abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:12:04 #151
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_63061784
wat een kutwedstrijd en wat een kutteam.. gadverdamme zeg..
pi_63061805
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Sportieve reactie, maar is dit het gemis van Gomes of de komst van Stevens?
Het gemis van Gomes, die pakte vorig jaar geregeld de punten voor ons, Isakson kan dat niet, ik vind het geen slechte keeper maar ook geen topkeeper. Dan moet je dat gemis met een kwalitatief sterkere selectie op ander punten compenseren en dat is niet gebeurd. Middenveld is verder verzwakt met de verkopen van Aissati en Vayrinen en over de 'versterkingen' in de verdediging kunnen we kort zijn denk ik .

Ik had wel verwacht dat Stevens de groep beter zou laten voetballen. In zeker opzicht slaagt hij daar wel in, bij tijd en wijlen creëert PSV veel kansen alleen het maakt ze dan zelden af. Zie de wedstrijden tegen Marseille bijvoorbeeld.

Dat we rondome Europese wedstrijden zo beroerd voetballen zegt ook al wat over het gebrek aan kwaliteit. Een goed PSV zou het zich moeten kunnen veroorloven om op 80% van zijn kunnen te spelen en dan nog van NEC te winnen. Deze groep moet echter 100% zijn om dat soort wedstrijden te winnen.

Ik voorzie een plek in de middenmoot dit seizoen voor PSV. Het wordt vechten om een plekje in de UEFA cup.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_63061856
Ik denk beiden. Gomes scheelt verschrikkelijk veel, en Stevens ligt volgens mij ook niet al te best bij de selectie.
pi_63061950
Dat geschreeuw etc van Stevens werkt wel in Duitsland maar hier in Nederland werkt dat totaal niet. Daarnaast wisselt hij elke wedstrijd 5 spelers en heeft PSV gewoon te weinig kwaliteit om dit soort wedstrijden te winnen.
lollig
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:48:46 #155
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63062688
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:12 schreef ArcturusMengsk het volgende:
wat een kutwedstrijd en wat een kutteam.. gadverdamme zeg..
Ik heb anders genoten.
  zaterdag 8 november 2008 @ 22:06:18 #156
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_63063077
Wat een vieze gore speler is die Lazovic

Maar PSV werd totaal weggespeeld
pi_63063158
Ik denk dat we degraderen!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_63063255
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:06 schreef J-heronimus het volgende:
Wat een vieze gore speler is die Lazovic

Maar PSV werd totaal weggespeeld
Als tegen 11 man spelen, die bijna continu op eigen helft staan, weggespeeld worden is, is dat een aparte kijk.

Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat PSV aanvallend zo inspiratieloos is als een bever, maar het balbezit was grotendeels voor PSV en NEC was voornamelijk gevaarlijk uit counters. Ze wilden nou niet bepaald het initiatief nemen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_63063659
Een vraag:
Wat zingen ze soms op oost wat iets met oerkreten lijkt en dan de hele tijd HUUB. Is een kort stukje van hooguit 10 seconden.
  Forum Admin zaterdag 8 november 2008 @ 22:36:55 #160
35723 crew  GGMM
pi_63063702
4 punten achter op Ajax morgen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_63063797
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat we degraderen!
elke keer dat ik weer denk 'kut, godverdomme, wat slecht, de tering, etc' en ik lees jouw posts denk ik:

'lang leve relativeringsvermogen!'

het is nog steeds bagger natuurllijk, maar als je ziet hoe Feyenoord er bv bijstaat... en als we realistisch zijn, weet je dat als je al 4 jaar op rij kampioen bent (met soms nogal de hakken over de sloot), dat het statistisch het vijfde jaar erg moeilijk wordt met weer zoveel spelers vertrokken, nieuwe spelers etc.

