Het gemis van Gomes, die pakte vorig jaar geregeld de punten voor ons, Isakson kan dat niet, ik vind het geen slechte keeper maar ook geen topkeeper. Dan moet je dat gemis met een kwalitatief sterkere selectie op ander punten compenseren en dat is niet gebeurd. Middenveld is verder verzwakt met de verkopen van Aissati en Vayrinen en over de 'versterkingen' in de verdediging kunnen we kort zijn denk ikquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Sportieve reactie, maar is dit het gemis van Gomes of de komst van Stevens?
Ik heb anders genoten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:12 schreef ArcturusMengsk het volgende:
wat een kutwedstrijd en wat een kutteam..gadverdamme zeg..
Als tegen 11 man spelen, die bijna continu op eigen helft staan, weggespeeld worden is, is dat een aparte kijk.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:06 schreef J-heronimus het volgende:
Wat een vieze gore speler is die Lazovic
Maar PSV werd totaal weggespeeld
elke keer dat ik weer denk 'kut, godverdomme, wat slecht, de tering, etc' en ik lees jouw posts denk ik:quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat we degraderen!
Natuurlijk is het kut, godverdomme en weet ik veel. Maar komop, wij zijn niet zomaar een of andere kutclub. Wij gaan niet in paniek. Wij zijn dé regerende landskampioen, wij komen uit de voetbalhoofdstad:quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:41 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
elke keer dat ik weer denk 'kut, godverdomme, wat slecht, de tering, etc' en ik lees jouw posts denk ik:
'lang leve relativeringsvermogen!'
het is nog steeds bagger natuurllijk, maar als je ziet hoe Feyenoord er bv bijstaat... en als we realistisch zijn, weet je dat als je al 4 jaar op rij kampioen bent (met soms nogal de hakken over de sloot), dat het statistisch het vijfde jaar erg moeilijk wordt met weer zoveel spelers vertrokken, nieuwe spelers etc.
Maar het seizoen is nog lang niet voorbij dus... laten we hopen dat we het nog op de rails krijgen
dat de sfeer bekoeld bij PSV baart me nog het meeste zorgen. De nieuwe leiding van de club maakt de oude clubcultuur helemaal kapot. En Reker maakt het allemaal ijskoud niets uit. Stevens zoekt confrontatie met spelers waar vorige trainers ze juist met een warme hand tot prima prestaties krijgen.quote:
Spelers die vroeger breedte spelers waren tegenwoordig basisklanten. Dat zegt genoeg over het niveau. Salcido is gewoon bang geworden om te verdedigen heb ik zo het idee, hij straalt weinig vertrouwen meer uit..... Daar helpt de Stevens aanpak ook niet echt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV (op volgorde van rugnummer):
Isaksson, Salcido, Simons, Méndez, Koevermans, Pieters, Culina, Afellay, Dzsudzsák, Marcellis en Wuytens.
Wissels: Cássio Ramos, Kromkamp, Maza, Zonneveld, Lazovic, Nijland en Manco
Nu nog Manco laten spelen
Balbezit op die plaatsen waar geen NEC speler was. Dat is dus op eigen helft.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als tegen 11 man spelen, die bijna continu op eigen helft staan, weggespeeld worden is, is dat een aparte kijk.
Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat PSV aanvallend zo inspiratieloos is als een bever, maar het balbezit was grotendeels voor PSV en NEC was voornamelijk gevaarlijk uit counters. Ze wilden nou niet bepaald het initiatief nemen.
Stevens straalt nu echt bepaald uit dat hij het gevoel heeft dat het goed gaat komen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:46 schreef Suijk het volgende:
Dat is even wennen, zoveel verloren wedstrijden he? Weet je ook eens hoe wij ons de afgelopen 4 jaar voelden.
Maar serieus, gaat Stevens dit nog keren?
Ik mag toch hopen dat je het met me eens bent of niet? Het is schrikbarend wat een middelmaat er op het veld staat namens PSV. Ik noem een Pieters, Mendez, Wuytens, Culina, Koevermans. Om te huilen wat die gladde Stevens iedere week het veld in stuurt, iedere wedstrijd weer een andere samenstelling is ook niet bepaald bevordelijk.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zagen aan de stoelpoten is begonnen.![]()
Stevens werkt zelfs als toeschouwer op je zenuwen laat staan als je daar op het veld staatquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Stevens straalt nu echt bepaald uit dat hij het gevoel heeft dat het goed gaat komen.
Een groep zingt; Huubje stevensquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:34 schreef Flaccid het volgende:
Een vraag:
Wat zingen ze soms op oost wat iets met oerkreten lijkt en dan de hele tijd HUUB. Is een kort stukje van hooguit 10 seconden.
