk bij de coach liggen. Kwaliteit is er genoeg, maar wanneer je spelers als Simons en Addo in het centrum zet ipv Marcellis en Salcido, en er een stelletje bal-inleveraars (Mendez en Culina) op het middenveld voorzet, die 9 van de 10x niets toevoegen... en je zet Afellay verstopt aan de zijkant, etc etc etc... tja(!) Dan ben je gewoon een kutcoach.
Als je spelers als Koevermans, Culina en Mendez in de basis hebt staan en de bank gevult is met spelers als Kromkamp, Zonneveld en Nijland, is er duidelijk een gebrek aan kwaliteit in deze selectie.

Trouwens zorgde Afellay vanaf de zijkant juist voor veel gevaar.
hmmmm....WAT???
pi_62951528
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:26 schreef Yi-Long het volgende:
Het probleem vind ik voornamelijk bij de coach liggen. Kwaliteit is er genoeg, maar wanneer je spelers als Simons en Addo in het centrum zet ipv Marcellis en Salcido,
dat zeg ik
pi_62951700
ik zie liever ook Marcellis en Salcido centraal spelen, maar zou je hun centraal zetten los je het centrum probleem welliswaar op maar worden we voortaan wel (met spelers als Kromkamp en Pieters op de vleugel posities) volledig vanaf de zijkant overlopen.
En o.a. daar komt dus het gebrek aan kwaliteit kijken.
hmmmm....WAT???
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:41:10 #16
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_62951738
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
Het kan me trouwens geen zier schelen of we overwinteren dit seizoen. Liever niet zelfs, versterk je in de winterstop en richt alles op de competitie, Europees heb je toch niets te zoeken.
AMEN!

We komen gewoon kwailteit tekort. Dat moeten de paprakkers Reker en Co onderhand ook wel beginnen te zien.
Toch?
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  woensdag 5 november 2008 @ 00:03:33 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_62952652
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:31 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

Als je spelers als Koevermans, Culina en Mendez in de basis hebt staan en de bank gevult is met spelers als Kromkamp, Zonneveld en Nijland, is er duidelijk een gebrek aan kwaliteit in deze selectie.

Trouwens zorgde Afellay vanaf de zijkant juist voor veel gevaar.
Koevermans vind ik wel degelijk een klasse speler, maar hij moet toch echt mensen om zich heen hebben en aanvoer, terwijl Stevens hem voornamelijk als diepe eenzame spits gebruikt. Tja(!)

Het liefst zie ik Lazovic NAAST Koevermans in de spits, want de keren dat ze samen speelden de afgelopen jaren was daar gewoon een 'klik' en vonden ze elkaar makkelijk.

De bank van PSV heeft wel degelijk kwaliteit. Dzjudzjak, Amrabat, Lazovic enzo zijn gewoon goed, en Pieters is jong maar is zeker niet slecht. Daarnaast heb je ook nog die mexicaan geloof ik die af en toe een zeer goede indruk maakt. De selectie is het probleem niet echt. Het probleem is Stevens die de verkeerde mensen opstelt en dan ook nog eens op de verkeerde posities. Gewoon een tactisch onbenullig schreeuwertje die Stevens, en ik denk dat dat niet gaat werken bij een club als PSV, dat voor de komst van Reker een 'warme' reputatie had, maar waar nu niets meer van over is.
pi_62952976
tvp
pi_62953089
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:41 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

AMEN!

We komen gewoon kwailteit tekort. Dat moeten de paprakkers Reker en Co onderhand ook wel beginnen te zien.
Toch?
Ik vind net als anderen hier Stevens niet geschikt. Hij haalt te weinig uit de selectie.
That's all folks!
pi_62953216
Meh, zo waterdicht was Alex vandaag ook weer niet
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_62953331
quote:
Op woensdag 5 november 2008 00:03 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Koevermans vind ik wel degelijk een klasse speler, maar hij moet toch echt mensen om zich heen hebben en aanvoer, terwijl Stevens hem voornamelijk als diepe eenzame spits gebruikt. Tja(!)

Het liefst zie ik Lazovic NAAST Koevermans in de spits, want de keren dat ze samen speelden de afgelopen jaren was daar gewoon een 'klik' en vonden ze elkaar makkelijk.
Koevermans had genoeg aanvoer, hij had 2 keer moeten scoren vanavond. Lazovic en Koevermans hebben gewoon veel te weinig kwaliteit voor de champions league. Ballen in het doel koppen kan Koevermans wel maar een bal aannemen of een bal trappen is teveel gevraagd voor hem.
lollig
pi_62953338
pi_62957564
ik heb het niet gezien, maar was het echt zo slecht??

lag het niet aan het veld?
Nothing to see here, carry on
pi_62957727
Ben erg benieuwd wat het PSV gaat kosten qua nieuw stadion, investeringen en verplichte verkopen wanneer er Europees niet wordt overwinterd en er geen zekerheid van CL is volgend seizoen. Het is nog een lange weg, maar het lijkt me verre van onrealistisch...
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2008 @ 06:09:22 #25
135486 Manu82
How you doin'?
pi_62959443
tvp
Some memories are best forgotten
Room 23
  woensdag 5 november 2008 @ 07:36:37 #26
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_62959993
Jammer jammer jammer
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 5 november 2008 @ 07:51:55 #27
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_62960126
quote:
Op woensdag 5 november 2008 03:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben erg benieuwd wat het PSV gaat kosten qua nieuw stadion, investeringen en verplichte verkopen wanneer er Europees niet wordt overwinterd en er geen zekerheid van CL is volgend seizoen. Het is nog een lange weg, maar het lijkt me verre van onrealistisch...
Volgens Reker (tsja foe what it's worth..) konden we wel een jaar CL missen. Dus je hoeft niet te hard te hopen

Verder was de tweede helft echt zwaar bagger, wat een mietjes stonden er op het veld. De eerste helft was nog wel redelijk, twee kansen gecreëerd en alleen door dom balverlies een tegendoelpunt. Maar de
tweede helft was echt om te janken.
pi_62960329
Tot zover weer de korte opleving van Addo.
Deze wedstrijd had écht niet verloren hoeven worden, maar als je zo knullig in de counters loopt, maak je het jezelf onmogelijk.

Het lijkt wel het PSV in de CL van tot vóór 5 jaar geleden toen Hiddinks succesperiode begon.
pi_62961211
Zou november voor psv de nekkebreker worden dit jaar?
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_62962214
In- en intriest. Anderhalf uur van mijn leven verspild door het aanmoedigen van een apathisch elftal. En dan met in de kop een spits die gewoon expres niet lijkt te scoren.

Dat de Koef niet fatsoenlijk voetbalt is me zo onderhand duidelijk, maar dat hij dergelijke opgelegde kansen laat liggen is ronduit schandalig.
pi_62962468
Zo, we staan weer met beide benen op de grond

Gelukkig komt Toivonen de verlosser van de winter
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_62962680
Waarom kijk ik hier totaal niet van op?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_62962965
Maar waarom Nijland er in kwam en niet Lazovic vraag ik me af?
Die jongen zie ik toch liever zijn CL debuut maken bij een 3-0 voorsprong..
  woensdag 5 november 2008 @ 11:50:59 #34
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_62965172
quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:26 schreef Frenkel het volgende:
Maar waarom Nijland er in kwam en niet Lazovic vraag ik me af?
Die jongen zie ik toch liever zijn CL debuut maken bij een 3-0 voorsprong..
Blijkbaar vind Stevens Nijland nu al beter dan Lazovic Ik vind het ook een onbegrijpelijke beslissing, want ik vind Lazovic (mits in de juiste opstelling, formatie en positie) een fantastische speler.
quote:
Op woensdag 5 november 2008 00:23 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Koevermans had genoeg aanvoer, hij had 2 keer moeten scoren vanavond. Lazovic en Koevermans hebben gewoon veel te weinig kwaliteit voor de champions league. Ballen in het doel koppen kan Koevermans wel maar een bal aannemen of een bal trappen is teveel gevraagd voor hem.
Klopt dat hij aanvoer had en gewoon had moeten scoren. Normaal gesproken scoort hij ook. Maar verder kwam hij te weinig in het spel voor, en dat heeft toch echt wel te maken met aanvoer van de mensen om hem heen. Koevermans wordt in dit systeem gewoon te weinig in het spel betrokken, omdat hij in zijn eentje diep moet spelen, vrij geisoleerd.

Zet er een spits naast, en Koevermans krijgt iets meer vrijheid en heeft iemand om mee te kaatsen, of gaten voor elkaar te trekken etc.

Soms is 1 + 1 = 3. en dat is het geval wanneer je Danko en Koef naast elkaar zet. Dan 'klikt' er iets, en dan heb je het in ieder geval voorin redelijk goed staan.

Ik kan trouwens wel begrijpen waarom Stevens af en toe voor 4-3-3 zou kiezen, als je bijvoorbeeld Amrabat en Dzjudzjak voor de flanken gebruikt... want dat kan ook prima werken... maar zoals gisteravond, zonder duidelijke flankspelers Nutteloze en zinloze opstelling en formatie
  woensdag 5 november 2008 @ 12:46:40 #35
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_62966487
tsja het was weer een helemaal niks gisteren.. ongelooflijk want deze wedstrijd had echt niet verloren hoeven worden..
  woensdag 5 november 2008 @ 12:56:34 #36
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62966695
En zo slecht waren we de eerste helft niet...
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_62966795
Ach iedere spits kan wel eens een fase hebben dat het wat minder loopt met scoren, en dat er grote kansen worden gemist. Zie Huntelaar dus ik zou het Koevermans niet te erg aanrekenen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_62967795
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:00 schreef superjood het volgende:
Ach iedere spits kan wel eens een fase hebben dat het wat minder loopt met scoren, en dat er grote kansen worden gemist. Zie Huntelaar dus ik zou het Koevermans niet te erg aanrekenen.
Reken het Koevermans niet zo aan hoor. Hij kan er niet veel aan doen dat hij de kwaliteit niet heeft om in de europese top (voor zover we dat nog zijn) mee te draaien.
hmmmm....WAT???
  woensdag 5 november 2008 @ 14:12:28 #39
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_62968983
quote:
Op woensdag 5 november 2008 08:16 schreef ruud.nl het volgende:
Tot zover weer de korte opleving van Addo.
Deze wedstrijd had écht niet verloren hoeven worden, maar als je zo knullig in de counters loopt, maak je het jezelf onmogelijk.

Het lijkt wel het PSV in de CL van tot vóór 5 jaar geleden toen Hiddinks succesperiode begon.
Die jongen speelt al 10 jaar klote. Het is een van de grootste miskopen ooit van PSV. En nog steeds staan er debielen met eric addo sjaaltjes op de tribune zn naam te schreeuwen, 'want het is zo'n cultheld'.
En als ik hem voor de camera zie verschijnen vind ik ook dat Stevens hem onder het mom van 'communicatieproblemen' ook wel buiten de basis kan houden. 10 jaar in Nederland en nog steeds praat ie zo. Dat is niet veel beter dan Brechet na 2 weken deed.

Afellay moet ook weer eens ballen gaan overspelen. Waarom Stevens zo'n groot fan is van Wuytens snap ik ook niet, want hij doet er echt alles aan om maar zo min mogelijk de bal te krijgen, wat op zijn positie nou niet echt een pluspunt is. Culina is ook al jaren middelmaat, Mendez maakt elke wedstrijd die hij speelt binnen het half uur weer drie zinloze afrika-cup achtige overtredingen, en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen waar ik niet echt vrolijk van kan worden.
pi_62969143
Nou, ik heb de wedstrijd gezien en PSV oogde in de eerste helft veel volwassener dan Marseille. Als die lullo's van een Koevermans en Bakkal gewoon die goals maken, is er niets aan de hand en stap je met 3 punten het veld af. En Stevens met die vage wissels
pi_62969184
Wordt een leuke maand voor PSV, NEC/AZ/Ajax, Heerenveen en Madrid
pi_62969516
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:12 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Die jongen speelt al 10 jaar klote. Het is een van de grootste miskopen ooit van PSV. En nog steeds staan er debielen met eric addo sjaaltjes op de tribune zn naam te schreeuwen, 'want het is zo'n cultheld'.
En als ik hem voor de camera zie verschijnen vind ik ook dat Stevens hem onder het mom van 'communicatieproblemen' ook wel buiten de basis kan houden. 10 jaar in Nederland en nog steeds praat ie zo. Dat is niet veel beter dan Brechet na 2 weken deed.

Afellay moet ook weer eens ballen gaan overspelen. Waarom Stevens zo'n groot fan is van Wuytens snap ik ook niet, want hij doet er echt alles aan om maar zo min mogelijk de bal te krijgen, wat op zijn positie nou niet echt een pluspunt is. Culina is ook al jaren middelmaat, Mendez maakt elke wedstrijd die hij speelt binnen het half uur weer drie zinloze afrika-cup achtige overtredingen, en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen waar ik niet echt vrolijk van kan worden.
Briljante post!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_62969567
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:50 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Blijkbaar vind Stevens Nijland nu al beter dan Lazovic Ik vind het ook een onbegrijpelijke beslissing, want ik vind Lazovic (mits in de juiste opstelling, formatie en positie) een fantastische speler.
[..]

Klopt dat hij aanvoer had en gewoon had moeten scoren. Normaal gesproken scoort hij ook. Maar verder kwam hij te weinig in het spel voor, en dat heeft toch echt wel te maken met aanvoer van de mensen om hem heen. Koevermans wordt in dit systeem gewoon te weinig in het spel betrokken, omdat hij in zijn eentje diep moet spelen, vrij geisoleerd.
Danko heeft nog nooit ergens laten zien dat hij op champions league niveau kan acteren. Bij vitesse was het een leuke speler die wat doelpunten meepikte, meer ook niet. En Koevermans kan niet kaatsen, hij kreeg 15 keer de bal toegespeeld en 1 keer nam hij goed aan.
lollig
pi_62969645
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:17 schreef Saekerhett het volgende:
En Stevens met die vage wissels
Dacht ik gisteren ook, maar Ibi en Bakkal waren geblesseerd. In dat geval zijn die wissels in ieder geval wel begrijpelijk. Kromkamp voor Addo in principe ook, niemand kon bevroeden dat Jantje slechter zou gaan spelen dan Addo.
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 november 2008 @ 15:10:22 #45
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62970831
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:46 schreef neilpad het volgende:
Stevens valt niks te verwijten vind ik. Er zit gewoon niet meer in deze selectie.
Nouja ze kunnen wel beter natuurlijk, maar dat ligt niet aan Stevens. Na al het geschuif zal hij er ondertussen ook wel achter zijn dat we kwaliteit te kort komen.
Nee lekker elke week weer een nieuwe fantasie opstelling uit de hoge hoed toveren
Hij heeft blijkaar niet het gevoel om de Zuid Amerikanen naar zijn hand te zetten
Hij heeft wel degelijk een grote hand gehad in het samenstellen van de selectie

Nee het ligt niet alleen aan Stevens maar hij lijkt me in grote mate verantwoordelijk. 20 meter verder vooruit voetballen klinkt mooi maar dat kan pas al je kan vertrouwen op de verdediging.......... en dat..... tja
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 november 2008 @ 15:12:03 #46
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62970875
quote:
Op woensdag 5 november 2008 03:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
We kunnen inmiddels een seizoen overleven zonder CL, zonder dat er gesanneerd moet worden. Meer helaas niet, we verkeren niet in de luxe positie die Ajax heeft.