Maar het seizoen is nog lang niet voorbij dus... laten we hopen dat we het nog op de rails krijgen
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_63064018
Als ik Stevens zo zie langs de lijn en na de wedstrijd hoor, heb ik het idee dat 'ie het eigenlijk ook allemaal niet weet. En dan heb je aan Jan Wouters volgens mij ook niet heel veel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63064640
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:41 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

elke keer dat ik weer denk 'kut, godverdomme, wat slecht, de tering, etc' en ik lees jouw posts denk ik:

'lang leve relativeringsvermogen!'

het is nog steeds bagger natuurllijk, maar als je ziet hoe Feyenoord er bv bijstaat... en als we realistisch zijn, weet je dat als je al 4 jaar op rij kampioen bent (met soms nogal de hakken over de sloot), dat het statistisch het vijfde jaar erg moeilijk wordt met weer zoveel spelers vertrokken, nieuwe spelers etc.

Maar het seizoen is nog lang niet voorbij dus... laten we hopen dat we het nog op de rails krijgen
Natuurlijk is het kut, godverdomme en weet ik veel. Maar komop, wij zijn niet zomaar een of andere kutclub. Wij gaan niet in paniek. Wij zijn dé regerende landskampioen, wij komen uit de voetbalhoofdstad:

WIJ ZIJN PSV!

En nu gvd knokken voor elkaar!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_63064729
Stevens vind ik wel opzichtig falen hoor. Als je vandaag een wat tactischere coach op d ebank gehad zou hebben zou je NEC opgerold hebben. Affelay had Davids constant in zijn nek . Nou dan zorg je er toch voor dat die jongen aan de zijkant wat dieper gaat spelen en stel je een andere jongen op het middenveld op die gebruik gaat maken van dat gat dat daar ontstaat omdat Davids de hoek in is gedoken. Of je laat je spits iets inzakken zodat er ruimte in zijn rug komt .

Vond het maar matig van de trainer. Been zal zich wel rot gelachen hebben.
pi_63064780
Wat een kut wedstrijd weer net, sjonge jonge!
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 november 2008 @ 23:30:28 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63064880
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:25 schreef WooZ het volgende:

[..]

dat de sfeer bekoeld bij PSV baart me nog het meeste zorgen. De nieuwe leiding van de club maakt de oude clubcultuur helemaal kapot. En Reker maakt het allemaal ijskoud niets uit. Stevens zoekt confrontatie met spelers waar vorige trainers ze juist met een warme hand tot prima prestaties krijgen.
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV (op volgorde van rugnummer):
Isaksson, Salcido, Simons, Méndez, Koevermans, Pieters, Culina, Afellay, Dzsudzsák, Marcellis en Wuytens.
Wissels: Cássio Ramos, Kromkamp, Maza, Zonneveld, Lazovic, Nijland en Manco

Nu nog Manco laten spelen
Spelers die vroeger breedte spelers waren tegenwoordig basisklanten. Dat zegt genoeg over het niveau. Salcido is gewoon bang geworden om te verdedigen heb ik zo het idee, hij straalt weinig vertrouwen meer uit..... Daar helpt de Stevens aanpak ook niet echt.

En het is allemaal zo jammer want als je naar het niveau van de competitie kijkt en het geld dat is uitgegeven aan spelers denk ik dat we met wat betere aankopen nu al uitzicht op de titel hadden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63064885
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:15 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Als tegen 11 man spelen, die bijna continu op eigen helft staan, weggespeeld worden is, is dat een aparte kijk.

Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat PSV aanvallend zo inspiratieloos is als een bever, maar het balbezit was grotendeels voor PSV en NEC was voornamelijk gevaarlijk uit counters. Ze wilden nou niet bepaald het initiatief nemen.
Balbezit op die plaatsen waar geen NEC speler was. Dat is dus op eigen helft.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 november 2008 @ 23:37:26 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63065021
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:46 schreef Suijk het volgende:
Dat is even wennen, zoveel verloren wedstrijden he? Weet je ook eens hoe wij ons de afgelopen 4 jaar voelden.

Maar serieus, gaat Stevens dit nog keren?
Stevens straalt nu echt bepaald uit dat hij het gevoel heeft dat het goed gaat komen.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 8 november 2008 @ 23:38:35 #169
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_63065040
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Het zagen aan de stoelpoten is begonnen.

Ik mag toch hopen dat je het met me eens bent of niet? Het is schrikbarend wat een middelmaat er op het veld staat namens PSV. Ik noem een Pieters, Mendez, Wuytens, Culina, Koevermans. Om te huilen wat die gladde Stevens iedere week het veld in stuurt, iedere wedstrijd weer een andere samenstelling is ook niet bepaald bevordelijk.

Over twee weken komt Heracles op bezoek, denk niet dat er momenteel een PSV'er te vinden is die zeker durft te stellen dat die pot gewonnen gaat wonnen. Zorgwekkende situatie.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_63065064
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Stevens straalt nu echt bepaald uit dat hij het gevoel heeft dat het goed gaat komen.
Stevens werkt zelfs als toeschouwer op je zenuwen laat staan als je daar op het veld staat
pi_63065165
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:34 schreef Flaccid het volgende:
Een vraag:
Wat zingen ze soms op oost wat iets met oerkreten lijkt en dan de hele tijd HUUB. Is een kort stukje van hooguit 10 seconden.
Een groep zingt; Huubje stevens
andere; Red White Army

je hoort;
Red white army, HUUB, red white army, HUUB, enz enz
pi_63065448
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:18 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Natuurlijk is het kut, godverdomme en weet ik veel. Maar komop, wij zijn niet zomaar een of andere kutclub. Wij gaan niet in paniek. Wij zijn dé regerende landskampioen, wij komen uit de voetbalhoofdstad:

WIJ ZIJN PSV!

Dat klopt. Jullie zijn een provinciale kutclub! .

Of Stevens is niet goed genoeg voor de top of Gomes was naast het veld net zo belangrijk als in het veld, er zijn geen andere redenen mogelijk, waardoor jullie het in mijn ogen nu super doen. Ik zie het Reker eerlijk gezegd ook niet kordaat opknappen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 november 2008 @ 00:33:15 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63065982
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Of Stevens is niet goed genoeg voor de top of Gomes was naast het veld net zo belangrijk als in het veld, er zijn geen andere redenen mogelijk, waardoor jullie het in mijn ogen nu super doen. Ik zie het Reker eerlijk gezegd ook niet kordaat opknappen.
Reker knapt alleen de jaarcijfers op en daar is hij in mindere mate maar voor verantwoordelijk

Ik zie in niks positiefs meer de hand van Reker, hij is vooral aan het afbreken.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63068984
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Gomes heeft weinig te maken met aanvallende kracht. PSV verkoopt al jaren telkens haar beste spelers en haalt er vaak middelmaat voor terug. Ze hebben jaren geteerd op meevallers als Gomes, Farfan en Alex, maar nu slaat de balans wat door naar de verkeerde kant.

Wat wil je ook met Lazovic en Koevermans als spitsen. Dat is echt middelmaat. Leuke spitsen voor Vitesse of Roda JC, maar niet voor PSV.
  zondag 9 november 2008 @ 08:54:26 #175
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_63069131
wat een drama zeg....
nu maar hopen dat de concurrentie ook punten morst, Maar dat zal wel niet..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_63069655
Lekker hoor, gaat goed in Eindhoven.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_63069670
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:18 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

WIJ ZIJN PSV!

Aandoenlijk, tussen de regels door lees ik hoe je in paniek bent
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_63069752
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:41 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

keloel, statistisch gezien moet feyenoord dit jaar ook kampioen worden en statistisch gezien worden ze vervolgens in 020 9x kampioen om de verhoudingen weer enigzins recht te trekken.

Met reker als hoofd scouting, voorzitter, algemeen directeur en rechterhand van stevens komen we er gewoon niet. Als je het mij vraagt moet er hard gesaneerd worden in de spelergroep en het management. Er zijn alleen spelers aangetrokken die nog minimaal 1-2 jaar moeten groeien om in aanmerking te komen voor een plek op de bank, laat staan een basisplaats (nijland, pieters), al bewezen te hebben dat ze prutsers zijn, anders had een andere club ze alláng aangetrokken (brechet, maza) en dan zit je nog met een paar halve spitsen te kijken, die er best wel eens eentje in knallen maar zolang de creativiteit in het team totaal, maar dan ook echt totaal ontbreekt, zullen ook zij het moeilijk hebben. Verder is die Isaksson idd niet slecht denk ik, maar ik heb em exact 0 überfantastisch gomes reddingen zien maken waarmee hij eventueel een wedstrijd zou kunnen beslissen.

Ik had verder best vertrouwen in Stevens, maar zolang ook hij wederom begint met Culina en Mendez in de basis, kan ik em niet serieus nemen
pi_63069762
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:37 schreef WooZ het volgende:

[..]

keloel, statistisch gezien moet feyenoord dit jaar ook kampioen worden en statistisch gezien worden ze vervolgens in 020 9x kampioen om de verhoudingen weer enigzins recht te trekken.

Met reker als hoofd scouting, voorzitter, algemeen directeur en rechterhand van stevens komen we er gewoon niet. Als je het mij vraagt moet er hard gesaneerd worden in de spelergroep en het management. Er zijn alleen spelers aangetrokken die nog minimaal 1-2 jaar moeten groeien om in aanmerking te komen voor een plek op de bank, laat staan een basisplaats (nijland, pieters), al bewezen te hebben dat ze prutsers zijn, anders had een andere club ze alláng aangetrokken (brechet, maza) en dan zit je nog met een paar halve spitsen te kijken, die er best wel eens eentje in knallen maar zolang de creativiteit in het team totaal, maar dan ook echt totaal ontbreekt, zullen ook zij het moeilijk hebben. Verder is die Isaksson idd niet slecht denk ik, maar ik heb em exact 0 überfantastisch gomes reddingen zien maken waarmee hij eventueel een wedstrijd zou kunnen beslissen.

Ik had verder best vertrouwen in Stevens, maar zolang ook hij wederom begint met Culina en Mendez in de basis, kan ik em niet serieus nemen
020
pi_63070044
quote:
Stevens: stel vertrouwensvraag maar aan spelers zelf
BRON: Telegraaf.nl

Na afloop van de vierde nederlaag in tien competitiewedstrijden kreeg Huub Stevens van de media de vraag of de spelers nog in hem geloven. "Vraag dat maar aan de spelers zelf." Aan aanpassingen in de opstelling of de speelwijze wil Stevens nog niet denken. "Ik moet het voorlopig doen met de spelers die ik heb", was het enige dat de oefenmeester daarover kwijt wilde.
"Het is nog niet eerder gebeurd dat PSV niet aan voetballen toekomt. Ik weet niet of het iets structureels is, maar vandaag was het echt opzienbarend slecht."
Hij heeft er ook veel vertrouwen in
pi_63070078
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:38 schreef WooZ het volgende:

[..]

020
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  † In Memoriam † zondag 9 november 2008 @ 11:10:14 #182
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63070092
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:26 schreef navigator het volgende:
Lekker hoor, gaat goed in Eindhoven.
Ik zat me al af te vragen wanneer je ging vragen wat de uitslag was gisteren
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_63070265
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:45 schreef Euner het volgende:

[..]

Een groep zingt; Huubje stevens
andere; Red White Army

je hoort;
Red white army, HUUB, red white army, HUUB, enz enz
Thangs.
  zondag 9 november 2008 @ 12:01:08 #184
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_63070802
Hoeveel wedstrijden schorsing krijgt Mendez?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_63070855
quote:
Op zondag 9 november 2008 12:01 schreef Zapper het volgende:
Geen want ik neem aan dat Luinge het wel heeft gezien maar het geen overtreding vond.
pi_63072182
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:38 schreef Zapper het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat je het met me eens bent of niet? Het is schrikbarend wat een middelmaat er op het veld staat namens PSV. Ik noem een Pieters, Mendez, Wuytens, Culina, Koevermans. Om te huilen wat die gladde Stevens iedere week het veld in stuurt, iedere wedstrijd weer een andere samenstelling is ook niet bepaald bevordelijk.
En een andere trainer zou diezelfde spelers ook vaak genoeg het veld insturen.... Ik ben ook niet onder de indruk van Stevens zijn aanpak maar dat gezever over andere samenstellingen vind zo'n opportunistisch gelul. Als een elftal wel draait is het 'een succesvol roulatiesysteem' en als het niet draait is het 'slecht voor het samenspel'.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_63072666
Een goede spits die er 25 a 30 per jaar maakt zou al veel schelen. De verdediging is matig, maar moet voor de Nederlandse competitie voldoende zijn.
pi_63072807
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Een goede spits die er 25 a 30 per jaar maakt zou al veel schelen. De verdediging is matig, maar moet voor de Nederlandse competitie voldoende zijn.
Middenveld is ook veel te zwak, Simons voldoet verdedigend maar opbouwend en aanvallend voegt hij weinig toe. Als het dan van Culina, Wuytens en Mendez moet komen weet je dat het fout gaat.
pi_63073581
quote:
Op zondag 9 november 2008 12:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geen want ik neem aan dat Luinge het wel heeft gezien maar het geen overtreding vond.
Gelukkig, vergroot de kansen voor Ajax volgend weekend.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63073746
Alex? nog wel meer denk ik
  zondag 9 november 2008 @ 15:17:25 #191
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_63075077
quote:
Op zondag 9 november 2008 12:01 schreef Zapper het volgende:
Doe maar 24, zijn we eindelijk de rest van het seizoen verlost van die dramavoetballer.....
pi_63075516
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Middenveld is ook veel te zwak, Simons voldoet verdedigend maar opbouwend en aanvallend voegt hij weinig toe. Als het dan van Culina, Wuytens en Mendez moet komen weet je dat het fout gaat.
Daar zit denk ik nog wel het grootste probleem.

In Nederland komt de verdediging niet enorm onder druk te staan, dus hier voldoet hij wel. Maar er worden echt amper kansen gecreeerd, het hele seizoen al. En als je dan technisch gezien met 5 middenvelders speelt, en je kan amper een bal in een goede positie brengen, vraag je je af waarom ze er dan wel staan.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_63077327
We gaan AZ afmaken!!

pi_63077364
quote:
Op zondag 9 november 2008 15:17 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Doe maar 24, zijn we eindelijk de rest van het seizoen verlost van die dramavoetballer.....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 november 2008 @ 16:41:44 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63077804
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

dat maakte het duo Simons/Bakkal ook zo goed, goede combinatie van controlle en diepgang/passing

Ik ben er erg voor om dat te herstellen als controlerende middenvelders. Wuijtens is een best talent maar opbouwend moet het echt nog beter en Simons heeft wat diepgang naast zich nodig.

proiriteiten voor de winsterstop
een goede centrale verdediger en een goede spits.
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 9 november 2008 @ 16:52:49 #196
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_63078105
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat maakte het duo Simons/Bakkal ook zo goed, goede combinatie van controlle en diepgang/passing

Ik ben er erg voor om dat te herstellen als controlerende middenvelders. Wuijtens is een best talent maar opbouwend moet het echt nog beter en Simons heeft wat diepgang naast zich nodig.

het liefst ook nederlandstalig dan.. scheelt weer qua communicatie..
pi_63078289
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

Dat wordt volgens mij ook overdreven. Was tijdens Hiddink toch ook geen probleem?
pi_63078483
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

In de winterstop moet je alleen maar kopen als je top kan krijgen, maar het zullen wel paniekaankopen worden zoals ik al aan het begin van het seizoen voorspelde.
pi_63078513
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:52 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

Ik snap dat nooit, zoveel nederlands hoef je niet te kennen om goed met elkaar te kunnen praten in het veld.... Het zijn maar een paar woordjes.....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 november 2008 @ 17:18:02 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63078759
nu is communicatie ineens een probleem, 4 jaar lang geen probleem geweest, zelfs met Koreanen in de basis
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In de winterstop moet je alleen maar kopen als je top kan krijgen, maar het zullen wel paniekaankopen worden zoals ik al aan het begin van het seizoen voorspelde.
we moeten überhaupt alleen maar top kopen, talenten en breedte hebben we genoeg
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')