Dat klopt. Jullie zijn een provinciale kutclub!quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Natuurlijk is het kut, godverdomme en weet ik veel. Maar komop, wij zijn niet zomaar een of andere kutclub. Wij gaan niet in paniek. Wij zijn dé regerende landskampioen, wij komen uit de voetbalhoofdstad:
WIJ ZIJN PSV!
En nu gvd knokken voor elkaar!
Reker knapt alleen de jaarcijfers opquote:Op zondag 9 november 2008 00:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat klopt. Jullie zijn een provinciale kutclub!.
Of Stevens is niet goed genoeg voor de top of Gomes was naast het veld net zo belangrijk als in het veld, er zijn geen andere redenen mogelijk, waardoor jullie het in mijn ogen nu super doen. Ik zie het Reker eerlijk gezegd ook niet kordaat opknappen.
Gomes heeft weinig te maken met aanvallende kracht. PSV verkoopt al jaren telkens haar beste spelers en haalt er vaak middelmaat voor terug. Ze hebben jaren geteerd op meevallers als Gomes, Farfan en Alex, maar nu slaat de balans wat door naar de verkeerde kant.quote:Op zondag 9 november 2008 00:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat klopt. Jullie zijn een provinciale kutclub!.
Of Stevens is niet goed genoeg voor de top of Gomes was naast het veld net zo belangrijk als in het veld, er zijn geen andere redenen mogelijk, waardoor jullie het in mijn ogen nu super doen. Ik zie het Reker eerlijk gezegd ook niet kordaat opknappen.
Aandoenlijk, tussen de regels door lees ik hoe je in paniek bentquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Natuurlijk is het kut, godverdomme en weet ik veel. Maar komop, wij zijn niet zomaar een of andere kutclub. Wij gaan niet in paniek. Wij zijn dé regerende landskampioen, wij komen uit de voetbalhoofdstad:
WIJ ZIJN PSV!
En nu gvd knokken voor elkaar!
keloel, statistisch gezien moet feyenoord dit jaar ook kampioen worden en statistisch gezien worden ze vervolgens in 020 9x kampioen om de verhoudingen weer enigzins recht te trekken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:41 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
het is nog steeds bagger natuurllijk, maar als je ziet hoe Feyenoord er bv bijstaat... en als we realistisch zijn, weet je dat als je al 4 jaar op rij kampioen bent (met soms nogal de hakken over de sloot), dat het statistisch het vijfde jaar erg moeilijk wordt met weer zoveel spelers vertrokken, nieuwe spelers etc.
020quote:Op zondag 9 november 2008 10:37 schreef WooZ het volgende:
[..]
keloel, statistisch gezien moet feyenoord dit jaar ook kampioen worden en statistisch gezien worden ze vervolgens in 020 9x kampioen om de verhoudingen weer enigzins recht te trekken.
Met reker als hoofd scouting, voorzitter, algemeen directeur en rechterhand van stevens komen we er gewoon niet. Als je het mij vraagt moet er hard gesaneerd worden in de spelergroep en het management. Er zijn alleen spelers aangetrokken die nog minimaal 1-2 jaar moeten groeien om in aanmerking te komen voor een plek op de bank, laat staan een basisplaats (nijland, pieters), al bewezen te hebben dat ze prutsers zijn, anders had een andere club ze alláng aangetrokken (brechet, maza) en dan zit je nog met een paar halve spitsen te kijken, die er best wel eens eentje in knallen maar zolang de creativiteit in het team totaal, maar dan ook echt totaal ontbreekt, zullen ook zij het moeilijk hebben. Verder is die Isaksson idd niet slecht denk ik, maar ik heb em exact 0 überfantastisch gomes reddingen zien maken waarmee hij eventueel een wedstrijd zou kunnen beslissen.
Ik had verder best vertrouwen in Stevens, maar zolang ook hij wederom begint met Culina en Mendez in de basis, kan ik em niet serieus nemen
Hij heeft er ook veel vertrouwen inquote:Stevens: stel vertrouwensvraag maar aan spelers zelf
BRON: Telegraaf.nl
Na afloop van de vierde nederlaag in tien competitiewedstrijden kreeg Huub Stevens van de media de vraag of de spelers nog in hem geloven. "Vraag dat maar aan de spelers zelf." Aan aanpassingen in de opstelling of de speelwijze wil Stevens nog niet denken. "Ik moet het voorlopig doen met de spelers die ik heb", was het enige dat de oefenmeester daarover kwijt wilde.
"Het is nog niet eerder gebeurd dat PSV niet aan voetballen toekomt. Ik weet niet of het iets structureels is, maar vandaag was het echt opzienbarend slecht."
Ik zat me al af te vragen wanneer je ging vragen wat de uitslag was gisterenquote:Op zondag 9 november 2008 10:26 schreef navigator het volgende:
Lekker hoor, gaat goed in Eindhoven.