En een nieuw stadion moet PSV nooit bouwen , lekker in de stad blijven, genoeg uitbreidmogelijkheden daar
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_62970887
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:17 schreef Saekerhett het volgende:
Nou, ik heb de wedstrijd gezien en PSV oogde in de eerste helft veel volwassener dan Marseille. Als die lullo's van een Koevermans en Bakkal gewoon die goals maken, is er niets aan de hand en stap je met 3 punten het veld af. En Stevens met die vage wissels
Inderdaad
  woensdag 5 november 2008 @ 16:24:23 #48
231035 ArcturusMengsk
pi_62973363
quote:
Kritiek op keuzes van Stevens

Na de ruime en wellicht enigszins geflatteerde nederlaag van PSV bij Olympique Marseille uitten de bepalende spelers van de Eindhovenaren dinsdagavond de eerste voorzichtige kritiek op de vele wisselingen binnen het elftal. Met name de experimenten in de verdediging vielen niet in goede aarde bij Ibrahim Afellay.

"Waar het fout gaat? Dat is wel duidelijk toch?", zo laat Afellay woensdag in het NRC Handelsblad optekenen. "De goals vallen achterin veel te gemakkelijk. Ik weet niet precies wat de gedachte van de trainer achter alles is, maar ik ga ervan uit dat hij naar zijn goede geweten handelt." Aanvoerder Timmy Simons was het roerend met hem eens. "We moeten wel proberen meer vastigheid in het elftal te krijgen."

Tegen ADO Den Haag en Willem II hield Eric Addo zich aardig op de been, maar op Europees niveau bleek de Ghanees de broze plek in de defensie. Hij werd na ruim een uur spelen door Jan Kromkamp vervangen Simons probeerde zijn ploeggenoot in bescherming te nemen. "Je kunt nu niet iemand gaan afmaken. Eric werd gewisseld omdat hij een gele kaart had. Maar hij speelde inderdaad niet gelukkig.”

Stevens koos in de laatste twee competitieduels voor een nieuw centraal duo: Simons en Addo. De slechte communicatie in de Nederlandse taal was de oorzaak dat de Mexicaanse internationals Carlos Salcido en Francisco Rodríguez naar de bank werden verwezen. In het Stade Vélodrome werd echter al snel duidelijk waarom Guus Hiddink, Ronald Koeman en Sef Vergoossen het niet geheel in Addo zagen zitten.

Afellay keek ondanks de nederlaag 'met voldoening' terug op zijn eigen spel. "Ik heb in mijn ogen een hele goede wedstrijd gespeeld", stelde de Oranje-international. "Ik heb op Champions League-niveau gespeeld. Het is lekker om in dit soort wedstrijden ook je acties te kunnen maken. Dan is het wel extra teleurstellend als je zo verliest. We hadden ons in Marseille kunnen plaatsen voor de UEFA Cup. We hadden het droomscenario in handen, maar het is niet gelukt. Ik probeer mijn collega's te helpen, maar over de gemaakte tactische keuzes kan ik weinig zeggen. Ik ben geen trainer.”
Bron: voetbalzone
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 november 2008 @ 16:30:40 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62973600
als nou andere sites dan Voetbalzone het gaan melden ga ik een mening vormen
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 5 november 2008 @ 16:33:34 #50
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_62973720
-------------------------Isaksson-----------------------------
Kromkamp-------Marcellis--------Salcido----------Pieters
----------Simons--------------------------Bakkal------------
Amrabat------------------Afellay--------------Dszudzsak
------------------------Koevermans-------------------------

Lijkt mij momenteel toch de beste keuze. Vreemd dat het altijd weer nodig geacht wordt om in de CL van alles om te gaan gooien, Culina en Mendez er in bijvoorbeeld.
Liever matige backs in de CL dan een matig middenveld met Culina en Mendez. Meeste niet-Nederlandse clubs spelen immers toch niet met echte buitenspelers.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 november 2008 @ 16:37:25 #51
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62973852
Pieters je zou daar best kunnen overwegen Culina op te stellen, zeker als hij geen directe tegenstander heeft
DeLuna vindt me dik ;(
pi_62973882
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:33 schreef Whiteguy het volgende:
-------------------------Isaksson-----------------------------
Kromkamp-------Marcellis--------Salcido----------Pieters

......
Tegen Ajax wordt je op deze manier volledig weggespeeld. Kromkamp tegenover Suarez

Tegen andere tegenstanders moet het maar zo ja, want Marcellis en Salcido moeten asap weer centraal gaan spelen. (waarom hebben we nou niet gewoon Lee opgepikt afgelopen zomer )
hmmmm....WAT???
pi_62973894
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:37 schreef rubbereend het volgende:
Pieters je zou daar best kunnen overwegen Culina op te stellen, zeker als hij geen directe tegenstander heeft
of Zonneveld
  woensdag 5 november 2008 @ 16:40:14 #54
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_62973959
Pieters vind ik momenteel ook nog niet het gewenste niveau halen, maar daar zie ik tenminste nog toekomst in.
Dat is met Addo en Zonneveld bijvoorbeeld niet het geval.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 november 2008 @ 16:43:33 #55
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62974087
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:38 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

Tegen Ajax wordt je op deze manier volledig weggespeeld. Kromkamp tegenover Suarez

Tegen andere tegenstanders moet het maar zo ja, want Marcellis en Salcido moeten asap weer centraal gaan spelen. (waarom hebben we nou niet gewoon Lee opgepikt afgelopen zomer )
dikke kans dat Suarez dan gewoon weer geschorst is na zijn zoveelste gele kaart
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 november 2008 @ 16:44:24 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62974116
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef Whiteguy het volgende:
Pieters vind ik momenteel ook nog niet het gewenste niveau halen, maar daar zie ik tenminste nog toekomst in.
De oplossing is vrij simpel

Hemel en aarde bewegen om Lee volgend jaar te halen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_62974198
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dikke kans dat Suarez dan gewoon weer geschorst is na zijn zoveelste gele kaart
Zit er niet in, of hij moet rood krijgen komend weekend
net terug van een schorsing
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 november 2008 @ 16:48:51 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62974289
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:46 schreef dndiek het volgende:

[..]

Zit er niet in, of hij moet rood krijgen komend weekend
net terug van een schorsing
dan kunnen we nog altijd vertrouwen op medische staf van Ajax
DeLuna vindt me dik ;(
pi_62978766
Sorry hoor maar het was tactisch niete cht briliant van Stevens wat ie daar liet zien. Je hoefde niet te winnen om mee te blijven doen. Nu moet je winnen of in ieder geval punten scoren om het nog in eigen hand te houden dat je mag overwinteren.
pi_62991720
quote:
AD: Absolute recordwinst PSV, kleine 30 miljoen euro
Volgens het Algemeen Dagblad maakt PSV binnen een paar weken bekend dat het over afgelopen seizoen een winst van een kleine 30 miljoen euro heeft behaald. Indien dat klopt, zou dat de grootste winst ooit zijn. De winst is wel beinvloed door de eenmalige verkoop van het parkeerterrein. Anders zou de winst volgens het AD altijd nog een respectabele 20 miljoen hebben bedraagd.
Dat ze het maar gaan investeren in een paar echte toppers.
pi_62991787
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

De oplossing is vrij simpel

Hemel en aarde bewegen om Lee volgend jaar te halen
Lee zit meer dan goed in Dortmund en wordt er op handen gedragen. Die zal er helaas weinig voor voelen terug te keren. Wat dat betreft is er een duidelijke overeenkomst tussen Koevermans en Reker; ze missen beiden de grootste kansen voor open doel.
Ik typ straat.
pi_62992116
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:48 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

En toen kwam de klote fiscus en hield je maar een schamel deel over van waar je recht op dacht te hebben
pi_62992219
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:07 schreef Chadi het volgende:

[..]

En toen kwam de klote fiscus en hield je maar een schamel deel over van waar je recht op dacht te hebben
Één topper dan!
pi_62992404
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:12 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Één topper dan!
Ik vind het nog steeds ronduit schandalig dat Nederlandse clubs eigenlijk de dupe zijn van de belastingmaatregelen hier. Vind je het gek dat je Europees geen drol meer te vertellen hebt.. je kan niet eens je eigen talenten behouden omdat andere clubs steeds meer kunnen betalen dan jij. Je houdt ze niet eens meer in de eigen competitie ..van het is tegenwoordig linea recta naar het buitenland en niet eerst via de top 3 of zo.
pi_62992572
Nec - Psv 3-1
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_62992580
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:29 schreef navigator het volgende:
Nec - Psv 3-1
Eredivisietoto 2008/2009 #2
pi_62993333
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:48 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Ik vermoed dat een groot gedeelte opzij gezet gaat worden. Als buffer en voor stadion uitbreiding. Aangezien de vorige uitbreiding al dik 40 mln gekost heeft, en het toen nog een stuk makkelijker was om uit te breiden, zal er dit keer ook een aardige hoop geld tegenaan gegooid moeten worden.
  donderdag 6 november 2008 @ 13:36:21 #68
231035 ArcturusMengsk
pi_62998296
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:40 schreef Whiteguy het volgende:
PSV zou eens een grote schoonmaak moeten houden.. Middelmaat verkopen (nou ja spelers als zonneveld, addo, culina e.d.) voor het geld dat je daar van ontvangt een echte versterkingen aanschaffen (als dat al mogelijk is) en de rest van de selectie aanvullen met jeugdspelers...
pi_62999043
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:36 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

PSV zou eens een grote schoonmaak moeten houden.. Middelmaat verkopen (nou ja spelers als zonneveld, addo, culina e.d.) voor het geld dat je daar van ontvangt een echte versterkingen aanschaffen (als dat al mogelijk is) en de rest van de selectie aanvullen met jeugdspelers...
Klinkt leuk maar dat is bijna niet mogelijk lijkt me, omdat toppers niet alleen qua transfersom maar ook qua salaris zoveel hoger zitten dat het al snel een te duur grapje gaat worden. En ook 'toppers' kunnen duur zijn qua transferOPBRENGSTEN, zie Kone, Kezman, waar je toch minder voor terug kreeg dan van te voren ingeschat was.

Als Huntelaar nu bij ajax zijn contract uit gaat zitten (wat niet eens zo onwaarschijnlijk is volgens de snor), heeft hij ajax miljoenen gekost aan transfersom en salaris (hij zit op 2,2 mln per jaar geloof ik). En ik moet ook nog maar zien of Sulejmani zijn transfersom waar gaat maken en terug gaat verdienen.

De vorige 'echte topper' die PSV probeerde te halen was Luque, de meest verdienende speler van de eredivisie...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 november 2008 @ 14:11:02 #70
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62999559
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:21 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds ronduit schandalig dat Nederlandse clubs eigenlijk de dupe zijn van de belastingmaatregelen hier. Vind je het gek dat je Europees geen drol meer te vertellen hebt.. je kan niet eens je eigen talenten behouden omdat andere clubs steeds meer kunnen betalen dan jij. Je houdt ze niet eens meer in de eigen competitie ..van het is tegenwoordig linea recta naar het buitenland en niet eerst via de top 3 of zo.
wil je mij ff uitleggen wat de belasting te maken heeft met het niet kunnen houden van jonge talenten?
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 november 2008 @ 14:12:46 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62999621
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:00 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Ik vermoed dat een groot gedeelte opzij gezet gaat worden. Als buffer en voor stadion uitbreiding. Aangezien de vorige uitbreiding al dik 40 mln gekost heeft, en het toen nog een stuk makkelijker was om uit te breiden, zal er dit keer ook een aardige hoop geld tegenaan gegooid moeten worden.
er is voornamelijk vermogen geparkeerd om het EV aan te kunnen vullen. De uitbreiding kan toch pas als de gemeente Eindhoven aangeeft te willen helpen. En de vorige uitbreiding was gewoon monsterlijk duur door o.a. die flappen die geinstaleerd moesten worden voor de circulatie van de wind.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 november 2008 @ 14:14:50 #72
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62999693
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:36 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

eerst maar een topper halen dan, breedte heb je echt nodig in de selectie en we kunnen ons het nu eenmaal niet veroorloven toppers als 12e 13e en 14e man te hebben dus heb je spelers als Culina nodig. Nou gaat hij toch vertrekken in de winterstop of de zomer. PSV moet er alleen voor zorgen dat je voor je basis niet afhankelijk bent én Addo, Pieter en dat soort mannen.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 november 2008 @ 14:20:15 #73
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62999904
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:56 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Klinkt leuk maar dat is bijna niet mogelijk lijkt me, omdat toppers niet alleen qua transfersom maar ook qua salaris zoveel hoger zitten dat het al snel een te duur grapje gaat worden. En ook 'toppers' kunnen duur zijn qua transferOPBRENGSTEN, zie Kone, Kezman, waar je toch minder voor terug kreeg dan van te voren ingeschat was.

Als Huntelaar nu bij ajax zijn contract uit gaat zitten (wat niet eens zo onwaarschijnlijk is volgens de snor), heeft hij ajax miljoenen gekost aan transfersom en salaris (hij zit op 2,2 mln per jaar geloof ik). En ik moet ook nog maar zien of Sulejmani zijn transfersom waar gaat maken en terug gaat verdienen.

De vorige 'echte topper' die PSV probeerde te halen was Luque, de meest verdienende speler van de eredivisie...
Kezman kwam voor 13 miljoen ging voor 8, per saldo is er 5 miljoen afgeschreven. Een afschrijving van 1,25 miljoen per jaar. Dat valt reuze mee. Er is waarschijnlijk gewoon een dikke boekwinst op hem gemaakt.

PSV moet zich niet blindstaren op hoge transfersommen en "we moeten wel een restwaarde hebben". Hoeveel restwaarde zit er straks nog op Koevermans? hij is 30 en heeft 7 miljoen gekost. En Lazovic gaat ook zijn aankoopbedrag niet opbrengen dus ben je waarschijnlijk per saldo minimaal net zoveel kwijt als Kezman voor minder kwaliteit.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63000162
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

er is voornamelijk vermogen geparkeerd om het EV aan te kunnen vullen. De uitbreiding kan toch pas als de gemeente Eindhoven aangeeft te willen helpen. En de vorige uitbreiding was gewoon monsterlijk duur door o.a. die flappen die geinstaleerd moesten worden voor de circulatie van de wind.
Tja, maar als tegenwoordig een halve ring op de grolsch veste bijbouwen al 50 miljoen kost, waar nog relatief veel ruimte om het stadion was... vind ik dat ook wel monsterlijk duur.
pi_63000229
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wil je mij ff uitleggen wat de belasting te maken heeft met het niet kunnen houden van jonge talenten?
Wat denk je van het salaris hoe dat hier enorm belast wordt in NL.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 november 2008 @ 14:42:23 #76
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63000713
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:25 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Tja, maar als tegenwoordig een halve ring op de grolsch veste bijbouwen al 50 miljoen kost, waar nog relatief veel ruimte om het stadion was... vind ik dat ook wel monsterlijk duur.
de totale ruimte onder de tribunes moest daar ook nog dichtgebouwd worden. en dus 2 complete kanten van het stadion, bij PSV werden de hoekjes dichtgesmeerd De basis bouw van het Arke stadion was een schijntje, de eerste 13.000 plekken zijn er voor nog geen 15 miljoen neergezet. Dat was gewoon een enorm kale bouw.
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:27 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wat denk je van het salaris hoe dat hier enorm belast wordt in NL.
jonge talenten die heel vroeg weggaan vallen zelden in de hoogste salarisschaal bij de clubs dus is er altijd nog ruimte om te blijven en te groeien qua sallaris. En dat toptalenten gaan is al 15 jaar zo en toch weten we ons met vlagen goed te handhaven met bijzondere uitschieters.

De basis daarvan was vooral gericht en goed aankopen. En daar lijkt het er op dit moment een beetje bij in te schieten. Vooralsnog lijkt alleen Amrabat zich goed te handhaven op niveau.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63000827
Dat klopt niet wat je zegt want die lage schaal in Madrid is wel meer dan wat de best betaalde voetballer in de eredivisie krijgt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 november 2008 @ 14:51:20 #78
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63001045
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:45 schreef Chadi het volgende:
Dat klopt niet wat je zegt want die lage schaal in Madrid is wel meer dan wat de best betaalde voetballer in de eredivisie krijgt.
welke talenten zijn er dan naar de absolture top gegaan?
Sneijder was allang klaar bij Ajax die was echt toe aan een topclub, net als Heitinga.

En dat spelers naar het buitenland gaan/kunnen voor het geld is allang zo. Lenstra kreeg een blanco cheque. Ik denk dat het probleem hem vooral zit dat er maar onbeperkt buitenlanders gehaald mogen worden. Dat maakt het interessant voor rijke clubs om gewoon voor enorm veel geld een goede bank/tribune aan spelers te halen die in Nederland basisspelers zouden zijn.

En al zou er in Nederland geen belasting betaald moeten worden dan verdienden ze in het buitenland nog meer. Er geldt voor topspelers toch zelfs een bijzonder belastingtarief?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63001389
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

welke talenten zijn er dan naar de absolture top gegaan?
Sneijder was allang klaar bij Ajax die was echt toe aan een topclub, net als Heitinga.

En dat spelers naar het buitenland gaan/kunnen voor het geld is allang zo. Lenstra kreeg een blanco cheque. Ik denk dat het probleem hem vooral zit dat er maar onbeperkt buitenlanders gehaald mogen worden. Dat maakt het interessant voor rijke clubs om gewoon voor enorm veel geld een goede bank/tribune aan spelers te halen die in Nederland basisspelers zouden zijn.

En al zou er in Nederland geen belasting betaald moeten worden dan verdienden ze in het buitenland nog meer. Er geldt voor topspelers toch zelfs een bijzonder belastingtarief?

Het gaat niet alleen om toppers maar ook daaronder krijgen ze vele malen meer geld dan hier.
Vroeger speelde je hier in de competitie tot je 23-25ste en ging je dan pas weg. Als je nu een paar wedstrijden goed speelt word je opgehaald.
pi_63001643
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Kezman kwam voor 13 miljoen ging voor 8, per saldo is er 5 miljoen afgeschreven. Een afschrijving van 1,25 miljoen per jaar. Dat valt reuze mee. Er is waarschijnlijk gewoon een dikke boekwinst op hem gemaakt.

PSV moet zich niet blindstaren op hoge transfersommen en "we moeten wel een restwaarde hebben". Hoeveel restwaarde zit er straks nog op Koevermans? hij is 30 en heeft 7 miljoen gekost. En Lazovic gaat ook zijn aankoopbedrag niet opbrengen dus ben je waarschijnlijk per saldo minimaal net zoveel kwijt als Kezman voor minder kwaliteit.
Vind dat inderdaad ook maar gezever van Reker. Koevermans en Lazovic hebben samen net zoveel gekost als Kezman, gaan echt niet meer opbrengen dan 8 miljoen in totaal en leggen er samen nog niet eens de helft van het aantal doelpunten in dat Kezman maakte
hmmmm....WAT???
pi_63002100
Afellay gefrustreerd over PSV
Uitgegeven: 6 november 2008 10:36
Laatst gewijzigd: 6 november 2008 11:44

AMSTERDAM - De dag dat Ibrahim Afellay bij PSV vertrekt lijkt steeds dichterbij te komen. De aanvallende middenvelder was na afloop van de verloren wedstrijd tegen Olympique Marseille, zichtbaar gefrustreerd.

De international van het Nederlands elftal hield zich tegenover de media redelijk op de vlakte over de prestaties van zijn teamgenoten, maar dat hij er niet vrolijk van wordt is duidelijk.

“De doelpunten van Marseille vielen gewoon veel te makkelijk en we doen onszelf tekort door niet te scoren. Ik ben op niemand boos, maar als je een uur lang goed speelt, is het erg frustrerend dat het zo afloopt”, blikt hij twee dagen later terug.

Over zijn eigen spel was Afellay echter wel tevreden. “Persoonlijk heb ik een goed gevoel aan deze wedstrijd overgehouden. Het is heerlijk om te merken dat je ook in staat bent om tijdens dit soort wedstrijden belangrijk te zijn”, zegt hij tegenover De Telegraaf.

Primera Division
En dus denkt de technicus serieus na over zijn toekomst. Het liefst wil hij in de winterstop verkassen naar de Spaanse Primera Division. Van wedstrijden tegen Volendam wordt hij niet meer beter en het ziet er naar uit dat het Europese PSV-seizoen niet lang meer gaat duren. Het probleem is echter dat hij juist die wedstrijden nodig heeft om zich bij de top in de kijker te spelen.

(c)NUsport
pi_63002265
Beetje kritiek op zichzelf mag hij ook wel hebben.
pi_63002419
Als ie zelf wat meer ballen over speelt, zou psv ook meer scoren. 10x van afstand schieten en dan 1x scoren, is voor Afellay persoonlijk leuk, en dan zegt iedereen weer goh wat maakt ie weer een mooi doelpunt. Maar als ie ze alle 20 afspeelt scoor je waarschijnlijk 3x of meer. Dinsdag gingen ze ook allemaal weer de 2e ring in of richting cornervlag.
pi_63002423
Ben ik met je eens Jeroen, hij maakt nog veel beginnersfouten. Dat hij elders verder moet leren is wel duidelijk, een nieuwe prikkel is noodzakelijk.
That's all folks!
pi_63005186
laat staan z'n blessuregevoeligheid
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 november 2008 @ 19:01:07 #86
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63007872
Dat Afellay een keer zijn mond houdt, elke maand staat er wel ergens een stuk vol kritiek an hem. Zijn spel is vooruit gegaan ja, maar alleen te vaak voor zichzelf (zolas al vaker geconstateerd hier ja). Tegen OM thuis speelde hij zoqwat het slechtste, de rest speelde veel meer in team verband en kijk eens na het resultaat van die wedstrijd.

Ik heb ook het gevoel alsof hij het steeds zijn taak acht de club te redden als we niet al voor staan. Zo van Afellay zal jullie wel ff reden om vervolgens 5 keer van 20 meter of uit onmogelijke hoeken op de goal te schieten.

We moeten ook niet doorslaan in de kritiek (het moet niet allemaal okee6 worden), hij is belangrijk voor dit team maar als hij zijn talent en techniek meer in dienst van het elftal gebruikt is hij nog beter en zullen de grote clubs zo voor hem in de rij staan.

Ik hoop trouwens dat hij in de kleedkamer ook zo recht voor zijn raap is.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63008018
Hij speelt nu eigenlijk 1 seizoen goed, maar maakt nog steeds fouten en hij wil naar Spanje...ik denk juist dat hij nog erg veel kan leren bij PSV. Leuk dat hij goed voetbalt, nu is het een kunst om het team mee te helpen beter te laten voetballen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63031205
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:06 schreef Suijk het volgende:
Hij speelt nu eigenlijk 1 seizoen goed, maar maakt nog steeds fouten en hij wil naar Spanje...ik denk juist dat hij nog erg veel kan leren bij PSV. Leuk dat hij goed voetbalt, nu is het een kunst om het team mee te helpen beter te laten voetballen.
Precies. Hij moet nog steeds veel slimmer gaan spelen, dan zou hij van enorme waarde voor welk elftal dan ook kunnen zijn. Nu is het nog teveel een ruwe diamant.

Maar ik hoop toch echt dat hij iig het seizoen afmaakt als PSV'er, nog meer kwaliteitsverlies kunnen we echt niet gebruiken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:25:57 #89
231035 ArcturusMengsk
pi_63031818
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Precies. Hij moet nog steeds veel slimmer gaan spelen, dan zou hij van enorme waarde voor welk elftal dan ook kunnen zijn. Nu is het nog teveel een ruwe diamant.

Maar ik hoop toch echt dat hij iig het seizoen afmaakt als PSV'er, nog meer kwaliteitsverlies kunnen we echt niet gebruiken.
ach wat is kwaliteitsverlies.. hij dribbelt alleen maar wat met die bal en is veel te veel met zichzelf bezig de laatste weken.. zoals ie nu speelt ben ik em eigenlijk liever kwijt dan rijk..
pi_63032283
Laten we Ibi dan maar verkopen en van dat geld een paar betere voetballers halen
pi_63035281
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Laten we Ibi dan maar verkopen en van dat geld een paar betere voetballers halen
IK heb alleen niet zo'n vertrouwen in het vermogen van Reker en co om goede, laat staan betere voetballers te halen
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:57:10 #92
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_63036953
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:25 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

ach wat is kwaliteitsverlies.. hij dribbelt alleen maar wat met die bal en is veel te veel met zichzelf bezig de laatste weken.. zoals ie nu speelt ben ik em eigenlijk liever kwijt dan rijk..
Zou jij de bal afspelen wanneer je Culina en Mendez naast je hebt!?
pi_63037155
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:57 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zou jij de bal afspelen wanneer je Culina en Mendez naast je hebt!?
als verdediger wel, weet je zeker dat je de bal ook terugkrijgt
pi_63037719
quote:
7/11/2008 - Wordt Philips shirtsponsor van Sao Paulo?

BRON: SaoPauloFC

Terwijl rondom PSV steeds meer gesproken wordt over het mogelijk terugtrekken van Philips als hoofdsponsor van de club, duikt de naam van Philips juist op bij het Braziliaanse Sao Paulo als mogelijke shirtsponsor. Volgens overigens nog onbevestigde geruchten zou Philips nog deze maand een meerderjarig contract tekenen voor een kleine 10 miljoen euro per jaar. Daarmee zou Sao Paulo met afstand de bestbetalende shirtsponsor krijgen als de berichten inderdaad op waarheid berusten.
Flikker 's op, als dit gebeurt koop ik geen reet meer van dat schijtmerk
pi_63037923
Damned maar je kan z eniets verwijten. Daar ligt een markt voor ze die ze moeten in nemen.
pi_63037978
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

= Philips Brazilie?
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:38:21 #97
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63038012
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

PSV is toch Philips Niet dat ik er een cultuur aan vind hangen, maar het hoort toch wel bij PSV. Dat getuigt ook niet van vertrouwen aan de kant van de sponsor. Sowieso wordt PSV volgens mij flink genaaid door Philips mbt sponsorbedragen, maar goed.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_63038072
Ik denk dat als Philips weg gaat dat PSV van naam verandert. Je gaat geen Philips sport vereniging heten als je niets meer met dat bedrijf te maken hebt.
pi_63038217
ESV?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63038287
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:40 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat als Philips weg gaat dat PSV van naam verandert. Je gaat geen Philips sport vereniging heten als je niets meer met dat bedrijf te maken hebt.
Ze mogen wel voor 10 miljoen per jaar naamgever van het stadion blijven
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:54:48 #101
231035 ArcturusMengsk
pi_63038405
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ze mogen wel voor 10 miljoen per jaar naamgever van het stadion blijven
dat willen ze volgens mij ook blijven..
pi_63043839
Brazilië is een groeimarkt. Zo bek is de keuze toch niet als je in Nederland een naamsbekendheid hebt van meer dan 90%? Jammer is het natuurlijk wel. De naam PSV houden we toch wel. In De Pers werd de Rabobank "Super Boeren" genoemd. Misschien een voorbode (nee, niet voor De Graafschap).
We sure are cute for two ugly people.
pi_63049746
Tuttosport vandaag:

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_63050161
Mooi dat ze zijn gewicht erbij zetten, maar wat is het nut daarvan?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  † In Memoriam † zaterdag 8 november 2008 @ 11:37:09 #105
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63050227
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:32 schreef Pritt het volgende:
Mooi dat ze zijn gewicht erbij zetten, maar wat is het nut daarvan?
Jorien van den Herik zit daar undercover
Room 23
pi_63050344
En wat verwachten jullie van de wedstrijd van vanavond? NEC is nou niet de tegenstander die je tegen wilt komen kort na een nederlaag in Europa.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63050401
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:44 schreef RayMania het volgende:
En wat verwachten jullie van de wedstrijd van vanavond? NEC is nou niet de tegenstander die je tegen wilt komen kort na een nederlaag in Europa.
ik heb een kratje pils op 3-1 voor nec staan, als die tering combi nu eens afgeschaft wordt kan ik ook nog ooit eens in m'n leven naar die wedstrijd toe
pi_63050433
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:44 schreef RayMania het volgende:
Inderdaad. Ik zou me niet verbazen als we verliezen of gelijkspelen vanavond.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_63050707
Heb erg weinig vertrouwen
Patat Friet
  † In Memoriam † zaterdag 8 november 2008 @ 12:12:28 #110
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63050852
Het scheelt als Huub die jochies weer eens een schop onder de kont geeft
En natuurlijk wil ik Doedelzak, Lazo en Addo in de spits
Room 23
pi_63052070
quote:
Sfeer in Eindhoven steeds koeler
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Nu het seizoen niet helemaal naar wenst verloopt en de spanning stijgt, kruipen ze bij PSV steeds dichter tegen elkaar aan. Zowel donderdag als gisteren gingen de poorten van het trainingscomplex hermetisch op slot.

Dirk Marcellis druipt af na de 3-0 verloren Champions League-wedstrijd bij Olympique Marseille. FOTO ANP
Aan de vooravond van het duel met NEC voegde de trainer er nog eens aan toe dat hij niet meer publiekelijk in detail wil treden over bepaalde zaken.

Eigenlijk, zo legde trainer Huub Stevens nog wel uit, was het de bedoeling om alleen donderdag een besloten training af te werken. Omdat de oefenmeester toen ziek was, deed hij de deuren bij PSV gisteren opnieuw dicht. ,,Het is vervelend voor de fans,’’ aldus Stevens. ,,Maar het zij zo.’’

De besloten training is in het voetbal een sterk oprukkend fenomeen. In augustus zei Stevens nog dat hij geen voorstander was van het trainen achter gesloten deuren, maar in dat opzicht is hij dus in razend tempo van zijn geloof gevallen. Hoe dat zo is gekomen, daarover zwijgt Stevens. ,,Ik heb genoeg gezegd, daar geef ik geen antwoord op,’’ was hij gisteren ouderwets stuurs.

En zo creëert zelfs de club waar sinds jaar en dag iedereen van harte welkom is geweest – zelfs in de jaren dat de laatste fase van de Champions League werd bereikt – een kloof met de buitenwacht. Het is andermaal een uiting van de veranderende, koelere sfeer die steeds nadrukkelijker om PSV heen hangt.

Stevens botste zondag op het trainingsveld voor het oog van de camera met Edison Méndez. Het was, vond hij, onder meer het gevolg van een krantenstukje waarin zijn woorden waren verdraaid. ,,Daarom ga ik geen discussies meer aan. Ik geef antwoord op vragen, maar treed niet meer in detail,’’ liet de oefenmeester optekenen.

PSV vervolgt vanavond de loodzware novembermaand met de uitbeurt bij NEC. Hoewel de Eindhovenaren dinsdagavond met 3-0 bij Olympique Marseille verloren, gelooft Stevens niet dat die uitslag een negatief effect op zijn elftal zal hebben.

,,Ik heb ook tegen Olympique Marseille voldoende goede dingen teruggezien. We zijn onszelf alleen vergeten te belonen. Ik geloof ook dat we er mentaal goed voorstaan. We hebben de laatste twee wedstrijden van de competitie gewonnen en in Marseille goed gespeeld. Er is niet één PSV-speler die geen goede instelling heeft. Ik zie hoe er wordt getraind en hoe ze bezig zijn de teleurstelling te verwerken. Dat vind ik klasse.’’

Nog voor de besloten training liet Stevens weten dat hij verwacht te kunnen beschikken over alle spelers die dinsdag in Marseille waren. Dat zou betekenen dat de licht geblesseerde Otman Bakkal en Ibrahim Afellay vanavond in Nijmegen beiden in actie kunnen komen.
pi_63052848
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:04 schreef ganzenherder het volgende:
Ik las gisteren dat we al 2 jaar uit tegen Nec niet gewonnen hebben.
Zal dus wel weer moeilijk worden om 3 punten te pakken.
Keep the faith!!
pi_63054721
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:04 schreef ganzenherder het volgende:
Alleen met hangen en wurgen gaan wij daar weg met 3 punten vermoed ik. Een nederlaag of zelfs een pak voor de broek is veeeeel realistischer.

Dus kom op jongens: bewijs eens dat ik poep praat en win daar met 0-3 door (vrijwel) de hele wedstrijd te controleren en voor rust al een marge van 2 doelpunten te hebben.
pi_63055145
Dan zal ik wel de enige zijn die denkt dat vanavond een redelijk eenvoudige overwinning behaald gaat worden.
pi_63055688
Vorig seizoen was deze ontmoeting een farce.

PSV kon kampioen worden, en het enige wat ze deden was achteruit lopen, en Lens allerlei gelegenheid geven gevaarlijk te zijn.

Nou denk ik niet dat NEC op dit moment zo sterk is als ze toen waren, maar PSV zal het nu toch echt anders moeten aanpakken.
pi_63055894
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:43 schreef mcyodogg het volgende:
Nou denk ik niet dat NEC op dit moment zo sterk is als ze toen waren, maar PSV zal het nu toch echt anders moeten aanpakken.
Ik denk dat PSV ook niet zo sterk is als dat ze toen waren.
pi_63056979
Opstelling PSV (op volgorde van rugnummer):
Isaksson, Salcido, Simons, Méndez, Koevermans, Pieters, Culina, Afellay, Dzsudzsák, Marcellis en Wuytens.
Wissels: Cássio Ramos, Kromkamp, Maza, Zonneveld, Lazovic, Nijland en Manco

Nu nog Manco laten spelen
pi_63057047
Hoe lang zal Amrabat er eigenlijk uit liggen?
  zaterdag 8 november 2008 @ 18:43:59 #119
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_63057952
Jaaaa weer Koevermans in de basis!

Oprotten met die Stevens
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_63057987
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 18:43 schreef Zapper het volgende:

Oprotten met die Stevens
Zullen we een spelletje houden hoevaak Koevermans een kans gaat missen of verkeerd gaat aannemen?
pi_63058159
Een middenveld met Wuytens, Mendez en Culina. Ik denk dat het voor mijn humeur beter is om niet te kijken.
Ik typ straat.
pi_63058361
We beginnen weer lekker zeg. Man stond weer lekker vrij om uit te halen...
pi_63058413
Ik vond het doodnormaal tegenwoordig dat PSV in een uitwedstrijd weer eens op achterstand komt
Patat Friet
  zaterdag 8 november 2008 @ 19:16:19 #124
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_63058648
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 18:54 schreef LudoSanders het volgende:
Een middenveld met Wuytens, Mendez en Culina. Ik denk dat het voor mijn humeur beter is om niet te kijken.
Elke 2e bal is voor NEC.
Ik zie het somber in voor vanavond.
pi_63059055
Het is gewoon een typische 0-0 wedstrijd, waarbij het toevallig 1-0 staat.
pi_63059309
PSV heeft wat wendbare verdedigers nodig.
  zaterdag 8 november 2008 @ 19:48:33 #127
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63059353
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 19:46 schreef sjimz het volgende:
PSV heeft wat wendbare verdedigers nodig.
Ze mogen Greene wel voor een zacht prijsje overkopen.
  zaterdag 8 november 2008 @ 19:58:52 #128
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_63059677
Culina is weer matig, enige wat we van Mendez hebben gezien zijn zijn Afrika-cup overtredingen met 2 benen, Wuytens verstopt zich weer overal waar de bal niet is.

Ik mis deze wedstrijd nog:

-vrije trappen van Dszudzsak die richting cornervlag gaan
-omhaal Salcido in eigen 16

Had ik al gezegd dat Afellay weer alles zelf doet en niet verder komt dan rollertjes van grote afstand ?

[ Bericht 19% gewijzigd door Whiteguy op 08-11-2008 20:10:14 ]
pi_63060124
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 18:43 schreef Zapper het volgende:

Oprotten met die Stevens
Het zagen aan de stoelpoten is begonnen.

pi_63060310
dit psv is het slechtste team wat ik in 10jaar gezien heb
waarom spelen we nooit eens 3 5 2 systeem
pi_63060364
ik heb welgeteld 0 kansen gezien van psv die zelf gecreerd waren
pi_63060431
PSV moet echt eens met 2 of 3 spitsen gaan voetballen
pi_63060478
Zo, vol vertrouwen naar AZ en Ajax
  zaterdag 8 november 2008 @ 20:31:22 #134
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_63060639
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:26 schreef Neoktheone het volgende:
Zo, vol vertrouwen naar AZ en Ajax
Ik ga partybets goed in de gaten houden op de quotes die de tegenstanders van PSV krijgen de komende tijd...
pi_63060847
pi_63060867
Twee dingen.

- Verwonderlijke dat met twee van zulke slechte ploegen er uberhaupt gescoord is

- Luinge kan beter stoppen met fluiten in het belang van het gehele Nederlandse voetbal
pi_63060913
Diep triest
hmmmm....WAT???
pi_63060917
Op zich was het veldspel nog wel min of meer als redelijk te beschouwen. Maar het doet gewoon pijn om de aanvallende onmacht te zien. Er zit TOTAAL geen diepgang en snelheid in deze ploeg.

Dit gaat 'm niet worden.
pi_63060992
PSV op achterstand= PSV verloren
Patat Friet
  zaterdag 8 november 2008 @ 20:42:19 #140
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_63061003
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:39 schreef Morrigun99 het volgende:
Op zich was het veldspel nog wel min of meer als redelijk te beschouwen. Maar het doet gewoon pijn om de aanvallende onmacht te zien. Er zit TOTAAL geen diepgang en snelheid in deze ploeg.

Dit gaat 'm niet worden.
Omschakeling (als we al eens een bal veroveren) gaat met middenvelders als Wuytens, Mendez en Culina, die liever een balletje terug op de keeper spelen dan dat ze naar voren kijken, niet bepaald hard nee.
pi_63061118
pi_63061134
Dat is even wennen, zoveel verloren wedstrijden he? Weet je ook eens hoe wij ons de afgelopen 4 jaar voelden.

Maar serieus, gaat Stevens dit nog keren?
Klik dan als je durft
pi_63061183
De selectie is inderdaad zeer matig dit jaar, maar ik heb nou niet bepaald het gevoel dat Stevens er alles uithaalt.

Eigenlijk klopt er dit jaar gewoon helemaal niks aan PSV, ben blij playoffs om een CL ticket
Patat Friet
pi_63061230
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:48 schreef ganzenherder het volgende:
De selectie is inderdaad zeer matig dit jaar, maar ik heb nou niet bepaald het gevoel dat Stevens er alles uithaalt.

Eigenlijk klopt er dit jaar gewoon helemaal niks aan PSV, ben blij playoffs om een CL ticket
die playoffs voor een CL ticket zijn afgeschaft
pi_63061246
De nummer 2 krijgt toch gewoon dat tweede ticket voor de CL?
Klik dan als je durft
pi_63061255
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:20 schreef RijstNatie het volgende:
dit psv is het slechtste team wat ik in 10jaar gezien heb
waarom spelen we nooit eens 3 5 2 systeem
We kunnen wel beginnen over systemen en hoe kut de trainer wel niet is maar het begint gewoon bij de kwaliteit van de selectie, die is gewoon middelmaat en dan zak je vanzelf naar de positie op de ranglijst waar je thuis hoort, de middenmoot
pi_63061265
Mooie wedstrijd, bedankt.
pi_63061326
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooie wedstrijd, bedankt.
Blijf kijken voor meer van dit soort PSV spektakel

Mogelijk gemaakt door Reker en co, vergeet niet ze een bloemetje te sturen als jullie kampioen zijn
pi_63061347
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:50 schreef Suijk het volgende:
De nummer 2 krijgt toch gewoon dat tweede ticket voor de CL?
Ja.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63061466
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Blijf kijken voor meer van dit soort PSV spektakel

Mogelijk gemaakt door Reker en co, vergeet niet ze een bloemetje te sturen als jullie kampioen zijn
Sportieve reactie, maar is dit het gemis van Gomes of de komst van Stevens?
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:12:04 #151
231035 ArcturusMengsk
pi_63061784
wat een kutwedstrijd en wat een kutteam.. gadverdamme zeg..
pi_63061805
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Sportieve reactie, maar is dit het gemis van Gomes of de komst van Stevens?
Het gemis van Gomes, die pakte vorig jaar geregeld de punten voor ons, Isakson kan dat niet, ik vind het geen slechte keeper maar ook geen topkeeper. Dan moet je dat gemis met een kwalitatief sterkere selectie op ander punten compenseren en dat is niet gebeurd. Middenveld is verder verzwakt met de verkopen van Aissati en Vayrinen en over de 'versterkingen' in de verdediging kunnen we kort zijn denk ik .

Ik had wel verwacht dat Stevens de groep beter zou laten voetballen. In zeker opzicht slaagt hij daar wel in, bij tijd en wijlen creëert PSV veel kansen alleen het maakt ze dan zelden af. Zie de wedstrijden tegen Marseille bijvoorbeeld.

Dat we rondome Europese wedstrijden zo beroerd voetballen zegt ook al wat over het gebrek aan kwaliteit. Een goed PSV zou het zich moeten kunnen veroorloven om op 80% van zijn kunnen te spelen en dan nog van NEC te winnen. Deze groep moet echter 100% zijn om dat soort wedstrijden te winnen.

Ik voorzie een plek in de middenmoot dit seizoen voor PSV. Het wordt vechten om een plekje in de UEFA cup.
pi_63061856
Ik denk beiden. Gomes scheelt verschrikkelijk veel, en Stevens ligt volgens mij ook niet al te best bij de selectie.
pi_63061950
Dat geschreeuw etc van Stevens werkt wel in Duitsland maar hier in Nederland werkt dat totaal niet. Daarnaast wisselt hij elke wedstrijd 5 spelers en heeft PSV gewoon te weinig kwaliteit om dit soort wedstrijden te winnen.
lollig
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:48:46 #155
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63062688
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:12 schreef ArcturusMengsk het volgende:
wat een kutwedstrijd en wat een kutteam.. gadverdamme zeg..
Ik heb anders genoten.
  zaterdag 8 november 2008 @ 22:06:18 #156
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_63063077
Wat een vieze gore speler is die Lazovic

Maar PSV werd totaal weggespeeld
pi_63063158
Ik denk dat we degraderen!
Wat een vrouw!
spits!
pi_63063255
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:06 schreef J-heronimus het volgende:
Wat een vieze gore speler is die Lazovic

Maar PSV werd totaal weggespeeld
Als tegen 11 man spelen, die bijna continu op eigen helft staan, weggespeeld worden is, is dat een aparte kijk.

Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat PSV aanvallend zo inspiratieloos is als een bever, maar het balbezit was grotendeels voor PSV en NEC was voornamelijk gevaarlijk uit counters. Ze wilden nou niet bepaald het initiatief nemen.
pi_63063659
Een vraag:
Wat zingen ze soms op oost wat iets met oerkreten lijkt en dan de hele tijd HUUB. Is een kort stukje van hooguit 10 seconden.
  Forum Admin zaterdag 8 november 2008 @ 22:36:55 #160
35723 crew  GGMM
pi_63063702
4 punten achter op Ajax morgen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_63063797
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat we degraderen!
elke keer dat ik weer denk 'kut, godverdomme, wat slecht, de tering, etc' en ik lees jouw posts denk ik:

'lang leve relativeringsvermogen!'

het is nog steeds bagger natuurllijk, maar als je ziet hoe Feyenoord er bv bijstaat... en als we realistisch zijn, weet je dat als je al 4 jaar op rij kampioen bent (met soms nogal de hakken over de sloot), dat het statistisch het vijfde jaar erg moeilijk wordt met weer zoveel spelers vertrokken, nieuwe spelers etc.

Maar het seizoen is nog lang niet voorbij dus... laten we hopen dat we het nog op de rails krijgen
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_63064018
Als ik Stevens zo zie langs de lijn en na de wedstrijd hoor, heb ik het idee dat 'ie het eigenlijk ook allemaal niet weet. En dan heb je aan Jan Wouters volgens mij ook niet heel veel.
Klik dan als je durft
pi_63064640
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:41 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

elke keer dat ik weer denk 'kut, godverdomme, wat slecht, de tering, etc' en ik lees jouw posts denk ik:

'lang leve relativeringsvermogen!'

het is nog steeds bagger natuurllijk, maar als je ziet hoe Feyenoord er bv bijstaat... en als we realistisch zijn, weet je dat als je al 4 jaar op rij kampioen bent (met soms nogal de hakken over de sloot), dat het statistisch het vijfde jaar erg moeilijk wordt met weer zoveel spelers vertrokken, nieuwe spelers etc.

Maar het seizoen is nog lang niet voorbij dus... laten we hopen dat we het nog op de rails krijgen
Natuurlijk is het kut, godverdomme en weet ik veel. Maar komop, wij zijn niet zomaar een of andere kutclub. Wij gaan niet in paniek. Wij zijn dé regerende landskampioen, wij komen uit de voetbalhoofdstad:

WIJ ZIJN PSV!

En nu gvd knokken voor elkaar!
Wat een vrouw!
spits!
pi_63064729
Stevens vind ik wel opzichtig falen hoor. Als je vandaag een wat tactischere coach op d ebank gehad zou hebben zou je NEC opgerold hebben. Affelay had Davids constant in zijn nek . Nou dan zorg je er toch voor dat die jongen aan de zijkant wat dieper gaat spelen en stel je een andere jongen op het middenveld op die gebruik gaat maken van dat gat dat daar ontstaat omdat Davids de hoek in is gedoken. Of je laat je spits iets inzakken zodat er ruimte in zijn rug komt .

Vond het maar matig van de trainer. Been zal zich wel rot gelachen hebben.
pi_63064780
Wat een kut wedstrijd weer net, sjonge jonge!
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 november 2008 @ 23:30:28 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63064880
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:25 schreef WooZ het volgende:

[..]

dat de sfeer bekoeld bij PSV baart me nog het meeste zorgen. De nieuwe leiding van de club maakt de oude clubcultuur helemaal kapot. En Reker maakt het allemaal ijskoud niets uit. Stevens zoekt confrontatie met spelers waar vorige trainers ze juist met een warme hand tot prima prestaties krijgen.
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV (op volgorde van rugnummer):
Isaksson, Salcido, Simons, Méndez, Koevermans, Pieters, Culina, Afellay, Dzsudzsák, Marcellis en Wuytens.
Wissels: Cássio Ramos, Kromkamp, Maza, Zonneveld, Lazovic, Nijland en Manco

Nu nog Manco laten spelen
Spelers die vroeger breedte spelers waren tegenwoordig basisklanten. Dat zegt genoeg over het niveau. Salcido is gewoon bang geworden om te verdedigen heb ik zo het idee, hij straalt weinig vertrouwen meer uit..... Daar helpt de Stevens aanpak ook niet echt.

En het is allemaal zo jammer want als je naar het niveau van de competitie kijkt en het geld dat is uitgegeven aan spelers denk ik dat we met wat betere aankopen nu al uitzicht op de titel hadden
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63064885
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:15 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Als tegen 11 man spelen, die bijna continu op eigen helft staan, weggespeeld worden is, is dat een aparte kijk.

Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat PSV aanvallend zo inspiratieloos is als een bever, maar het balbezit was grotendeels voor PSV en NEC was voornamelijk gevaarlijk uit counters. Ze wilden nou niet bepaald het initiatief nemen.
Balbezit op die plaatsen waar geen NEC speler was. Dat is dus op eigen helft.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 november 2008 @ 23:37:26 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63065021
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:46 schreef Suijk het volgende:
Dat is even wennen, zoveel verloren wedstrijden he? Weet je ook eens hoe wij ons de afgelopen 4 jaar voelden.

Maar serieus, gaat Stevens dit nog keren?
Stevens straalt nu echt bepaald uit dat hij het gevoel heeft dat het goed gaat komen.
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 8 november 2008 @ 23:38:35 #169
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_63065040
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Het zagen aan de stoelpoten is begonnen.

Ik mag toch hopen dat je het met me eens bent of niet? Het is schrikbarend wat een middelmaat er op het veld staat namens PSV. Ik noem een Pieters, Mendez, Wuytens, Culina, Koevermans. Om te huilen wat die gladde Stevens iedere week het veld in stuurt, iedere wedstrijd weer een andere samenstelling is ook niet bepaald bevordelijk.

Over twee weken komt Heracles op bezoek, denk niet dat er momenteel een PSV'er te vinden is die zeker durft te stellen dat die pot gewonnen gaat wonnen. Zorgwekkende situatie.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_63065064
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Stevens straalt nu echt bepaald uit dat hij het gevoel heeft dat het goed gaat komen.
Stevens werkt zelfs als toeschouwer op je zenuwen laat staan als je daar op het veld staat
pi_63065165
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:34 schreef Flaccid het volgende:
Een vraag:
Wat zingen ze soms op oost wat iets met oerkreten lijkt en dan de hele tijd HUUB. Is een kort stukje van hooguit 10 seconden.
Een groep zingt; Huubje stevens
andere; Red White Army

je hoort;
Red white army, HUUB, red white army, HUUB, enz enz
pi_63065448
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:18 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Natuurlijk is het kut, godverdomme en weet ik veel. Maar komop, wij zijn niet zomaar een of andere kutclub. Wij gaan niet in paniek. Wij zijn dé regerende landskampioen, wij komen uit de voetbalhoofdstad:

WIJ ZIJN PSV!

Dat klopt. Jullie zijn een provinciale kutclub! .

Of Stevens is niet goed genoeg voor de top of Gomes was naast het veld net zo belangrijk als in het veld, er zijn geen andere redenen mogelijk, waardoor jullie het in mijn ogen nu super doen. Ik zie het Reker eerlijk gezegd ook niet kordaat opknappen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 november 2008 @ 00:33:15 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63065982
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Of Stevens is niet goed genoeg voor de top of Gomes was naast het veld net zo belangrijk als in het veld, er zijn geen andere redenen mogelijk, waardoor jullie het in mijn ogen nu super doen. Ik zie het Reker eerlijk gezegd ook niet kordaat opknappen.
Reker knapt alleen de jaarcijfers op en daar is hij in mindere mate maar voor verantwoordelijk

Ik zie in niks positiefs meer de hand van Reker, hij is vooral aan het afbreken.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63068984
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Gomes heeft weinig te maken met aanvallende kracht. PSV verkoopt al jaren telkens haar beste spelers en haalt er vaak middelmaat voor terug. Ze hebben jaren geteerd op meevallers als Gomes, Farfan en Alex, maar nu slaat de balans wat door naar de verkeerde kant.

Wat wil je ook met Lazovic en Koevermans als spitsen. Dat is echt middelmaat. Leuke spitsen voor Vitesse of Roda JC, maar niet voor PSV.
  zondag 9 november 2008 @ 08:54:26 #175
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_63069131
wat een drama zeg....
nu maar hopen dat de concurrentie ook punten morst, Maar dat zal wel niet..
pi_63069655
Lekker hoor, gaat goed in Eindhoven.
pi_63069670
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:18 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

WIJ ZIJN PSV!

Aandoenlijk, tussen de regels door lees ik hoe je in paniek bent
pi_63069752
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:41 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

keloel, statistisch gezien moet feyenoord dit jaar ook kampioen worden en statistisch gezien worden ze vervolgens in 020 9x kampioen om de verhoudingen weer enigzins recht te trekken.

Met reker als hoofd scouting, voorzitter, algemeen directeur en rechterhand van stevens komen we er gewoon niet. Als je het mij vraagt moet er hard gesaneerd worden in de spelergroep en het management. Er zijn alleen spelers aangetrokken die nog minimaal 1-2 jaar moeten groeien om in aanmerking te komen voor een plek op de bank, laat staan een basisplaats (nijland, pieters), al bewezen te hebben dat ze prutsers zijn, anders had een andere club ze alláng aangetrokken (brechet, maza) en dan zit je nog met een paar halve spitsen te kijken, die er best wel eens eentje in knallen maar zolang de creativiteit in het team totaal, maar dan ook echt totaal ontbreekt, zullen ook zij het moeilijk hebben. Verder is die Isaksson idd niet slecht denk ik, maar ik heb em exact 0 überfantastisch gomes reddingen zien maken waarmee hij eventueel een wedstrijd zou kunnen beslissen.

Ik had verder best vertrouwen in Stevens, maar zolang ook hij wederom begint met Culina en Mendez in de basis, kan ik em niet serieus nemen
pi_63069762
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:37 schreef WooZ het volgende:

[..]

keloel, statistisch gezien moet feyenoord dit jaar ook kampioen worden en statistisch gezien worden ze vervolgens in 020 9x kampioen om de verhoudingen weer enigzins recht te trekken.

Met reker als hoofd scouting, voorzitter, algemeen directeur en rechterhand van stevens komen we er gewoon niet. Als je het mij vraagt moet er hard gesaneerd worden in de spelergroep en het management. Er zijn alleen spelers aangetrokken die nog minimaal 1-2 jaar moeten groeien om in aanmerking te komen voor een plek op de bank, laat staan een basisplaats (nijland, pieters), al bewezen te hebben dat ze prutsers zijn, anders had een andere club ze alláng aangetrokken (brechet, maza) en dan zit je nog met een paar halve spitsen te kijken, die er best wel eens eentje in knallen maar zolang de creativiteit in het team totaal, maar dan ook echt totaal ontbreekt, zullen ook zij het moeilijk hebben. Verder is die Isaksson idd niet slecht denk ik, maar ik heb em exact 0 überfantastisch gomes reddingen zien maken waarmee hij eventueel een wedstrijd zou kunnen beslissen.

Ik had verder best vertrouwen in Stevens, maar zolang ook hij wederom begint met Culina en Mendez in de basis, kan ik em niet serieus nemen
020
pi_63070044
quote:
Stevens: stel vertrouwensvraag maar aan spelers zelf
BRON: Telegraaf.nl

Na afloop van de vierde nederlaag in tien competitiewedstrijden kreeg Huub Stevens van de media de vraag of de spelers nog in hem geloven. "Vraag dat maar aan de spelers zelf." Aan aanpassingen in de opstelling of de speelwijze wil Stevens nog niet denken. "Ik moet het voorlopig doen met de spelers die ik heb", was het enige dat de oefenmeester daarover kwijt wilde.
"Het is nog niet eerder gebeurd dat PSV niet aan voetballen toekomt. Ik weet niet of het iets structureels is, maar vandaag was het echt opzienbarend slecht."
Hij heeft er ook veel vertrouwen in
pi_63070078
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:38 schreef WooZ het volgende:

[..]

020
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  † In Memoriam † zondag 9 november 2008 @ 11:10:14 #182
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63070092
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:26 schreef navigator het volgende:
Lekker hoor, gaat goed in Eindhoven.
Ik zat me al af te vragen wanneer je ging vragen wat de uitslag was gisteren
Room 23
pi_63070265
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:45 schreef Euner het volgende:

[..]

Een groep zingt; Huubje stevens
andere; Red White Army

je hoort;
Red white army, HUUB, red white army, HUUB, enz enz
Thangs.
  zondag 9 november 2008 @ 12:01:08 #184
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_63070802
Hoeveel wedstrijden schorsing krijgt Mendez?
pi_63070855
quote:
Op zondag 9 november 2008 12:01 schreef Zapper het volgende:
Geen want ik neem aan dat Luinge het wel heeft gezien maar het geen overtreding vond.
pi_63072182
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:38 schreef Zapper het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat je het met me eens bent of niet? Het is schrikbarend wat een middelmaat er op het veld staat namens PSV. Ik noem een Pieters, Mendez, Wuytens, Culina, Koevermans. Om te huilen wat die gladde Stevens iedere week het veld in stuurt, iedere wedstrijd weer een andere samenstelling is ook niet bepaald bevordelijk.
En een andere trainer zou diezelfde spelers ook vaak genoeg het veld insturen.... Ik ben ook niet onder de indruk van Stevens zijn aanpak maar dat gezever over andere samenstellingen vind zo'n opportunistisch gelul. Als een elftal wel draait is het 'een succesvol roulatiesysteem' en als het niet draait is het 'slecht voor het samenspel'.
pi_63072666
Een goede spits die er 25 a 30 per jaar maakt zou al veel schelen. De verdediging is matig, maar moet voor de Nederlandse competitie voldoende zijn.
pi_63072807
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Een goede spits die er 25 a 30 per jaar maakt zou al veel schelen. De verdediging is matig, maar moet voor de Nederlandse competitie voldoende zijn.
Middenveld is ook veel te zwak, Simons voldoet verdedigend maar opbouwend en aanvallend voegt hij weinig toe. Als het dan van Culina, Wuytens en Mendez moet komen weet je dat het fout gaat.
pi_63073581
quote:
Op zondag 9 november 2008 12:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geen want ik neem aan dat Luinge het wel heeft gezien maar het geen overtreding vond.
Gelukkig, vergroot de kansen voor Ajax volgend weekend.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63073746
Alex? nog wel meer denk ik
  zondag 9 november 2008 @ 15:17:25 #191
79837 Lemming22
pi_63075077
quote:
Op zondag 9 november 2008 12:01 schreef Zapper het volgende:
Doe maar 24, zijn we eindelijk de rest van het seizoen verlost van die dramavoetballer.....
pi_63075516
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Middenveld is ook veel te zwak, Simons voldoet verdedigend maar opbouwend en aanvallend voegt hij weinig toe. Als het dan van Culina, Wuytens en Mendez moet komen weet je dat het fout gaat.
Daar zit denk ik nog wel het grootste probleem.

In Nederland komt de verdediging niet enorm onder druk te staan, dus hier voldoet hij wel. Maar er worden echt amper kansen gecreeerd, het hele seizoen al. En als je dan technisch gezien met 5 middenvelders speelt, en je kan amper een bal in een goede positie brengen, vraag je je af waarom ze er dan wel staan.
pi_63077327
We gaan AZ afmaken!!

pi_63077364
quote:
Op zondag 9 november 2008 15:17 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Doe maar 24, zijn we eindelijk de rest van het seizoen verlost van die dramavoetballer.....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 november 2008 @ 16:41:44 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63077804
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

dat maakte het duo Simons/Bakkal ook zo goed, goede combinatie van controlle en diepgang/passing

Ik ben er erg voor om dat te herstellen als controlerende middenvelders. Wuijtens is een best talent maar opbouwend moet het echt nog beter en Simons heeft wat diepgang naast zich nodig.

proiriteiten voor de winsterstop
een goede centrale verdediger en een goede spits.
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 9 november 2008 @ 16:52:49 #196
231035 ArcturusMengsk
pi_63078105
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat maakte het duo Simons/Bakkal ook zo goed, goede combinatie van controlle en diepgang/passing

Ik ben er erg voor om dat te herstellen als controlerende middenvelders. Wuijtens is een best talent maar opbouwend moet het echt nog beter en Simons heeft wat diepgang naast zich nodig.

het liefst ook nederlandstalig dan.. scheelt weer qua communicatie..
pi_63078289
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

Dat wordt volgens mij ook overdreven. Was tijdens Hiddink toch ook geen probleem?
pi_63078483
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

In de winterstop moet je alleen maar kopen als je top kan krijgen, maar het zullen wel paniekaankopen worden zoals ik al aan het begin van het seizoen voorspelde.
pi_63078513
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

Ik snap dat nooit, zoveel nederlands hoef je niet te kennen om goed met elkaar te kunnen praten in het veld.... Het zijn maar een paar woordjes.....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 november 2008 @ 17:18:02 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63078759
nu is communicatie ineens een probleem, 4 jaar lang geen probleem geweest, zelfs met Koreanen in de basis
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In de winterstop moet je alleen maar kopen als je top kan krijgen, maar het zullen wel paniekaankopen worden zoals ik al aan het begin van het seizoen voorspelde.
we moeten überhaupt alleen maar top kopen, talenten en breedte hebben we genoeg
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 9 november 2008 @ 17:25:56 #201
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_63079006
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
We gaan AZ afmaken!!

Ik hoop het, maar ik reken er niet op
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_63080201
AZ gaat ons afmaken ja
pi_63080515
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:18 schreef NoelGallagher het volgende:
AZ gaat ons afmaken ja
Zag je mijn tranen niet?
pi_63080558
Ja
pi_63080563
Sno gaat volgende week zijn eerste hattrick scoren...

niet
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63080891
Holy crap, die uitslagen van de kampioenskandidaten dit weekend. Stevens en Reker kunnen hun spullen al vast in gaan pakken, die zitten hier aan het eind van het seizoen niet meer als er niet snel iets gebeurd
pi_63081022
ik was er gisteren bij in Nijmegen en mocht daarna het spelershome in.
Op weg daar naar toe kwamen de spelers terug lopen. De verslagenheid die ik toen zag.
Koef zat als een hoopje ellende onder een trap. Even met hem gepraat en hij had er flink de pest in dat het totaal niet liep bij PSV en hij niet meer tot scoren kan komen.
Keep the faith!!
  Forum Admin zondag 9 november 2008 @ 18:57:25 #208
35723 crew  GGMM
pi_63081043
Huub Stevens is gewoon een hele slechte trainer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_63081115
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:57 schreef GGMM het volgende:
Huub Stevens is gewoon een hele slechte trainer.
Heeft het hier en daar toch wel aardig gedaan. Maar op de een of andere manier lijkt het gewoon niet te klikken.
Klik dan als je durft
pi_63083056
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:56 schreef lookinforyou het volgende:
ik was er gisteren bij in Nijmegen en mocht daarna het spelershome in.
Op weg daar naar toe kwamen de spelers terug lopen. De verslagenheid die ik toen zag.
Koef zat als een hoopje ellende onder een trap. Even met hem gepraat en hij had er flink de pest in dat het totaal niet liep bij PSV en hij niet meer tot scoren kan komen.

Slecht maar ook vooral goed om te horen eigenlijk
Wat een vrouw!
spits!
pi_63083318
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:16 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Slecht maar ook vooral goed om te horen eigenlijk
heeft best veel indruk gemaakt.
nog meer indruk maakte Dzsudzsak. Ik pakte hem bij zijn schouder en zei, jammer hoor dat niet echt loopt. De intrieste en verslagen blik en het knikje dat hij mij gaf, zie ik vandaag ook nog voor me.
Keep the faith!!
  zondag 9 november 2008 @ 21:04:00 #212
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_63084714
Denk dat het een combinatie van factoren is: Gomes, Alex, Stevens, Reker.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_63085911
wat een kut val !
pi_63085979
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:01 schreef Suijk het volgende:

[..]

Heeft het hier en daar toch wel aardig gedaan. Maar op de een of andere manier lijkt het gewoon niet te klikken.
Idd hij heeft toch ook belangrijke prijzen weten te pakken bij de clubs waar hij werkte

PSV had gewoon wat betere spelers moeten kopen.
En niet 6 miljoen voor Maza
je kan toch veel betere spelers halen voor dat geld
  zondag 9 november 2008 @ 21:51:20 #215
231035 ArcturusMengsk
pi_63086670
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:34 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Idd hij heeft toch ook belangrijke prijzen weten te pakken bij de clubs waar hij werkte

PSV had gewoon wat betere spelers moeten kopen.
En niet 6 miljoen voor Maza
je kan toch veel betere spelers halen voor dat geld
hebben ze serieus 6 miljoen betaald voor die prutser?
pi_63086785
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

heeft best veel indruk gemaakt.
nog meer indruk maakte Dzsudzsak. Ik pakte hem bij zijn schouder en zei, jammer hoor dat niet echt loopt. De intrieste en verslagen blik en het knikje dat hij mij gaf, zie ik vandaag ook nog voor me.
weet je zeker dat ie wel nederlands verstond?
pi_63086880
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

hebben ze serieus 6 miljoen betaald voor die prutser?
minimaal
pi_63086887
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:54 schreef WooZ het volgende:

[..]

weet je zeker dat ie wel nederlands verstond?
ja dat wel in elk geval. Of hij alles verstaan heeft weet ik niet natuurlijk. ik zal het hem vragen na PSV-Liverpool.
Keep the faith!!
pi_63086972
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

minimaal
Ik dacht iets minder dan 2 miljoen euro.
pi_63087137
quote:
Past PSV nog wel bij Stevens?
Door Frans van den Nieuwenhof. zondag 09 november 2008 | 20:00 | Laatst bijgewerkt op: zondag 09 november 2008 | 21:49

NIJMEGEN – Na de vierde competitienederlaag zat Huub Stevens er, voor het eerst dit seizoen, duidelijk aangeslagen bij. Niet alleen was NEC zaterdag de betere ploeg geweest, pijnlijk duidelijk werd weer dat de problemen van PSV structureel van aard zijn. De ploeg heeft niet te maken met een dipje, maar met een schrijnend gebrek aan creativiteit en kwaliteit.

De vraag werd van grote afstand naar hem toegeslingerd, na het verlies bij NEC. Of er nog chemie bestaat tussen hem en de spelers? „Dat weet ik niet, dat zou je die spelers moeten vragen”, antwoordde Huub Stevens. „Wat ík denk? Dat ga ik niet naar buiten brengen.”

Stevens sprak van ’de grootste teleurstelling van het seizoen’. Een oplossing kon hij niet meteen aanreiken. „We kunnen nu geen nieuwe spelers halen. Natuurlijk is de situatie zorgwekkend. Iedere nederlaag is zorgwekkend.”

Hoe zou Ibrahim Afellay zich hebben gevoeld? Of Jan Reker? Of Frits Schuitema? Wat denkt Stan Valckx nu? Afellay moet het zaterdag heel koud hebben gehad. De voormalige pleintjesvoetballer - eigenlijk de laatst overgeblevene uit het Hiddink-team- heeft bij PSV niemand aan zijn zijde die voetbalt in dezelfde geest als hij. Het is de grijze middelmaat die domineert. In de eerste helft demonstreerde Afellay weer hoe graag hij wil voetballen, vooruit wil, agressief en doelgericht probeert te zijn. Hij was de enige.

Met zijn transferbeleid heeft PSV een milieu gecreëerd, waar voor sterren geen plaats meer lijkt te zijn. Stevens hamert steevast op de kracht van het geheel. Hij streeft naar intensief menselijk contact, beschermt zijn spelers en gelijke behandeling is voor hem essentieel. Het rood-witte collectief heeft echter de uitstraling van beton gekregen.

In de tijd van Harry van Raaij was er altijd ruimte voor creatieve, excentrieke geesten. Daarmee veroverde PSV ook buiten Eindhoven enorme sympathie. De huidige directie kan Van Raaij nu wel terechtwijzen vanwege geleden financiële verliezen, maar de oud-voorzitter slaagde er altijd wél in om mensen van allerlei pluimage aan zichzelf én de club te binden.

De benoeming van Stevens had veel voeten in de aarde en paste in de manier waarop de club de laatste jaren omging met zijn trainers. De raad van commissarissen stond met zijn houding aan de basis van conflicten met Guus Hiddink en Ronald Koeman. De rvc gaf Reker de opdracht om Martin Jol aan te trekken en toen dat niet meteen lukte, wilde hij handelen naar de bestaande situatie.

Valckx vond dat de algemeen directeur daarin onzorgvuldig en vooral opportunistisch had gehandeld. De ene dag was Fred Rutten nog de ideale kandidaat, de volgende moest het Huub Stevens worden. Twee uiteenlopende types.

Omdat Stevens in het verleden achttien jaar (1975-1993) voor PSV werkte, wordt hij terecht gezien als een echte clubman. Niemand zal meer energie in de club steken dan hij. Elke ochtend is hij om tien voor half acht op de Herdgang, op zaterdagmorgen ziet hij de jongste jeugd voetballen, op maandag het tweede en een vrije dag besteedt Stevens het liefst door in binnen- of buitenland mogelijke versterkingen voor zijn team te gaan bekijken.

Toch is de vraag opportuun of Stevens en PSV wel zo goed bij elkaar passen. Zíjn PSV is immers een heel ander PSV dan dat van de laatste vijftien jaar. In Stevens zijn tijd gingen kameraadschap en opofferingsgezindheid boven alles en was een team (dat van Kees Rijvers) inderdaad sterker dan de som der delen.

Het PSV van Van Raaij werd een mondiale club, waar een smeltkroes van culturen ontstond. In dat PSV rukten andere waarden op. Volledige gelijkheid bestaat daarin haast per definitie niet. De leidinggevende van nu moet kunnen anticiperen en waar nodig tegemoetkomen aan de grillen en het ego van de eenling. Net als Hiddink kon Van Raaij die verandering voortreffelijk managen.

Behalve Stevens zijn ook Reker en manager Adrie van Kraaij mannen uit de Rijvers-tijd, toen de grenzen van PSV niet ver buiten Brabant reikten. Beide periodes, beide culturen, hebben de club veel succes gebracht. Maar zijn ze ook met elkaar te verenigen?

Als de huidige machthebbers willen breken met alles wat Van Raaij in tien jaar heeft bereikt en dus streeft naar een cultuuromslag, dan staat de club nog een moeizaam proces te wachten. Dat zal niet binnen een jaar zijn afgerond. Laat staan binnen enkele weken.
pi_63087336
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik dacht iets minder dan 2 miljoen euro.
2,8 miljoen heeft PSV voor hem betaald
Keep the faith!!
pi_63088072
Stevens hoort bij een club waarbij je de spelers kan afkafferen om ze beter te laten spelen. PSV heeft een trainer type Hiddink nodig.
pi_63088126
Valckx sprak destijds over 6 miljoen euro

En dat vond hij te duur voor zo'n speler
pi_63088410
Geen huntelaar waarschijnlijk volgende week Hopelijk hebben we hem niet nodig
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_63090384
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:31 schreef GieJay het volgende:
Geen huntelaar waarschijnlijk volgende week Hopelijk hebben we hem niet nodig
Ga eens terug naar je eigen topic.
pi_63090583
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:18 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Ga eens terug naar je eigen topic.
Waarom? Hij mag hier toch gewoon komen zolang hij normaal doet? Lijkt me een normale reactie, gezien Ajax-PSV van komend weekend.
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 9 november 2008 @ 23:29:00 #227
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_63090750
Ik had al gevreesd voor weer een nederlaag en ziehier.. 1-0 verlies. 4x al dit seizoen en de komende wedstrijden zal het nietr beter worden vrees ik.
pi_63090754
Wat is minder erg?

Verliezen van AZ= uit de beker liggen, waarschijnlijk de enige prijs waar PSV nog enigzins kans op maakt dit seizoen
Verliezen van Ajax= De ernst hiervan spreekt voor zich

Ik kan niet kiezen eigenlijk, maar ik zou toch liever van AZ verliezen uiteindelijk, de kans op de beker is ook erg klein.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patat Friet
  zondag 9 november 2008 @ 23:37:13 #229
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_63090979
Ze worden beide verloren. Daar ben ik bijna zeker van. Nog zekerder als je PSV nu ziet.
pi_63092503
Doe is normaal, kijk de eerste helft van dinsdag. Als de kansen worden gemaakt maar hopen dat Ajax wint.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 00:47:11 #231
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63092771
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:23 schreef Flaccid het volgende:
Stevens hoort bij een club waarbij je de spelers kan afkafferen om ze beter te laten spelen. PSV heeft een trainer type Hiddink nodig.
type Rutten, type Jol............. ow wacht die hadden ook wel willen komen......................
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63092824
Ron Jans niets voor PSV?
pi_63092858
Het begin onder Stevens is nogal schokkend, maar we hoeven hem niet af te schrijven. Met HSV had hij ook weleens een moeilijke periode, die dan omgedraaid werd.
pi_63092921
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:51 schreef mcyodogg het volgende:
Het begin onder Stevens is nogal schokkend, maar we hoeven hem niet af te schrijven. Met HSV had hij ook weleens een moeilijke periode, die dan omgedraaid werd.
Ik heb het gevoel dat zijn werkwijze in Duitsland beter begrepen wordt.
pi_63093045
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:49 schreef sjimz het volgende:
Ron Jans niets voor PSV?
Dat gaat dan wel in de zomer worden, want Jans heeft aangegeven absoluut niet midden in het seizoen te vertrekken zoals Koeman dat bijvoorbeeld heeft gedaan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63093062
quote:
Op maandag 10 november 2008 01:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat gaat dan wel in de zomer worden, want Jans heeft aangegeven absoluut niet midden in het seizoen te vertrekken zoals Koeman dat bijvoorbeeld heeft gedaan.
Dat heeft er meer mee te maken dat de treinverbinding tussen Groningen en Eindhoven zo slecht is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 01:22:16 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63093383
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:49 schreef sjimz het volgende:
Ron Jans niets voor PSV?
Neuh, op de een of andere manier heb ik daar nier direct een gevoel bij.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63094582
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:24 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Waarom? Hij mag hier toch gewoon komen zolang hij normaal doet? Lijkt me een normale reactie, gezien Ajax-PSV van komend weekend.
Was een grapje, omdat iedereen heel goed weet dat psv het heel moeilijk gaat krijgen deze zaterdag. En hij wreef het er nog even lekker in.
pi_63094733
Eerlijk gezegd zie ik Ajax zondag niet winnen, de statistieken spreken gewoon te hard tegen. Maakt me niet uit dat Psv nu in een vormcrisis zit, Ajax heeft ook gewoon teveel geblesseerden.
pi_63094849
Statistieken zeggen weinig. Als we eindelijk eens een keer thuis zouden kunnen winnen van PSV, is het dit jaar.

Maar ja, zal je zien dat Koevermans opeens wel weer briljante goals gaat maken.
Klik dan als je durft
  maandag 10 november 2008 @ 08:49:04 #241
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_63094967
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:34 schreef Suijk het volgende:
Statistieken zeggen weinig. Als we eindelijk eens een keer thuis zouden kunnen winnen van PSV, is het dit jaar.

Maar ja, zal je zien dat Koevermans opeens wel weer briljante goals gaat maken.
Ik ben bang dat PSV compleet wordt ingemaakt, kan namelijk niet zeggen dat de ploeg en echte vechtersmentaliteit heeft.
pi_63095014
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:16 schreef Wooldoor het volgende:
Eerlijk gezegd zie ik Ajax zondag niet winnen, de statistieken spreken gewoon te hard tegen. Maakt me niet uit dat Psv nu in een vormcrisis zit, Ajax heeft ook gewoon teveel geblesseerden.
Van Basten gaat gewoon door met wat hij bij Oranje ook al deed: niet indrukwekkend spelen en toch veel winnen. Dat zal zondag waarschijnlijk ook het geval zijn vermoed ik...

Maar wie weet is zondag een omslagpunt zoals AZ vanaf de wedstrijd tegen PSV had
  maandag 10 november 2008 @ 09:01:01 #243
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_63095088
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:53 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Van Basten gaat gewoon door met wat hij bij Oranje ook al deed: niet indrukwekkend spelen en toch veel winnen. Dat zal zondag waarschijnlijk ook het geval zijn vermoed ik...

Maar wie weet is zondag een omslagpunt zoals AZ vanaf de wedstrijd tegen PSV had
ja maar AZ speelde tenminste nog redelijk goed voetbal.

Maar goed positief denken..... We gaan ervoor!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 13:42:47 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63100758
quote:
Op maandag 10 november 2008 08:49 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ik ben bang dat PSV compleet wordt ingemaakt, kan namelijk niet zeggen dat de ploeg en echte vechtersmentaliteit heeft.
ach het kan zomaar ineens zijn dat het team zich ineens laat gelden,m tegen OM thuis was het ook in een keer goed
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63100958
Laatste wedstrijd in de Zweedse competitie gister. Toivonen 2x gescoord en volgens mijn zweedse bron speelde hij wederom een geweldige wedstrijd.
hmmmm....WAT???
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 14:13:23 #246
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63101389
raar dat Reker niet verteld heeft wie er nu van PSV op de tribune zaten of wat hij nu gaat doen aan deze transfer.......
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63102265
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ze worden beide verloren. Daar ben ik bijna zeker van. Nog zekerder als je PSV nu ziet.
Ach, we zullen als het zo doorgaat nog tegen heel wat pijnlijke nederlagen oplopen. Kunnen we maar beter beginnen met door AZ en Ajax vernederd te worden, hebben we dat iig al gehad. Nog even een weekje doorbijten jongens
pi_63102892
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:51 schreef mcyodogg het volgende:
Daarom. Nog niet panikeren.

Kijk naar het vorige seizoen: Mario Been had ook niets dan drama met NEC en als je kijkt naatr de tweede seizoenshelft. Ben eerlijk: we zijn nu 4 jaar op rij kampioen, de laatste 2 seizoenen met de hakken over de sloot....dan GAAT het op een gegeven moment gewoon aanzienlijk minder. Ik zie het wel weer goed komen.

En inderdaad: in de Arena weet PSV ondanks een vormcrisis toch altijd goed voor de dag te komen. Wellicht dat de spelers zichzelf extra oppeppen. Dus wie weet.....
pi_63103017
Zondag geen Huntelaar
  maandag 10 november 2008 @ 15:17:30 #250
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_63103137
Het is inderdaad veel te vroeg om het over een trainerswissel te hebben. We zijn pas 11 potjes bezig.
Het is ook niet een heel grote verrassing dat het minder gaat. Het team is gewoon niet zo goed. Vooral de verdediging is brak.
Wat mij betreft blijft Stevens nog 4 jaar zitten. We hebben wel weer genoeg nieuwe trainers gehad de laatste tijd.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 16:03:34 #251
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63104709
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:17 schreef ErikT het volgende:
Het is inderdaad veel te vroeg om het over een trainerswissel te hebben. We zijn pas 11 potjes bezig.
Het is ook niet een heel grote verrassing dat het minder gaat. Het team is gewoon niet zo goed. Vooral de verdediging is brak.
Wat mij betreft blijft Stevens nog 4 jaar zitten. We hebben wel weer genoeg nieuwe trainers gehad de laatste tijd.
Stevens is wel medeverantwoordelijk voor de samenstelling van deze selectie.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63104902
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:17 schreef ErikT het volgende:
Tenzij de spelersgroep het vertrouwen in hem opzegt moet hij gewoon blijven zitten inderdaad. We hebben bij Ajax allemaal kunnen zien wat er gebeurt als je vaak trainers wisselt omdat de resultaten tegenvallen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 16:14:19 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63105014
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tenzij de spelersgroep het vertrouwen in hem opzegt moet hij gewoon blijven zitten inderdaad. We hebben bij Ajax allemaal kunnen zien wat er gebeurt als je vaak trainers wisselt omdat de resultaten tegenvallen.
bij Ajax wisselde alle belanrijke positiets in de club redelijk snel in 10 jaar........... er was gewoon een enorm gebrek aan stabiliteit. Iets waar PSV juist altijd om bekend stond.

Alleen lijken we tegenwoordig zo stabiel als een slechte jengatoren
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63106231
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:14 schreef rubbereend het volgende:

Alleen lijken we tegenwoordig zo stabiel als een slechte jengatoren
Dat komt doordat na het vertrek van Van Raaij en Hiddink de RvC continu verkeerde mensen aanstelt, omdat ze het beter denken te weten dan de mensen met echt voetbalverstand (denk bijv. aan Hiddink die Rutten naar voren schoof, maar de RvC wilde een 'naam'). Denk aan Koeman en Reker (die de macht kregen om verkeerde beslissingen te nemen, want ze zijn nou eenmaal incapabel), waarmee je de ellende van de laatste 2 seizoenen noemt.
pi_63106864
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:07 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Dat komt doordat na het vertrek van Van Raaij en Hiddink de RvC continu verkeerde mensen aanstelt, omdat ze het beter denken te weten dan de mensen met echt voetbalverstand (denk bijv. aan Hiddink die Rutten naar voren schoof, maar de RvC wilde een 'naam'). Denk aan Koeman en Reker (die de macht kregen om verkeerde beslissingen te nemen, want ze zijn nou eenmaal incapabel), waarmee je de ellende van de laatste 2 seizoenen noemt.
Het zit nog dieper, in de RvC zitten de verkeerde mensen, dat zag je al aan de manier waarop de conflicten met van Raaij/Hiddink uitgevochten werden. Had meer te maken met laten zien dat je een grotere piemel hebt dan met het belang van de club....

Reker is maar een stroman van de RvC die ze volledig onder controle hebben.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 20:03:50 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63110941
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het zit nog dieper, in de RvC zitten de verkeerde mensen, dat zag je al aan de manier waarop de conflicten met van Raaij/Hiddink uitgevochten werden. Had meer te maken met laten zien dat je een grotere piemel hebt dan met het belang van de club....

Reker is maar een stroman van de RvC die ze volledig onder controle hebben.
en daarbij nog dat er in de RvC mensen zitten die persoonlijk verantwoordelijk waren voor de "mafia achtige" praktijken die volgens diezelfde RvC door Reker afgelopen zomer aangepakt moesten worden. Hoe krom wil je het hebben. Er zit 0 technische know how in de RvC

Ik zou graag Hiddink erbij zien, op technisch gebied. Dan zorg je er meteen voor dat hij niet bij Ajax terecht komt en iemand van Philips erbij om de banden aanhalen. En tenslotte iemand als Kees Ploegsma zou ook een aanwinst zijn lijkt me. Vul de rest aan met een paar Eindhovense zakenlieden en hebt een redelijk gebalanceerde RvC.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63111414
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en daarbij nog dat er in de RvC mensen zitten die persoonlijk verantwoordelijk waren voor de "mafia achtige" praktijken die volgens diezelfde RvC door Reker afgelopen zomer aangepakt moesten worden. Hoe krom wil je het hebben. Er zit 0 technische know how in de RvC

Ik zou graag Hiddink erbij zien, op technisch gebied. Dan zorg je er meteen voor dat hij niet bij Ajax terecht komt en iemand van Philips erbij om de banden aanhalen. En tenslotte iemand als Kees Ploegsma zou ook een aanwinst zijn lijkt me. Vul de rest aan met een paar Eindhovense zakenlieden en hebt een redelijk gebalanceerde RvC.
Hiddink komt echt niet meer terug helaas
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 20:21:13 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63111474
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:19 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Hiddink komt echt niet meer terug helaas
wel als de heren die hem dwarszaten ruimte voor hem maken
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63111581
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wel als de heren die hem dwarszaten ruimte voor hem maken
Die hakken nog eerder hun eigen sjarrel af
  † In Memoriam † maandag 10 november 2008 @ 21:04:43 #260
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63113032
quote:
Jong PSV wint in Amsterdam van Jong Ajax
Jong PSV heeft maandagavond het goede voorbeeld gegeven voor het eerste elftal voor komende zondag. De reserves wonnen op sportcomplex De Toekomst met 1-2 van Jong Ajax. Jonathan Reis zorgde voor beide treffers van Jong PSV.

De ploeg staat na de zege met 17 punten uit tien duels op gelijke hoogte met Ajax op een vijfde plaats, vijf punten achter koploper Jong NEC.
Room 23
pi_63113295
Hoevaak scoord Reis eigenlijk? Woensdag meenemen?
  † In Memoriam † maandag 10 november 2008 @ 21:15:13 #262
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63113372
Hoop dat ze een beetje snel zijn:
quote:
'Bayern München laat Podolski en Van Bommel gaan'
10/11/2008 21:06

Lukas Podolski moet weg, Toni Kroos wil weg en Mark van Bommel wil het liefst blijven, maar zou ook weg moeten. Volgens Kicker hebben alle drie spelers geen toekomst meer bij Bayern München.

Van Bommel staat nog tot het einde van het seizoen onder contract bij Bayern, maar van het bestuur van de kampioen uit Beieren heeft de Limburger nog geen nieuw contract voorgelegd gekregen. Wel zouden beide partijen nog deze maand met elkaar om de tafel gaan zitten om te praten over de toekomst van de Oranje-international.

Zaakwaarnemer Rob Jansen verduidelijkt de situatie van Van Bommel. 'We wachten op Bayern, op hun plannen. Als ze Mark niet meer willen, dan gaat hij. Zo gaat dat in het voetbal. We spreken nog niet met andere clubs. Pas als Bayern niet meer wil, zullen we iets anders zoeken, ofwel in Duitsland ofwel ergens in het buitenland.' Kicker verwacht dat Van Bommel moet verkassen, de club zou al maanden naar een nieuwe nummer zes zoeken.

Over Podolski zou Bayern al een beslissing hebben genomen. De Duitse international mag in de winter al vertrekken bij de club uit München. Sinds zijn komst in de zomer van 2006 is hij er nimmer in geslaagd uit te groeien tot een vaste waarde in de basis. In totaal stond hij 23 maal aan de aftrap en kwam hij 35 keer als invaller in het veld. Hij maakte twaalf goals. Namens Duitsland heeft hij betere cijfers: 59 interlands en 31 doelpunten.

Kroos wil weg. De achttienjarige middenvelder wil meer aan spelen toekomen. De jeugdinternational vindt dat hij te weinig aan bod komt, getuige zijn zeventien optredens, waarvan twaalf als invaller. Vanaf de winterstop zou Kroos al bij een andere club aan de slag willen.
Room 23
pi_63113422
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:04 schreef Manu82 het volgende:

[..]
Vorig seizoen toch ook al matchwinnaar als ik me het goed herinner?
pi_63113846
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoevaak scoord Reis eigenlijk? Woensdag meenemen?
Vorige week in het Brabants Dagblad:
quote:
EINDHOVEN - Jonathan Reis is op de weg terug. De Braziliaanse aanvaller is hersteld van zijn zware voetblessure en doet inmiddels weer mee met de groepstraining bij de beloften. Afgelopen maandag viel hij in de slotfase in tijdens Jong Vitesse - Jong PSV.

Huub Stevens had vorige week een gesprek met de grillige aanvaller, die afgelopen zomer uit de selectie werd gezet omdat hij misstappen had begaan tijdens zijn revalidatie. "Jonathan is met de goede intentie bezig" , zei de coach. "Dat heb ik hem verteld. Ik heb vanaf het begin gezegd dat alleen hijzelf de deur weer kan openen. Hij weet precies wat ik ervan vind.
...
  maandag 10 november 2008 @ 22:04:20 #265
231035 ArcturusMengsk
pi_63115217
quote:
Méndez dreigt PSV met vertrek vanwege gedrag Stevens

EXCLUSIEF - Edison Méndez dreigt PSV met een vertrek, áls coach Huub Stevens hem 'respectloos' blijft behandelen.

Vorige week zondag kwamen Stevens en Méndez met elkaar in aanraking tijdens een training. Aanleiding voor die woordenwisseling was het wisselbeleid van de trainer. Méndez vond het onbegrijpelijk dat hij na een 'acceptabele' wedstrijd tegen ADO Den Haag zonder opgaaf van reden was gepasseerd voor de wedstrijd tegen Willem II.

Toen Stevens die zondag voor de Champions League-wedstrijd tegen Olympique Marseille op het trainingsveld met Méndez in gesprek wilde, kreeg hij het gevoel dat Stevens hem alleen uitleg wil geven als hij hem toevallig nodig heeft. Méndez heeft ook gezegd dat hij op deze manier terug wil naar Ecuador.

De houding van Méndez die dag op het trainingsveld, leidde destijds tot een tirade van Stevens, die op zijn beurt vond dat de Ecuadoriaanse international hem respectloos behandelde.
bron: vi.nl
  maandag 10 november 2008 @ 22:22:09 #266
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_63115854
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:04 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

bron: vi.nl

Het eerste goede nieuws van de aankomende transferperiode!
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
  maandag 10 november 2008 @ 22:28:36 #267
231035 ArcturusMengsk
pi_63116111
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:22 schreef noxious het volgende:

[..]

nou idd.. strik erom en weg ermee..
pi_63116255
Mendez wilde toch al eens eerder terug naar Equador...toen het puntje bij paaltje kwam ging hij niet

Z'n contract loopt toch komende zomer af?
  maandag 10 november 2008 @ 22:37:55 #269
79837 Lemming22
pi_63116416
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:22 schreef noxious het volgende:

[..]

Ik zeg adios!

Eindelijk plaats voor wat voetbal op het middenveld in plaats van deze houthakker. Ik heb werkelijk waar géén idee wat Koeman, Wouters, Vergoosen EN Stevens in hem zagen wat de rest van Nederland niet zag en hem daarom maar bleven opstellen.
pi_63116947
mijn god elke wedstrijd een basisplek en dan praten over respectloosheid
pi_63117215
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:51 schreef WooZ het volgende:
mijn god elke wedstrijd een basisplek en dan praten over respectloosheid
Ja maar...
Hij werd tegen Willem III zonder reden gepasseerd
  † In Memoriam † maandag 10 november 2008 @ 23:29:11 #272
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63118242
quote:
PSV mist oude helden, en andersom
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - PSV mist zijn oude Braziliaanse helden Heurelho Gomes en Alex en dat gevoel is wederzijds. ,,Pedro,’’ zei Gomes zaterdag na het verlies in Nijmegen, ,,wat is er toch met ons aan de hand?’’

De Brazilianen Alex (links) en Heurelho Gomes, inmiddels ex-PSV'ers. FOTO ANP
Zaterdagavond laat, na de nederlaag tegen NEC, had PSV’s perschef Pedro Salazar telefonisch contact met Heurelho Gomes. Vanuit Londen houdt de huidige keeper van Tottenham Hotspur de verrichtingen van zijn oud-ploeggenoten nauwgezet in de gaten. ,,Pedro,’’ zei Gomes toen, ,,wat is er toch met ons aan de hand?’’

Het is geen toeval dat de Braziliaan het woord ‘ons’ gebruikt als hij over PSV praat. Hij beschouwt het nog altijd als zíjn club en het zit hem dwars dat de prestaties in Eindhoven onder de maat zijn en blijven. In zijn hart had Gomes het liefst de rest van zijn loopbaan bij PSV onder de lat gestaan. Na een stevige botsing met directeur Jan Reker was er voor de doelman echter geen weg meer terug. Hij zette zijn handtekening onder een contract bij Spurs.

Ondanks zijn vertrek zoemt de naam van Gomes, de man die jaarlijks tien punten voor PSV pakte, nog altijd rond in Eindhoven. Zoals de fans na vier nederlagen in tien competitiewedstrijden ook steeds meer terugverlangen naar Phillip Cocu (gestopt), Jefferson Farfán (Schalke 04), uiteraard Alex (Chelsea) en ook naar Arouna Koné, de Ivoriaan die koos voor een avontuur bij Sevilla.

Maar zoals PSV zijn oudgedienden mist, zo missen heel wat oud-spelers op hun beurt de club waar ze zo’n geweldige tijd beleefden. Neem Alex. In Eindhoven noemden ze hem De Tank, veel meer nog was hij een eenmansleger. Op goede dagen deed Alex het verdedigende werk gewoon in zijn eentje.

Bij Chelsea is hij in anderhalf jaar niet verder gekomen dan een plek als vaste stand-in voor John Terry of de Portugees Ricardo Carvalho. De Engelse competitie is twaalf duels oud, Alex speelde slechts zes keer, waarvan ook nog tweemaal als invaller. De conclusie luidt: in Engeland vinden ze Alex niet zo goed als wij.

,,Ik zou niet willen zeggen dat Alex bij Chelsea ongelukkig is, hij heeft er tenslotte ook een absoluut topsalaris,’’ aldus Salazar. ,,Maar hij heeft wel te maken met de kwaliteit van zijn medespelers, de concurrentie is gewoon groter.

,,En hij heeft ook weer moeten wennen aan een ander land. De begeleiding is bij Chelsea toch minder dan bij PSV. Bij ons worden spelers regelmatig ergens naartoe gebracht, bijvoorbeeld voor administratieve formaliteiten. Bij een club als Chelsea zeggen ze: Je verdient zóveel, je moet zelf maar zorgen dat er iemand met je meegaat.’’

In hartje Londen gaan de gedachten van Alex dan ook nog regelmatig terug naar de drie seizoenen die hij - als huurling van Chelsea - in de Nederlandse eredivisie doorbracht. Hetzelfde geldt voor Arouna Koné, die begin vorig seizoen voor FC Sevilla koos. In Spanje zakte de Ivoriaan langzaam weg in de anonimiteit, inmiddels heeft hij een zware knieoperatie ondergaan. Koné zat onlangs op de tribune bij PSV-Roda JC en gebruikte die gelegenheid om in de kleedkamer zijn oude ploeggenoten te begroeten.

Zelfs Gomes, de onaantastbare ex-doelman van PSV, heeft zijn draai in de Engelse competitie nog niet gevonden. Met Tottenham Hotspur stond de Braziliaan op een gegeven moment zelfs helemaal onderaan. Die desastreuze start straalde ook op Gomes af, de doelman maakt in Engeland vooralsnog een verre van vlekkeloze indruk.

Vooral na het bizarre 4-4 gelijkspel tegen Arsenal werd Gomes met kritiek overladen. In het vooraanstaande BBC-programma Match of the Day werden openlijk vraagtekens gezet bij zijn capaciteiten. Met name bij hoge ballen ziet de Braziliaan er nogal eens zwak uit.

Al die kritiek, het moet even wennen zijn voor Gomes, die in Eindhoven een heldenstatus bezat. ,,Ik begrijp dat hij al een paar weken met pijnstillers speelt,’’ zegt Pedro Salazar, die bij PSV ook vertrouwensman van veel spelers is. ,,Hij is heus niet ongelukkig nu, maar mijn inschatting is dat hij bij PSV gelukkiger zou zijn.’’

Want, legt de perschef uit, bij Gomes is de liefde voor PSV bepaald niet afgezwakt. Integendeel zelfs. ,,Gomes was natuurlijk een speler die enorm betrokken was bij PSV. Bij de club, de supporters, zijn medespelers. Bij ons had hij overal een mening over, van het veld tot de bus. Omdat hij alles top wilde. Bij Spurs is dat, denk ik, toch heel anders. Daar doet hij zijn werk en gaat hij daarna gewoon naar huis.’’
Room 23
pi_63118291
Hoelang duurt het voordat Stevens wordt ontslagen?
lollig
  maandag 10 november 2008 @ 23:33:50 #274
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63118356
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:31 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoelang duurt het voordat Stevens wordt ontslagen?
22 december ontslaan ze hem.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 november 2008 @ 23:45:03 #275
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63118617
als van Bommel echt weg mag daar moet Reker nu in de auto stappen en kan hij morgen bij de lunch van Bommel alvast terug naar Eindhoven lokken.

Het voordeel is dat mocht dit gebeuren we het snel genoeg overal zullen lezen
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:29 schreef Manu82 het volgende:

[..]
Gomes en Alex kom maar terug

Koné......... volgens mij mis ik hem niet zo
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63118686
quote:
Het is geen toeval dat de Braziliaan het woord ‘ons’ gebruikt als hij over PSV praat. Hij beschouwt het nog altijd als zíjn club en het zit hem dwars dat de prestaties in Eindhoven onder de maat zijn en blijven.

<==== En idd
  maandag 10 november 2008 @ 23:49:59 #277
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63118718
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:48 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Gomes, dat was toch die wereldkeeper die jullie zo'n grandioos afscheid hebben gegeven?
pi_63119152
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:49 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Gomes, dat was toch die wereldkeeper die jullie zo'n grandioos afscheid hebben gegeven?
ook dát neem ik De Grote Meneer Reker buitengewoon kwalijk
pi_63119255
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 00:11 schreef WooZ het volgende:

[..]

ook dát neem ik De Grote Meneer Reker buitengewoon kwalijk
Ik kan me vergissen, maar toen hij vertrok kotsten de meesten hem toch uit?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63119259
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:49 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat was niet mogelijk omdat dat zeer zou doen aan de piemel van de RvC en Reker .

Ps. dat afscheidsduel van Cocu komt er ook niet meer gok ik zo...
pi_63119328
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 00:17 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen, maar toen hij vertrok kotsten de meesten hem toch uit?
Tijdens die affaire werd ook het PSV-publiek opgedeeld in het kamp Gomes/Lemic/Valckx en het kamp Reker/RvC. Voor zijn sportieve prestaties verdiende hij zeker een afscheid, de manier waarop hij wegging was niet netjes nee, maar uitgekotst gaat te ver.

Eigenlijk zou je die 2 interviews van de VI er weer bij moeten pakken en eens kijken wat er over Reker allemaal gezegd wordt. Ik denk dat die aantijgingen jegens Reker zo goed als allemaal nog boven water staan.
pi_63119698
Goed voor jullie dat Mendez wegwil, snap niet waarom PSV die ooit gehaald heeft.. de enige keer dat hij indruk op mij maakte was in zn allereerste CL wedstrijd..
Brett Holman
  dinsdag 11 november 2008 @ 07:36:05 #283
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_63121233
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:45 schreef rubbereend het volgende:
als van Bommel echt weg mag daar moet Reker nu in de auto stappen en kan hij morgen bij de lunch van Bommel alvast terug naar Eindhoven lokken.

Het voordeel is dat mocht dit gebeuren we het snel genoeg overal zullen lezen
[..]

Gomes en Alex kom maar terug
Ja maar dat moet Huub wel weg..... die kan helemaal niet met de zuid-amerikanen omgaan..
  † In Memoriam † dinsdag 11 november 2008 @ 08:39:56 #284
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63121683
quote:
Cocu: Vooral mentale kwestie bij PSV van onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Voor Phillip Cocu zijn de wisselende prestaties van PSV, de club die hij verdeeld over twee periodes in totaal zes jaar diende, verrassend. "Het team heeft moeite met de grip op een wedstrijd", heeft de huidige stagiair (trainer) van PSV A1 gezien.

"Het uitbreiden van de goede momenten in een wedstrijd lukt niet goed. Ik denk dat het vooral een mentale kwestie is. Eén of twee overwinningen kunnen het hoofd anders stemmen. Het is vooral zaak om de rust te bewaren. De technische staf speelt daarin een belangrijke rol, maar er moet op dat vlak wel een wisselwerking met de groep zijn of ontstaan. Wat ook noodzakelijk is dat je dicht bij elkaar blijft en dat je communiceert", denkt Cocu.

Die laatste term valt de laatste weken veelvuldig bij PSV. Het onderlinge contact is volgens Huub Stevens tijdens wedstrijden niet altijd voldoende. De namen van de Zuid-Amerikanen vallen in die context regelmatig in negatieve zin. Cocu: "Mijn ervaring is dat Salcido en Mendez het Nederlands voldoende begrijpen. De specifieke termen beheersen ze. Ik heb ook niet het idee dat er onoverkomelijke taalproblemen zijn. Zelf spreek ik natuurlijk Spaans en ze weten dat ze me om hulp kunnen vragen als er zoiets speelt. Dat is tot op heden niet het geval geweest. Mijn contact met Huub Stevens is goed. Hij heeft een schat aan ervaring en ik kan veel van hem leren. Als ik iets voor hem kan doen, doe ik dat graag. Wanneer ik zoals vandaag bij het eerste team ben, spreek ik natuurlijk ook met de jongens. Ik geef dingen aan en probeer ze te helpen als ze vragen hebben. Ik probeer ze er vooral van te overtuigen dat ze er samen uit moeten komen. Huub geeft mij, en ook Ernest Faber, alle vrijheid. Dat is prettig en leerzaam."

Het zware programma van de regerend landskampioen, met achtereenvolgens woensdag AZ uit voor de beker en zondag de competitietopper in Amsterdam tegen Ajax, is volgens de oud-prof gunstig. "Het klinkt misschien vreemd, maar de druk is voor die duels minder groot. PSV moet altijd winnen, maar wanneer dat tegen die clubs niet lukt, is daar meer begrip voor. Daar moeten ze gebruik van maken." De technische staf en de directie van PSV zouden graag zien dat Cocu zich frequenter rondom het eerste elftal gaat bewegen, maar dat lijkt voorlopig uitgesloten. "Ik ben erg blij met de door PSV geboden mogelijkheden om me te ontwikkelen, maar ik heb een contract bij de KNVB. Ik heb voor twee jaar getekend, met de intentie om het traject tot en met het WK te doorlopen. Wat ik daarna ga doen, weet ik nog niet. Ver vooruit plannen heeft in de voetballerij geen zin."
Room 23
  † In Memoriam † dinsdag 11 november 2008 @ 09:21:33 #285
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63122185
quote:
Jason Culina voor de tweede keer vader geworden
10 november 2008 21:00
Jason Culina. Jason Culina is maandag voor de tweede keer vader geworden van een zoon, genaamd Julian. Moeder Terry en de baby, die werd geboren in het Sint Annaziekenhuis in Geldrop, doen het volgens de eerste berichten goed. De Australische PSV-middenvelder en zijn partner hadden al een zoontje, genaamd Roman.

“Enorm blij”
Met de kleine Julian erbij is het gezin Culina maandagmiddag uitgebreid naar vier. “We zijn enorm blij en dankbaar”, aldus Culina. Hij liet weten dat moeder en kind het goed doen. De Australiër is met PSV in voorbereiding op een belangrijke week, met daarin de bekerwedstrijd tegen AZ en de competitietopper tegen Ajax. Hij liet ook nog weten dat Roman Culina blij is met zijn broertje. Namens PSV.nl: van harte gefeliciteerd met de baby!
Valentijnsbaby

Nog paar maanden wachten tot de kampioensgolf er weer aan komt
Room 23
  † In Memoriam † dinsdag 11 november 2008 @ 09:34:01 #286
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63122359
Feyenoord schijnt onze oude 'held' Da costa te willen kopen
Room 23
pi_63122555
quote:
PSV bezig met bod op Ola Toivonen
EINDHOVEN - PSV bereidt een serieus bod voor op de Zweed Ola Toivonen. De 22-jarige aanvaller van Malmö FF werd de afgelopen weken en maanden intensief bekeken.

De landskampioen, die zowel hoofdtrainer Huub Stevens als directeur Jan Reker naar de spits liet kijken, heeft inmiddels intern de beslissing genomen een poging te wagen Toivonen naar Eindhoven te halen.
En dadelijk natuurlijk verbaasd zijn als een andere club PSV te snel af is.
pi_63122598
Is er meer bekend qua interesse voor die Toivonen? Van andere clubs?
Klik dan als je durft
pi_63122711
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:45 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

En dadelijk natuurlijk verbaasd zijn als een andere club PSV te snel af is.
idd opschieten
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:48 schreef Suijk het volgende:
Groningen volgens mij...
pi_63122759
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:48 schreef Suijk het volgende:
Feyenoord werd ook al eens genoemd, maar het verontrust me meer omdat het zo opzichtig via de media wordt gespeeld waardoor andere clubs wakker geschud worden, zoals vorig jaar bij Guardado gebeurd is.
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:18:34 #291
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63123182
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

Groningen volgens mij...
Wij zouden onze interesse inmiddels verlegd hebben naar goedkopere opties. En derhalve een voorcontract hebben met Lasse Nilsson en/of 30 miljoen kronen geboden hebben voor "Moa"
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:47:20 #292
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_63123833
Hoop dat Stevens morgenavond in Alkmaar Reis een helft de kans geeft in Alkmaar.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  † In Memoriam † dinsdag 11 november 2008 @ 11:09:21 #293
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63124350
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:47 schreef PyTh het volgende:
Hoop dat Stevens morgenavond in Alkmaar Reis een helft de kans geeft in Alkmaar.
En Manco graag ook
Room 23
pi_63124355
quote:
Zou toch wat zijn als vanaf morgen Reis DE held van Eindhoven wordt
pi_63125438
Die jonkies gaan PSV echt niet redden hoor. Maar iemand als Reis mag nu inmiddels wel een selectiespeler worden. Over Manco heeft Stevens laatst nog gezegd dat hij er niet klaar voor is, of de laatste weken moeten magish voor zijn ontwikkeling zijn geweest.
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:39:27 #296
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_63126460
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:34 schreef Manu82 het volgende:
Feyenoord schijnt onze oude 'held' Da costa te willen kopen
Nou, ik denk dat hij in de huidige selectie makkelijk een basisplaats zou afdwingen bij ons.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_63126475
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:57 schreef mcyodogg het volgende:
Die jonkies gaan PSV echt niet redden hoor. Maar iemand als Reis mag nu inmiddels wel een selectiespeler worden. Over Manco heeft Stevens laatst nog gezegd dat hij er niet klaar voor is, of de laatste weken moeten magish voor zijn ontwikkeling zijn geweest.
Nijland is er sowieso ook niet klaar voor en die speelt wel redelijk veel...

Ik wil die Reis en/of Manco nog wel eens zien spelen. Want de huidige spitsen scoren ook gewoon veel te weinig...
pi_63126787
Mendez die kan gewoon goed uitdelen op het middenveld. Vind hem niet eens zo slecht.
Vraag me af of Van Bommel al zin heeft om terug te keren naar PSV, las ook dat Schalke misschien wel interesse had, kan me voorstellen dat hij daar eerder naar toe zou gaan.
pi_63127247
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:40 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Nijland is er sowieso ook niet klaar voor en die speelt wel redelijk veel...

Ik wil die Reis en/of Manco nog wel eens zien spelen. Want de huidige spitsen scoren ook gewoon veel te weinig...
Nijland vind ik nog steeds een vage transfer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 november 2008 @ 14:28:26 #300
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63129062
quote:
dat zou typisch iets zijn wat Hiddink zou doen. Als hij het goed doet bij de beloften zo'n jongen een kans geven in het eerste...... benieuwd hoe Stevens dat aan gaat pakken
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:30:41 #301
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63129109
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')