Thangs.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:45 schreef Euner het volgende:
[..]
Een groep zingt; Huubje stevens
andere; Red White Army
je hoort;
Red white army, HUUB, red white army, HUUB, enz enz
Geen want ik neem aan dat Luinge het wel heeft gezien maar het geen overtreding vond.quote:Op zondag 9 november 2008 12:01 schreef Zapper het volgende:
Hoeveel wedstrijden schorsing krijgt Mendez?
En een andere trainer zou diezelfde spelers ook vaak genoeg het veld insturen.... Ik ben ook niet onder de indruk van Stevens zijn aanpak maar dat gezever over andere samenstellingen vind zo'n opportunistisch gelul. Als een elftal wel draait is het 'een succesvol roulatiesysteem' en als het niet draait is het 'slecht voor het samenspel'.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je het met me eens bent of niet? Het is schrikbarend wat een middelmaat er op het veld staat namens PSV. Ik noem een Pieters, Mendez, Wuytens, Culina, Koevermans. Om te huilen wat die gladde Stevens iedere week het veld in stuurt, iedere wedstrijd weer een andere samenstelling is ook niet bepaald bevordelijk.
Middenveld is ook veel te zwak, Simons voldoet verdedigend maar opbouwend en aanvallend voegt hij weinig toe. Als het dan van Culina, Wuytens en Mendez moet komen weet je dat het fout gaat.quote:Op zondag 9 november 2008 13:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Een goede spits die er 25 a 30 per jaar maakt zou al veel schelen. De verdediging is matig, maar moet voor de Nederlandse competitie voldoende zijn.
Gelukkig, vergroot de kansen voor Ajax volgend weekend.quote:Op zondag 9 november 2008 12:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen want ik neem aan dat Luinge het wel heeft gezien maar het geen overtreding vond.
Doe maar 24, zijn we eindelijk de rest van het seizoen verlost van die dramavoetballer.....quote:Op zondag 9 november 2008 12:01 schreef Zapper het volgende:
Hoeveel wedstrijden schorsing krijgt Mendez?
Daar zit denk ik nog wel het grootste probleem.quote:Op zondag 9 november 2008 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Middenveld is ook veel te zwak, Simons voldoet verdedigend maar opbouwend en aanvallend voegt hij weinig toe. Als het dan van Culina, Wuytens en Mendez moet komen weet je dat het fout gaat.
quote:Op zondag 9 november 2008 15:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Doe maar 24, zijn we eindelijk de rest van het seizoen verlost van die dramavoetballer.....
dat maakte het duo Simons/Bakkal ook zo goed, goede combinatie van controlle en diepgang/passingquote:Op zondag 9 november 2008 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Middenveld is ook veel te zwak, Simons voldoet verdedigend maar opbouwend en aanvallend voegt hij weinig toe. Als het dan van Culina, Wuytens en Mendez moet komen weet je dat het fout gaat.
het liefst ook nederlandstalig dan.. scheelt weer qua communicatie..quote:Op zondag 9 november 2008 16:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat maakte het duo Simons/Bakkal ook zo goed, goede combinatie van controlle en diepgang/passing
Ik ben er erg voor om dat te herstellen als controlerende middenvelders. Wuijtens is een best talent maar opbouwend moet het echt nog beter en Simons heeft wat diepgang naast zich nodig.
proiriteiten voor de winsterstop
een goede centrale verdediger en een goede spits.
Dat wordt volgens mij ook overdreven. Was tijdens Hiddink toch ook geen probleem?quote:Op zondag 9 november 2008 16:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
het liefst ook nederlandstalig dan.. scheelt weer qua communicatie..
In de winterstop moet je alleen maar kopen als je top kan krijgen, maar het zullen wel paniekaankopen worden zoals ik al aan het begin van het seizoen voorspelde.quote:Op zondag 9 november 2008 16:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat maakte het duo Simons/Bakkal ook zo goed, goede combinatie van controlle en diepgang/passing
Ik ben er erg voor om dat te herstellen als controlerende middenvelders. Wuijtens is een best talent maar opbouwend moet het echt nog beter en Simons heeft wat diepgang naast zich nodig.
proiriteiten voor de winsterstop
een goede centrale verdediger en een goede spits.
Ik snap dat nooit, zoveel nederlands hoef je niet te kennen om goed met elkaar te kunnen praten in het veld.... Het zijn maar een paar woordjes.....quote:Op zondag 9 november 2008 16:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
het liefst ook nederlandstalig dan.. scheelt weer qua communicatie..
we moeten überhaupt alleen maar top kopen, talenten en breedte hebben we genoegquote:Op zondag 9 november 2008 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de winterstop moet je alleen maar kopen als je top kan krijgen, maar het zullen wel paniekaankopen worden zoals ik al aan het begin van het seizoen voorspelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |